Het zal mij trouwens niets verbazen dat we elkaar tegen gaan komen. Puur omdat dat vaak zo gaat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar London, dus het moet daarna
Antwerpen was de deal, you still in?
In principe probeert ze vriendelijk te zijn tegen je, maar eerlijk is het niet neequote:Op vrijdag 23 december 2011 22:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die conclusie heb ik al jaren geleden getrokken.
Zij: "oh kon ik toch maar een vent vinden zoals jij"
Ik: "Doe je ogen eens open dan?"
Zij: "blablabla nee"
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het zal mij trouwens niets verbazen dat we elkaar tegen gaan komen. Puur omdat dat vaak zo gaat.
Ik bedoel.. de wereld is eigenlijk best klein en ik heb dat al zo'n vier keer gehad in het buitenland. Het zal mij iig niets verbazen.quote:
Mooi, Antwerpen in de lente lijkt me cool. Mooie foto's met jou alleszquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb geen haast hoor.
London is ook wel tof trouwens.
Uhuh, en dan heb ik ook nog de tijd om fotogeniek te worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mooi, Antwerpen in de lente lijkt me cool. Mooie foto's met jou allesz
Ik zag een keer een maat van mij van de basisschool bij de Arc de Triomphe in Frankrijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:15 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik bedoel.. de wereld is eigenlijk best klein en ik heb dat al zo'n vier keer gehad in het buitenland. Het zal mij iig niets verbazen.
ja een schattig meisje, die me ook zo afentoe verkracht lijkt me heel leuk!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, maar "ze" willen ook graag genomen worden.
Mlig kan bijvoorbeeld misschien "schattig" genoemd worden. Hij is zelf op zoek naar een "schattig" meisje, maar tegelijk wil hij ook iemand door wie hij goed genomen kan worden. Dat leidt tot een innerlijk conflict misschien.
Ik voel me niet slecht. Owjah, heb vandaag een holle boomstam gekocht voor mijn roofvissen. Dat was het welquote:
pics van je roofvissenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik voel me niet slecht. Owjah, heb vandaag een holle boomstam gekocht voor mijn roofvissen. Dat was het wel
Hoe wil ze dat doen dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja een schattig meisje, die tegelijkertijd me semi verkracht lijkt me heel leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft toch wel vreemd vind ik. Ik eens een oude vriend van mij op het strand in Lloret de mar en een keer een vriendin in Portugal in zo'n onbekend straatje. En ik zat eens met die Nina van gtst in hetzelfde hotel in Griekenland.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik zag een keer een maat van mij van de basisschool bij de Arc de Triomphe in Frankrijk
En waarom dan niet?quote:
dat conflict is een aanname.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja een schattig meisje, die tegelijkertijd me zo afentoe verkracht lijkt me heel leuk!
jij snapt het
nee, want moet ik nu naar de vrouwen in strak leer toe.quote:
2 van deze Arowana'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog een Oscar maar heb daar geen degelijke foto van. Daarnaast nog 2 van deze schoonmakers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was eens in Amsterdam, op een plein daar, komt zo ineens de koningin langsgelopen. Kroonprins erbij, premier, heel gek. Iedereen was er stil van, zeker twee minuten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Blijft toch wel vreemd vind ik. Ik eens een oude vriend van mij op het strand in Lloret de mar en een keer een vriendin in Portugal in zo'n onbekend straatje. En ik zat eens met die Nina van gtst in hetzelfde hotel in Griekenland.
[..]
En waarom dan niet?
LOLquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was eens in Amsterdam, op een plein daar, komt zo ineens de koningin langsgelopen. Kroonprins erbij, premier, heel gek. Iedereen was er stil van, zeker twee minuten.
Serieus? Of is dit een grap?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was eens in Amsterdam, op een plein daar, komt zo ineens de koningin langsgelopen. Kroonprins erbij, premier, heel gek. Iedereen was er stil van, zeker twee minuten.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:26 schreef Sinji het volgende:
Oeh, mijn ma heeft die met haar blote handen vastgehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die jas nog gekocht bij V&D?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee, want moet ik nu naar de vrouwen in strak leer toe.
of moet ik naar de schattige meisjes.
het leidt tot een innerlijk conflict.
Ik ook, boks aan je moederquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oeh, mijn ma heeft die met haar blote handen vastgehouden
jajaquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je die jas nog gekocht bij V&D?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |