abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106016382

Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet en ieder ander is ook van harte welkom.

Met als vaste gasten:

hartjes93.jpglolz.jpgboes.JPGNebrionic.jpg91kynm.jpgIRM.PNGcute.png
wtg2.gifnapo.JPGiamredleader.jpgAudreyAvatar.jpgavatar214978_1.jpg
sheep60x602.jpgamsterdam_hat.gifwapen60.gif
Brian.pngem-avatar.jpgtyph2.jpg1.jpg

Minister-president (MP) en minister van Algemene Zaken (AZ) - Nembrionic
Minister van Financiën (Fin.) - Iamredleader
Minister van Buitenlandse Zaken (BZ) / (BuZa) - Its-JoJo-4you
Minister van Justitie (Justitie) - Etcetera
Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) / (BiZa) - MadMaster
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) - Soempie & Puntenslijpsel & LadyBlack (deeltijddepartement)
Minister van Defensie (Defensie) - Cobra4
Minister van Verkeer en Waterstaat (V&W) - Ofyles2
Minister van Economische Zaken (EZ) - WhiteGuy
Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) - Hawaii_Tim
Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) / (SoZa) - MaJo
Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) - Mr. Anonimous
Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) - TradeMarkie
Minister voor Ontwikkelingssamenwerking (OS) bij (BuZa) - B.ertha
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) - Yurithemaster
Minister voor Jeugd en Gezin bij (VWS) - Tinuviel
Minister voor Informatica (ICT) - De_Hertog
Minister voor Culinaire Wetenschappen (CW) - Diaan73
Minister van Public Relations (PR) - PhysicsRules

De voorgaande delen t/m 989 zijn in de archieven verdwenen. Vanaf topic 990 worden de voorgaande topics niet meer bijgehouden, noch in de OP van een topic, noch in de Wiki.
Lang leve de zoekfunctie van Fok! als je iets nodig hebt of terug wilt zoeken...

Verjaardagen
Its-Jojo-4you - 14 februari
Hawaii_Tim - 26 februari
Cobra4 - 27 februari
Calex - 27 februari
Nembrionic - 9 maart
Soempie - 13 maart
LadyBlack - 8 juni
Whiteguy - 2 juli
MaJo - 7 juli
Yurithemaster - 14 juli
B.ertha - 23 juli
Puntenslijpsel - 31 juli
PhysicsRules - 27 augustus
Supersheep - 29 augustus
Tinuviel - 2 september
Bart - 15 september
TradeMarkie - 25 september
lubje25 - 3 oktober
iamredleader - 11 oktober
Etcetera - 2 november
Nesle - 19 november
Diaan73 - 19 november
Wyccie - eeuwig 18
MadMaster - de leeftijd van een erg goede whisky
Ofyles - ???

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106016401
Ik had nog nooit een topic geopend op de nieuwe manier. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106016413
pies of keek

ah, een TT waar ik zeer bekend mee ben _O-
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_106016501
Zwarte sokken zijn juist voor mensen mét modegevoel.

Ik bedoel, als mijn broek opkruipt zie je meestal een knalkleurtje sok...en soms zelfs witte. :P
  zaterdag 24 december 2011 @ 21:47:34 #5
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_106016523
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:45 schreef Soempie het volgende:
Ik had nog nooit een topic geopend op de nieuwe manier. *O*
Gefeliciteerd *O* :D.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_106016537
^O^ voor de TT.
pi_106016585
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:47 schreef Soempie het volgende:

Ik bedoel, als mijn broek opkruipt zie je meestal een knalkleurtje sok...en soms zelfs witte. :P
Ik heb felroze Paul Frank skisokken, heerlijk zacht en warm en niemand die het ziet onder een paar laarzen O-)
pi_106016634
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:47 schreef Soempie het volgende:
Voor wat mezelf betreft houd ik het op gemakzucht. :)
pi_106016880
't Schiet niet op met m'n gedicht zo..
pi_106016945
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:44 schreef Soempie het volgende:
:D

Waar was ze dan niet goed in bijvoorbeeld?
Als kind droeg ik een sleutel om mijn nek omdat de kans groot was dat zij er niet was als ik van school thuiskwam. In de ochtend sliep zij uit en smeerde ik zelf mijn brood en liep zelf naar school. Nooit knuffels en kusjes, wel veel gescheld.
Maar... soms droeg ze me wel eens naar boven als ik op bank in slaap was gevallen. En wanneer ze tussen de middag spoorloos was, lag er vaak wel al eten halfklaar zodat we het zelf konden opwarmen.
pi_106017008
¤8.621.004 als opbrengst van SR11.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_106017307
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
¤8.621.004 als opbrengst van SR11.
Hoeveel was het in de jaren dat de regering het nog verdubbelde?
pi_106017352
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:56 schreef wyccie het volgende:

[..]

Als kind droeg ik een sleutel om mijn nek omdat de kans groot was dat zij er niet was als ik van school thuiskwam. In de ochtend sliep zij uit en smeerde ik zelf mijn brood en liep zelf naar school. Nooit knuffels en kusjes, wel veel gescheld.
Maar... soms droeg ze me wel eens naar boven als ik op bank in slaap was gevallen. En wanneer ze tussen de middag spoorloos was, lag er vaak wel al eten halfklaar zodat we het zelf konden opwarmen.
Al heel vroeg zelfstandig dus...en heel veel warmte gemist. :{
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:04:56 #14
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106017402
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:03 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hoeveel was het in de jaren dat de regering het nog verdubbelde?
5,7 geloof ik.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_106017419
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:56 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dan heb ik het met de mijne (RIP) toch wel getroffen. Het is maar één keer gebeurd dat ik uit school kwam en het huis niet in kon: ik werd door de buurvrouw afgevoerd. Toen ik weer naar huis kon had ik een broertje.
pi_106017449
Laatste SR met bijdrage van de overheid bracht 7,1 miljoen op. Maar dat was geen verdubbeling.
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:07:27 #18
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106017470
Mooie opbrengst voor Serious Request.
Jammer dat hiermee een leuk TV programma weer ten einde is...
pi_106017511
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Mooie opbrengst voor Serious Request.
Jammer dat hiermee een leuk TV programma weer ten einde is...
Nu weer even afkicken en het slaaptekort wegwerken. :D
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:08:30 #20
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106017512
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
Laatste SR met bijdrage van de overheid bracht 7,1 miljoen op. Maar dat was geen verdubbeling.
Dat was vorig jaar toch?
Toen betaalde de overheid ook al niet mee...
pi_106017533
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dat was vorig jaar toch?
Toen betaalde de overheid ook al niet mee...
Vorig jaar was 7,4.
pi_106017579
quote:
Zo, zien we je eindelijk hier weer eens. ;)
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:10:46 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106017612
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:10 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Zo, zien we je eindelijk hier weer eens. ;)
Sr is voorbij dus ik ben weer 'vrij' heb alleen geen idee wat ik nu moet doen :')
pi_106017716
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Sr is voorbij dus ik ben weer 'vrij' heb alleen geen idee wat ik nu moet doen :')
Aftellen tot SR12. ;)
pi_106017859
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:04 schreef Soempie het volgende:
Al heel vroeg zelfstandig dus...en heel veel warmte gemist. :{
Het heeft zo z'n voor- en nadelen dus. Voor bepaalde dingen vroeg ik geen toestemming, ik ging gewoon mijn gang. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
Apart, niks van de recessie te merken dus. Ik snap trouwens dat hele SR-gedoe niet. Bij andere goede doelen wordt er altijd gezeurd over dat het zonde van je geld is en dat er toch niks structureels gaat gebeuren. Maar omdat het nu van de radio is, is het één en al hallelujah.
pi_106018003
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:17 schreef wyccie het volgende:

Apart, niks van de recessie te merken dus. Ik snap trouwens dat hele SR-gedoe niet. Bij andere goede doelen wordt er altijd gezeurd over dat het zonde van je geld is en dat er toch niks structureels gaat gebeuren. Maar omdat het nu van de radio is, is het één en al hallelujah.
Goede marketing doet blijkbaar wonderen. Geef de mens brood&spelen en het komt. goed. ;)
pi_106018004
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:06 schreef Nico_S. het volgende:

[..]

Dan heb ik het met de mijne (RIP) toch wel getroffen. Het is maar één keer gebeurd dat ik uit school kwam en het huis niet in kon: ik werd door de buurvrouw afgevoerd. Toen ik weer naar huis kon had ik een broertje.
Dat is wel een goede reden. O+

Mijn moeder is lief, dus nooit gescheld of iets dergelijks (toen ik klein was veel voorlezen, knuffelen, spellen spelen samen, etc.). Maar voor en na het overlijden van m'n vader had ze verschillende psychoses en kwam ze dus ook niet meer buiten (of sowieso niet meer uit bed). Dus herken wel wat wyccie zegt over het zelf naar school gaan en dergelijke. Toen ik 11 was ben ik daarom ook uit huis geplaatst (begon toen ik 7 was). Heeft zo lang geduurd, omdat ik alles regelde en dus nog gewoon op school verscheen. Mensen hadden pas laat door dat het niet goed ging. :+

Maargoed, misschien gek om te zeggen, maar heb er ook goede dingen van geleerd die periode.
pi_106018099
Oeh, morgen krijg ik m'n auto. *O*
pi_106018146
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:06 schreef Nico_S. het volgende:
Dat kan ik me niet herinneren, was daar te jong voor. Het gekke is dat mijn zusje ook nauwelijks in mijn jeugdherinneringen voorkomt. Zij moet wel met mij samen naar school hebben gelopen, maar ik kan me zeker twee naarschoolgaanvoorvallen herinneren waar zij niet bij was. :?

Soempie, dat is wel heftig om de ziekte van je moeder en het overlijden van je vader op zo'n jonge leeftijd mee te maken en zelf te moeten verwerken. ;(
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:26:10 #32
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_106018191
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:17 schreef wyccie het volgende:

Vraag is nu: komt het geld tot op de cent goed terecht?
pi_106018433
Ik denk over het algemeen geldt dat kinderen best wat veerkracht hebben (kun je dat zo zeggen?). Niet dat het geen invloed heeft natuurlijk.

Wyc, ik dacht dat jij de jongste was. Ik leer echt steeds weer nieuwe dingen over je. :P
pi_106018469
SR heb ik niks van meegekregen dit jaar. Alleen vanmiddag even SR in Belgie, omdat studio Brussel hier meestal op is.
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:34:25 #35
111382 Ofyles2
pi_106018498
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:33 schreef Soempie het volgende:
SR heb ik niks van meegekregen dit jaar. Alleen vanmiddag even SR in Belgie, omdat studio Brussel hier meestal op is.
Die actie heeft ook een record opgeleverd, ruim ¤ 7.1 miljoen.
pi_106018538
Zelfde doel ook?
pi_106018611
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:25 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat kan ik me niet herinneren, was daar te jong voor. Het gekke is dat mijn zusje ook nauwelijks in mijn jeugdherinneringen voorkomt. Zij moet wel met mij samen naar school hebben gelopen, maar ik kan me zeker twee naarschoolgaanvoorvallen herinneren waar zij niet bij was.
Mijn broer ("broertje" kan ik niet meer met goed fatsoen zeggen) is zes jaar jonger dan ik. We liepen dus niet samen naar school: toen ik in de zesde klas lagere school zat, zat mijn broer(tje) in de tweede klas kleuterschool. Ik herinner me nog dat mijn vader toen zei: "ik heb er twee in de examenklas."
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:37:39 #38
111382 Ofyles2
pi_106018615
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:35 schreef Soempie het volgende:
Zelfde doel ook?
Ander doel: bestrijding diarree.
pi_106018679
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:21 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat is wel een goede reden. O+

Mijn moeder is lief, dus nooit gescheld of iets dergelijks (toen ik klein was veel voorlezen, knuffelen, spellen spelen samen, etc.). Maar voor en na het overlijden van m'n vader had ze verschillende psychoses en kwam ze dus ook niet meer buiten (of sowieso niet meer uit bed). Dus herken wel wat wyccie zegt over het zelf naar school gaan en dergelijke. Toen ik 11 was ben ik daarom ook uit huis geplaatst (begon toen ik 7 was). Heeft zo lang geduurd, omdat ik alles regelde en dus nog gewoon op school verscheen. Mensen hadden pas laat door dat het niet goed ging. :+

Maargoed, misschien gek om te zeggen, maar heb er ook goede dingen van geleerd die periode.
Je vader is jong overleden, begrijp ik? Herkenbaar: de mijne overleed toen ik 13 was.
pi_106018729
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:32 schreef Soempie het volgende:
Ik denk over het algemeen geldt dat kinderen best wat veerkracht hebben (kun je dat zo zeggen?). Niet dat het geen invloed heeft natuurlijk.
Precies, je neemt het zoals het is. Pas later als je ouder bent, heb je een kader gevormd en weet je hoe het wel en niet moet of kan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Ander doel: bestrijding diarree.
Simpel: cola en Norit.
pi_106018840
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:40 schreef wyccie het volgende:
Simpel: cola en Norit.
Norit is duidelijk, maar Cola? Werkt dat ook? (Geen goed idee voor mij, overigens: ik heb een hekel aan drankjes met prik.)
pi_106018942
Wyccie, dat is het inderdaad, je weet gewoon niet anders en maakt gewoon het beste van de situatie.

Voor 7,1 miljoen kunnen ze in elk geval veel norit kopen. :P
pi_106018945
Dat is althans de zogenaamde tip voor reizigersdiarree, het fosfaat zou je darmflora veranderen. Geen idee of dat wetenschappelijk bewezen is, maar het kan niet veel kwaad, en in tropische landen is koude cola hemels.
Cola light overigens. In de gewone zit te veel suiker zodat het effect tenietgedaan wordt.
pi_106019012
Toen ik nog heel klein was kreeg ik dan norit of beschuit. Geen beschuit met extra vezels natuurlijk. :+ Werkt beschuit ook, of is dat echt onzin?
pi_106019086
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:47 schreef Soempie het volgende:
Toen ik nog heel klein was kreeg ik dan norit of beschuit. Geen beschuit met extra vezels natuurlijk. :+ Werkt beschuit ook, of is dat echt onzin?
Ik kreeg geraspte appel. De kreet toendertijd was: "appels stijven, peren drijven". Geldt dat nog?
pi_106019138
Wiebel heeft m'n gedicht geschreven. :@
pi_106019142
Beschuit en yoghurt, was inderdaad wat de dokter zei als we ziek waren
Volgens mij is dat gewoon omdat het zo licht is dat je het wel makkelijk binnen kunt houden.
Tegenwoordig hoor ik dat nooit meer.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:49 schreef Nico_S. het volgende:
De kreet toendertijd was: "appels stijven, peren drijven". Geldt dat nog?
Nooit van gehoord. :D
Volgens mij werken bananen nog het best (maar niet als je echt flink aan de diarree bent natuurlijk).
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:51:53 #48
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106019161
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:45 schreef wyccie het volgende:
Dat is althans de zogenaamde tip voor reizigersdiarree, het fosfaat zou je darmflora veranderen. Geen idee of dat wetenschappelijk bewezen is, maar het kan niet veel kwaad, en in tropische landen is koude cola hemels.
Cola light overigens. In de gewone zit te veel suiker zodat het effect tenietgedaan wordt.
Liever aan de race dan aan de cole light..
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_106019203
Fijne Kerst allemaal!
Noot noot.
pi_106019246
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:50 schreef Soempie het volgende:
Voor wie is het?

Ik heb vandaag een kerstkaart van een vriendin gekregen, maar die heeft ze ook niet zelf geschreven. Of ze moet opeens een veel netter handschrift hebben gekregen (en dan ook nog eens met vulpen terwijl ze linkshandig is).
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:59:05 #51
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106019421
quote:
19s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
Fijne Kerst allemaal!
Jij ook :)
pi_106019868
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:54 schreef wyccie het volgende:

[..]

Voor wie is het?

Ik heb vandaag een kerstkaart van een vriendin gekregen, maar die heeft ze ook niet zelf geschreven. Of ze moet opeens een veel netter handschrift hebben gekregen (en dan ook nog eens met vulpen terwijl ze linkshandig is).
Voor z'n oudste zus. Heb wel zelf de surprise gemaakt, gelukkig.

Nu naar bed. Heel fijne Kerstdagen allemaal. :*
pi_106020063
Bijzonder, die familieverhalen. Ik zit nu op mijn kamer om even weg te zijn bij mijn vader. Die kan soms heel gemeen en onaardig zijn, maar verder heb ik wel veel geluk gehad op zich. Niet veel warmte, veel ruzie, maar kijk ook maar waar ze me terecht hebben gekregen...
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_106020231
Wat een creativiteit met die surprises. Dat vond ik op de basisschool ook altijd het leukste om te doen, gedichten deden me niks.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niet veel warmte, veel ruzie, maar kijk ook maar waar ze me terecht hebben gekregen...
Dat vertrouwen in je zegt ook wel veel.
pi_106020390
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:22 schreef wyccie het volgende:
Wat een creativiteit met die surprises. Dat vond ik op de basisschool ook altijd het leukste om te doen, gedichten deden me niks.

[..]

Dat vertrouwen in je zegt ook wel veel.
Ja dat klopt. Maar dat is ook wel omdat ik vanaf mijn 6e al alleen op de trein gekieperd werd. En mijn ouders werkten heel veel, vooral toen mijn moeder een redelijk hoge politieke functie bekleedde in Amsterdam. Dus het is ook gewenning.
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_106020436
Hoe was Artis?
pi_106020452
leuk :) bijzonder, zo 's nachts
Live from Chicago
pi_106020487
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lijkt me wel leuk om een keer in het donker in een dierentuin te zijn. Hebben ze vaker een avond openstelling?
pi_106020537
Maar zag je wel iets, of waren de lichten gewoon aan? :@
pi_106020578
De rondleider had een zaklamp :)

En volgens mij is dit een kerstavond unicum... maar dat weet ik ook niet helemaal zeker!
Live from Chicago
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:34:46 #61
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106020586
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:31 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Lijkt me wel leuk om een keer in het donker in een dierentuin te zijn. Hebben ze vaker een avond openstelling?
Sowieso tijdens de Museumnacht.
pi_106020622
Oh kijk :)
Live from Chicago
pi_106020703
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh kijk :)
pi_106021049
Glazen Huis gebeuren vond ik trouwens wat tegenvallen
Live from Chicago
pi_106021173
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En het Scheepvaartmuseum? Ben ik de dag na de opening geweest. Vond het erg mooi.
pi_106021187
Ja was het ook :) we hadden er helaas gewoon te weinig tijd om het allemaal te kunnen bekijken!! Dus moet maar eens terug komen haha
Live from Chicago
pi_106021342
Het glazen huis vind ik nog wel leuk maar ik vond het dit jaar weinig vernieuwend, hoop dat ze volgend jaar iets origineler zijn.
  zondag 25 december 2011 @ 00:03:33 #68
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106021374
ik bedoel het gebeuren in Leiden zelf
Live from Chicago
  zondag 25 december 2011 @ 00:08:54 #69
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106021502
Ik kon vroeger altijd naar huis tussen de middag, al had ik van jongsaf aan eigen sleutels.

Toen mijn moeder weer ging werken heb ik een paar jaar op de overblijf gezeten. En als er dan toch wat was: mijn moeder werkte naast school :P
  zondag 25 december 2011 @ 00:50:31 #70
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106022696
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand I kill da topique...
pi_106022748
Even een vrolijk kerstliedje dan. :)

zondag 25 december 2011 @ 04:11:00 #72
111382 Ofyles2
pi_106025477
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het glazen huis vind ik nog wel leuk maar ik vond het dit jaar weinig vernieuwend, hoop dat ze volgend jaar iets origineler zijn.
Dat is 3FM eigen. Die zender is weinig vernieuwend meer, logisch dat de normale luisteraars zich tegen die zender keren en afhaken.

Ik gebruik al sinds eind juli mijn wekkerradio niet meer omdat ik nergens meer terecht kan. Ik ben al aan het sparen voor een Internetradio. Wanneer die komt hangt van mij af.

Duidelijk is dat er drastisch gereorganiseerd moet worden. Tijd dat de PO me van de buitenlandse zenders vandaan trekt, maar dat zie ik de komende jaren niet gebeuren...
pi_106025781
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
Even een vrolijk kerstliedje dan. :)

Heerlijke klassieker - je kent hopelijk Tom Lehrer ook?

Tevens :W goedemorgen c_/
pi_106025791
Hoi c_/

Hoe is het zo zonder TInu?
pi_106025809
Vat hetniet verkeerd op - maar voor een paar daagjes is het heerlijk! Maar ik ben wel blij als ze morgen weer thuis komt :)
  zondag 25 december 2011 @ 07:31:29 #76
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106025818
Ik herken het wel, mevrouw Mark gaat straks ook even met de kids er op uit

zalig :@
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_106025821
Helemaal goed toch? ^O^

Denk dat Tinu het ook wel lekker vindt, even tijd voor zichzelf. :Y Vind ik in elk geval meestal wel fijn.
pi_106025823
Win-win dus voor allemaal :Y
pi_106025827
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 07:36 schreef iamredleader het volgende:
Win-win dus voor allemaal :Y
:Y

En daarna heb je elkaar weer wat te vertellen en is het allemaal weer extra O+
pi_106025830
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 07:37 schreef Soempie het volgende:
:Y

En daarna heb je elkaar weer wat te vertellen en is het allemaal weer extra O+
Zeker weten :Y en ik weet zeker dat Jair helemaal door het dolle is morgen als de deur opengaat... Dat is hij al aan het eind van een gewone dag :P dat maakt mijn papahart helemaal week :')

En dan nu net op telekids de bibaboerderij met een liedje over een kikakusje _O-
pi_106026020
goedemorgen op deze niet droge maar ook niet in witte vorm naar beneden komende neerslag 1e kerstdag

:W

iemand koffie?
pi_106026024
Uhh, Red, de brandweer kwam net langs en ik zag dat het een alarm was bij je werkgever..
pi_106026035
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Uhh, Red, de brandweer kwam net langs en ik zag dat het een alarm was bij je werkgever..
Oh :{ waar precies dan?
pi_106026086
in het centrum ,maar mocht ik nog iets horen dan laat ik je het wel weten :)

nu eerst koffie
pi_106026112
Koffie, goed plan :Y
pi_106026121
Koffie ^O^
  zondag 25 december 2011 @ 09:27:20 #87
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_106026123
Make love, not war ☮
  zondag 25 december 2011 @ 09:30:12 #88
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_106026145
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:50 schreef Soempie het volgende:
Wij hebben een duidelijke taakverdeling. Peace schrijft de gedichten, ik maak de surprises!! *O*
Make love, not war ☮
  zondag 25 december 2011 @ 10:02:30 #89
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_106026363
Merry christmas *O*
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 25 december 2011 @ 10:11:46 #90
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_106026450
Fijne kerst iedereen!!
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_106026463
Wat ze boven me zeggen ~:)

pi_106026633
ditto _O-
pi_106026637
Hier in de straat hebben sommige mensen er ook een hele kermis van gemaakt.

;(
pi_106026663
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 10:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat ze boven me zeggen ~:)

[ afbeelding ]
Utrecht, Sterrenwijk, is ook te triest voor woorden :') kom er langs op weg naar werk, krijg elke keer zin om een transformatorhuisje op te blazen :P
pi_106026820
Ik loop achter zie ik net, FusionFreak heeft weer eens advies nodig :') Train-wreck iemand?
Grote schuld hoe af te lossen??
pi_106027059
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 10:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik loop achter zie ik net, FusionFreak heeft weer eens advies nodig :') Train-wreck iemand?
Ik las het eerste topic toen het nog "vers" was, en heb maar 1 reactie: :') (of eigenlijk ook een tweede: :r)
pi_106027577
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 10:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
ze zijn al in deel 2, ik ben aan het mee lezen. Wat een droeftoeter/ wat heeft die man hulp nodig :') / :{
  zondag 25 december 2011 @ 11:42:19 #98
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_106027791
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik bedoel het gebeuren in Leiden zelf
het eindfeest was dan op zich wel weer aardig. bij de beestenmarkt was niets aan idd. maar ik heb gelpof ik al eerder mijn verbazing uitgesproken over het feit dat mensen van heinde en verre komen kijken naar ... niets eigenlijk.
  zondag 25 december 2011 @ 11:46:51 #99
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106027864
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De rondleider had een zaklamp :)

En volgens mij is dit een kerstavond unicum... maar dat weet ik ook niet helemaal zeker!
Zomers ook regelmatig, met concerten in de tuin...

Mijn zus was gisterenavond ook in Artis.
Er schijnt daar stamppot op het menu te hebben gestaan...
pi_106027933
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 07:15 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Heerlijke klassieker - je kent hopelijk Tom Lehrer ook?

Tevens :W goedemorgen c_/
Mogguh. :W

Ja, maar alleen van The Element Song.
  zondag 25 december 2011 @ 11:54:48 #101
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 25 december 2011 @ 12:28:49 #102
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106028717
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 11:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Zomers ook regelmatig, met concerten in de tuin...

Mijn zus was gisterenavond ook in Artis.
Er schijnt daar stamppot op het menu te hebben gestaan...
klopt :)
Live from Chicago
  zondag 25 december 2011 @ 12:29:30 #103
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106028737
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 11:42 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

het eindfeest was dan op zich wel weer aardig. bij de beestenmarkt was niets aan idd. maar ik heb gelpof ik al eerder mijn verbazing uitgesproken over het feit dat mensen van heinde en verre komen kijken naar ... niets eigenlijk.
en wàt een volk... :{
Live from Chicago
pi_106029112
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 12:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

nou cobra, zeg het maar :)
  zondag 25 december 2011 @ 12:49:49 #105
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106029127
Ja dan bedoel ik dus niet c4 he ;)
Live from Chicago
  Moderator zondag 25 december 2011 @ 12:56:00 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106029247
Als jullie me missen, ik zit de komende dagen in het top2000 topic :D Evenals MM trouwens :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_106029258
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 12:56 schreef MaJo het volgende:
Als jullie me missen, ik zit de komende dagen in het top2000 topic :D Evenals MM trouwens :D
En waar zat je voor die tijd dan? ;)
  Moderator zondag 25 december 2011 @ 12:59:30 #108
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106029301
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 12:57 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

En waar zat je voor die tijd dan? ;)
Laatste dagen veel afspraken gehad dus weinig online geweest :)

Saffie doen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_106029315
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 12:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Laatste dagen veel afspraken gehad dus weinig online geweest :)

Saffie doen?
Yep, is goed. Kan nog net voor ik naar het werk ga. ^O^
  Moderator zondag 25 december 2011 @ 13:01:38 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106029340
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:00 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Yep, is goed. Kan nog net voor ik naar het werk ga. ^O^
Moet jij ook niet naar het top2000 topic trouwens?
pi_106029342
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 12:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

nou cobra, zeg het maar :)
Niet meer nodig zie ik. :)
pi_106029374
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

Moet jij ook niet naar het top2000 topic trouwens?
Misschien, maar ik luister meestal naar de TopSR. :)
  Moderator zondag 25 december 2011 @ 13:05:06 #113
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106029415
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:03 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Misschien, maar ik luister meestal naar de TopSR. :)
Ah ok :) Ik heb wel naar SR geluisterd maar nu is het top2000 tijd O+
pi_106029438
Ik ga naar m'n werk. Tot straks. :W
  Moderator zondag 25 december 2011 @ 13:08:34 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106029469
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga naar m'n werk. Tot straks. :W
Werkse :*
  zondag 25 december 2011 @ 13:39:58 #116
111382 Ofyles2
pi_106030119
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 12:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Behoorlijk aangeschoten lijkt me.
  zondag 25 december 2011 @ 14:00:22 #117
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_106030558
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:39 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Behoorlijk aangeschoten lijkt me.
40% gillende scholieren, 40% straalbezopen kanslozen, 20% normale mensen.
  zondag 25 december 2011 @ 14:02:30 #118
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106030617
Lekker mijn eigen muziek luisteren in plaats van de grote gemene deler *)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_106030624
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:02 schreef Mark het volgende:
Lekker mijn eigen muziek luisteren in plaats van de grote gemene deler *)
^O^
  zondag 25 december 2011 @ 14:14:27 #120
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106030901
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah ok :) Ik heb wel naar SR geluisterd maar nu is het top2000 tijd O+
Kun je mooi je mail checken :P
  zondag 25 december 2011 @ 14:18:40 #121
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106030988
Stoofpeertjes gemacht 8-)
pi_106031039
De rosbief in de oven gelegd. :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 25 december 2011 @ 14:23:50 #123
39237 crew  H_T
2733
pi_106031131
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:20 schreef Cobra4 het volgende:
De rosbief in de oven gelegd. :)
Lekker :). Hoe ga je em maken?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_106031162
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Lekker :). Hoe ga je em maken?
Met rode wijnsaus en wat sjalotjes.
pi_106031387
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Stoofpeertjes gemacht 8-)
gestoofd of gekleurd?
  zondag 25 december 2011 @ 14:46:35 #126
111382 Ofyles2
pi_106031660
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:00 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

40% gillende scholieren, 40% straalbezopen kanslozen, 20% normale mensen.
Maak van die 2x40 80 en je hebt de stelling van Pareto.
pi_106031832
Ziezo, de lijst met huishoudelijke taken die gedaan zijn wordt alleen maar langer :)

Nog maar een paar overhemden, een tafellaken en een broer strijken, de badkamer poetsen en morgen wat boodschappen, dan is echt alles weer gedaan *O*
  zondag 25 december 2011 @ 15:33:46 #128
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106032516
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:55 schreef iamredleader het volgende:
een broer strijken
iedere familie zijn tradities met Kerst, maar wij doen er niet aan :{w
Dommage arachide-fromage
pi_106032570
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:33 schreef Mark het volgende:
:D dat moet natuurlijk broek zijn :')
  zondag 25 december 2011 @ 15:39:04 #130
111382 Ofyles2
pi_106032622
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:33 schreef Mark het volgende:

[..]

Sterker nog, ik ook niet. Gewoon aan het werk.

Je moet er nooit vanuit gaan dat luxes permanent zijn...
  zondag 25 december 2011 @ 15:55:21 #131
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106032921
Ik ga zo opweg naar het eten.
  zondag 25 december 2011 @ 16:46:13 #132
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106033792
Wij doen eigenlijk ook niks...
Live from Chicago
pi_106033799
Zo, de rosbief is op. 750 gram naar binnen zitten werken. :9~
  zondag 25 december 2011 @ 16:52:51 #134
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106033890
Hm, hoeveel courics zou dat opleveren? :+
Dommage arachide-fromage
pi_106033923
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:52 schreef Mark het volgende:
Hm, hoeveel courics zou dat opleveren? :+
Misschien wel genoeg voor een remake van die aflevering. ;)
  zondag 25 december 2011 @ 16:56:23 #136
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106033935
Optreden in een SP episode is wel ubercool _O_
Dommage arachide-fromage
pi_106034112
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wij doen eigenlijk ook niks...
Wanneer kom je nog even langs?
  zondag 25 december 2011 @ 17:09:36 #138
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106034122
ik ben tot de 28ste in de stad...
Live from Chicago
pi_106034124
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:56 schreef Mark het volgende:
Optreden in een SP episode is wel ubercool _O_
Vanavond dus maar even ruimte maken in mijn vriezer. :P
pi_106034145
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 17:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben tot de 28ste in de stad...
Wat doe je vanavond?
  zondag 25 december 2011 @ 17:14:10 #141
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106034194
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 17:10 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Wat doe je vanavond?
ik word thuis verwacht... ookal doen we niets... :{
Live from Chicago
pi_106034254
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik word thuis verwacht... ookal doen we niets... :{
Da's jammer, morgen ochtend heb ik/hebben wij nog wel tijd, daarna wordt lastig. Rond 16:00 bij m'n broer D. voor het traditionele kerstdiner van de neven+aanhang, en dit jaar voor het eerst met m'n enigste nichtje :) en dinsdag is een werkdag :{
  zondag 25 december 2011 @ 17:22:53 #143
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106034339
Dan wordt het inderdaad lastig :{ :{ De weken zijn echt voorbij gevlógen
Live from Chicago
  zondag 25 december 2011 @ 17:41:48 #144
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  zondag 25 december 2011 @ 17:42:00 #145
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_106037293
Kind op bed, alleen nog de lichten uit en ik kan gaan tukken :P
pi_106037399
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 20:36 schreef iamredleader het volgende:
Kind op bed, alleen nog de lichten uit en ik kan gaan tukken :P
Wat let je? ;)
  zondag 25 december 2011 @ 20:40:58 #148
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106037411
Dat is juist het moment om eindelijk je eigen dingen te doen :)
Dommage arachide-fromage
pi_106037477
Niks "let" me, wil alleen nog een toetje zometeen :)
pi_106037487
En al die dingen voor mezelf, die heb ik al gedaan *O*
pi_106037948
Zucht, in het kader van "ook kerst voor de beesten" krijgt de hond een halve rib eye bij zijn brokken. Hond gelukkig natuurlijk, komt hij vervolgens met zijn achterpoten klem te zitten in zijn dekens, schiet in de stress en nu is meneer misselijk :')
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 25 december 2011 @ 21:25:02 #152
39237 crew  H_T
2733
pi_106038591
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zucht, in het kader van "ook kerst voor de beesten" krijgt de hond een halve rib eye bij zijn brokken. Hond gelukkig natuurlijk, komt hij vervolgens met zijn achterpoten klem te zitten in zijn dekens, schiet in de stress en nu is meneer misselijk :')
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_106038656
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
_O-
pi_106040534
moet je je bord ook leegeten en niet de restjes aan de hond geven ;)
  zondag 25 december 2011 @ 23:37:52 #155
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106043235
mijn vader laat ook echt geen kerst voorbij gaan zonder me duidelijk te maken wat een kreng ik ben/dat ik beter in amerika had kunnen blijven/ dat ik een teleurstelling ben :{

Geen idee waar deze rare traditie vandaan komt, maar gelukkig krijgt ie altijd spijt.
Live from Chicago
pi_106043263
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mijn vader laat ook echt geen kerst voorbij gaan zonder me duidelijk te maken wat een kreng ik ben/dat ik beter in amerika had kunnen blijven/ dat ik een teleurstelling ben :{

Geen idee waar deze rare traditie vandaan komt, maar gelukkig krijgt ie altijd spijt.
:o
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 25 december 2011 @ 23:42:02 #157
39237 crew  H_T
2733
pi_106043381
quote:

Say what?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_106043402
Vreemde traditie PS, heeft het iets met alcohol te maken of hebben jullie het hele jaar zo'n goede relatie :?
  zondag 25 december 2011 @ 23:44:15 #159
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106043472
ja ik weet het niet zo goed. Ik ben aan de andere kant ook wel mijn vaders lievelingetje en echt een daddy's girl. Maar elk jaar explodeert het weer. ik gok maar op de alcohol. Maar leuk is het niet...

edit: het komt trouwens ook wel eens op andere dagen tot confrontatie maar ik ben er natuurlijk ook niet zo vaak

[ Bericht 23% gewijzigd door Puntenslijpsel op 26-12-2011 00:07:45 ]
Live from Chicago
  zondag 25 december 2011 @ 23:58:48 #160
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106044093
Nou ja, ik moest het even kwijt. En dan ga ik nu lekker slapen
Live from Chicago
pi_106045123
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 23:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ja, ik moest het even kwijt. En dan ga ik nu lekker slapen
Dan toch vanuit de AKQ toch nog een prettige kerst gewenst.

Slaap lekker. :*
pi_106046782
PS, dat isminder leuk :{ slaap lekker in ieder geval :*

Hier geen succes, want jeuk :X
pi_106046811
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:07 schreef iamredleader het volgende:
PS, dat isminder leuk :{ slaap lekker in ieder geval :*

Hier geen succes, want jeuk :X
Weer!? -O-
pi_106046871
Eigenlijk bijna altijd, maar met golven. En dat kandan net zo'n piek zijn dat je er wakker van wordt, en heel erg moet krabben. Letterlijk tot bloedens aan toe ;(
pi_106046962
Da's mooi kut Red.

Enige spijtige is dat ik geen nachtdiensten heb. ;) :@
pi_106047085
Mjah, hetgaat nu weer wat beter, ga een poging wagen toch wat slaap te vatten :) :Z
pi_106047128
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:17 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, hetgaat nu weer wat beter, ga een poging wagen toch wat slaap te vatten :) :Z
Succes!
  maandag 26 december 2011 @ 03:22:14 #168
111575 lubje25
pi_106049728
:W Wat een rust hier, iedereen vol van het kerstdiner?
pi_106049804
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 03:22 schreef lubje25 het volgende:
Ja, Na de 750 gram rosbief nog niet wezen poepen. :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 26 december 2011 @ 03:35:28 #170
39237 crew  H_T
2733
pi_106049816
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 03:22 schreef lubje25 het volgende:
Nee valt mee. Had vandaag geen verplichtingen, dus ik heb heerlijk drie films gekeken, Chinees gegeten en een café bezocht. Best wel prettig eigenlijk :)
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 26 december 2011 @ 03:39:05 #171
111575 lubje25
pi_106049846
Ik heb vanaf 12:30 tot 02:45 gewerkt, wel dinerpauze van 1800 tot 2000. Was erg druk en erg gezellig ^O^
  maandag 26 december 2011 @ 04:41:52 #172
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106050159
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 03:33 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ja, Na de 750 gram rosbief nog niet wezen poepen. :P
Couricmeter paraat? :+
Dommage arachide-fromage
  maandag 26 december 2011 @ 05:26:59 #173
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106050228
Zo, om 2u naar bed omdat ik omviel en nu klaarwakker :')

Wel lekker gegeten vanavond. Een vriendin had zich uitgeleefd en allerlei liflafjes gemaakt.

Pancettenbonbons gevuld met pata, geitenkaas en paddestoelen(3 dingen dus), paprikasoepje met geitenkaas en carpacchiobonbon, ossehaastartaar+gegrilde ossehaas(voor de anderen hetzelfde maar dan van tonijn) gevulde kwartel, kaasplankje en een toetje van ananasijstaart met een ananas/chocholadebonbon en anananascaramel met ananasschaafijs :9
  maandag 26 december 2011 @ 05:32:33 #174
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106050233
quote:

Dat is echt waardeloos :{

En spijt achteraf is te gemakkelijk...
  maandag 26 december 2011 @ 05:40:39 #175
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106050240
Wat ben ik dan blij met mijn doorsnee familie :)
Dommage arachide-fromage
  maandag 26 december 2011 @ 06:30:24 #176
30252 Soempie
Procreating
pi_106050278
goedemorgen. :O
  maandag 26 december 2011 @ 06:36:19 #177
30252 Soempie
Procreating
pi_106050293
Oeh :9 klinkt echt goed Nem.

Wij zijn gister naar het zusje van Wiebel geweest. Hele familie weer gezien en iedereen is flink verwend. Ik heb allemaal spulletjes gekregen nog voor de baby en we hebben m'n 'nieuwe' auto mee. *O*
  maandag 26 december 2011 @ 06:37:20 #178
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106050294
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 06:30 schreef Soempie het volgende:
goedemorgen. :O
Zeg dat wel, om 04:15 al wakker.... Zo maar eens een hele hete douche nemen...
Dommage arachide-fromage
  maandag 26 december 2011 @ 06:37:26 #179
30252 Soempie
Procreating
pi_106050295
@ PS, hoe komt hij daar nou bij joh?! :o Grijpt je moeder dan ook niet in? En wat Nem zegt: wel makkelijk, achteraf spijt hebben. :N
  maandag 26 december 2011 @ 06:38:43 #180
30252 Soempie
Procreating
pi_106050298
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 06:37 schreef Mark het volgende:

[..]

Zeg dat wel, om 04:15 al wakker.... Zo maar eens een hele hete douche nemen...
Ik twijfel nog..misschien dat ik later in de ochtend nog even naar bed ga. Al is het maar om gewoon te liggen en wat te lezen.
  maandag 26 december 2011 @ 06:41:32 #181
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106050302
Ja ik heb maar een film gedownload. Ik denk dat ik ergens in de dag wel weer wat ga pitten.

Maar er staat wel een kleine bierbrouwsessie op het program :P
  maandag 26 december 2011 @ 06:47:16 #182
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106050314
Hete douche, ontbijt en dan de boel aan de kant maken. Om 11:00 staat de familie op de stoep. Hopelijk vanmiddag even een dutje, kan wel eens een gezinsdutje worden
Dommage arachide-fromage
  maandag 26 december 2011 @ 06:48:31 #183
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106050319
Hmmm ontbijt..misschien maar eens een eitje bakken op toast...
  maandag 26 december 2011 @ 06:50:52 #184
30252 Soempie
Procreating
pi_106050323
Ik zit nog vol van gister.. :{

Bierbrouwsessie bij jou thuis? Of echt in een brouwerij?
  maandag 26 december 2011 @ 06:51:35 #185
30252 Soempie
Procreating
pi_106050325
En vandaag helemaal vrij. *O*
  maandag 26 december 2011 @ 06:54:53 #186
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106050328
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 06:50 schreef Soempie het volgende:
Ik zit nog vol van gister.. :{

Bierbrouwsessie bij jou thuis? Of echt in een brouwerij?
Bij mij thuis..slechts 10 liter :)

Maar dat is een lange gebeurtenis dus straks maar even kijken hoe de planning loopt qua slapen en avondeten :P
  maandag 26 december 2011 @ 07:05:53 #187
30252 Soempie
Procreating
pi_106050346
Ja? Moet je er veel bij blijven? Veel aan blijven doen? Had ik niet gedacht...

Ik ben blij dat ik vandaag helemaal niks hoef. Heb wel zin om van alles te doen, maar dat zijn allemaal dingen die ik helemaal niet kan op het moment (lange bos- of strandwandeling, bowlen, karten, etc :') ).
pi_106050351
Misschien gewoon nog even genieten van een dag niets hoeven te doen, dat kan je nu nog wel en straks een aantal jaren niet meer...

Goedemorgen :W
  maandag 26 december 2011 @ 07:13:38 #189
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106050362
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 07:05 schreef Soempie het volgende:
Ja? Moet je er veel bij blijven? Veel aan blijven doen? Had ik niet gedacht...
Ja, eigenlijk wel ja. En veel schoonmaken en voorbereiden. Dus je bent er gauw een uur of 6 zoet mee. Of langer.

Vooral in het begin omdat je het brouwsel op bepaalde temperaturen moeten laten komen en dan laten rusten. Dan moet je dus goed roeren en een groot volume warmt ook langzaam op dus het duurt lang.
pi_106050389
:W mogguh c_/
  maandag 26 december 2011 @ 07:37:19 #191
30252 Soempie
Procreating
pi_106050391
Dat wordt dan goed plannen, inderdaad..
pi_106050392
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 06:50 schreef Soempie het volgende:
Ik zit nog vol van 9 maanden geleden.
Fixed :P
pi_106050396
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 06:47 schreef Mark het volgende:
Hete douche, ontbijt en dan de boel aan de kant maken. Om 11:00 staat de familie op de stoep. Hopelijk vanmiddag even een dutje, kan wel eens een gezinsdutje worden
Hm, middagdutje, klinkt niet slecht maar dat gaat vandaag niet lukken :{
  maandag 26 december 2011 @ 07:39:24 #194
30252 Soempie
Procreating
pi_106050400
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 07:37 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Fixed :P
:') !

Van mij mag de baby nu wel komen trouwens. Alles is klaar (min of meer dan toch) en ik ben nieuwsgierig. :D Echt frustrerend als je niet weet wanneer het gaat beginnen (ergens binnen nu en 2,5 week
pi_106050404
Dan duurt het nog wel even, als jij er klaar voor bent :P
  maandag 26 december 2011 @ 07:48:23 #196
30252 Soempie
Procreating
pi_106050406
Wiebel maakt al om de haverklap magnetron-klaar-ping-geluidjes naar m'n buik. :')

Maargoed, aan de andere kant, hoe langer het duurt des te langer heb ik 'vakantie'. :+ En voor komende week heb ik toch al afspraken gemaakt met vriendinnen.
pi_106050407
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 07:48 schreef Soempie het volgende:
Wiebel maakt al om de haverklap magnetron-klaar-ping-geluidjes naar m'n buik. :')
:D _O- ^O^ die ga ik onthouden :P
  maandag 26 december 2011 @ 07:55:07 #198
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106050410
Elke dag extra is meegenomen voor je kindje, dus geniet er maar van :)
Dommage arachide-fromage
  maandag 26 december 2011 @ 07:55:50 #199
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106050411
Overigens maak ik bij mijn vrouw vaker vrachtwagen-die-achteruit-rijdt-geluiden :@
Dommage arachide-fromage
pi_106050414
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 07:55 schreef Mark het volgende:
Elke dag extra is meegenomen voor je kindje, dus geniet er maar van :)
True :)
pi_106050415
quote:
Overigens maak ik bij mijn vrouw vaker vrachtwagen-die-achteruit-rijdt-geluiden :@
:D dat kan ik maar beter niet doen :')
  maandag 26 december 2011 @ 07:58:18 #202
30252 Soempie
Procreating
pi_106050416
quote:
  maandag 26 december 2011 @ 07:59:25 #203
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106050417
quote:

En zij dit geluid als het weer tijd is voor seks?

http://sadtrombone.com/

Of is ze niet zo gevat? :P
  maandag 26 december 2011 @ 08:24:51 #204
30252 Soempie
Procreating
pi_106050456
Topic stil... Misschien was het pijnlijk herkenbaar voor Mark. :P

Ik ben benieuwd naar PS, begrijp er niks van. :{
  maandag 26 december 2011 @ 08:27:31 #205
30252 Soempie
Procreating
pi_106050463
pi_106050500
Ieder zijn hobby, ik had hem ook al ergens voorbij zien komen. Knap als je zoveel geduld hebt, ik zou het niet kunnen
  maandag 26 december 2011 @ 09:27:36 #207
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106050738
Goedemorgen... :W

Kerst 2011 is weer achter de rug, vandaag de hele kerstmeuk afbreken en morgen vroeg op pad... *O*

Gisteren een 9-gangen diner verorberd, extreem goed.
Van kwartelbouillon via hertenrugfilet tot kamelenmelkijs en meer... :9
Vandaag eet ik even niets...
  maandag 26 december 2011 @ 09:38:00 #208
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106050831
Hertenrugfilet....*drool*
  maandag 26 december 2011 @ 09:43:36 #209
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106050892
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 09:38 schreef Nembrionic het volgende:
Hertenrugfilet....*drool*
Het was ook niet vervelend, met een sausje met wat pure chocolade er door.
Dat was erg lekker...
pi_106051130
Klinkt goed, MM :Y)
  maandag 26 december 2011 @ 10:12:54 #211
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 26 december 2011 @ 10:18:56 #213
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 26 december 2011 @ 10:27:00 #214
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106051364
  maandag 26 december 2011 @ 10:32:23 #215
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106051438
Die verdediger kijkt ook niet meer als hij zijn block inzet. Dat was hem bij een rugbyer waarschijnlijk niet gelukt. Maar toch knap :Y
Dommage arachide-fromage
  maandag 26 december 2011 @ 10:33:37 #216
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106051450
Ik ga nog een keer een paar uur proberen te pitten :')
  maandag 26 december 2011 @ 10:47:35 #217
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106051641
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 06:37 schreef Soempie het volgende:
@ PS, hoe komt hij daar nou bij joh?! :o Grijpt je moeder dan ook niet in? En wat Nem zegt: wel makkelijk, achteraf spijt hebben. :N
Nee mijn moeder grijpt echt nooit in :P Ik ben er wel aan gewend, nu.

En die ping geluidjes van de magnetron vind ik grappig :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenslijpsel op 26-12-2011 10:54:43 ]
Live from Chicago
  maandag 26 december 2011 @ 10:55:07 #218
111575 lubje25
pi_106051746
Ff voor de kerstsfeer :P

Zo loste Youp het op PS, ;)

Het was kerstochtend 1961
Ik weet het nog zo goed
Mijn konijnenhok was leeg
En moeder zij dat ik niet in de schuur mocht komen
En als ik lief ging spelen dat ik dan wat lekkers kreeg

Zij wist ook niet waar Flappie uit kon hangen
Ze zou het papa vragen maar omdat die bezig was
In dat fietsenschuurtje moest ik maar een uurtje
Goed naar Flappie zoeken hij liep vast wel ergens op het gras

Maar ik had het hok toch goed dicht gedaan
Zoals ik dat elke avond deed
Ik was de vorige avond zelfs nog terug gegaan
Ik weet ook niet waarom ik dat deed
Ik had heel lang voor het hok gestaan alsof ik wist
Wat ik nu weet⤦

Het was eerste kerstdag 1961 wij naar Flappie zoeken vader
Die zocht gewoon mee, bij de bomen en het water
Maar niet in dat fietsenschuurtje, want daar kon die toch niet zitten
En ik schudde nee
We zochten samen, samen tot de koffie de familie aan de koffie, maar ik hoefde
niet
Ik dacht aan Flappie en dat het ⤘s nachts zo koud kon vriezen
Mijn hoofdje stil gebogen dikke tranen van verdriet

Want ik had het hok toch goed dicht gedaan
Zo als ik dat elke avond deed
Ik was de vorige avond zelfs nog terug gegaan
Ik weet ook niet waarom ik dat deed
Ik had heel lang voor het hok gestaan alsof ik wist
Wat ik nu weet⤦

Het was eerste kerstdag 1961
Er werd luidruchtig gegeten maar dat deed me niet zoveel
Ik dacht aan Flappie, mijn eigen kleine Flappie
Waar zou die lopen, geen hap ging door m⤙n keel
Toen na de soep het hoofdgerecht moest komen
Sprak mijn vader uiterst grappig kijk Youp daar is Flappie dan
En ik zie de zilveren schaal nog en daar lag ie in 3 stukken
Voor het eerst zag ik mijn vader als een vreselijke man

En ik ben gillend en stampend naar bed gegaan
Heb eerst een uur liggen huilen op de sprei
Nog één keer scheldend boven aan de trap gestaan
En geschreeuwd Flappie was van mij
Nog heel lang voor het raam gestaan maar het hok stond er maar verlaten bij

Het was tweede kerstdag 1961
Moeder weet dat nog zo goed, vaders bed was leeg
En ik zei dat zij niet in de schuur mocht komen
En als ze lief ging spelen dat ze dan wat lekkers kreeg
  maandag 26 december 2011 @ 11:39:58 #219
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_106052467
quote:
Ook na de jackpot is Nederlander zuinig met z'n geld

Oliebollen, champagne en een lot voor een van de loterijen. Deze drie elementen zullen bij veel Nederlanders weer onderdeel zijn van de traditionele viering van oud en nieuw.

Dat het leven verandert als er ineens een enorm geldbedrag op je bankrekening wordt bij geschreven, ligt voor de hand. Maar de meeste Nederlanders, nuchter als ze zijn, maken het niet zo verschrikkelijk gek. Dat zeggen tenminste de 'kenners', Arjan van 't Veer en Bea Post, die prijswinnaars begeleiden bij respectievelijk de Nederlandse Staatsloterij en de Postcode Loterij. Nuchtere Nederlanders zitten toch vaak als 'een kip op hun geld', aldus Van 't Veer.

Vrijheid
Ook Post heeft die ervaring. Uit onderzoek van die loterij onder 44 miljonairs van de Goede Doelen Loterijen (Loterij, BankGiro Loterij en VriendenLoterij) blijkt dat het winnen van zo'n enorm geldbedrag wel een groter gevoel van vrijheid geeft. 'Maar Nederlanders gooien hun geld niet over de balk', aldus Post.

Nederlanders zijn wel vrijgevig en laten hun wensen uitkomen, zegt ze. Grote wensen als een boerderij kopen, zegt Post, die dit werk al meer dan 20 jaar doet. 'Maar ook kleine wensen, zoals de foto's kopen van het zwemmen met dolfijnen, die gemaakt zijn tijdens een vakantie, nadat ze die eerder te duur vonden.'

Miljonair
Van 't Veer, al 6 jaar begeleider, kent dat ook. Een groteprijswinnaar (die meer dan een miljoen won) kocht slechts één ding: een gouden horloge. 'Dat legde hij elke avond naast zijn bed, zodat hij elke ochtend wakker werd met de aanblik van dat klokje. Door dat horloge wist hij elke dag: ik ben miljonair.'

Volgens Van 't Veer stopt bijna niemand met werken. 'Wel stoppen mensen bijvoorbeeld met nachtdiensten of ze gaan minder werken of starten een eigen bedrijf, want ook het sociale aspect van werken blijkt erg belangrijk.'

Appel voor de dorst
En winnaars kopen volgens hem bijvoorbeeld wel een nieuw huis, maar dan in de oude buurt, met die tuin op het zuiden. Of ze kopen wel een nieuwe auto, maar dan een middenklasser met alles erop en eraan, maar geen super-de-luxe opzichtige auto. 'Die appel - een appeltje is het niet meer - voor de dorst moet een beetje in stand blijven, zo lijkt de gedachte.'

Zijn advies is: geef wel uit en geniet ervan, maar denk goed na over wat je met je geld doet. 'Koop bijvoorbeeld geen huis in de Alpen aan een skipiste als je in de zomer helemaal niet van de bergen houdt.'

Geluk
Volgens Post kan geluk op een weegschaal de ene of de andere kant opgaan. 'Als mensen al gelukkig zijn, neemt het geluk toe. Als mensen ongelukkig zijn is het een illusie om te denken dat alle problemen zijn opgelost met een grote geldprijs.'

Volgens Van 't Veer zit geluk niet alleen in heel grote dingen. 'Een eersteklastreinkaartje kan ook geluk zijn.' (ANP/Redactie)
Dat is wel heel sneu. Wat heb je aan dat miljoen als je vervolgens niets doet met dat geld behalve een klokje kopen ?

Overigens: ik zou wel stoppen met werken - investeringsmaatschappijtje opzetten wat zorgt voor een vast, regelmatig inkomen, en lekker reizen :)
  maandag 26 december 2011 @ 12:08:44 #220
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106053217
Een miljoen is voor mij ook genoeg: huis afbetalen, stoppen met mijn huidige baan en dan iets in de buurt gaan doen voor de lol.
Dommage arachide-fromage
pi_106053271
Ik kan het me ergens wel voorstellen. (al zou ik toch minimaal vrijstaand gaan wonen en een leuke auto voor mezelf kopen) Als je tevreden bent met het leven dat je hebt en een gouden horloge een grote wens is, waarom dan niet? Dan kan de zekerheid van dat financiële buffertje meer dan genoeg zijn.
  maandag 26 december 2011 @ 12:16:33 #222
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106053438
M'n studie betalen en mn ouders terugbetalen wat ze in mijn studie geïnvesteerd hebben en dan doorstuderen in Niew Zeeland. Ga dit jaar ook maar es een lot kopen :P
Live from Chicago
pi_106053737
Studieschuld afbetalen is een goede trouwens.
  maandag 26 december 2011 @ 12:44:08 #224
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_106054164
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2011 12:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Studieschuld afbetalen is een goede trouwens.
Dan hou je nog ongeveer 29 990 000 over ?

Auto, fiets, fiets, en dan nog heb je slechts 100 000 euro opgemaakt.

Loten-verkoop-technisch zal het wel beter zijn om 1 prijs van 30 miljoen te hebben dan 15 prijzen van 2 miljoen.. maar toch, had ik liever het laatste gezien...
  maandag 26 december 2011 @ 12:54:44 #225
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106054513
Hier ook niet, maar het kan best zijn dat we er nog eentje halen.
  maandag 26 december 2011 @ 12:58:57 #227
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106054552
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hier ook niet, maar het kan best zijn dat we er nog eentje halen.
Dat sluit ik hier voor 100% uit...
  maandag 26 december 2011 @ 13:28:05 #228
111382 Ofyles2
pi_106055350
Ik heb eigenlijk geen doel met de Staatsloterij.

Twee cijfers: dan heb ik het geprobeerd.
Drie cijfers: Bedrijfsinkomsten
Vier cijfers of meer: Bedrijfsinkomsten en reserveren

Ik hoef geen miljonair te worden, ik doe mee omdat ik een gok wil wagen.
  maandag 26 december 2011 @ 13:29:40 #229
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106055398
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb eigenlijk geen doel met de Staatsloterij.

Twee cijfers: dan heb ik het geprobeerd.
Drie cijfers: Bedrijfsinkomsten
Vier cijfers of meer: Bedrijfsinkomsten en reserveren

Ik hoef geen miljonair te worden, ik doe mee omdat ik een gok wil wagen.
Laat je neus dan verbouwen...
  maandag 26 december 2011 @ 13:32:25 #230
111382 Ofyles2
pi_106055474
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Laat je neus dan verbouwen...
Ik koop liever een nieuwe PC.
  maandag 26 december 2011 @ 13:33:13 #231
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106055596
Ik zou binnen een maand het eerste miljoen al hebben opgemaakt :')
  maandag 26 december 2011 @ 13:36:26 #233
111382 Ofyles2
pi_106055612
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:33 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Maar dat is geen gok...
Technisch gezien niet.

Ik speel ermee mijn nieuwe PC dualboot te maken.
  maandag 26 december 2011 @ 13:37:16 #234
111382 Ofyles2
pi_106055636
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:36 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou mijn miljoenen verzwegen hebben voor iedereen.
pi_106055650
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:36 schreef iamredleader het volgende:
Waaraan?
pi_106055694
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:37 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik zou mijn miljoenen verzwegen hebben voor iedereen.
Zou ik ook wel willen doen maar mensen willen toch weten waar je het geld vandaan hebt voor dat nieuwe huisje en die auto. Ik zou de prijs wel fors omlaag liegen, zeggen dat het 250.000 was o.i.d.
  maandag 26 december 2011 @ 13:42:20 #237
111382 Ofyles2
pi_106055803
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:39 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Zou ik ook wel willen doen maar mensen willen toch weten waar je het geld vandaan hebt voor dat nieuwe huisje en die auto. Ik zou de prijs wel fors omlaag liegen, zeggen dat het 250.000 was o.i.d.
Ik zou het nog steeds hard spelen.

Ik heb helaas te maken met hebzuchtige tantes die mijn moeder stelselmatig kleineren, ik ben vastbesloten voor mezelf op te komen.

Desondanks ben ik niet egoïstisch.
pi_106055806
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waaraan?
Aflossen woningschuld, studieschuld en schulden aan mijn ouders en tinu d'r moeder. Daarna een paa auto's (voor ons, m'n broers, m'n ouders en mijn schoonmoeder), kleding en luxe items (mooie ring, oorbellen en zo voor vrouwlief), afstorten lijfrente voor m'n zoon en kind #2, en wat vliegreizen (eerst naar de VS, daarna Israel), ga zo maar door :P
  maandag 26 december 2011 @ 13:47:04 #239
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106055975
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 13:42 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Aflossen woningschuld, studieschuld en schulden aan mijn ouders en tinu d'r moeder. Daarna een paa auto's (voor ons, m'n broers, m'n ouders en mijn schoonmoeder), kleding en luxe items (mooie ring, oorbellen en zo voor vrouwlief), afstorten lijfrente voor m'n zoon en kind #2, en wat vliegreizen (eerst naar de VS, daarna Israel), ga zo maar door :P
_O-
  maandag 26 december 2011 @ 13:49:48 #240
111382 Ofyles2
pi_106056068
quote:

[..]

U vraagt, wij draaien:

maandag 26 december 2011 @ 13:54:36 #241
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_106056230
quote:

[..]

Israel.. vandaag weer eens het nieuws gehaald:
quote:
Tv-getuigenis achtjarig meisje schokt Israël

Een getuigenis van een achtjarig meisje, afgelopen vrijdag op de Israëlische televisie, schokt de Israëlische maatschappij. Ze vertelde dat ze bang is op de weg naar school omdat ze al herhaaldelijk is bedreigd, uitgescholden en bespuugd door ultra-orthodoxe joden.

Dat meldt de Belgische krant De Morgen.

Wat Naama Margolese op Channel Two vertelde, is volgens de bekende commentator Nahum Barnea, van de grootste krant Yedioth Ahronoth, geen nieuws. 'Het punt is alleen dat ze het nu vernamen uit de mond van een klein meisje met blond haar en blauwe ogen', zo schreef Barnea gisteren. Het kind vertelde dat ze bang is op de weg naar school omdat ze al herhaaldelijk is bedreigd door ultra-orthodoxe joden, die behoorlijk talrijk zijn in Beit Shemesh, een voorstad van Jeruzalem.

In gezicht gespuwd
Het meisje zei dat ze soms voor hoer of bastaard wordt uitgescholden en een enkele keer ook al in het gezicht werd gespuwd.

De reacties bleven niet uit en gisteren vertelde de moeder van het kind, die zelf een hoofddoek draagt, in een interview met de legerradio dat 'we niet weten hoe dit afloopt als de regering niets onderneemt'.

'In een westerse, liberale democratie is de publieke ruimte open en veilig voor iedereen, mannen en vrouwen. Voor verwijten noch voor discriminatie kan hier een plaats zijn', zo zei premier Netanyahu gisteren tijdens de kabinetszitting. Hij voegde eraan toe dat met de politie is afgesproken dat ze kordaat zullen optreden tegen 'zij die spuwen, geweld gebruiken of anderzijds bedreigend zijn voor anderen' en dat 'straatborden waarin mannen en vrouwen worden opgeroepen om aan verschillende kanten van de straat te lopen zullen worden weggenomen.'

Verslaggevers gewond
Channel Two, het station dat vrijdag de getuigenis van het meisje uitzond, stuurde gisteren een cameraploeg naar Beit Shemesh. De auto van de reporters werd met stenen bekogeld, een van de verslaggevers raakte gewond en tevens werd een deel van het materiaal gestolen. De ploeg werd door de politie gered uit de handen van boze orthodoxe bewoners.

Ultraorthodoxen maken zo'n 10 procent uit van de 7,7 miljoen bewoners van Israël. Maar hun erg hoge geboortecijfers en patronen van electorale blokvorming zorgden er wel voor dat ze grote politieke invloed kregen. Een van Netanyahu's belangrijkste coalitiepartners, Shas, is overigens zo'n partij. De burgemeester van Beit Shemesh, Moshe Abutbol, behoort tot deze partij. De man is van mening dat het om een groep van '20 tot 50 mensen gaat die zich schuldig maken aan onaanvaardbaar gedrag', op een bevolking van zo'n 87.000.

Desalniettemin werd op Facebook al een actiegroep opgericht, die de naam kreeg van het meisje. De groep heeft voor dinsdag opgeroepen tot een betoging in Beit Shemesh en hoopt dat seculiere Israëli's uit het hele land zullen deelnemen.
  maandag 26 december 2011 @ 13:59:11 #242
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106056375
Heb in Belfast in 2001 meegemaakt dat katholieke kinderen, met hun ouders op weg naar school, aangevallen werden door protestante volwassenen.
Afschuwelijk...

maandag 26 december 2011 @ 14:03:20 #243
111382 Ofyles2
pi_106056480
Die kwestie in Israël is mij niet onbekend, speelt zich al weken/maanden af.
  maandag 26 december 2011 @ 14:06:15 #244
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_106056551
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:59 schreef MadMaster het volgende:
Heb in Belfast in 2001 meegemaakt dat katholieke kinderen, met hun ouders op weg naar school, aangevallen werden door protestante volwassenen.
Afschuwelijk...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tja, hoe volwassen kun je zulke mensen noemen als je zo'n hoog stuk muur/hek nodig hebt om dit te voorkomen :')

Overigens een stukje Belfast wat wel mooi is, het Noord-Iers parlementsgebouw. Misschien dat je met die 30 miljoen van de oudejaarsloterij een eind komt in het nabouwen er van :)
  maandag 26 december 2011 @ 15:14:56 #245
30252 Soempie
Procreating
pi_106058238
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:47 schreef MadMaster het volgende:

[..]

_O-
:?
  maandag 26 december 2011 @ 15:17:59 #246
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 26 december 2011 @ 15:21:22 #247
30252 Soempie
Procreating
pi_106058415
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 15:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik vond het zo verschrikkelijk stereotype... :D
O, zo, nouja, daarna genoeg over voor niet stereotype uitgaven. :P

Wij kopen ook geen lot trouwens. :N Ik ga me dan echt van te voren rijk zitten rekenen namelijk. :')
  maandag 26 december 2011 @ 15:24:30 #248
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106058481
Het lijkt me heerlijk om onafhankelijk te zijn, maar ik ben bang dat het via een staatslot niet gaat gebeuren...
pi_106059014
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 15:24 schreef MadMaster het volgende:
Het lijkt me heerlijk om onafhankelijk te zijn, maar ik ben bang dat het via een staatslot niet gaat gebeuren...
Lijkt me een correcte aanname, zelfs als je wel een lot koopt...
pi_106059430
Ik ben lekker stereotype :Y
  maandag 26 december 2011 @ 15:58:18 #251
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 26 december 2011 @ 16:24:30 #252
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_106060067
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 15:57 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben lekker stereotype :Y
Ik zie de auto tzt wel verschijnen ;)
  maandag 26 december 2011 @ 17:52:00 #253
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106062135
Ik heb twee halve loten.
  maandag 26 december 2011 @ 17:53:29 #254
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106062168
Koffer aan het pakken, heb het idee dat ik de helft vergeet.
Heb een kop als een vergiet de laatste dagen... 8)7
  maandag 26 december 2011 @ 17:55:08 #255
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106062202
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 17:53 schreef MadMaster het volgende:
Beter dan een kop met een dood vogeltje erin...
  maandag 26 december 2011 @ 17:55:53 #256
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 26 december 2011 @ 17:56:41 #257
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106062235
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 17:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Huh?
a.k.a. een kater. (Die heb ik trouwens niet)
  maandag 26 december 2011 @ 17:57:24 #258
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106062247
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 17:56 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

a.k.a. een kater. (Die heb ik trouwens niet)
Ow, die kende ik niet.
En nee, ik heb sinds vrijdag geen druppel alcohol meer gehad...
  maandag 26 december 2011 @ 18:28:42 #259
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106062789
Zo, over een paar minuten de nieuwe aflevering van Absolutely Fabulous binnen :)

Ben erg benieuwd.
pi_106062804
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, over een paar minuten de nieuwe aflevering van Absolutely Fabulous binnen :)

Ben erg benieuwd.
Nieuwe? :o
  maandag 26 december 2011 @ 18:39:27 #261
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106062999
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 18:29 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Nieuwe? :o
Ja.
pi_106063271
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 17:53 schreef MadMaster het volgende:
Vergeet de oliebollenmix niet. ;)
pi_106063893
Zo, het kerstdiner zit er weer op.lekker samen met m'n pa gekookt. :9
  maandag 26 december 2011 @ 20:28:15 #264
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106065607
Top2000 a Go Go weer gezien. Lekker :)
  maandag 26 december 2011 @ 20:30:43 #265
111382 Ofyles2
pi_106065678
Sinds kort ben ik fan geworden van Example, dit zit al dagen in mijn hoofd:

pi_106066198
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb twee halve loten.
Eén keer raden wat ik las.
  maandag 26 december 2011 @ 20:49:16 #267
111382 Ofyles2
pi_106066251
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 20:47 schreef wyccie het volgende:

[..]

Twee halve noten?
pi_106066316
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Twee halve noten?
Helaas, de volgende mag een gok doen. :P
pi_106066448
Twee halve moten?
pi_106066563
2halve poten?
pi_106066673
Twee halve boten?
pi_106066725
Nee, het was twee halve lonen. Valt me toch tegen van jullie. :P
pi_106066749
Niets gewonnen? -O-
pi_106066784
2 halve goten?

Hou ons niet langer in spanning :P
pi_106066811
Oh, crosspost
pi_106066861
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
2 halve goten?

Hou ons niet langer in spanning :P
Die aan het dak of die Germanen?
pi_106066906
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Niets gewonnen? -O-
Helaas.
pi_106066969
Had er idd ook een extra h'tje in kunnen gooien, maar iets zei me dat wyccie daar niet dagelijks aan denkt :)
pi_106067017
Maar met kerst denk je soms aan dingen waar je op normale dagen niet aan denkt :Y
pi_106067089
Maar vandaag was voor mij gewoon een werkdag.

MM, weet je een leuk adresje voor een lunch in het museumkwartier?
  maandag 26 december 2011 @ 21:40:21 #281
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106068158
Is het nog een beetje relaxed werken met de kerst, leuke sfeer?
  maandag 26 december 2011 @ 21:41:12 #283
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106068172
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:12 schreef wyccie het volgende:
Maar vandaag was voor mij gewoon een werkdag.

MM, weet je een leuk adresje voor een lunch in het museumkwartier?
In Amsterdam?
Om eerlijk te zijn, geen idee.
Ik lunch daar nooit, maar op het Leidseplein en omgeving vlakbij is genoeg te vinden...
  maandag 26 december 2011 @ 21:42:07 #284
111382 Ofyles2
pi_106068202
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]

In Amsterdam?
Ik lunch daar nooit, maar op het Leidseplein en omgeving vlakbij is genoeg te vinden...
Daar ben ik bijna elke vrijdag te vinden...
pi_106068263
Is het Leidseplein niet zo'n locatie waar heel Nederland naar toe gaat en waar de Amsterdammer wegblijft?
  maandag 26 december 2011 @ 21:45:04 #286
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106068306
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het Leidseplein niet zo'n locatie waar heel Nederland naar toe gaat en waar de Amsterdammer wegblijft?
Ja, zo ongeveer.
Als ik er niet hoef te zijn (Paradiso, Melkweg), ga ik er niet heen...

Maar om Wyccie nou naar Zuid te sturen, omdat daar een goede lunchroom zit...
  maandag 26 december 2011 @ 21:45:28 #287
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106068322
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:42 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Daar ben ik bijna elke vrijdag te vinden...
Ik hoor net dat Ofyles wel een lunchroom daar weet... ^O^
  maandag 26 december 2011 @ 21:45:57 #288
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106068350
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 20:47 schreef wyccie het volgende:

[..]

2 halve kloten?
pi_106068861
Ik denk dat Ofyles daar niet vaak in een lunchroom zit :)
pi_106069015
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het nog een beetje relaxed werken met de kerst, leuke sfeer?
Ja, best wel. En het viel mee met de Kerstwensen.
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:41 schreef MadMaster het volgende:
In Amsterdam?
Ach, ik kijk wel een beetje rond daar, anders kunnen we nog naar zo'n museumcafé.
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
2 halve kloten?
>:O
  maandag 26 december 2011 @ 22:04:23 #291
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106069044
Ow Wyccie, de Balie op het Leidseplein, daar kan je wel aardig lunchen, volgens mij...
  maandag 26 december 2011 @ 22:08:03 #292
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106069161
Ik weet trouwens niet wat je als lunch ziet?
pi_106069264
Op z'n Nederlands, broodje kaas en ham en een beker melk? Of zoals mijn buitenlandse collega's zeggen, Nederland, het enige land waar je 2 keer ontbijt krijgt :)
pi_106069319
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Op z'n Nederlands, broodje kaas en ham en een beker melk? Of zoals mijn buitenlandse collega's zeggen, Nederland, het eneige land waar je 2 keer ontbijt krijgt :)
Alsjeblieft niet. :N
Lunchsalade, lekker belegd broodje met bijvoorbeeld zalm, soepje. Dat werk.
  maandag 26 december 2011 @ 22:13:00 #295
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106069360
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 22:11 schreef wyccie het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet. :N
Lunchsalade, lekker belegd broodje met bijvoorbeeld zalm, soepje. Dat werk.
Broodje geitenkaas, honing en pijnboompitjes of zo?
Dan is de Balie OK...
pi_106069519
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Broodje geitenkaas, honing en pijnboompitjes of zo?
Dan is de Balie OK...
Dat zag ik al op de kaart. Ik had het alleen liever iets goedkoper gezien, maar het gaat wel goedkomen. Bedankt voor de tip!
pi_106069636
Ik heb laatst bij Wildschut zitten drinken/ eten. Was wel ok.

Roelof Hartplein 1-3
  maandag 26 december 2011 @ 22:22:34 #298
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106069700
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 22:17 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat zag ik al op de kaart. Ik had het alleen liever iets goedkoper gezien, maar het gaat wel goedkomen. Bedankt voor de tip!
Voor wanneer is het?
Dan kan ik wel langskomen misschien met een broodje zalm.
Gratis...
pi_106069876
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb laatst bij Wildschut zitten drinken/ eten. Was wel ok.

Roelof Hartplein 1-3
Oeh, die is nog iets duurder, maar wel meer keus.
Ik baal er zo erg van dat geld zo'n grote rol speelt. ;( Kerstcadeautjes voor anderen heb ik moeten samenstellen uit mijn eigen kerstpakket. Nou hebben zij er totaal geen problemen mee, en ze begrijpen het ook maar al te goed, maar ik vind het zelf zo vervelend.
(Heb trouwens dat FusionFreak-topic gelezen :r )
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Voor wanneer is het?
Dan kan ik wel langskomen misschien met een broodje zalm.
Gratis...
Ga jij niet morgen naar Schotland?
  maandag 26 december 2011 @ 22:28:17 #300
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 26 december 2011 @ 22:29:49 #301
81329 MadMaster
Schots en scheef...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: