Ik. Als er lekkere wijven bij zijn en Paul komt ook, dan kom ik wel. En Q. gaat ook mij, want die is single.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:04 schreef 030LY het volgende:
Wie uit Utrecht houd ervan om stevig bier te drinken op een avond in het weekend?
Ik wil veel mensen bij elkaar krijgen om eens iets in het weekend in Utrecht-Stad te gaan doen..
Anyone interested??
Laat maar horen..
Ja sorry, ik wist niet dat het in dit topic puur alleen maar over de stad Utrecht ging, aangezien ik ook plaatsen als Zeist en de Bilt zag langskomen waar over gesproken werd haha. Jaaa die lekkere wijven moeten er maar net zijn of men moet er met een paar afsprekenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik. Als er lekkere wijven bij zijn en Paul komt ook, dan kom ik wel. En Q. gaat ook mij, want die is single.
Waarom zeg je trouwens steeds Utrecht-Stad? Over het algemeen hebben we het hier niet over de provincie in dit topic...
Die mogen niet in de pleequote:Op donderdag 12 januari 2012 15:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gelul, als je echt van die natte doekjes wil kun je gewoon van die babybillendoekjes kopen. Verkrijgbaar bij elke drogist en supermarkt.
Yeah!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Vochtig wc-papier van Edet is nu in de bonus!!!11~
Er mag zoveel nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die mogen niet in de pleeGewoon vochtig toiletpapier bij de Kruidvat halen!
Misschien moeten we het gewoon laten sluiten en beginnen met LXIquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:26 schreef zatoichi het volgende:
Ten eerste is het het vast niet bij wet verboden, ten tweede dit topic in deze reeks![]()
Update van nu.nl:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Vrouw onder bus op Utrecht CS
UTRECHT - Op het busstation van Utrecht centraal station is vrijdagmorgen een vrouw onder een bus terechtgekomen.
De bus moet opgetakeld worden om de vrouw te bevrijden.
Om die reden is een deel van het busstation voorlopig afgesloten, aldus een woordvoerder van de brandweer. Over de oorzaak van het ongeluk en de toestand van de vrouw is nog niets bekend.
© ANP
Www.nu.nl
quote:UTRECHT - Op het busstation van Utrecht centraal station is vrijdagmorgen een vrouw onder een bus terechtgekomen.
Foto: ANP
Het busstation was daarom rond 9:30 uur afgesloten, maar werd door de politie na een half uur weer vrijgegeven.
RTV Utrecht meldt dat de de brandweer was opgeroepen om de bus op te takelen, maar dat bleek niet nodig. Een uitgevlogen traumahelikopter kon ook weer onverrichterzaken naar Amsterdam terugvliegen.
Over de oorzaak van het ongeluk en de toestand van de vrouw is nog niets bekend. Inmiddels rijden de bussen weer.
Kwestie van gewenningquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Valt me nog mee dat het niet vaker gebeurd, zoals sommige mensen daar ineens oversteken en de bussen langsrausen
Zolang je je houdt aan de verkeersregels en alleen oversteekt waar het mag, dan gaat het vaak wel goed. Je kan daar gewoon niet zomaar ergens oversteken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Valt me nog mee dat het niet vaker gebeurd, zoals sommige mensen daar ineens oversteken en de bussen langsrausen
Dat klopt, maar je hebt enerzijds te maken met lakse studenten die gewoon oversteken en anderzijds met mensen uit de provincie die naar de fokking vakantiebeurs gaan. Dat er weinig doden vallen is me al jaren een raadsel. Helemaal die situatie bij de hoek van de MediaMarkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zolang je je houdt aan de verkeersregels en alleen oversteekt waar het mag, dan gaat het vaak wel goed. Je kan daar gewoon niet zomaar ergens oversteken.
Maar dat doen veel mensen wel, vooral met lijn 12 op die nieuwe plek, en dan zit er nog een soort 'tunneltje' met eenrichtingsverkeer alleen voor bussen, waar voetgangers om moeten lopen, wat veel mensen niet doen. En buschauffeurs die het zebrapad negeren, zulke dingen (streekvervoer dan).quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zolang je je houdt aan de verkeersregels en alleen oversteekt waar het mag, dan gaat het vaak wel goed. Je kan daar gewoon niet zomaar ergens oversteken.
Lachen! Leuk om te zien, ben benieuwd naar de festiviteiten morgenquote:
Heb rondom CS en het Smakkelaarsveld al genoeg mensen onder een bus zien liggen dus ik pas daar wel even heel goed op, mij veel te gevaarlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:57 schreef Silenus het volgende:
Ik heb zelf ook al een keer de dood in de ogen gezien daar, stak over bij die trambaan waar je meteen de trap op kunt naar het station. Wilde tussen twee bussen doorlopen die daar in de 'file' stonden, en zag dus niet de voorbijrazende bus die rechts van die file-bussen kwam. Een meter/seconde verder en ik had het niet na kunnen vertellen.
Sindsdien haal ik nooit meer zulke capriolen uit.
Handige site. Er zijn dus nog veel meer (pogingen tot) geweest in mijn buurtje in de afgelopen weken, ik wist nog niet eens de helft. We zijn kennelijk populair.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:58 schreef Specularium het volgende:
http://www.stopdecriminaliteit.nl/
Hier kun je aardig zien wat waar is geweest.
Festiviteiten? Als het maar niet met een bazaar of een fanfare is. Ik en m'n halfzieke hoofd willen gráág in alle rust naar de supermarkt proberen te strompelen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lachen! Leuk om te zien, ben benieuwd naar de festiviteiten morgen
Eehhmm.. fanfare is er welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:41 schreef Naamah het volgende:
[..]
Festiviteiten? Als het maar niet met een bazaar of een fanfare is. Ik en m'n halfzieke hoofd willen gráág in alle rust naar de supermarkt proberen te strompelen.
We zijn nog in LX he, dan mag ik nog even 50+ doen
Hey, dat wilde ik niet wetenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:58 schreef Specularium het volgende:
http://www.stopdecriminaliteit.nl/
Hier kun je aardig zien wat waar is geweest.
Ik ben zo'n nerd die meestal netjes wacht tot het licht op groen isquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb rondom CS en het Smakkelaarsveld al genoeg mensen onder een bus zien liggen dus ik pas daar wel even heel goed op, mij veel te gevaarlijk.
Ik kreeg vroegah van studiegenootjes te horen dat ik zeker uit een dorp kwam. Ik wil gewoon niet dood. Stoerdoenerij.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:03 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet wat daar zo nerd aan is. Zeker daar.
Hier inderdaad ook. Altijd prettig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey, dat wilde ik niet wetener kwamen iets te veel resultaten
Ik wil gewoon niet dood.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo'n nerd die meestal netjes wacht tot het licht op groen is
Gezellig!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Twee autokraken in m'n korte straatje, en 2 recht om de hoek
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:36 schreef Ireth het volgende:
Tis trouwens net of Napoleon bij de ChristineLeDuc vandaan komt
Ja ik heb een bril enzo, hoe zie jij eruit danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:53 schreef Silenus het volgende:
Heb eerst een afstudeerfeestje op het Lucas Bolwerk. Maar mezelf kennende wil ik zodra ik in de olie ben altijd lekker dansen op richtige hitjes aus vroeger Zeiten.
Zien jullie er uit als de gemiddelde fokker?
Gewoon, wolvenshirt en warrig haar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik heb een bril enzo, hoe zie jij eruit dan
Ik geloof je nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon, wolvenshirt en warrig haar.
Jij wil daar wel heel graag wonen....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Morgen en overmorgen hospiteeravond, misschien word ik dan ook wel een nieuwe Utrechtenaar.
Je weet dat Utrechtenaar betekent: Homo?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Morgen en overmorgen hospiteeravond, misschien word ik dan ook wel een nieuwe Utrechtenaar.
Nu wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Je weet dat Utrechtenaar betekent: Homo?
Ik ga er sowieso wel wonen, hangt er alleen vanaf wanneer ik een kamer krijg.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:58 schreef Paul het volgende:
Maar wel tof Captaincookie dat je in Utreg gaat wonen misschien
Que?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Jij wil daar wel heel graag wonen....
Ik heb een fotoboek. Kom zonder zonnebril. En als ik er al ben zal ik toch de bezopen zijn om wat zinnigs te zeggen dusseh...spreek me maar niet aan.quote:
Ik neem die foto meequote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb een fotoboek. Kom zonder zonnebril. En als ik er al ben zal ik toch de bezopen zijn om wat zinnigs te zeggen dusseh...spreek me maar niet aan.
Nou dat niet, ik check hem ff op mijn iphone daar, en vergelijk de mannen met de foto trolololoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:02 schreef Silenus het volgende:
Haha, als je dat doet en met die foto naast me gaat staan betaal ik de rest van de avond je bier.
Ik heb daar wel een beetje bereik altijd hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:24 schreef Silenus het volgende:
Je hebt daar beneden toch nooit bereik apie. Tenminste ik niet.
Nou ik ben weg, misschien tot vanavond Paulus!
Kon hem niet vinden, man het was wel druk zeg in Derrickquote:Op zondag 15 januari 2012 12:27 schreef Nielsch het volgende:
En Silenus en Paul, is het neuken geworden?
Alsof je daar blij mee moet zijn...quote:Op zondag 15 januari 2012 12:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Kon hem niet vinden, man het was wel druk zeg in Derrick
Zag Fleur Wallenburg nog lopen van 3fm. Kom daar steeds 3fm mensen tegen
Dus ze willen wel de mensen aanpakken die hun buurt willen redden van een crimineel als Vloet maar ze willen niet de burgers en huurders van dat type beschermen? Lekkere volksvertegenwoordiging ben je dan.quote:VVD WIL HARDE AANPAK BURGERPARTICIPATIE BEWEGING UTRECHT
Door Jos van Sambeek op vr, 20/01/2012 - 11:32
De VVD wil een harde aanpak van de activiteiten van de Burgerparticipatie Beweging Utrecht (BPU). Dit naar aanleiding van een bericht op DNU over een door die beweging gekraakt pand van huisjesmelker Vloet aan de Griftstraat.
De BPU spreekt op de eigen website in volgens raadslid Van Schie dreigende termen als 'niet meer tolereren' en 'het vuur aan de schenen leggen' over de aanpak van huisjesmelkers, hetgeen de liberalen tegen de borst stuit. “Kraken of het 'in bezit nemen' van andermans huis is in Nederland inmiddels gelukkig verboden, mede dankzij de VVD. Kraken kan worden bestraft met maximaal een jaar gevangenisstraf. Door in georganiseerd verband andermans huizen te kraken als maatschappelijk protest, ontstaat een vorm van eigenrichting die zéér ongewenst is. Zelf het recht in de hand nemen moet voor alle partijen onaanvaardbaar zijn. Gemeente, politie en Openbaar Ministerie moeten dus ook stellig optreden tegen de beweging”, aldus Van Schie.
Dat het aan de Griftstraat gekraakte pand in eigendom is bij een beruchte Utrechtse huisjesmelker mag volgens de VVD geen reden zijn voor de BPU om tot eigenrichting over te gaan. “Er zijn voldoende wettelijke instrumenten om onrechtvaardige situaties in het huurrecht aan te pakken. De VVD wil daarom dat het gemeentebestuur de regels gaat handhaven, “zowel in de richting van huiseigenaren als in de richting van groepen die denken te kunnen overgaan tot eigenrichting”, aldus Van Schie.
Ik neem aan dat het gaat om het principe van eigen rechter spelen wat niet gewenst is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:39 schreef Q. het volgende:
Nog zo'n leuke:
[..]
Dus ze willen wel de mensen aanpakken die hun buurt willen redden van een crimineel als Vloet maar ze willen niet de burgers en huurders van dat type beschermen? Lekkere volksvertegenwoordiging ben je dan.
Onzin, tegen dat soort figuren mag dat gewoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:02 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gaat om het principe van eigen rechter spelen wat niet gewenst is.
Hoop dat de Jumbo hier dan ook op zondag open gaan, hoef ik niet meer om te fietsen naar die tering-drukke AH.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:32 schreef Nielsch het volgende:
Vanaf 29 januari wel extra ruime koopzondagen! Alle levensmiddelenwinkels mogen dan open en dus niet meer alleen die paar aangewezen supermarkten.
Daarom is Aleid ook de baas. Het maakte bij voorbaat al geen anus uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:34 schreef zwelgje76 het volgende:
Waarom ga je in godsnaam referenda organiseren als je vervolgens precies het tegenovergestelde van de uitslag doet?
AH straatweg ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:53 schreef zwelgje76 het volgende:
Heb je misschien wel gelijk in. Mijn mening is in ieder geval niet veranderd, ik was toen voor meer koopzondagen en ben dat nog steeds. Volgens mij zijn de koopzondagen bij de supermarkten ook onwijs succesvol, de AH in Kanaleneiland is in ieder geval stervensdruk op zondag.
Dat was inderdaad een nog zieliger vertoning. Overigens heeft in dat referendum 80% van de kiezers op hem gestemd...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom is Aleid ook de baas. Het maakte bij voorbaat al geen anus uit.
Ja vier van de vijf kiezers die wel gestemd heeft ja...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:08 schreef zwelgje76 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een nog zieliger vertoning. Overigens heeft in dat referendum 80% van de kiezers op hem gestemd...
Hmm, sowieso is dwalen over de Nieuwegracht + het Museumkwartier een stuk mooier.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het zo heerlijk dat je op een zondag over de Oudegracht kan dwalen enzo, ipv te struikelen over het winkelende publiek.
Inderdaad. Het werd ook hoog tijd dat er meer supermarkten opengingen, want nu waren het er maar een paar en daar was het dan ook verschrikkelijk druk. Dat alle levensmiddelenwinkels nu open mogen in plaats van alleen die winkels met een vergunning vind ik alleen maar goed, anders is het juist oneerlijk voor die winkels die geen vergunning zouden krijgen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:51 schreef okiokinl het volgende:
in principe blijft de binnenstad dicht, in ieder geval al de kledingwinkels enzo, dus het referendum wordt nog wel gerespecteerd. we kunnen nu aleen wel gewoon naar de supermarkt, is wel een mooi compromis denk ik.
Mensen als jij moesten ze gewoon in de gracht kieperen. Dat jij er geen behoefte aan hebt is volgens mij geen reden om het voor anderen dan maar onmogelijk te maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Van mij hoeven die koopzondagen niet. Heb toen ook tegen gestemd.
Lijkt me ook; het grote probleem met koopzondagen is dat kleine winkeliers dit nooit kunnen behappen; het kost hun meer geld en/of inkomsten. Gevolg is dat we straks op de oude gracht drie H&M's, twee Hema's, vier MacDonalds en drie starbucks hebben zitten; ik hoef er dan al helemaal niet meer te komen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:51 schreef okiokinl het volgende:
in principe blijft de binnenstad dicht, in ieder geval al de kledingwinkels enzo, dus het referendum wordt nog wel gerespecteerd. we kunnen nu aleen wel gewoon naar de supermarkt, is wel een mooi compromis denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |