quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik refereerde aan die PVV'er die zei dat de aap uit de mouw kwam, dat hij Erdogan heette en zetelde in Ankara.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik ga er vandoor, ff eten en die dingen ! tot morgen!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
doeiquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja echt hequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Ga dan niet naar het glazen huis als je niet in beeld wil_!
En die nerd![]()
Nee, maar ga dan niet vooraan staan. Aan de andere kant snap ik sowieso niet waarom je daar zou gaan staan maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Ga dan niet naar het glazen huis als je niet in beeld wil_!
En die nerd![]()
Die is van jou?quote:
Ik heb liever Waylon dan Kooijemans.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:33 schreef Jivis het volgende:
Waylon komt op hetzelfde neer als Jan Kooijemans![]()
.
Zeg maar gerust de Fast Chat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
Is dit de SC?
altijd lekker SR op de achtergrond bij het inpakken van de kerstkado's
en veel sappige dj's dit jaar
geliijk erna valt het even stilquote:
ik heb er 1 van de Metsquote:
jah djeez!quote:
quote:
ook bij een wedstrijd geweestquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
http://www.speld.nl/2010/(...)gst-serious-request/
+10000000000000000 voor je UI.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:38 schreef franklop het volgende:
250.000 voorlopige stand van de veiling
Het mocht vals zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:39 schreef knep het volgende:
Wat een afgrijselijke stem had die ene meid.
Je kan ook dirigent worden.. onder andere.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:38 schreef Qunix het volgende:
Ik snap het niet... Een opleiding muziek? Wut?
Muziekgeschiedenis ok, maar studeren om zanger te worden? Je moet gewoon dan zangles krijgen dacht ik
Ze zingen prachtig met goeie tekst.
Doe ik al op kantoor zonder iets gestudeerd te hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan ook dirigent worden.. onder andere.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe ik al op kantoor zonder iets gestudeerd te hebben
Vorig jaar heb ik het niet zo gevolgd moet ik bekennenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dat was vorig jaar een goede grap.
De lange stukken muziek zonder zang.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:40 schreef geindoctrineerd het volgende:
wat vind iedereen hier zo bijzonder aan?
Sommige mensen willen die best hebben hoor... om ritueel te kunnen verbranden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Szura het volgende:
Ik vraag me af waarom je een stropdas van Mark Rutte wilt hebben
QFTquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef alors het volgende:
Haha ik vind Music dus echt niks he, kitsch eerder en dan niet de goede soort..
Tijd van de door Phil Spector uitgevonden Wall of Sound-geinspireerde muziek, zelfde categorie w.m.b. als bijvoorbeeld Meat Loaf en ELO. Ook kitsch, misschien, ook heerlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef alors het volgende:
Haha ik vind Music dus echt niks he, kitsch eerder en dan niet de goede soort..
Wel dagelijks door zijn moeder gestreken hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Szura het volgende:
Ik vraag me af waarom je een stropdas van Mark Rutte wilt hebben
Je hebt kut Internet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Guanabana het volgende:
M'n stream die laadt om de zoveel seconden steedsHeb ik te langzaam internet of hoe kom dit?
Ga via VLC kijken. Heb je VLC?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Guanabana het volgende:
M'n stream die laadt om de zoveel seconden steedsHeb ik te langzaam internet of hoe kom dit?
Het bombastische gecombineerd met het hele kleine.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:40 schreef geindoctrineerd het volgende:
wat vind iedereen hier zo bijzonder aan?
Ik had het vanmorgen ook. En ik heb geen langzaam internet, want gisteren was het niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Guanabana het volgende:
waylon heeft superveel voorbereid, gaat echt wel leuk wordenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ow ja, Waylon is gast vanavond
Gebeurt geen reet, gaf mij me hierom nou het gevoel alsof hij een orgasme beleefde over de radio.quote:
Media -> Open Network Stream -> URL invullen (zie hieronder) -> Show more options -> Caching op een paar seconden zetten.quote:
1 | mmsh://tempo13.omroep.nl/npo_3fm_vsr-bb-public?/npo/3fm_vsr-bb&md5=1308d7fec9ac784490a098d4178ed245&t=4ef46db9&MSWMExt=.asf |
wat gebeurde dr?quote:
Die baasquote:
Niet van mij hoor, ik vind hem niet leuk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
nu 100x kwijl waylon posts![]()
en maar zeuren over de mijne
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet van mij hoor, ik vind hem niet leuk.
Hij zegt toegang geweigerd...quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Media -> Open Network Stream -> URL invullen (zie hieronder) -> Show more options -> Caching op een paar seconden zetten.
[ code verwijderd ]
Is toch ook een lekkere jongen. Met zijn schattige kapselquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet van mij hoor, ik vind hem niet leuk.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef FL_Freak het volgende:
Typische vrouwen die alleen maar op mannen vallen met het uiterlijk van Waylon en dergelijken
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:49 schreef alors het volgende:
hoppa 450 euro! dat is echt fantastisch!
u jelly?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef FL_Freak het volgende:
Typische vrouwen die alleen maar op mannen vallen met het uiterlijk van Waylon en dergelijken
wie dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef FL_Freak het volgende:
no way... waylonquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ja want mannen vallen op vrouwen wegens hun karakter?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef FL_Freak het volgende:
hij heeft al eerder bewezen dat hij saai is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:33 schreef Jivis het volgende:
Waylon komt op hetzelfde neer als Jan Kooijemans![]()
.
Jan Kooimanquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:51 schreef DeLuna het volgende:
Wie valt er op Waylon dan? Ik niet hoor.
Niet iedereen is een seksistisch varken zoals jij, met die walgelijk ordinaire GIFjes van jequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja want mannen vallen op vrouwen wegens hun karakter?![]()
en dat hebben ze dan precies niet op beeldquote:
Zeer vervelend... Nog erger dan Do!!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe was die kooijemans eigenlijk?
Neequote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen is een seksistisch varken zoals jij, met die walgelijk ordinaire GIFjes van je
Ja maar Titanium is leuker.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Love?
Kus en knuffel actie weet je nog.
[..]
Niet iedereen is een seksistisch varken zoals jij, met die walgelijk ordinaire GIFjes van je
Hij doet het nu wel, maar deze gaat ook om de paar seconden laden.quote:
Waarom? Daar is geen waarom voor te bedenken.quote:
Door deze reactie... en Peace opperde dat hij ook een keer zou hebben gezegd dat hij geëxperimenteerd heeft.quote:
[..]
Dat...quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:54 schreef miieejj het volgende:
ik kijk de klusjesmannen wel terug..
Bij die extra opties stel je in hoeveel je computer inlaadt voor hij het beeld laat zien. Een soort buffertje dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij doet het nu wel, maar deze gaat ook om de paar seconden laden.
Hoe zat dat met die caching?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bij die extra opties stel je in hoeveel je computer inlaadt voor hij het beeld laat zien. Een soort buffertje dus.
Maar als je internet niet snel genoeg is werkt dat niet. Dat is dan het probleem. (slechte ontvangst draadloos internet, andere grootgebruikers...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |