Het is verdorie 10 graden (!)quote:Op woensdag 28 december 2011 15:00 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja koud hè? Het regen hier met die wind, echt een striemend gevoel. Niet prettig, gelukkig was ik ook in 2 uurtjes klaar
Ze kunnen die maandag toch niet schrappen? Dat idee van Bleker was alleen maar een voorstel, en in de Kamer zijn er maar weinig partijen die het steunen, zelf zijn eigen partij, het CDA, niet!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:13 schreef gelestipjes het volgende:
En aankomende maandag geen postbezorging, behalve dan rouwpost.
toch wel. Ivm oud- en nieuw hebben ze op zondag de brievenbussen niet kunnen legen, dus nul post, behalve rouwkaarten en andere belangrijke stukkenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ze kunnen die maandag toch niet schrappen? Dat idee van Bleker was alleen maar een voorstel, en in de Kamer zijn er maar weinig partijen die het steunen, zelf zijn eigen partij, het CDA, niet!
Nou, ik kom gewoon werken, ik ga geen vrije dag opofferen. Voor mijn part ga ik het fietsenhok vegen of elastiekjes poetsen...quote:Op woensdag 28 december 2011 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch wel. Ivm oud- en nieuw hebben ze op zondag de brievenbussen niet kunnen legen, dus nul post, behalve rouwkaarten en andere belangrijke stukken
Mij mogen ze acuut thuis laten. Maar die mazzel zal ik wel niet hebbenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch wel. Ivm oud- en nieuw hebben ze op zondag de brievenbussen niet kunnen legen, dus nul post, behalve rouwkaarten en andere belangrijke stukken
Nou, ik denk dat die kans wel vrij groot is hoor. Van ons hele team (dus inclusief postbezorgers) hoeven er aankomende maandag maar 2 mensen te werkenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:30 schreef lololo het volgende:
[..]
Mij mogen ze acuut thuis laten. Maar die mazzel zal ik wel niet hebben
Maar wanneer heb je die mail gehad dan? Want hier werd het pas vandaag bekend dat de maandag dus min of meer geschrapt wordt. Gisteren was daar nog helemaal geen sprake van.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:31 schreef V__L_N het volgende:
Hier hadden we anders een mail dat 2 januari gewoon een normale werkdag is. Net als 31 december en de afgelopen 27ste was.
Onze maandagbezetting is 4 man, en ik vermoed dat die gewoon alle vier moeten komen opdraven.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:32 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat die kans wel vrij groot is hoor. Van ons hele team (dus inclusief postbezorgers) hoeven er aankomende maandag maar 2 mensen te werken
Dat ze ivm vuurwerk de bussen niet kunnen lichten is bedrijfsrisico, dat mogen ze niet op hun werknemers afwentelen. Ik werk altijd op maandag, dus ze zorgen maar dat ze werk voor me hebben. Als ze dat niet hebben ontslaat ze dat niet van hun betalingsverplichting. Ze hebben immers een contract met mij afgesloten.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:31 schreef gelestipjes het volgende:
Volgens mij werkt dat niet zo. Of je moet toevallig net 1 van de weinigen zijn die gevraagd wordt voor de rouwpost, maar anders wordt het gewoon verlof nemen of minuren laten noteren.
Die zat afgelopen vrijdag/zaterdag in de rode mapjes.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:33 schreef gelestipjes het volgende:
Maar wanneer heb je die mail gehad dan? Want hier werd het pas vandaag bekend dat de maandag dus min of meer geschrapt wordt. Gisteren was daar nog helemaal geen sprake van.
Welkom in de wondere wereld van het 'werken in je eigen tijd'.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD, mijn declaratie van vorige week is nog steeds niet goedgekeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |