Paul is z'n eigen glazen huis.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:37 schreef CrazyAces het volgende:
Volgend jaar Michiel, Giel en Paul?
quote:
Denk et ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:48 schreef rubbereend het volgende:
Ik gok dat Timur nu al ligt te slapen in de auto
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paul is z'n eigen glazen huis.
[..]
[..]
Jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:55 schreef rubbereend het volgende:
daar is ie weer, met die clip waarin alle vrouwen het gereedschap verkeerd gebruiken
Stoor ik me ook aan, en die kleding is ook niet ARBO conform.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:55 schreef rubbereend het volgende:
daar is ie weer, met die clip waarin alle vrouwen het gereedschap verkeerd gebruiken
Vrouwen en gereedschap...quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:55 schreef rubbereend het volgende:
Ja iets met Dutchscrobbler ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
kan je wat je luistert op de Radio koppelen aan je LastFM account?
Thanksquote:
Is aardig wat hoorquote:
Boxing Day.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Winterstop man. 21 Januari begint de competitie pas.
Had je niet even een miljoentje kunnen geven dan?quote:
Of nog een ton van Sabon.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je niet even een miljoentje kunnen geven dan?
Ik ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:13 schreef cheese. het volgende:
Het was een topweek! Ik heb genoten!
Awwwquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:14 schreef CindieY het volgende:
Kutzooi, één van m'n cadeautjes is kapot
quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:14 schreef CindieY het volgende:
Kutzooi, één van m'n cadeautjes is kapot
Denk in de auto gebeurd, vanochtend was ie nog heel. Glas hè. Maar even bedenken hoe ik dit nu weer ga oplossen.quote:
Ik zou hier mijn bed ook niet voor uitkomen hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je niet even een miljoentje kunnen geven dan?
Komt ook door de vakantie natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar was een degelijke editie met veel goede platen maar minder goede gasten en matig publiek.
Vakantie valt idd 100 % verkeerd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Komt ook door de vakantie natuurlijk.
Wat eigenlijk weer komt doordat kerst verkeerd valt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:44 schreef cheese. het volgende:
[..]
Vakantie valt idd 100 % verkeerd.
Nee. Lekker tot 9 jan vrijquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:44 schreef cheese. het volgende:
[..]
Vakantie valt idd 100 % verkeerd.
Hoezo, ik vind het nog steeds raar dat ie vakantie geen week eerder kon. Alsof er mensen op 2 januari nog iets vieren. Iedereen die volgende week vrij heeft verveelt zich die week de pleuris en op tv zijn alleen maar slechte compilaties en herhalingenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat eigenlijk weer komt doordat kerst verkeerd valt.
Echt he.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Hoezo, ik vind het nog steeds raar dat ie vakantie geen week eerder kon. Alsof er mensen op 2 januari nog iets vieren. Iedereen die volgende week vrij heeft verveelt zich die week de pleuris en op tv zijn alleen maar slechte compilaties en herhalingen
Die week daarna wordt pas zwaar. Heb minimaal drie nieuwjaarsborrels staanquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Hoezo, ik vind het nog steeds raar dat ie vakantie geen week eerder kon. Alsof er mensen op 2 januari nog iets vieren. Iedereen die volgende week vrij heeft verveelt zich die week de pleuris en op tv zijn alleen maar slechte compilaties en herhalingen
Ik had de vakantie zelf ook liever een week eerder gehad. En oh well, dat wordt leven op films, series en boeken. En iets aan m'n porftolio doen voor stagequote:Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |