quote:Op zondag 25 december 2011 21:59 schreef Mirel het volgende:
[..]
ohhhhhh linkerkolom, en daarna de rechter
Inbetweeners.quote:
quote:
hotlink protectiequote:Op maandag 26 december 2011 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze is ook lagguh
quote:Op maandag 26 december 2011 18:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Check deze dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omgquote:Op maandag 26 december 2011 18:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Check deze dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
best possible comment.quote:Op maandag 26 december 2011 18:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Check deze dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godver, elke keer lig ik weer in een deukquote:Op maandag 26 december 2011 20:38 schreef Glesse het volgende:
Geen idee, maar zag deze pas voorbij komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had hem nog nooit gezien...quote:Op maandag 26 december 2011 20:41 schreef Antilurker het volgende:
Godver, elke keer lig ik weer in een deuk
Is al oud, die grap maakte ik paar dagen terug al.quote:Op maandag 26 december 2011 20:41 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Godver, elke keer lig ik weer in een deuk
Mijn aanname is dat mensen die katten hebben zijn "gezegend" met een chromosoomdefect waardoor ze denken dat plaatjes met katten per definitie grappig zijn. Mensen die geen katten hebben en deze plaatjes toch leuk vinden zijn wannabees.quote:Op maandag 26 december 2011 22:49 schreef Dale. het volgende:
Echt waar... waarom vind iedereen die zo grappig? Ik vind er zelf echt geen reet aan...
quote:Op maandag 26 december 2011 22:49 schreef Dale. het volgende:
Echt waar... waarom vind iedereen die zo grappig? Ik vind er zelf echt geen reet aan...
Het komt hierdoor:quote:Op maandag 26 december 2011 22:49 schreef Dale. het volgende:
quote:
pagina later:quote:Op zondag 11 december 2011 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Repost. Al een keer of 4 denk ik.
Sindsdien wordt 'ie iedere pagina 2x gepostquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef Dven het volgende:
gezocht: Serie van die kat die de doos uiteindelijk toch fantastisch vind. Heb 30 pagina's doorgebladerd maar nog niet gevonden dus ik geef het opWie helpt?
Ik kan niet lachen... ik snap hem denk ik ook niet. Iemand uitleg ?quote:Op maandag 26 december 2011 20:38 schreef Glesse het volgende:
Geen idee, maar zag deze pas voorbij komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 december 2011 22:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn aanname is dat mensen die katten hebben zijn "gezegend" met een chromosoomdefect waardoor ze denken dat plaatjes met katten per definitie grappig zijn. Mensen die geen katten hebben en deze plaatjes toch leuk vinden zijn wannabees.
sorryquote:Op maandag 26 december 2011 21:40 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Is al oud, die grap maakte ik paar dagen terug al.
Funny links, pics & clips - #79 Met extra weinig originele grappen
Er moet eigenlijk nog een uitroepteken bij het eind. Serieus.quote:
ditquote:Op maandag 26 december 2011 22:49 schreef Dale. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |