Hij kan ook beide zijn. Mij maakt het niet uit hoor. Ik vind hem leuk. En vanavond gezien dat hij een lief kuiltje in zn wang heeft.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Maar waarom heeft ie dan een vriendin en kindje. Hij lijkt me geen kasttype en zijn ouders zagen er ook niet bekrompen uit.
je kan in ieder geval nog luisterenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:58 schreef Guanabana het volgende:
Nou, ik kan dus pas weer kijken als het op Ned 3 is![]()
Ja maar zijn die ook samen met de moeder van dat kind? Non discussie trouwens, ik sluit em bij deze.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jan Rot en Rufus Wainwright hebben ook een kind.
Hansie deed dat vroeger.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe hij darts tegenwoordig? Heeft hij daar verstand van dan?
Terwijl ik het typte bedacht ik dat inderdaadquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan ook zijn omdat ik geen TV meer kijk. Alleen nog downloaden uit de US of A.
Gek, kan ik me niet herinneren dat hij dat deed, terwijl ik vroeger wel altijd keek. Toen Barneveld nog steeds won zeg maar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hansie deed dat vroeger.
Nu zijn Marcel Maijer en Co Stompe analisten/
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:00 schreef PiRANiA het volgende:
Eén van mijn favo liedjes. Zal wel nooit gedraaid worden op 3FM
Oh Burial is ooit één keer gedraaid: "zondag 10-04-2011 04:25"quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:00 schreef PiRANiA het volgende:
Eén van mijn favo liedjes. Zal wel nooit gedraaid worden op 3FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |