Zo kinderachtig ben ik niet. Maar ik moest wel giechelen toen je zei dat die snelweg een gemiddelde was in Turkije, gezien het feit dat dat niet klopt.quote:Op maandag 26 december 2011 13:55 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Als je een foto wedstrijd wilt doen win ik het hoor, dus ik zou het niet aangaan. Dat Turkije arme plekken heeft weet iedereen, dat heb je overal.
Niet op letten.quote:Op maandag 26 december 2011 13:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ben je ooit in Irak geweest dan? Je doet hetzelfde als de mensen waarop je reageert.
Wat wel grappig is dat vrijwel alle huizen in Noord-Irak (dus waar de Koerdische vlaggen wapperen) gemaakt zijn door Turkse aannemers en Turkse arbeidersquote:Op maandag 26 december 2011 13:44 schreef fokker2012 het volgende:
[..]
In Irak hebben ze ook wegen hoor, en ze zijn beschaafder dan jouw land, daar wapperen de Koerdische vlaggen vrijelijk en Armenen leven in vrede in Irak.
[ afbeelding ]
Ik had het niet over de snelwegen, maar gaf een voorbeeld door de gemiddelde auto in Turkije te laten zien. Dat het niet een woestijnland is waar ze oude russische bakken gebruiken of zoals de meeste onwetende mensen denken, kamelen of ezels gebruiken en dat alle vrouwen een boerka dragen, en mensen die diefstal plegen hun hand of hoofd kwijtraken.quote:Op maandag 26 december 2011 14:02 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Zo kinderachtig ben ik niet. Maar ik moest wel giechelen toen je zei dat die snelweg een gemiddelde was in Turkije, gezien het feit dat dat niet klopt.
Ik denk persoonlijk dat Erdogan dit ook weet en daarom doorgaat met populistische uitspraken zodat hij straks kan zeggen tegen de bevolking: "Kijk, dankzij onze beleid hebben ze een stap teruggenomen". En over een paar jaar kunnen zijn tv zenders voor de verkiezingen dit als een grote succes uit de kast halenquote:Op maandag 26 december 2011 14:26 schreef De_Nuance het volgende:
Er is trouwens een redelijke kans dat de Franse senaat deze wet gaat torpederen als ik de Franse kranten zo lees. Omdat het niet in overeenstemming zou zijn met de grondwet en omdat het niet in het belang zou zijn van Frankrijk.
http://www.leparisien.fr/(...)-12-2011-1784188.php
Misschien iemand die beter Frans kan lezen dan ik?
Dat hoopt hij. Maar vergis je niet wat betreft Franse arrogantie. Juist vanwege deze reactie kunnen ze de wet er doordrukken.quote:Op maandag 26 december 2011 14:33 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Erdogan dit ook weet en daarom doorgaat met populistische uitspraken zodat hij straks kan zeggen tegen de bevolking: "Kijk, dankzij onze beleid hebben ze een stap teruggenomen". En over een paar jaar kunnen zijn tv zenders voor de verkiezingen dit als een grote succes uit de kast halen
Ja dat kan best, maar als dat gebeurd heeft Erdogan alles al uitgespeeld, vraag me af wat hij nog kan doen.quote:Op maandag 26 december 2011 14:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat hoopt hij. Maar vergis je niet wat betreft Franse arrogantie. Juist vanwege deze reactie kunnen ze de wet er doordrukken.
Hij heeft al een onderhandelingspositie, omdat de EU Turkije nodig heeft als bondgenoot in die hoek.quote:Op maandag 26 december 2011 14:36 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ja dat kan best, maar als dat gebeurd heeft Erdogan alles al uitgespeeld, vraag me af wat hij nog kan doen.
Je gevoel van eigenwaarde halen uit het feit dat Turken diep in de schulden gaan (de schulden stijgen rap in TR) en uit het type auto waar ze in Turkije in rijdenquote:Op maandag 26 december 2011 13:22 schreef Eagle_99 het volgende:
Jammer dat mensen die denken dat Turkije een soort woestijnland net als Irak is hier achterlijk komen praten zonder enig informatie over een land.
Nee, we reizen niet met kamelen in Turkije, integendeel zelfs, meeste rijden in een laatste model auto.
Een gemiddelde weg in Turkije
[ afbeelding ]
Vroeger keken ze op toen een Europees Turk met zijn auto kwam, nu pas valt het op dat Europese Turken eigenlijk met baggere auto's kwamen en komen als ze het vergelijken met wat ze nu hebben.
Maar goed, kneusjes die denken dat Turkije een derde wereldland is zonder enige voorziening zullen altijd blijven bestaan, hun achterlijke denkwijze hebben ze immers nodig om hun miezerige leventje te voet te houden.
Misschien een foute voorbeeld maar je snapt mijn bedoeling vast, hoop ik.quote:Op maandag 26 december 2011 15:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je gevoel van eigenwaarde halen uit het feit dat Turken diep in de schulden gaan (de schulden stijgen rap in TR) en uit het type auto waar ze in Turkije in rijden
Echt, er is welhaast niks zo dom als veel geld in een auto stoppen.
Jawelquote:Op maandag 26 december 2011 15:40 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Misschien een foute voorbeeld maar je snapt mijn bedoeling vast, hoop ik.
Is Davutoglu ook een oude leerling van Erbakan of is hij net als bv. Köksal Toptan, Kürsad Tüzmen, Ertugrul Günay, (ex-)Murat Basesgioglu een soort van vitrine pop?quote:Op maandag 26 december 2011 15:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat Erdogan labiel is en het gezicht is van een groep extremisten die op weg zijn om Turkije te isoleren lijkt mij duidelijk.
De vraag is of Davutoglu zijn best doet om dit beleid enigzins te temperen of dat hij een ideologische hawk is op dit gebied zoals zijn patron Erdogan dat ook is.
Jullie visie?
Het lijken net Amerikanen lol!quote:Op maandag 26 december 2011 14:36 schreef De_Nuance het volgende:
Veel Turkse restaurants in Turkije met Franse namen veranderen hun naam
Wat een trieste bedoening over en weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn die open dan?quote:Op maandag 26 december 2011 16:50 schreef Doler12 het volgende:
Niet weer die Armeense archieven shit weer he?
quote:Op maandag 26 december 2011 16:43 schreef Brussel het volgende:
[ afbeelding ]
Turkse hackers hebben de website van de Franse volksvertegenwoordiger Valérie Boyer gehackt. Boyer is één van de initiatiefnemers van de genocidewet die afgelopen week in Frankrijk aangenomen werd.
De website van Boyer, www.valerie-boyer.fr, toonde een zwarte pagina met een boodschap in zowel het Turks als het Engels. Ondertussen is de site onbereikbaar, maar de boodschap is hier nog te lezen.
De boodschap beschuldigde de Fransen onder andere van genocide in Algerije, een beschuldiging die de Turkse premier Erdogan vorige week ook al deed.
Ook de Armeense archieven werden aangehaald. De Armenen zouden die niet openbaar willen maken uit angst, zo claimen de hackers.Dat was 2 dagen geleden al zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is nieuw voor mij. Heb je daar een bron of voorbeelden van? Is er om die reden een naam van een restaurant veranderd?quote:
De Freedom fries natuurlijk. Oke het is niet het naam van het restaurant veranderen, maar wel net zo kinderachtig!quote:Op maandag 26 december 2011 16:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Die is nieuw voor mij. Heb je daar een bron of voorbeelden van? Is er om die reden een naam van een restaurant veranderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |