Brotherhood toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik dacht dat Galvanize op We Are the Night stond maar ik zie nu dat het op Push the Button staat.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:05 schreef themole het volgende:
Blof aanvragen, dan jaag je iemand alleen maar weg.
Deze waren wel 20+ hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm die was meer in Giel zijn leeftijdscategorie, gewaagd kusje.
Dat geloof ik ja..quote:
Studenten zijn de stad uit, echte Leyenaren zijn niet heel bijzonder. (domste stad van NL, inclusief studenten, moet je voorstellenquote:
Oh er staat kleine konijn!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar dan kon mijn super leuke gapje niet maken hihi.
gr gr Littlerabbit,
Ik neem aan gewoon de nominale waarde? Tenzij er een zeldzame munt tussen zit...quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Gerard die kleine bedragen waardeert
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
In Afrika zijn ze te arm voor een radio HENK!
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
Mooi doel voor volgend jaar dan. Radio's voor Afrikaquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
Dan heb je Hotel Rwanda niet gezien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
En het jaar daarop voor elektriciteit. Dan kunnen ze alvast een jaar wennen aan het uiterlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Mooi doel voor volgend jaar dan. Radio's voor Afrika
Je hebt van die opwind dingenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En het jaar daarop voor elektriciteit. Dan kunnen ze alvast een jaar wennen aan het uiterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |