abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106212074
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:50 schreef pussywillow het volgende:
Nou, dit was mijn laatste dag bij PostNL! Ik hoop niet dat ik het al te erg ga missen :P
We zullen je missen ;)
pi_106212386
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:00 schreef Selestha het volgende:

[..]

Lekker :)

Ik heb mn knie verstuikt met het werken vandaag, dus van mij mag het kort zijn. Maar ja met die HaH verwacht ik dat toch niet.
Ik verwacht morgen ook niet heel vroeg te zijn. En ik heb ook niets gehoord over wijken opdelen.
pi_106212579
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

jammer dat je gestopt bent.
Het was best leuk om te doen, maar het is gewoon tijd voor een "echte baan". Vanaf maandag ga ik fulltime aan de slag, dat zal ook wel even wennen zijn :o

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:01 schreef Selestha het volgende:

[..]

We zullen je missen ;)
Ahhh O+
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_106214521
Morgen gewoon een volledige dienst voor mij incl. ruim 4 uur buitenlopen. Hoop dat 't rustig blijft qua post en vuurwerk, maar ze zijn nu al de hele dag aan het knallen.... (en natuurlijk het geweldige C1000 friebel blaadje dat bij bijna elk huis kapot op de mat ligt).

Iemand trouwens meegemaakt dat ze vuurwerk in je tas gooien als je een blokje om bent? Is verschillende mensen op de vestiging wel eens overkomen :(

En wat zijn die nieuwe tv reclames voor postbezorgers slécht zeg. Niet normaal. ''Postbezorger, deel van je leven.'' Leuk voor alle oudgedienden. Was postbode dan ook geen deel van je leven? ;)
pi_106215049
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:03 schreef Deezertje het volgende:

Iemand trouwens meegemaakt dat ze vuurwerk in je tas gooien als je een blokje om bent? Is verschillende mensen op de vestiging wel eens overkomen :(

Nog nooit. Wel heel veel van die kutjong die niet uitkijken en alleen oog voor hun vuurwerk hebben. En kutjong die het 'per ongeluk' net zo dichtbij gooien dat het net niet gevaarlijk is maar wel irritant. Maar ook weer niet de moeite om er iets over te zeggen.

Overigens zijn het niet alleen kutjong maar soms ook gewoon volwassenen die gewoon midden op de stoep of straat zonder acht op de omgeving te slaan staan te stoken.
pi_106215812
quote:

Paar jaar geleden vond ik inderdaad een rotje in de fietstas, maar gelukkig amper schade. Zat ook nog maar één bundel in de tas. Wel typisch natuurlijk dat het precies op het enige plekje in de wijk was waarvandaan je niet continu zicht kan hebben op je fiets.

Morgen heeft voor zover ik weet op de vestiging iedereen wel z'n vaste uitvoeringen, maar in de voorbereidingen is wel extra personeel ingezet, dus iedereen is in ieder geval wel eerder de straat op.
pi_106216160
quote:

Gelukkig bezorg ik in een bejaarden/villawijk, ik ben deze dagen zó dankbaar dat ik niet in mn eigen wijk moet bezorgen :')
pi_106216997
Tip:

1. Neem een vlinder of ander illegaal vuurwerk dat hard knalt.
2. Wrap een krant (dun) om dit vuurwerk heen.
3. Zorg dat het lontje zichtbaar blijft.
4. Steek het lontje aan.
5. Doe net alsof je de krant bezorgt als in amerikaanse films en gooi de krant naar deze lastige jongens
6. BOEM.

PS: nog leuker, gebruik een vuurpijl ipv een kanonslag.

Ohja: Dit is illegaal, dus doe maar niet ;)
  vrijdag 30 december 2011 @ 22:01:54 #184
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_106222095
Vandaag was ik net geen drie uur bezig. Relaxt wijkje, wel drie keer natgeregend
omdat ik mijn regenpak niet wilde meenemen en de buienradar niet goed klopte! :')

Morgen om 7.30u beginnen... -O-

Maar goed, ik heb er zelf mee ingestemd.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_106223259
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2011 22:01 schreef Atmosphere82 het volgende:
Vandaag was ik net geen drie uur bezig. Relaxt wijkje, wel drie keer natgeregend
omdat ik mijn regenpak niet wilde meenemen en de buienradar niet goed klopte! :')

Morgen om 7.30u beginnen... -O-

Maar goed, ik heb er zelf mee ingestemd.
Liever zo vroeg mogelijk beginnen.
lama
pi_106228797
Zijn we morgen vrij?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 31 december 2011 @ 00:06:26 #187
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_106228817
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef Generalissimo het volgende:
Zijn we morgen vrij?
nee
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_106231804
quote:
Ontvang ik ook post op feestdagen?

PostNL bezorgt geen post op feestdagen. Verstuurt u wel post in deze periode houdt u hierbij dan alstublieft rekening met de wijzigingen in ons bezorgschema.

Nationale feestdagen 2011
Zaterdag 30 april Koninginnedag
Donderdag 2 juni Hemelvaartsdag
Zondag 12 juni 1e Pinksterdag
Maandag 13 juni 2e Pinksterdag
Maandag 26 december 2e Kerstdag

Via onze website houden we u op de hoogte van de gewijzigde service rondom de feestdagen.
Dat staat er daadwerkelijk op de site ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_106238614
Ik zou vandaag bijna zeker gebeld worden met het feit dat ik een wijk moest lopen, maar tot nu toe nog geen telefoon gehad. Heerlijk :D. Fijne jaarwisseling iedereen!
pi_106238984
Hier waren er geen zieken en dus was ik niet ingepland :o
Nu krijg ik een wijk van een bezorger die er normaal 2 loopt, die vond het wel fijn om eerder klaar te zijn met werken. Maak ik iig ook nog wat uren, maar toch vroeg vrij :D

Fijne jaarwisseling allemaal :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 31 december 2011 @ 12:09:24 #192
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_106241413
Zeldzaam vroeg klaar vandaag :D
Steunpunten gereden en een auto-bestelling die ik met 2 vingers in m'n neus in 90 minuten gedaan heb.

Iedereen een hele fijne jaarwisseling ^O^
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_106242365
Voor iedereen die nog moet werken; succes!

Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst!
Tot volgend jaar! *O*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 31 december 2011 @ 13:10:51 #194
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_106243529
Ik ben al meer dan een uur klaar. Mag wel eens, zo lekker vroeg :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_106244157
Hier waren we ook extreem vroeg klaar. Kwart voor 9 waren alle bestellingen al gezet.
pi_106244998
Mocht half 10 naar buiten en de bestellingen in recordtempo weggelopen. Scheelt ook een hoop zonder nabrengzakken. Toen ik tegen twaalven terug was op kantoor stonden daar nog wel diverse wijken dus er zijn wel bezorgers die een langere middag tegemoet gaan.
Vuurwerk viel reuze mee, in één wijk werd helemaal niks afgestoken in m'n buurt, in de andere was het in één straat even opletten met jongens die het weinig kon schelen of er een persoon liep waar ze het (knal)vuurwerk naar toe gooiden of niet.

Fijne jaarwisseling ^O^
  zaterdag 31 december 2011 @ 13:42:10 #197
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_106245024
Ik was om 11.58u klaar en ik heb het overleefd, zigzaggend tussen
de mortierpijlen en andere zooi! 8)7

Allemaal fijn oud en nieuw gewenst!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_106245804
Ik was om 12.30 klaar, met een verrekte knie;

Dus ik fietste terug naar het distributiecentrum om mn mapje in te leveren ipv het depot omdat dat minder belastend is voor mn knie, is de tent om 1300 al dicht. En ik ga nu niet met een verrekte knie nog n dikke 40 minuten fietsen om naar het depot en terug te komen :')

Zijn maandag de distributiecentra open? Dan lever ik m dan even in; anders moet ik mn TC even mailen.

Fijne jaarwisseling verder! *O*
pi_106248235
Ik heb dat een keer bij mijn depot gehad. (geen feestdag). Heb het toen maandag weggebracht :).

Ik was met krap 2 uur ook klaar. Veel vuurwerk, maar er werd niets naar me toegegooid en 1 jongetje zei tegen zijn vriendje dat hij even moest wachten met afsteken, omdat ik eraan kwam. Ook netjes :).
Wel 3 dichtgeplakte bussen waar ook niet open werd gedaan.
pi_106248622
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:55 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb dat een keer bij mijn depot gehad. (geen feestdag). Heb het toen maandag weggebracht :).

Ik was met krap 2 uur ook klaar. Veel vuurwerk, maar er werd niets naar me toegegooid en 1 jongetje zei tegen zijn vriendje dat hij even moest wachten met afsteken, omdat ik eraan kwam. Ook netjes :).
Wel 3 dichtgeplakte bussen waar ook niet open werd gedaan.
Ah ok dan probeer ik t maandag gewoon even, het distributiecentrum is hier toch maar 5 min fietsen vandaan.

Ik had ook dichtgeplakte bussen ja, erg handig :')

Fijne jaarwisseling in ieder geval ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')