Dat zou zo maar eens kunnen, maar op zich vind ik dit toch wel een mooie song...quote:Op zondag 25 december 2011 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal Hazel wel eens een plaatje van Patti Smith hebben gehoord?
Maar hun eerdere werk is beter, wat mij betreft.quote:
Ik begin spontaan te gapen.quote:Op zondag 25 december 2011 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit zijn toch wel heel weinig beats per minute...
Fuck yeahquote:Op zondag 25 december 2011 13:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar hun eerdere werk is beter, wat mij betreft.
quote:Op zondag 25 december 2011 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij Robert Long moet ik altijd denken aan die grap van Herman Finkers.
quote:Op zondag 25 december 2011 13:27 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er vandoorTot morgen waarschijnlijk
Au revoir...quote:Op zondag 25 december 2011 13:27 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er vandoorTot morgen waarschijnlijk
En nog één.quote:
Tom Petty valt daar niet onder.quote:Op zondag 25 december 2011 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De meeste artiesten zijn ook al verast.
Wel als het aan Bert ligt.quote:Op zondag 25 december 2011 13:35 schreef Wilskracht het volgende:
Dit nummer zal er volgend jaar niet meer in staan.
Gewoon de statistieken volgen 92 plaatsen gezakt Face in the Crowdquote:
Strategisch stemmen dan, volgend jaar.quote:Op zondag 25 december 2011 13:43 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Gewoon de statistieken volgen 92 plaatsen gezakt Face in the Crowd
1889 1981
Da's een beetje wishful thinking.quote:Op zondag 25 december 2011 13:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Strategisch stemmen dan, volgend jaar.
Vroeger twee keer gezien.quote:Op zondag 25 december 2011 13:44 schreef MadMaster het volgende:
Volgende is ook zo'n klassieker.
En ze treden nog (steeds??) op, dat wist ik niet...
[ afbeelding ]
Zoals er velen geen andere hit van ze kan benoemen, met uitzondering van die ene.quote:Op zondag 25 december 2011 13:44 schreef MadMaster het volgende:
Volgende is ook zo'n klassieker.
En ze treden nog (steeds??) op, dat wist ik niet...
[ afbeelding ]
Christian, King in a catholic style..quote:Op zondag 25 december 2011 13:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoals er velen geen andere hit van ze kan benoemen, met uitzondering van die ene.
Als je stemt op 15 nummers die tussen 1800 en 2000 staan heb je de meeste kans om die platen er in te houden.quote:Op zondag 25 december 2011 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's een beetje wishful thinking.
.quote:Op zondag 25 december 2011 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's een beetje wishful thinking.
Black man Ray, Hanna Hannaquote:Op zondag 25 december 2011 13:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoals er velen geen andere hit van ze kan benoemen, met uitzondering van die ene.
Zo erg zal het niet zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij doen ze gewoon de lijst van vorig jaar in een bak, stoppen er wat nieuwe nummers bij, Ron Stoeltie laat een boer en voila, een nieuwe volgorde.
Hier ook. Een hele lange. Wellicht tot later vanavond, anders tot morgenquote:
quote:Op zondag 25 december 2011 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier ook. Een hele lange. Wellicht tot later vanavond, anders tot morgen
Proostquote:Op zondag 25 december 2011 13:54 schreef lubje25 het volgende:
Ik ben aan t werk, daar staat ie ook aan
Het gaat alsvolgt, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.quote:Op zondag 25 december 2011 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij doen ze gewoon de lijst van vorig jaar in een bak, stoppen er wat nieuwe nummers bij, Ron Stoeltie laat een boer en voila, een nieuwe volgorde.
En het werkt nog ookquote:Op zondag 25 december 2011 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het gaat alsvolgt, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
...
En wij luisteren weer, zoals elk jaar.quote:Op zondag 25 december 2011 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het gaat alsvolgt, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
17 December, een week voor kerst. Alle presentatoren en coördinatoren worden uitgenodigd voor een dinner bij de olympisch kampioen 500 meter buffet lopen, Ron Stoeltie himself. Na de 26e gang, en na de opmerking van Stoeltie dat hij 'toch nog wel ruimte heeft voor een toetje', komt er een mega vel papier tevoorschijn met 2000 vakken. Iedereen krijgt een zak met muntjes waarop verschillende nummers uit de Top 2000 van het jaar ervoor staan. 150 muntjes zijn nieuw, dat 50 procent muziek van dit jaar, 50 procent crap van voorgaande tien jaren. Een voor een mogen de presentatoren een muntje op het vel papier gooien. Het vakje correspondeert uiteraard met de notering. Na 100 keer schieten wordt het Stoeltie te veel. Hij maakt er een schijt je rijk wedstrijd van. Bij Stoeltie komt het hele 26 gangendinner er in één keer uit, met als gevolg dat hij de nummers 1 tot 1800 mag bepalen. Voor zijn collega's resten de overige 100 plaatsen.
Na het dinner gaat iedereen voldaan naar huis met weer een jaar top 2000. Laat het feest beginnen.
De site is hier onlogisch in, maar de = betekent dat het een plaat is die vorig jaar nog niet of niet meer genoteerd stond. Een stip betekent dat hij op dezelfde plaats is gebleven.quote:
Owkee en thx.quote:Op zondag 25 december 2011 14:13 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
De site is hier onlogisch in, maar de = betekent dat het een plaat is die vorig jaar nog niet of niet meer genoteerd stond. Een stip betekent dat hij op dezelfde plaats is gebleven.
Maar het zit goed in elkaar.quote:
The Horror....quote:Op zondag 25 december 2011 14:29 schreef Wilskracht het volgende:
Dolly Parton ga ik volgend jaar op stemmen mag niet uit de lijst verdwijnen!!!
De rest van de band niet dan?quote:Op zondag 25 december 2011 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze zangeres staat 1 in de sexmuziek top 100
Nee.quote:
volgend uur nieuwe kansquote:Op zondag 25 december 2011 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe heette die vrouw ook alweer, meneer de nieuwslezer?
Aimbroelja toch?quote:Op zondag 25 december 2011 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe heette die vrouw ook alweer, meneer de nieuwslezer?
Allebei de Freedoms die hij maakte trouwens.quote:
Het lijkt dan ook op 'Avond'...quote:Op zondag 25 december 2011 16:26 schreef FritsFlits het volgende:
Boudewijn de Grootalleen dit is een minder nummer.
Inderdaad, de 'Pastorale' van Ramses en Liesbeth...quote:Op zondag 25 december 2011 16:27 schreef laxus13 het volgende:
Zijn beste nummer krijgen we nog te horen op de laatste dag
quote:Op zondag 25 december 2011 16:28 schreef FritsFlits het volgende:
Avond is een van de mooiste nummers die ik ken, die eenvoud.
Minimaal drie keer top 10.quote:Op zondag 25 december 2011 16:34 schreef lubje25 het volgende:
In het jaar dat ie overlijdt zullen ze wel weer stijgen
Je bent slecht ingelicht, ze staat er 4 keer in.quote:Op zondag 25 december 2011 16:52 schreef Posucice het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Adele 3x in de top 30 staat?
Behalve 's nachts dan.quote:Op zondag 25 december 2011 16:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hans Schiffers is gewoon blijven hangen na vanochtend.
Wel verfrissend, maar 2 uur per presentator.
Imbroekliaquote:Op zondag 25 december 2011 17:02 schreef Ferdo het volgende:
Nu laat hij de naam van de zangeres maar achterwege.
Aimbroeja natuurlijk!quote:
Te laag eigenlijk.quote:
Adele op nummer 6 vervangen met Bridge over troubled water .. sounds fairquote:
Krystl vind ik persoonlijk droeviger.quote:
Valt wel weer mee.quote:Op zondag 25 december 2011 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend uur beroerd uurtje.
1924 Ben Saunders Kill for a broken heart
1925 Creedence Clearwater Revival Travelin' band
1926 Ferre Grignard Ring, ring, I've got to sing
1927 George Harrison Got my mind set on you
1928 Sandy Coast Capital punishment
1929 Chuck Berry Roll over Beethoven
1930 Jan Smit Ik zing dit lied voor jou alleen
1931 Krystl Golden days
1932 Katie Melua Spider's web
1933 K.T. Tunstall Black horse and the cherry tree
1934 10CC Good morning judge
1935 André Hazes 'n Vriend
1936 Simon & Garfunkel My little town
De helft maar?quote:Op zondag 25 december 2011 17:12 schreef andre347 het volgende:
Volgens mij zijn de helft van die anekdotes gewoon bedacht. Of tenminste een beetje geromantiseerd.
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 25 december 2011 17:13 schreef golfer het volgende:
Waarom kan ik in hemelsnaam al die Hazes' nummers meegalmen?
Da's wel de reden waarom ook Hazes niet mag ontbreken.quote:Op zondag 25 december 2011 17:13 schreef golfer het volgende:
Waarom kan ik in hemelsnaam al die Hazes' nummers meegalmen?
Toch zullen mensen het over het hoofd zien als ze het in één oogopslag zien met Dreadlock Holiday, I'm Not In Love en The Wallstreet Shuffle.quote:Op zondag 25 december 2011 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
best leuk nummer hoor, maar dit staat er alleen maar in omdat het vooraan de keuzelijst stond
Daarom kan ik ook niet al te lang luisteren. Die ongelooflijke stomme anekdotesquote:Op zondag 25 december 2011 17:20 schreef TWP het volgende:
Leuk hoor, die muziek van de Top2000! Maar die dj's en hun anekdotes af en toe
quote:
3fm eerder.quote:
Je zult niet horen dat iemand het voor het eerst hoorde terwijl hij in een Vinex-wijk verbleef. Altijd is het in een wereldstad of op een exotische plek.quote:
Probeer het in Huize Herfstgloed.quote:Op zondag 25 december 2011 17:30 schreef FritsFlits het volgende:
Polonaise allemaal. Lalalalalala...
Niemand?
Complete onzin dit.quote:
Liever niet.. ben blij dat ik dit nummer kan skippen. Maar anders was 't nog leuk geweestquote:
Een vinex-wijk is in mijn boekje anders heel exotisch.quote:Op zondag 25 december 2011 17:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je zult niet horen dat iemand het voor het eerst hoorde terwijl hij in een Vinex-wijk verbleef. Altijd is het in een wereldstad of op een exotische plek.
Kan er een hele hoop noemen.quote:Op zondag 25 december 2011 17:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zijn maar bar weinig te platen die 538 wel draait en 3FM niet of andersom.
En dan ook nog met zijn ex op de zijkant van zn hoofd getattoetquote:Op zondag 25 december 2011 17:53 schreef Bos81 het volgende:
Ben, ik heb meer inkt dan huid, Saunders
18.00 uur - 19.00 uur 25 decemberquote:
Toch niet via TV speakers he?quote:Op zondag 25 december 2011 18:43 schreef Wilskracht het volgende:
Leuk meisje in top 2000 studio.
Ik kijk luister via themakanaal cultura 24.
Omdat dat geluid bagger is. Dan luister ik persoonlijk liever niet. Muziek moet je luisteren door goede speakers, dan komt het veel beter over imoquote:
Luister nu via de computer wel beter geluid.quote:Op zondag 25 december 2011 18:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat dat geluid bagger is. Dan luister ik persoonlijk liever niet. Muziek moet je luisteren door goede speakers, dan komt het veel beter over imo
De Herman Brood van Australië. Kwa eindequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |