Sowieso herkenbaar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef Mirel het volgende:
Ik heb dit maar even gemaakt en op reddit gevraagd of meer mensen hier last van hebben. Geen reacties maar boeiend, ik wil het gewoon ook hier plaatsen
[ afbeelding ]
thank you Captain obvious.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef cherrycoke het volgende:
99% van dit topic is gekopieerd van 9gag
Jammer dat het speren en geen pijlen, en dat zijn niet zijn knieenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef cherrycoke het volgende:
Absoluut niet waar. Het meeste komt van reddit. 9gag kopiëert dan weer het meeste van reddit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef cherrycoke het volgende:
Dan hoef ik dus niet meer daar te komen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef cherrycoke het volgende:
Ik vind het boek beter.quote:
Ik heb laatst de theater cut gezien, een stuk korter maar wel echt heel goed.quote:
En reddit kopieert weer van 4chanquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Absoluut niet waar. Het meeste komt van reddit. 9gag kopiëert dan weer het meeste van reddit.
nej deze autismatische abortussen komen van redditquote:Op woensdag 28 december 2011 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En reddit kopieert weer van 4chan
quote:Op woensdag 28 december 2011 12:58 schreef TimKuik het volgende:
Oud, maar leuk voor deze tijd van het jaar.
Respect dat ie goed bleef filmen ipv. wegrennen en schokkerig beeld van de grond ziet.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:58 schreef TimKuik het volgende:
Oud, maar leuk voor deze tijd van het jaar.
Ben hem nu al 10 minuten aan het kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |