Pardijntje is wel cute.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:50 schreef themole het volgende:
[..]
Die nieuwe pardoes van de efteling is wel kut.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:50 schreef Cee het volgende:
Heeft Gers een jas aan die zijn borsten markeren?
Ik zeg.. minderquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:50 schreef Paul het volgende:
Zijn er eigenlijk meer of minder topics dit jaar geopend in de 3fm slowchat serious request??
Nog minder dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:50 schreef Paul het volgende:
Zijn er eigenlijk meer of minder topics dit jaar geopend in de 3fm slowchat serious request??
ik zou haar doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Pardijntje is wel cute.
Had je liever dat ie stickers ging verloten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt Guus weer met z'n concertkaarten
Vorig jaar was het zeker ook kerstvakantie onder de serious requestquote:
Echt overal wordt dat concert met een zachte G opgehemeld he.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt Guus weer met z'n concertkaarten
Nee toen was het in septemberquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zeker ook kerstvakantie onder de serious request
Jup. Maar ook drukker.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zeker ook kerstvakantie onder de serious request
Buikgriep... gelukkig maar ik was al bang dat Guus katholiek was.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Echt overal wordt dat concert met een zachte G opgehemeld he.
Ja door de kerstvakantie was het drukker lijkt mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |