Haha watquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja een schattig meisje, die me ook zo afentoe verkracht lijkt me heel leuk!
jij snapt het
En ook geen dingen doen die ik wel zou doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen dingen doen die ik ook niet zou doen he
Ga jij nog iets doen vanavond?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja houd op. Daar heb ik hem mee doodgegooid.
Vind ik ook te vrouwelijk, die knoopjes zo. En de kleur.quote:
als ik nou het labeltje, en de kassabon aanpas.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind ik ook te vrouwelijk, die knoopjes zo. En de kleur.
Zoek gewoon een dronkerblauwe jas grey maar wel voor mannen.
Die tip is ook al gegeven, hij wil d'r blijkbaar vrouwelijk bijlopen. Hij denkt nu vast (ik weet niet hoe hij erop komt) dat dát 'de' manier is om vrouwen te hosselen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij wil dus perse rood of groenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoiquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef b4kl4p het volgende:
j́͒̓͏̖̰͉͓̺̪̰̲̀͠͡ì͚̤̟̙̯͈̖͓͋̈̓ͯͦͤ͐ͩ͐́̑͑̔̾̄ͪ̏̀́͘͡j̶̢̹͙͔̙̞̪͈͗͐̽̃̈̃ͤ͒ͭͧͭ̄̐̈́ͣͣ̓͝͞ ̢̯̹͚̠͎͕͙̦̱̻̳͇̝͚̳̖̂̉͒̏̄̂̃̍̀̚͝͞ͅb̵̎ͧ̑͒҉͙̦͍̣͓eͤ̓ͬ́ͨͥ̿͐͐̚̚҉̨̙̘͇͕͉̹̱͕͙̞̭͎͓͇͎̥̲n̸͖̯̣͉̂ͤ̈̿͋͐̇͂͆ͦ̇ͭ̚̚͘͞t̸͇̟̬̱̘̮ͬ̒̎̂̇͆̔̌̄ͮͧ̏̍ͯͭ̃ͥ̎ͬ͘͝ ̢̡̭̬̟̦̾̈̓̊̽̏̀͞ͅē̸̵̛̿̓͏̵͔̠͕̟̠ȩ̴̧̛̖̯̗̮̹͓̱̻̰͉̭̩ͯ͑̍̄ͪ̉͐͟n̷͈̱̬̰̞͓̺͇̦̙͉̹͔̦͑̿̋ͬ̐̾̈́̚͘͟͢ ̧̟̱̜̱̟͈̮̺̖͕͕̬̰̙ͥ͗̑͌̆̈̃̇́̓ͮ͗̌̓ͤ̎ͪͨ̀͟͢m̆̃͋ͧ̏̉ͦ̇͜͠҉͓̺̜̖̮̳ͅơ̴͈͎̖͉̤̜̯̖̟̥͔̤̯̜̦̅̒̍ͣ̽ͮ̓̓ͯ̑̌̓̔̽̈ͭ͛n̻̞̐̆͗̿̓ͯͦ̍̂ͤ͐͘͞HOI ALLEMAAL !̲͚͈̙̘͓̙̠͕̼͍̤̲̟g̢̡̛̦̫͎̪͕̘͚̥̱͖̝͔̲̍̌͌̄͐́̅̓̃̃͒̂̚̚͜͠ͅo̴̠͙̘̱̦̜͈̯̻͉̝̹̜̹̤͊̃ͧ̈̑̀̉̌̀ͭͪ̒̃̈́ͭ͐ͨ̎̚̕͡͞o̾̈́̇̂ͭ̏ͫ̋̾ͥ́̈ͮ͒͏̴̨̤͚͙͈̦̰̟̞̗̦̪͙͚̪l̸̶̐̓̐̽ͤͬ̽ͬ̔͒̑ͬ͊͑̒͌҉̮̞̠͍̭͈̤̙͇̣̻͘
Uiteraard.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is ook goed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En ook geen dingen doen die ik wel zou doen
Slapen ja, 2,5 uur slaap gehad gisterquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:54 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ga jij nog iets doen vanavond?
nee, omdat het er leuk uitziet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Die tip is ook al gegeven, hij wil d'r blijkbaar vrouwelijk bijlopen. Hij denkt nu vast (ik weet niet hoe hij erop komt) dat dát 'de' manier is om vrouwen te hosselen.
of blauw. ik weet niet, maar wel wat anders dan zwart en grijs.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij wil dus perse rood of groen
Enige rode jas die ik zag
Het ziet er bij vrouwen leuk uit jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, omdat het er leuk uitziet.
vrouwen zien er ook altijd leuk uit
Goede reden wel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, omdat het er leuk uitziet.
vrouwen zien er ook altijd leuk uit
[..]
of blauw. ik weet niet, maar wel wat anders dan zwart en grijs.
ja ik heb een sjaal met pianotoetsen. heel leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:58 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Goede reden wel.Heb je ook een bepaalde sjaal die je perse bij de jas wil dragen of maakt dat niet uit?
Foto van de eerste?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik heb een sjaal met pianotoetsen. heel leuk
en ik heb ook een sjaal gemaakt van de kraag die ik eruit heb geknipt met de schaar.
En ze zitten ook altijd goed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ahh wel verse blazers ja, morgen maar even kijken
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
of blauw. ik weet niet, maar wel wat anders dan zwart en grijs.
Oke.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan niet vinden op internet.
iig alleen pianotoetsen, de witte en de zwarte.
Deze is mooi, vind ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Nog steeds een beetje vrouwelijk, maar zoiets 10 keer beter
Nee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ik nou het labeltje, en de kassabon aanpas.
en daar heren op doe ipv dames. maakt dat het een herenjas?
dat is zwartblauw. niet leuk blauw.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Nog steeds een beetje vrouwelijk, maar zoiets is 10 keer beter
Have fun!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Is ook goed.
Had in Griekenland allemaal blazers gehaald voor een 10tje bij de Zara in de uitverkoopquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb nu zoiets en ik ben van plan hetzelfde te kopen
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Had in Griekenland allemaal blazers gehaald voor een 10tje bij de Zara in de uitverkoop
Wanneer? Ik ook.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Had in Griekenland allemaal blazers gehaald voor een 10tje bij de Zara in de uitverkoop
Haha, ik hou erover op.. als je er zelf blij mee bent dan is dat het enige wat teltquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is zwartblauw. niet leuk blauw.
en er zitten dingen op de schouders.
en kijk naar de riem! naar de plek.
ik heb dat nu ook, behalve dat ik een vet toffe sluiting heb
Zou je niet zeggen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wie bepaald dan of iets een dames, heren , of uniseks jas is.quote:
Het is vooral de riemquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar wie bepaald dan of iets een dames, heren , of uniseks jas is.
ik kan me herinneren dat op de naai, spinazie en huishoudopleiding de patronen verschillen, hoe stukken aan elkaar komen enzo, zodat er een andere vorm uitkomt.(nooit heengeweest hoor maar dat weet ik toevallig).
ik zie in mijn "dames?"jas geen typische vrouwenvorm ofzo.
maar die staat op de laatste pic van sinji ook op die plek alleen zonder gespdingsluitingquote:
Ik vind vooral de glimmende knoopjes en de verwijding na de heupen vrouwelijk eraanquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar wie bepaald dan of iets een dames, heren , of uniseks jas is.
ik kan me herinneren dat op de naai, spinazie en huishoudopleiding de patronen verschillen, hoe de rechte stukken stof aan elkaar komen om de vorm te maken enzo, zodat er een andere vorm uitkomt.(nooit heengeweest hoor maar dat weet ik toevallig).
ik zie in mijn "dames?"jas geen typische vrouwenvorm ofzo.
Er zijn riemen, en er zijn riemenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar die staat op de pic van jou ook.
alleen zonder gespdingsluiting
en cowboys hebben ook grote gespen en sluitingen.
link/.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er jassen van meer dan 1000 euro te krijgen waren, zie er net 1 voor 1700 staan en hij is nog niet eens van goud ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |