quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:36 schreef Ireth het volgende:
Tis trouwens net of Napoleon bij de ChristineLeDuc vandaan komt
Ja ik heb een bril enzo, hoe zie jij eruit danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:53 schreef Silenus het volgende:
Heb eerst een afstudeerfeestje op het Lucas Bolwerk. Maar mezelf kennende wil ik zodra ik in de olie ben altijd lekker dansen op richtige hitjes aus vroeger Zeiten.
Zien jullie er uit als de gemiddelde fokker?
Gewoon, wolvenshirt en warrig haar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik heb een bril enzo, hoe zie jij eruit dan
Ik geloof je nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon, wolvenshirt en warrig haar.
Jij wil daar wel heel graag wonen....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Morgen en overmorgen hospiteeravond, misschien word ik dan ook wel een nieuwe Utrechtenaar.
Je weet dat Utrechtenaar betekent: Homo?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Morgen en overmorgen hospiteeravond, misschien word ik dan ook wel een nieuwe Utrechtenaar.
Nu wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Je weet dat Utrechtenaar betekent: Homo?
Ik ga er sowieso wel wonen, hangt er alleen vanaf wanneer ik een kamer krijg.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:58 schreef Paul het volgende:
Maar wel tof Captaincookie dat je in Utreg gaat wonen misschien
Que?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Jij wil daar wel heel graag wonen....
Ik heb een fotoboek. Kom zonder zonnebril. En als ik er al ben zal ik toch de bezopen zijn om wat zinnigs te zeggen dusseh...spreek me maar niet aan.quote:
Ik neem die foto meequote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb een fotoboek. Kom zonder zonnebril. En als ik er al ben zal ik toch de bezopen zijn om wat zinnigs te zeggen dusseh...spreek me maar niet aan.
Nou dat niet, ik check hem ff op mijn iphone daar, en vergelijk de mannen met de foto trolololoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:02 schreef Silenus het volgende:
Haha, als je dat doet en met die foto naast me gaat staan betaal ik de rest van de avond je bier.
Ik heb daar wel een beetje bereik altijd hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:24 schreef Silenus het volgende:
Je hebt daar beneden toch nooit bereik apie. Tenminste ik niet.
Nou ik ben weg, misschien tot vanavond Paulus!
Kon hem niet vinden, man het was wel druk zeg in Derrickquote:Op zondag 15 januari 2012 12:27 schreef Nielsch het volgende:
En Silenus en Paul, is het neuken geworden?
Alsof je daar blij mee moet zijn...quote:Op zondag 15 januari 2012 12:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Kon hem niet vinden, man het was wel druk zeg in Derrick
Zag Fleur Wallenburg nog lopen van 3fm. Kom daar steeds 3fm mensen tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |