Haha, ik dacht ook alquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:16 schreef PiRANiA het volgende:
Iemand die een hartaanval had verrassen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:15 schreef PiRANiA het volgende:
Scooter - Move your Ass, wie doet mee?.
dat is nooit grappigquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:16 schreef PiRANiA het volgende:
Iemand die een hartaanval had verrassen.
waylonquote:
Oh ja... hopelijk laat ie zich weer kaal scherenquote:
Sorry, mijn laatste december geld aan de roulette tafel verloren eergisterquote:
net als Irene Moors en Britt zeker?quote:
Ohja, jij was die gast die vorig jaar gebanned was om de plaatjes.quote:
Fielipsquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:19 schreef andre347 het volgende:
Jaja, Philips ook even in de reclame.
storten wel even minstens 30kquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:19 schreef andre347 het volgende:
Jaja, Philips ook even in de reclame.
Dat is waar. Maar die had ik niet.quote:
Heb je een alibi? anders wil ik je best dekken hoor (hihi dekken)quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
gaat lekker hier, 2 personen doodgeschoten bij van der Valk Houten , woon ik 3 minuten vandaan.
Jeetje, heftig zeg!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
gaat lekker hier, 2 personen doodgeschoten bij van der Valk Houten , woon ik 3 minuten vandaan.
Ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
Scooter - Move Your Ass
Aangevraagd.
Dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:19 schreef Qunix het volgende:
Sing-a-long
Ik hoor niemand en toch halen ze het iedere keer weer
Ik heb liever dat hij zijn stembanden laat verwijderenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja... hopelijk laat ie zich weer kaal scheren
Hadden ze geen kersje op de appelmoes gedaan? #durftevragenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
http://fok.3fmfan.nl/requests/ ook ff invullen PiR!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
Scooter - Move Your Ass
Aangevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |