Ik had hem nog nooit gezien...quote:Op maandag 26 december 2011 20:41 schreef Antilurker het volgende:
Godver, elke keer lig ik weer in een deuk
Is al oud, die grap maakte ik paar dagen terug al.quote:Op maandag 26 december 2011 20:41 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Godver, elke keer lig ik weer in een deuk
Mijn aanname is dat mensen die katten hebben zijn "gezegend" met een chromosoomdefect waardoor ze denken dat plaatjes met katten per definitie grappig zijn. Mensen die geen katten hebben en deze plaatjes toch leuk vinden zijn wannabees.quote:Op maandag 26 december 2011 22:49 schreef Dale. het volgende:
Echt waar... waarom vind iedereen die zo grappig? Ik vind er zelf echt geen reet aan...
quote:Op maandag 26 december 2011 22:49 schreef Dale. het volgende:
Echt waar... waarom vind iedereen die zo grappig? Ik vind er zelf echt geen reet aan...
Het komt hierdoor:quote:Op maandag 26 december 2011 22:49 schreef Dale. het volgende:
quote:
pagina later:quote:Op zondag 11 december 2011 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Repost. Al een keer of 4 denk ik.
Sindsdien wordt 'ie iedere pagina 2x gepostquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef Dven het volgende:
gezocht: Serie van die kat die de doos uiteindelijk toch fantastisch vind. Heb 30 pagina's doorgebladerd maar nog niet gevonden dus ik geef het opWie helpt?
Ik kan niet lachen... ik snap hem denk ik ook niet. Iemand uitleg ?quote:Op maandag 26 december 2011 20:38 schreef Glesse het volgende:
Geen idee, maar zag deze pas voorbij komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 december 2011 22:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn aanname is dat mensen die katten hebben zijn "gezegend" met een chromosoomdefect waardoor ze denken dat plaatjes met katten per definitie grappig zijn. Mensen die geen katten hebben en deze plaatjes toch leuk vinden zijn wannabees.
sorryquote:Op maandag 26 december 2011 21:40 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Is al oud, die grap maakte ik paar dagen terug al.
Funny links, pics & clips - #79 Met extra weinig originele grappen
Er moet eigenlijk nog een uitroepteken bij het eind. Serieus.quote:
ditquote:Op maandag 26 december 2011 22:49 schreef Dale. het volgende:
Dan moet je die met een baby zienquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:52 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Oh japan, you so crazy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
It'sss awwwrighttt!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan moet je die met een baby zien
quote:
Dat moet een grap zijnquote:
quote:
nah het is gewoon een gesloten systeem.... het water raakt echt niet op als het niet regentquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:53 schreef Bot13 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou een mailtje naar hem willen sturen, met één woord: regen. Of misschien twee; regen + wolken.
En dan ga je nog niet eens in op de veronderstelling dat we hier al 3 miljard jaar met 6 miljard personen zitten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:53 schreef Bot13 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou een mailtje naar hem willen sturen, met één woord: regen. Of misschien twee; regen + wolken.
Nog nooit gehad dat mijn taco in een pot pindakaas veranderde eerlijk gezegd..quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef Mirel het volgende:
Ik heb dit maar even gemaakt en op reddit gevraagd of meer mensen hier last van hebben. Geen reacties maar boeiend, ik wil het gewoon ook hier plaatsen
[ afbeelding ]
Sowieso herkenbaar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef Mirel het volgende:
Ik heb dit maar even gemaakt en op reddit gevraagd of meer mensen hier last van hebben. Geen reacties maar boeiend, ik wil het gewoon ook hier plaatsen
[ afbeelding ]
thank you Captain obvious.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef cherrycoke het volgende:
99% van dit topic is gekopieerd van 9gag
Jammer dat het speren en geen pijlen, en dat zijn niet zijn knieenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef cherrycoke het volgende:
Absoluut niet waar. Het meeste komt van reddit. 9gag kopiëert dan weer het meeste van reddit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef cherrycoke het volgende:
Dan hoef ik dus niet meer daar te komen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef cherrycoke het volgende:
Ik vind het boek beter.quote:
Ik heb laatst de theater cut gezien, een stuk korter maar wel echt heel goed.quote:
En reddit kopieert weer van 4chanquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Absoluut niet waar. Het meeste komt van reddit. 9gag kopiëert dan weer het meeste van reddit.
nej deze autismatische abortussen komen van redditquote:Op woensdag 28 december 2011 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En reddit kopieert weer van 4chan
quote:Op woensdag 28 december 2011 12:58 schreef TimKuik het volgende:
Oud, maar leuk voor deze tijd van het jaar.
Respect dat ie goed bleef filmen ipv. wegrennen en schokkerig beeld van de grond ziet.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:58 schreef TimKuik het volgende:
Oud, maar leuk voor deze tijd van het jaar.
Ben hem nu al 10 minuten aan het kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |