Vies en eng die tattoo op zijn kop. En groot word je niet meerquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:28 schreef tong80 het volgende:
Mooie tatoo op zijn hoofd.
Wil ik ook wel later als ik groot ben.
Gaat het liedje lotus europa van spinvis over jou?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:28 schreef tong80 het volgende:
Mooie tatoo op zijn hoofd.
Wil ik ook wel later als ik groot ben.
Waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gaat het liedje lotus europa van spinvis over jou?
ankie de pankie?quote:
Van the Gatheringquote:
Die heet Anneke, en ik vind haar de beste zangeres ooit. Hoe wist jij dat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van the Gathering
Een echte orginele artieste
Hij doet het nietquote:
bij mij wel!quote:
Dat komt omdat ze alleen maar selecteren op stem en uiterlijk. Mensen die echt iets kunnen, zijn geen prototype popster. Hier worden allen pionnetjes opgezocht die snel even wat succes kunnen brengen met steun van een heel team en media-aandacht.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:12 schreef rubje het volgende:
Tong80 heeft wel gelijk. tis een poppenkast dat niks te maken heeft met een het laten doorbreken van een topartiest oid.Zoveelste kijkvullende show met een drogreden verhaal
en als er iemand doorbreekt is die tussen nu en 10 jaar weer in de vergetelheid geraakt,wat zeg ik: binnen nu en 3 jaar als het meezit.
![]()
Hij deed het inmiddelsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |