SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus Hole.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zaten ze vorige week alquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
ik wil geluid, regie zit al aan t bier
Mijn idool is er niet bij, daarnaast moet ik nu 2 uur in de trein zitten in plaats van 20 minuten.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:05 schreef Qunix het volgende:
Hij laadt niet hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus Hole.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:07 schreef BobW het volgende:
Was gezellig dit jaar, tot volgend jaar
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar was gewoon de top der toppen qua postsvanaf morgen ga ik lekker TOP SR volgen stiekem hoop ik dat dan de 3fm topic posters die er altijd zijn er weer zijn
Ik ookquote:
Is er niet zo gewoon de normale webcam dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zul je net zien wanneer Barender zit
Jij ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:08 schreef Maver24 het volgende:
Nou jongens, het was top en erg gezellig, ik wens bij deze iedereen een geweldige kerst en maak er een fantastisch uiteinde van !!!!!
Tot volgend jaar jongens bij Serious Request 2012 in Enschede !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de buitencam doet het nog.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:09 schreef Yurithemaster het volgende:
mensen het was weer heel gezellig de afgelopen week. tot volgend jaar
Nee die heeft hetzelfde beeld en is ook zwart.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is er niet zo gewoon de normale webcam dan?
welke?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:10 schreef CindieY het volgende:
Mijn request is op 70 geëindigd en niet één keer gehoord
Ik weet het niet. Dat zal één van de modjes van SER moeten beantwoorden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Cobra, wanneer gaat dit subforum weer dicht?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
Ohja. Mensen, het was weer gezellig! Tot volgend jaar voor alle mensen die niet blijven plakken, welkom aan mensen die wel blijven plakken en hoi vast clubje, ik kan jullie weer lezenVoor wie niet meer op FOK te vinden is: fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Amenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
Ohja. Mensen, het was weer gezellig! Tot volgend jaar voor alle mensen die niet blijven plakken, welkom aan mensen die wel blijven plakken en hoi vast clubje, ik kan jullie weer lezenVoor wie niet meer op FOK te vinden is: fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Ik wil me graag daar bij aansluiten. Mag dat, Cin?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
JAquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Qunix het volgende:
Toch apart... 2 miljoen in een uur ontvangen...
Jij komt hier wel eens vaker binnen gerold toch? Tuurlijk mag datquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil me graag daar bij aansluiten. Mag dat, Cin?
Fijne kerst, tot binnenkortquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
Sterker nog, ik ben topicfossiel dus ja gaarne en dank u!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij komt hier wel eens vaker binnen gerold toch? Tuurlijk mag dat
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
Geheel wederzijdsquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
Slumdog Millionairequote:Op zaterdag 24 december 2011 22:12 schreef TwenteFC het volgende:
Lol en wtf is er nu op Ned3 een jochie dat wordt mishandeld?
Houdoe he Brabo!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou jongens, tot volgend jaar! Houdoe he
Ja! Help je even met stofzuigen??quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:13 schreef hole1988 het volgende:
het hele beestenmarkt word schoon geveegd
quote:
Veeg nog maar even doorquote:
Zoek en gij zult vinden: http://seriousrequest.3fm.nl/topseriousrequestquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:14 schreef remcoP het volgende:
Weet iemand hoe hoog scooter staat is de top SR?
Ik huur wel een schoonmaker in.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Help je even met stofzuigen??
Leuk al dat bezoek, maar opruimen??
Was ook een beestenboel met al die beesten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:13 schreef hole1988 het volgende:
het hele beestenmarkt word schoon geveegd
ja al is Giel dan nog wel op vakantie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:14 schreef Qunix het volgende:
Maandag 2-1 weer normale programmering, denk ik?
Ze staan er niet in.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:14 schreef remcoP het volgende:
Weet iemand hoe hoog scooter staat is de top SR?
Volgens mij wel, al zijn SR djs vaak nog een tijdje afwezig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:14 schreef Qunix het volgende:
Maandag 2-1 weer normale programmering, denk ik?
tnxquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden: http://seriousrequest.3fm.nl/topseriousrequest
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou jongens, tot volgend jaar! Houdoe he
Wat jammer nou..quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja al is Giel dan nog wel op vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |