quote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef Sokz het volgende:
HAHA S_E JIJ BENT ECHT SLECHT.Hoe heb je dit gewogen dan? Naar marketcap?
Tot op zekere hoogte is de geluksfactor enigzins geelimineerd door 5 fondsen te kiezen i.p.v. 1 maar zelfs dan blijft het resultaat, zeker over één jaar, grotendeels afhankelijk van het toeval. Om volatiliteit of variantie inzichtelijk te maken kunnen de resultaten wel geplot worden. Dat doe ik overigens wel een keer als ik meer tijd heb omdat jullie 60+ fondsen hebben opgegeven.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Zou je er eventueel zaken bij kunnen doen zoals minimum/maximum? Variantie of standaard deviatie? Om de 'geluks' factor er een beetje uit te krijgen.
Mjah dan moet een LXIV ook de kans krijgen om een nieuwe port te kunnen kiezen.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Zou je er eventueel zaken bij kunnen doen zoals minimum/maximum? Variantie of standaard deviatie? Om de 'geluks' factor er een beetje uit te krijgen.
Dat is prima, maar ben met name benieuwd naar de variantie in de porfolio's over een poosje. (en dan met name of er grote verschillen zullen zijn)quote:Op zondag 8 januari 2012 18:17 schreef Sokz het volgende:
[..]
Mjah dan moet een LXIV ook de kans krijgen om een nieuwe port te kunnen kiezen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik zou er nu normaliter, per 10 januari, de stekker uittrekken en alles verkopen en het gezien houden voor de rest van het jaar -lees: lange reis-, met bijna 10% rendement
Haha obvious. Cisco doet bij mij nu al +50% (mede ook door sterkere dollar) .. dino voor wat verkocht jij ook alweer?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:52 schreef Arkai het volgende:
Was te vroeg verkopen niet jouw zwakste punt?
Ik vind het nu wel even leuk vanwege dat waanzinnige rendement van Dinosaur_sr.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:45 schreef Arkai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze onzin overigens niet iedere dag updaten.
Volgens mij zijn twee solar companies die gespiked hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:05 schreef Walkerr het volgende:
Ik ga nu toch even opzoeken welke aandelen Dino in zijn porto had opgenomen?! Ongelooflijk dat rendement!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |