Dan moet je die met een baby zienquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:52 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Oh japan, you so crazy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
It'sss awwwrighttt!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan moet je die met een baby zien
quote:
Dat moet een grap zijnquote:
quote:
nah het is gewoon een gesloten systeem.... het water raakt echt niet op als het niet regentquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:53 schreef Bot13 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou een mailtje naar hem willen sturen, met één woord: regen. Of misschien twee; regen + wolken.
En dan ga je nog niet eens in op de veronderstelling dat we hier al 3 miljard jaar met 6 miljard personen zitten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:53 schreef Bot13 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou een mailtje naar hem willen sturen, met één woord: regen. Of misschien twee; regen + wolken.
Nog nooit gehad dat mijn taco in een pot pindakaas veranderde eerlijk gezegd..quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef Mirel het volgende:
Ik heb dit maar even gemaakt en op reddit gevraagd of meer mensen hier last van hebben. Geen reacties maar boeiend, ik wil het gewoon ook hier plaatsen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |