Helemaal als die mensen niet opendoenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:04 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ah ok dan probeer ik t maandag gewoon even, het distributiecentrum is hier toch maar 5 min fietsen vandaan.
Ik had ook dichtgeplakte bussen ja, erg handig![]()
Fijne jaarwisseling in ieder geval
Zelf was ik om half 12 daar weg, ik denk dat er nog wel wat mensen waren in het rookhok, maar de schuifdeuren waren dicht ivm de tocht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:00 schreef Selestha het volgende:
Ik was om 12.30 klaar, met een verrekte knie;
Dus ik fietste terug naar het distributiecentrum om mn mapje in te leveren ipv het depot omdat dat minder belastend is voor mn knie, is de tent om 1300 al dicht. En ik ga nu niet met een verrekte knie nog n dikke 40 minuten fietsen om naar het depot en terug te komen
Zijn maandag de distributiecentra open? Dan lever ik m dan even in; anders moet ik mn TC even mailen.
Fijne jaarwisseling verder!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:35 schreef V__L_N het volgende:
Wat een gekkenhuis. Tot 2x toe kutjochies die me kar probeerde op te blazen. Heb maar een familielid ingeschakeld om er op te passen. Wat een hopeloos geheel. Nog 2 bundels met post van iets van 10 huizen die dichtgeplakt waren (en waar niemand open deed).
Was om 16.00 uur klaar. Kom ik op het depo. Kar weg en alles al, inclusief rode mapjes met me nog niet ingevulde uren briefjes. Bah..
lekker op tijdquote:Op zondag 1 januari 2012 15:33 schreef ErwinRommel het volgende:
WTF!!!![]()
Ik zag net een postbezorger in onze wijk gewoon de post rondbrengen
Goed het nieuwe jaar in om de post van gisteren te bezorgen. Snap niet wat ze bezieltquote:
Misschien was het gister in zn wijk te gevaarlijk ivm vuurwerk? Maar dan nog, post bezorgen op zondagquote:Op zondag 1 januari 2012 15:33 schreef ErwinRommel het volgende:
WTF!!!![]()
Vraag het hem/haarquote:Op zondag 1 januari 2012 15:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed het nieuwe jaar in om de post van gisteren te bezorgen. Snap niet wat ze bezielt
Fout van de chauffeur dus. Die had echt niks in de gaten? Kan het me echt niet voorstellen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:16 schreef lololo het volgende:
Een tijd geleden was een chauffeur trouwens vergeten om 2 zakken post uit de auto te halen bij het steunpunt. Omdat de betreffende wijk opgedeeld was door meerdere bezorgers dacht iedereen dat een ander dat stuk bezorgd had en hebben die tassen gewoon het hele weekend in de auto gestaan totdat ik ze op dinsdag(!) tegenkwam.
is wel een multi-culti wijk, maar hier gooit men echt niet met vuurwerk naar elkaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:04 schreef Selestha het volgende:
[..]
Misschien was het gister in zn wijk te gevaarlijk ivm vuurwerk? Maar dan nog, post bezorgen op zondag
Op de steunpunten liggen ook altijd lege posttassen die worden meegenomen en die zijn dus per ongeluk over die tassen heen gegooid. Die lege tassen laten we wel vaker even in de auto liggen als er tijdsdruk is.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Fout van de chauffeur dus. Die had echt niks in de gaten? Kan het me echt niet voorstellen.
volgens mij was hij niet nuchterquote:Op zondag 1 januari 2012 15:33 schreef ErwinRommel het volgende:
WTF!!!![]()
Ik leef met je mee ErwinRommel, ik moest het voor de kerst ook doen bij ons. Gelukkig hoef ik ze nu niet te plaatsen, dat doet iemand anders als het goed is al....quote:Op zondag 1 januari 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen ben ik weer de "sjaak"![]()
Om 09:00 de brievenbussen weer openen en versmallers aanbrengen, 34 stuks dus 68 keer krampachtige handelingen verrichten
Dank voor je medeleven, is echt een klote karwei!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:14 schreef BraveDribbel het volgende:
[..]
Ik leef met je mee ErwinRommel, ik moest het voor de kerst ook doen bij ons. Gelukkig hoef ik ze nu niet te plaatsen, dat doet iemand anders als het goed is al....
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 1 januari 2012 18:33 schreef Herfstblad het volgende:
Post rondbrengen op 1 januari en op zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |