http://www.dealextreme.com/p/drop-shipment-and-gift-service-1888quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
verder weet ik er niks vanaf, moet je dan maar op internet zoeken![]()
en hoezo hoeft die 1 cent sticker niet meer?
Over die 1 cent sticker?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:57 schreef UncleSam het volgende:
Jongens kappen nou, wat je hier nu zegt en doet is niet toestaan.
Lees even de topic pointer, voor jou:quote:
ik?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:04 schreef kanovinnie het volgende:
Daar komt bij dat het de tweede keer is dat je er een waarschuwing over gehad hebt. Dus ik vraag me een beetje af waarom je het weer doet.
Geen idee, chinaprices.us komt nergens op uit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik?
Bestelling geshipt!![]()
![]()
5 2x2 rubik cubes voor 3 euro, en nog wat shit om weg te geven
weet iemand waar je silly putty kan kopen? (wel op zo chinese shop)
ja idd daarom, misschien dat iemand wel wist waar t te koop was ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen idee, chinaprices.us komt nergens op uit.
Het antwoord staat toch al in je vraagquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja idd daarom, misschien dat iemand wel wist waar t te koop was ofzo
owh btw, op DX heb ik 5 verschillende dingen besteld, maar 2 zijn op shipped, en die andere komen dus gewoon later aan?
Nee, die ander.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik?
Bestelling geshipt!![]()
![]()
5 2x2 rubik cubes voor 3 euro, en nog wat shit om weg te geven
weet iemand waar je silly putty kan kopen? (wel op zo chinese shop)
Het is ook echt niet slim geweest om het allemaal in één zending te stoppen. Het is veel slimmer om kleine orders te maken. Dat is ten eerste beter omdat je verzending vaak sneller zal gaan, en daarnaast kunnen ze je pakketjes niet bundelen dus heb je dit gezeik niet wat je nu hebt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef NaRRaToR het volgende:
Hmmm laatst dus een order gedaan bij DX. Een zooi goodies (controllers / varkentjes) en wat elektronische dingetjes waaronder een krimptang en connectors en zulks (niet echt heel waardevolle dingen dus).
Nu kreeg ik vandaag dus een brief van PostNL dat ze het pakket hebben onderschept omdat ze niet goed de waarde konden bepalen en daarom geen aangifte bij de douane kunnen doen. Ze vragen nu aan mij wat de spullen waard zijn (pak en beet $80) en wat voor zending het is (koopzending/gift/vernietigen).
Wat is het verstandigste om te doen? laten vernietigen door PostNL en naar DX melden dat ik nimmer een pakket heb ontvangen of de retourbrief invullen met een lager bedrag dan $80?
(als dit niet het juiste topic is, gelieve wegmodden)
Thanks voor de tip (misschien iets voor in de OP onder kopje douane?). In het verleden wel vaker grotere orders besteld (tot $250) maar nooit problemen mee gehad natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is ook echt niet slim geweest om het allemaal in één zending te stoppen. Het is veel slimmer om kleine orders te maken. Dat is ten eerste beter omdat je verzending vaak sneller zal gaan, en daarnaast kunnen ze je pakketjes niet bundelen dus heb je dit gezeik niet wat je nu hebt.
Verder.....tja, er staat me iets van bij dat je het beter als gift kan noemen, maar ja die 80 dollar is wel hoog. Zullen zo wel een paar andere reageren die je beter advies kunnen geven. In de OP staat ook veel info.
ik ga even lezen thx!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:34 schreef R2cksson het volgende:
Waarom staat mijn post niet in de op? Nu moet ik teveel moeite doen om die link te zoeken met douane info...
Edit: deze dus.
www.forum.fok.nl/topic/1745791/1/50#105082873
mmm, pricewatch bij tweakers.net zegtquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)ps-black-16gb-111174
Hoe groot is de kans procentueel dat ie echt is?
Dan issie in China dus gewoon heel duur?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:40 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
mmm, pricewatch bij tweakers.net zegt
255 euro met 100% kans dat het echt is
http://tweakers.net/price(...)s-s-i9023-zwart.html
maar net hoe je het bekijkt, ik ben er erg erg tevreden mee. NFC is een erg leuke techniek voor experimentjes.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dan issie in China dus gewoon heel duur?
Ik had me even niet gerealiseerd dat de Nexus S eigenlijk helemaal geen boeiende telefoon is.
Omdat hierboven maar weer eens bleek dat de topic pointer al moeilijk is om te lezenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:34 schreef R2cksson het volgende:
Waarom staat mijn post niet in de op? Nu moet ik teveel moeite doen om die link te zoeken met douane info...
Edit: deze dus.
www.forum.fok.nl/topic/1745791/1/50#105082873
Ja iedereen schiet altijd in paniek een hoop vragen af, terwijl een simpel verhaaltje over de gang van zaken in de praktijk al heel veel vragen oplost.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Omdat hierboven maar weer eens bleek dat de topic pointer al moeilijk is om te lezen![]()
Met een kleine aanpassing wel handig voor in de OP
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:19 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ja iedereen schiet altijd in paniek een hoop vragen af, terwijl een simpel verhaaltje over de gang van zaken in de praktijk al heel veel vragen oplost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |