Zo erg zal het niet zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij doen ze gewoon de lijst van vorig jaar in een bak, stoppen er wat nieuwe nummers bij, Ron Stoeltie laat een boer en voila, een nieuwe volgorde.
Hier ook. Een hele lange. Wellicht tot later vanavond, anders tot morgenquote:
quote:Op zondag 25 december 2011 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier ook. Een hele lange. Wellicht tot later vanavond, anders tot morgen
Proostquote:Op zondag 25 december 2011 13:54 schreef lubje25 het volgende:
Ik ben aan t werk, daar staat ie ook aan
Het gaat alsvolgt, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.quote:Op zondag 25 december 2011 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij doen ze gewoon de lijst van vorig jaar in een bak, stoppen er wat nieuwe nummers bij, Ron Stoeltie laat een boer en voila, een nieuwe volgorde.
En het werkt nog ookquote:Op zondag 25 december 2011 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het gaat alsvolgt, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
...
En wij luisteren weer, zoals elk jaar.quote:Op zondag 25 december 2011 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het gaat alsvolgt, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
17 December, een week voor kerst. Alle presentatoren en coördinatoren worden uitgenodigd voor een dinner bij de olympisch kampioen 500 meter buffet lopen, Ron Stoeltie himself. Na de 26e gang, en na de opmerking van Stoeltie dat hij 'toch nog wel ruimte heeft voor een toetje', komt er een mega vel papier tevoorschijn met 2000 vakken. Iedereen krijgt een zak met muntjes waarop verschillende nummers uit de Top 2000 van het jaar ervoor staan. 150 muntjes zijn nieuw, dat 50 procent muziek van dit jaar, 50 procent crap van voorgaande tien jaren. Een voor een mogen de presentatoren een muntje op het vel papier gooien. Het vakje correspondeert uiteraard met de notering. Na 100 keer schieten wordt het Stoeltie te veel. Hij maakt er een schijt je rijk wedstrijd van. Bij Stoeltie komt het hele 26 gangendinner er in één keer uit, met als gevolg dat hij de nummers 1 tot 1800 mag bepalen. Voor zijn collega's resten de overige 100 plaatsen.
Na het dinner gaat iedereen voldaan naar huis met weer een jaar top 2000. Laat het feest beginnen.
De site is hier onlogisch in, maar de = betekent dat het een plaat is die vorig jaar nog niet of niet meer genoteerd stond. Een stip betekent dat hij op dezelfde plaats is gebleven.quote:
Owkee en thx.quote:Op zondag 25 december 2011 14:13 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
De site is hier onlogisch in, maar de = betekent dat het een plaat is die vorig jaar nog niet of niet meer genoteerd stond. Een stip betekent dat hij op dezelfde plaats is gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |