Bronquote:Robert herenigt verre liefdes
Kerstspecial
Robert 'Doctor Love' ten Brink herenigt verre liefdes en familieleden speciaal voor de feestdagen met elkaar. De 'slachtoffers' in kwestie worden overvallen met de hereniging, wat voor emotionele en ontroerende televisie zorgt.
Kerstconcert, dat is dit niet hequote:Op zaterdag 24 december 2011 22:34 schreef zoem het volgende:
Zie mijn gids in MCE. Concert begint pas 23.45.
Weet ik veelquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kerstconcert, dat is dit niet he
Studentenhuisquote:
Ja dus. Herinneringen aan vroegerquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:35 schreef zoem het volgende:
Ik hoor het kerstgeluidje van Home Alone?
Ik herkende het niet in het donker.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:37 schreef EL_Presidente het volgende:
dat is toch daar bij het Scheepvaartmuseum
Moet je de volgende keer even langs onze buren rijdenquote:
3 nachten niet geslapen zei ze toch...?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Spaar ons de detailsNee man, die willen we juist horen.
De rest willen we wetenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
3 nachten niet gesla[em zei ze toch...?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:44 schreef EL_Presidente het volgende:
dochter heeft geen slipje aan..
bubbels .... Maar jij past je port ook aanquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
De rest willen we wetenEn je zit zeker flink aan de drank? Je typt een beetje vreemd nu.
Geen port, witte wijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
bubbels .... Maar jij past je port ook aan
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |