Die kaarten nekken wel nog steeds de voorbereiding. We zitten heel de week al met een flinke bezetting binnen en dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:38 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van 'wat was er weinig post vandaag'! Ongeveer 60% van wat we normaal hebben. Nog steeds veel kaarten
Dat is ECHT snel in deze KNJ-periode!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:34 schreef pussywillow het volgende:
Bij ons was de bezetting vandaag echt heel slecht, iedereen was ziek of had vrij. Gelukkig was er vrij weinig post, ik had in een krap uurtje mijn hele wijk ingegooid én gezet.
Hehehe, dat is een geniaal destructie nummer!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:03 schreef lololo het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal rechtstreeks naar 2500NA 99054
Klopt, en het feit dat de top alleen maar aan winst voor de aandeelhouders denkt.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het drama zit hem in die zgn "managers" die denken alles beter te weten en doof zijn/blijven en zich totaal van de werkvloer hebben vervreemd.
makro's? die hebben we toch vorige week al gehad? meh!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:03 schreef HetBrabandertje het volgende:
De Makro's voor morgen zijn aan de dikke kant. Had gehoopt beide wijken in een losse tas mee te krijgen, maar dat zal wel niet gaan lukken. Jammer dat die niet vandaag zijn meegegeven, het was immers weer ontzettend rustig en dat had er nog best bijgepast zonder extra nabrengtassen te krijgen.
Zag vandaag zo'n ding liggen bij de TC op het bureau, uitgerekend voor de traagste postbezorger die we de afgelopen 2 jaar hebben aangenomenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Voor het eerst bínnen de tijd gewerkt! 1.45 voor 1 tas post![]()
Ik kreeg via de post een ''praktijkcertificaat''...
''Hierbij verklaart PostNL dat de introductietijd als postbezorger bij PostNL goed is doorlopen door ****''
Op officieel PostNL karton, met handtekeningen en al!
Die kan mooi bij mijn veterstrik en neuspeuter diploma!
![]()
![]()
Wij hadden ze er vandaag al bij. Morgen zijn verschillende wijken opgedeeld, waardoor iedereen vroeg van de weg zal zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:03 schreef HetBrabandertje het volgende:
De Makro's voor morgen zijn aan de dikke kant. Had gehoopt beide wijken in een losse tas mee te krijgen, maar dat zal wel niet gaan lukken. Jammer dat die niet vandaag zijn meegegeven, het was immers weer ontzettend rustig en dat had er nog best bijgepast zonder extra nabrengtassen te krijgen.
Dan ben jij vast een collega van mijquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:59 schreef lololo het volgende:
[..]
Zag vandaag zo'n ding liggen bij de TC op het bureau, uitgerekend voor de traagste postbezorger die we de afgelopen 2 jaar hebben aangenomen
jammer dat je gestopt bent.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:50 schreef pussywillow het volgende:
Nou, dit was mijn laatste dag bij PostNL! Ik hoop niet dat ik het al te erg ga missen
Lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:11 schreef VKV het volgende:
Hier wordt morgen weer geprobeerd iedereen voor 14:00 of 15:00 van de straat te hebben. Heb daardoor waarschijnlijk een erg kleine dienst
We zullen je missenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:50 schreef pussywillow het volgende:
Nou, dit was mijn laatste dag bij PostNL! Ik hoop niet dat ik het al te erg ga missen
Ik verwacht morgen ook niet heel vroeg te zijn. En ik heb ook niets gehoord over wijken opdelen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:00 schreef Selestha het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik heb mn knie verstuikt met het werken vandaag, dus van mij mag het kort zijn. Maar ja met die HaH verwacht ik dat toch niet.
Het was best leuk om te doen, maar het is gewoon tijd voor een "echte baan". Vanaf maandag ga ik fulltime aan de slag, dat zal ook wel even wennen zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jammer dat je gestopt bent.
Ahhhquote:
Nog nooit. Wel heel veel van die kutjong die niet uitkijken en alleen oog voor hun vuurwerk hebben. En kutjong die het 'per ongeluk' net zo dichtbij gooien dat het net niet gevaarlijk is maar wel irritant. Maar ook weer niet de moeite om er iets over te zeggen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:03 schreef Deezertje het volgende:
Iemand trouwens meegemaakt dat ze vuurwerk in je tas gooien als je een blokje om bent? Is verschillende mensen op de vestiging wel eens overkomen
Paar jaar geleden vond ik inderdaad een rotje in de fietstas, maar gelukkig amper schade. Zat ook nog maar één bundel in de tas. Wel typisch natuurlijk dat het precies op het enige plekje in de wijk was waarvandaan je niet continu zicht kan hebben op je fiets.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:03 schreef Deezertje het volgende:
Iemand trouwens meegemaakt dat ze vuurwerk in je tas gooien als je een blokje om bent? Is verschillende mensen op de vestiging wel eens overkomen
Gelukkig bezorg ik in een bejaarden/villawijk, ik ben deze dagen zó dankbaar dat ik niet in mn eigen wijk moet bezorgenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:03 schreef Deezertje het volgende:
Liever zo vroeg mogelijk beginnen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:01 schreef Atmosphere82 het volgende:
Vandaag was ik net geen drie uur bezig. Relaxt wijkje, wel drie keer natgeregend
omdat ik mijn regenpak niet wilde meenemen en de buienradar niet goed klopte!![]()
Morgen om 7.30u beginnen...![]()
Maar goed, ik heb er zelf mee ingestemd.
Dat staat er daadwerkelijk op de sitequote:Ontvang ik ook post op feestdagen?
PostNL bezorgt geen post op feestdagen. Verstuurt u wel post in deze periode houdt u hierbij dan alstublieft rekening met de wijzigingen in ons bezorgschema.
Nationale feestdagen 2011
Zaterdag 30 april Koninginnedag
Donderdag 2 juni Hemelvaartsdag
Zondag 12 juni 1e Pinksterdag
Maandag 13 juni 2e Pinksterdag
Maandag 26 december 2e Kerstdag
Via onze website houden we u op de hoogte van de gewijzigde service rondom de feestdagen.
Ah ok dan probeer ik t maandag gewoon even, het distributiecentrum is hier toch maar 5 min fietsen vandaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:55 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb dat een keer bij mijn depot gehad. (geen feestdag). Heb het toen maandag weggebracht.
Ik was met krap 2 uur ook klaar. Veel vuurwerk, maar er werd niets naar me toegegooid en 1 jongetje zei tegen zijn vriendje dat hij even moest wachten met afsteken, omdat ik eraan kwam. Ook netjes.
Wel 3 dichtgeplakte bussen waar ook niet open werd gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |