Donequote:Op zaterdag 24 december 2011 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Karina (of een ander modje) wil dit topic ongetwijfeld wel aan de reeks toevoegen
Het was geen verschillige uitzending, jij hebt dus niks gemistquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu dat er geen herhaling komt vanavond.
Doen ze goed, precies bij deze uitzending.
Ja ik zag ook meteen dat Bram het was.. Zo dadelijk een HH van Pau!l om 00:50 op NED1quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:07 schreef RaymanNL het volgende:
BramMag hij vaker spelen, zo'n halfdronken kerstman
![]()
Yepquote:
Oei...quote:De Pers fileert Paul de Leeuw
De Pers heeft maandag hard uitgehaald naar Paul de Leeuw. Volgens de redactie van het gratis dagblad kan de jolige VARA-presentator in het rijtje van zaken die 'uit' zijn worden gezet.
De krant vindt De Leeuw maar weinig origineel: "Doet al jaren hetzelfde en wordt dan boos op Sonja Barend die redelijk beschaafd meldt: verzin eens wat anders. Viert verschillig vakantie op St. Barth's, verdient dus veel te veel maar blijft door Hilversumse vrienden maar bestempeld worden als 'talent'."
Veel leuker dan De Leeuw is volgens De Pers de Britse talkshowhost Graham Norton: "Al jaren te zien bij BBC, nu bij Comedy Central. Leuke homo die met humor een soort Pau!l maakt maar dan duizend keer beter."
Jongerenomroep BNN mag volgens De Pers ook vertrekken: "Misschien worden wij oud, net als het presentatorengilde, maar het puberaal gegrol wordt wat onheus allemaal." De VPRO doet het volgens het dagblad beter: "Intellectuelenomroep heeft onverwachte hit met helikopterprogramma Nederland van Boven. Ook leuk als je niet stoned bent."
Is van de commando's, net gekregen van Marco omdat Jan aan het trainen is voor boksfilm.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:05 schreef Adelante het volgende:
Waarom heeft Jantje zo'n debiele muts op???
Vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:05 schreef Adelante het volgende:
Waarom heeft Jantje zo'n debiele muts op???
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:08 schreef Adelante het volgende:
PIP - het meest veelzijdige stukje vlees, PIP
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Waar is Johan Van Der sloot wanneer je hem nodig hebt
Wie?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Waar is Johan Van Der sloot wanneer je hem nodig hebt
Dan doen er helemaal geen meisjes meer meequote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon gemengd douchen invoeren. Opgelost.
Welnee, de Cock dronk ook altijd cognac bij Lowietjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:29 schreef Piles het volgende:
En weer begonnen
Wel gejat van Jiskefet, dat cognacglas trouwens.
Nee, de maat van het glasquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Welnee, de Cock dronk ook altijd cognac bij Lowietje
Ze heeft er meer talent voor dan voor zingen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
heel gevat van Justine over dat vliegen.
Zo slecht zingt ze toch niet? Ik vind haar wel een leuk mens.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze heeft er meer talent voor dan voor zingen.
Erica is op dreefquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Steek die maar in je zak Pauldie opmerking over kijkcijfers.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Epkeik zat al klaar met een andere smiley.
Nu kun je wel soppenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Epkeik zat al klaar met een andere smiley.
O jammer. Mijn zaterdagavondquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:17 schreef Piles het volgende:
Vanavond voorlopig weer even de laatste. Paul gaat het theater in, en is in april weer terug volgens mij. Als ik het gisteren goed hoorde op de radio.
Ziet er leuk uit op zich, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:24 schreef Piles het volgende:
http://www.sterren.nl/tv/programmas/70/nick-tegen-simon blijkbaar.
O is het zo? Schakel net in.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:30 schreef Piles het volgende:
Waarom heeft er nog niemand "Mikey als orkestleider" gezegd trouwens?
En weerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
Toch knap dat Paul van Richard wist te winnen toen.
Nee, maar evengoed knap.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
En weer
Maar dit heeft natuurlijk niks met tennis te maken
figuurtje is primaquote:
Dan probeert ze jong over te komen, wat je op die leeftijd dan niet meer moet doenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Ze is 60 he? Dan kun je geen jong gezichtje verwachten.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:41 schreef Adelante het volgende:
Wat heeft Monique laten doen aan d'r gezicht?
Beetje sneue post als je het verhaal over de vrouw van Job hebt gehoord...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:15 schreef waxmask het volgende:
Ja daar zit je dan Job, hebben ze het over sex, helaas heb jij al jaren een relatie met je rechterhand...
Dan snap ik je opmerking gewoon niet. Dacht dat ie als grappig bedoeld was, maar dat kan ik me dan niet voorstellenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:19 schreef waxmask het volgende:
Ken verhaal al jaren ja. Vandaar dus ook. Is misschien lullig, maar het is wel een feit. Mag toch gezegd worden?
quote:Of gaan we hier ook voor de censuur?
Nee vond het oprecht lullig voor hem...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan snap ik je opmerking gewoon niet. Dacht dat ie als grappig bedoeld was, maar dat kan ik me dan niet voorstellen
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:15 schreef waxmask het volgende:
Ja daar zit je dan Job, hebben ze het over sex, helaas heb jij al jaren een relatie met je rechterhand...
Nee in oktober wordt ze 60quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Ze is 60 he? Dan kun je geen jong gezichtje verwachten.
quote:Pau!l is weer terug. Paul de Leeuw is eerder deze week 50 jaar geworden, en viert dat met twee gasten die dit jaar ook die mijlpaal halen: SP-leider Emile Roemer en cabaretière Brigitte Kaandorp. Ook Ilse DeLange, Gerda Havertong, Jamai Loman en Richard Groenendijk zijn te gast. Bovendien keert het Orkest van Cor Bakker terug naast Paul de Leeuw. En natuurlijk is er weer ruim aandacht voor De Kwis met cabaretiers Joep van Deudekom, Rob Urgert, Niels van der Laan en Jeroen Woe, waarin Paul de Leeuw zijn best zal doen de AU!-vragen weg te spelen. Grote vraag in Pau!l blijft: wie zullen er deze week in de Vladip belanden?
twitter:omroepvara twitterde op zaterdag 31-03-2012 om 16:15:27Vanavond een nieuwe Pau!l om 20.25u. Kijk online op http://t.co/Qlyf4X2S, want de uitzending gaat op internet een kwartier langer door! reageer retweet
Charlyquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
En andere oude band leden
Lekker, gratis bitterbal![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom moet zij nou weer dat hele verhaal gaan zitten vertellen.
Zoiets persoonlijks op tv vertellen is toch alleen maar aandacht zoeken.quote:
Dan weet je het nuquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:03 schreef Paul het volgende:
Huh? Ik wist niet dat dat programma nog op tv was
Stephan Bakkerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:11 schreef StephanL het volgende:
Ik ben wel een Bakker maar ben geen familie van Cor
Objectief lullen over tietenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat zit een homo over tieten te lullen
Ik heb helemaal niks met haar.quote:
Irriterende zeikmuziek. Sorry hoor.quote:
Ik zou voor d'r scheidenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met haar.
Ik zou op haar schijten.quote:
Richard ook hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Jamai is wel leuk vind ik. Aardige gozer.
Onzin van jou, hoezo aandacht? Als Ilse haar verhaal kwijt wilt..moet ze zeker doen ilse is een leuke meid.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zoiets persoonlijks op tv vertellen is toch alleen maar aandacht zoeken.
Dat dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Onzin van jou, hoezo aandacht? Als Ilse haar verhaal kwijt wilt..moet ze zeker doen ilse is een leuke meid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Katie Melua is te gast. De zangeres is vooral bekend van haar wereldhit Nine million bicycles in Beijing. Afgelopen jaar verkeerde ze in een depressie, waar ze langzaam uit is geklommen. Samen met het orkest van Cor Bakker zal ze haar nieuwe single ten gehore brengen.
Simone Kleinsma. De musicalster/comédienne speelt momenteel in het theaterstuk Next to Normal.
Ook te gast VS-correspondent van het NOS Journaal, Eelco Bosch van Rosenthal. Hij is bezig met zijn laatste jaar in Amerika, na de verkiezingen keert hij terug naar Nederland.
En RTL-presentatrice Lieke van Lexmond is te gast.
Grote vraag in Pau!l: wie zullen er deze week in de Vladip belanden?
Leuk meisje, alleen al haar plaatjes klinken hetzelfdequote:
Dit klinkt toch anders.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Leuk meisje, alleen al haar plaatjes klinken hetzelfde
Derksen was een stuk vernietigender over haar.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Leuk meisje, alleen al haar plaatjes klinken hetzelfde
Ja deed dr man nou de regie? Ook geen succes dusquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:52 schreef Adelante het volgende:
Leuk dat de kijker ook de foto kan zien![]()
Ja er lijken wat probleempjes te zijn of Guus is naar de WCquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:52 schreef zeebeschuit het volgende:
Hebben ze maar 1 'werkende' camera ofzo?
Volgens mij gaat er e.e.a. mis ja qua regiequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:52 schreef zeebeschuit het volgende:
Hebben ze maar 1 'werkende' camera ofzo?
Het is toch allemaal al opgenomen? Dat zou betekenen dat er wat mis is gegaan met het monteren er van of zo iets.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er e.e.a. mis ja qua regie
Dat hoor ik ook...quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:54 schreef alors het volgende:
Horen jullie die ruis ook steeds of is dat alleen op de stream?
Ja dat is ook zo idd, ze nemen het 's middags op.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het is toch allemaal al opgenomen? Dat zou betekenen dat er wat mis is gegaan met het monteren er van of zo iets.
Guus doet het al 100 jaarquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja deed dr man nou de regie? Ook geen succes dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |