Het is verdorie 10 graden (!)quote:Op woensdag 28 december 2011 15:00 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja koud hè? Het regen hier met die wind, echt een striemend gevoel. Niet prettig, gelukkig was ik ook in 2 uurtjes klaar
Ze kunnen die maandag toch niet schrappen? Dat idee van Bleker was alleen maar een voorstel, en in de Kamer zijn er maar weinig partijen die het steunen, zelf zijn eigen partij, het CDA, niet!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:13 schreef gelestipjes het volgende:
En aankomende maandag geen postbezorging, behalve dan rouwpost.
toch wel. Ivm oud- en nieuw hebben ze op zondag de brievenbussen niet kunnen legen, dus nul post, behalve rouwkaarten en andere belangrijke stukkenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ze kunnen die maandag toch niet schrappen? Dat idee van Bleker was alleen maar een voorstel, en in de Kamer zijn er maar weinig partijen die het steunen, zelf zijn eigen partij, het CDA, niet!
Nou, ik kom gewoon werken, ik ga geen vrije dag opofferen. Voor mijn part ga ik het fietsenhok vegen of elastiekjes poetsen...quote:Op woensdag 28 december 2011 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch wel. Ivm oud- en nieuw hebben ze op zondag de brievenbussen niet kunnen legen, dus nul post, behalve rouwkaarten en andere belangrijke stukken
Mij mogen ze acuut thuis laten. Maar die mazzel zal ik wel niet hebbenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch wel. Ivm oud- en nieuw hebben ze op zondag de brievenbussen niet kunnen legen, dus nul post, behalve rouwkaarten en andere belangrijke stukken
Nou, ik denk dat die kans wel vrij groot is hoor. Van ons hele team (dus inclusief postbezorgers) hoeven er aankomende maandag maar 2 mensen te werkenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:30 schreef lololo het volgende:
[..]
Mij mogen ze acuut thuis laten. Maar die mazzel zal ik wel niet hebben
Maar wanneer heb je die mail gehad dan? Want hier werd het pas vandaag bekend dat de maandag dus min of meer geschrapt wordt. Gisteren was daar nog helemaal geen sprake van.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:31 schreef V__L_N het volgende:
Hier hadden we anders een mail dat 2 januari gewoon een normale werkdag is. Net als 31 december en de afgelopen 27ste was.
Onze maandagbezetting is 4 man, en ik vermoed dat die gewoon alle vier moeten komen opdraven.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:32 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat die kans wel vrij groot is hoor. Van ons hele team (dus inclusief postbezorgers) hoeven er aankomende maandag maar 2 mensen te werken
Dat ze ivm vuurwerk de bussen niet kunnen lichten is bedrijfsrisico, dat mogen ze niet op hun werknemers afwentelen. Ik werk altijd op maandag, dus ze zorgen maar dat ze werk voor me hebben. Als ze dat niet hebben ontslaat ze dat niet van hun betalingsverplichting. Ze hebben immers een contract met mij afgesloten.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:31 schreef gelestipjes het volgende:
Volgens mij werkt dat niet zo. Of je moet toevallig net 1 van de weinigen zijn die gevraagd wordt voor de rouwpost, maar anders wordt het gewoon verlof nemen of minuren laten noteren.
Die zat afgelopen vrijdag/zaterdag in de rode mapjes.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:33 schreef gelestipjes het volgende:
Maar wanneer heb je die mail gehad dan? Want hier werd het pas vandaag bekend dat de maandag dus min of meer geschrapt wordt. Gisteren was daar nog helemaal geen sprake van.
Welkom in de wondere wereld van het 'werken in je eigen tijd'.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD, mijn declaratie van vorige week is nog steeds niet goedgekeurd
Dat gaat allemaal rechtstreeks naar 2500NA 99054quote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga dat allemaal niet uitzoeken
Dus?quote:
Het drama zit hem in die zgn "managers" die denken alles beter te weten en doof zijn/blijven en zich totaal van de werkvloer hebben vervreemd.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
PostNL is het drama TNT Post maar dan in het kwadraat.
Same here! Ik heb ook ál die kerstkaartjes gecontroleerd op juist bezorgadresquote:Op woensdag 28 december 2011 21:15 schreef pussywillow het volgende:
Ik heb mijn wijk nu al zo lang dat ik van alle ~230 adressen in mijn wijk wel weet wie er wonenKaartje voor "Gerard en Nel"? Ik weet ze te vinden
Kreeg gisteren nog commentaar van een man dat hij af en toe post voor de buren ontvangt. Ik kan het me op zich wel voorstellen, die man woont op 223 en daarnaast heb je 223a en 223b. Het gebeurt regelmatig dat mensen de toevoeging vergeten of dat de sorteermachine die niet goed leest, maar ik weet dat en ik controleer het daarom altijd goed voor ik het in de bus gooi. Dus wanneer het dan fout gaat? Misschien op zaterdag want dan werk ik niet, of bij Sandd ofzo, maar zeker niet bij mij.
Mensen die de kerstkaarten schrijvenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef sbientje het volgende:
het is ongelofelijk hoe slecht kerstkaarten geadresseerd worden... ik vraag weleens of een van de 'oude garde' weet waar dick en tiny wonen, maar zo niet dan gaat ie bij mij ook naar 2500 NA, of retour afzender
ik kan dat bij meer dan 700 adressenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:15 schreef pussywillow het volgende:
Ik heb mijn wijk nu al zo lang dat ik van alle ~230 adressen in mijn wijk wel weet wie er wonenKaartje voor "Gerard en Nel"? Ik weet ze te vinden
Ik heb een keer een kaart gehad met "Bosjesstraat 10 - 30."quote:Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef sbientje het volgende:
het is ongelofelijk hoe slecht kerstkaarten geadresseerd worden... ik vraag weleens of een van de 'oude garde' weet waar dick en tiny wonen, maar zo niet dan gaat ie bij mij ook naar 2500 NA, of retour afzender
Heb nog even bij m'n TC geïnformeerd, maar volgens hem was er maandag een gewone bestelling. De meeste bussen kunnen zondag nml gewoon gelicht worden, uitgezonderd een paar die op risicoplekken staan en daarom uit voorzorg verwijderd worden. Dus ik heb gewoon m'n eigen dienst maandag.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:13 schreef gelestipjes het volgende:
En aankomende maandag geen postbezorging, behalve dan rouwpost. Komt niet echt goed uit, want veel collega's komen met die maandag erbij al niet aan hun uren, en nu valt die maandag dus ook nog weg. Dus nu kunnen ze kiezen of ze verlof willen nemen of nog meer minuren opbouwen.
Wanneer had je het dan willen horen?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:08 schreef TokenW het volgende:
Net bericht gehad dat vestiging Chroomstraat per 11-06-2012 de deuren sluit. Op 29 december, schaamteloos.
Reorganisatie is al JAREN bezig hoor. Nu komt het alleen heel erg dichtbij.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:08 schreef TokenW het volgende:
Net bericht gehad dat vestiging Chroomstraat per 11-06-2012 de deuren sluit. Op 29 december, schaamteloos.
quote:
Leuk toch, geen rekeningen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:28 schreef Darksiders440 het volgende:
[..]
Inderdaad vandaag ook helemaal geen post ontvangen. Zuid-Holland, Zoetermeer. Raar 0_o
Ik bedoel meer van 'wat was er weinig post vandaag'! Ongeveer 60% van wat we normaal hebben. Nog steeds veel kaartenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:28 schreef Darksiders440 het volgende:
[..]
Inderdaad vandaag ook helemaal geen post ontvangen. Zuid-Holland, Zoetermeer. Raar 0_o
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef Darksiders440 het volgende:
Ik verwacht nog een stuk of 20 pakketen helemaal niks binnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |