Enn waarom dan wel?quote:Op maandag 26 december 2011 16:09 schreef EdNoolk het volgende:
Volgens mij gaat het morgen echt terror worden.
Joepiequote:Op maandag 26 december 2011 17:12 schreef carboni het volgende:
[..]
H&M boeken. Stonden hier zaterdag al 2-3 blauwe bakken per wijk op de karren.
Kut!quote:Op maandag 26 december 2011 17:12 schreef carboni het volgende:
[..]
Post die zaterdag t/m maandag op de post is gedaan + alle kerstkaarten die nog niet bezorgd zijn van afgelopen we(e)k(en).quote:
Ik denk eerder dat die hoeveelheid gewoon wordt aangepast dan. Ze werkten tot nu toe nog niet met de daldagen zoals ze het uiteindelijk willen hebben, omdat ze nog niet met alle grote aanbieders afspraken hadden gemaakt.quote:Op maandag 26 december 2011 15:14 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb normaal op daldagen ook altijd 3-5 zakken. Op piekdagen meestal 4-6 (naast HAH), dus mijn wijk is redelijk constant. 2 straten hebben bij mij standaard samen 2.5 - 3 zakken (de overige 4 hebben stukken minder).
Ben benieuwd of er bij mij dan ook wijken worden samengevoegd.
Lijkt me niet dat er extreem veel op de post is gegaan hoor van zaterdag tm maandag aangezien bedrijven gesloten waren en mensen verder vast ook niet heel veel op de post hoefden te doen. Alleen achterstallige kaarten, daar zullen er nog wel wat van zijn ja.quote:Op maandag 26 december 2011 19:27 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Post die zaterdag t/m maandag op de post is gedaan + alle kerstkaarten die nog niet bezorgd zijn van afgelopen we(e)k(en).
Die zijn gelukkig bewust buiten de kerst gehouden, maar deze week is het balquote:Op maandag 26 december 2011 17:12 schreef carboni het volgende:
[..]
Godzijdank bezorg ik vooral bij ondernemers en een ''chique'' wijk dus daar zal het wel meevallenquote:Op maandag 26 december 2011 22:12 schreef Atmosphere82 het volgende:
Helaas zaterdag werken: tussen de rotjes lopen van allerhande rotjongens!![]()
Wie heeft daar ook zo'n 'zin' in?
quote:Op maandag 26 december 2011 22:12 schreef Atmosphere82 het volgende:
Helaas zaterdag werken: tussen de rotjes lopen van allerhande rotjongens!![]()
Wie heeft daar ook zo'n 'zin' in?
Ga maar uit van vroeg. Er zal erg weinig zijn namelijk, dus het sorteren is dan snel klaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:08 schreef V__L_N het volgende:
Wat denken de experts, word de post zaterdag vroeg uitgeleverd of kan ik tot 1 uur in me bed blijven liggen?
Hm, ik hoorde hier dat er zaterdag 2 mailings zouden zijn. Eén daarvan hebben ze naar voren kunnen halen, naar de donderdag, maar alsnog verwachten ze behoorlijk wat post dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ga maar uit van vroeg. Er zal erg weinig zijn namelijk, dus het sorteren is dan snel klaar
Hier was het behoorlijk wat post, en de voorbereiding vertraagde ook flink. Veel wijken waren pas om half 2 klaar, en lagen dus dik een uur te laat op het depot. Die teamcoaches kunnen echt voor geen meter plannen, ik had aangeboden om te komen voorbereiden, maar dat was niet nodig!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:27 schreef HetBrabandertje het volgende:
Het is dat die H&M gidsen er waren, anders was er helemaal amper post. Had veel meer kerstkaartjes verwacht, maar die komen dan blijkbaar de komende dagen nog. Om 10.00 uur waren vrijwel alle wijken al voorbereid. Lopen was wel een crime met 6x HAH en de H&M gidsen (waarvan m'n wijk er nog relatief weinig had). Positief was wel dat de Veronicagidsen er niet bij zaten. Dan was het echt onhandelbaar geworden.
Ligt eraan wat je aan de deur zei en of je hun vaste bezorger bent of niet. Tenminste, dat is mijn gedachte. Zou zelf niet zo snel terug gaan eigenlijk. ''Ja ik zou nog iets van u krijgen, weet u wel, van vorige week dinsdag.''quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:56 schreef gridjuh het volgende:
Het viel mij vandaag best mee, in totaal(als ik het goed leg) 3 tassen post en 5 hah,
maar gelukkig waren de meeste gidsen vorige week voor 2 weken, dat scheelt echt...
Had vandaag wel een leuke kerstkaart, voor brouwerijstraat 4 of 6, toch voor zekerheid maar aangebeld....nu moest ik wel van de week terug komen, want dan kreeg ik nog iets
(wat moet ik daar eigenlijk wel mee doen?)
Ben ik de enige die veel had? Alleen m'n eerste wijk had al 10 tassen (4x post, 6x hah), en dat was absoluut geen villawijk, maar gewoon een volksbuurt!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:08 schreef V__L_N het volgende:
Inderdaad gewoon bijna geen post. 1 tas maar. Maar ook geen H&M. Ga ik die hel nog krijgen of heb ik mazzel?
Wat denken de experts, word de post zaterdag vroeg uitgeleverd of kan ik tot 1 uur in me bed blijven liggen?
Ik had 4 x HAH en 4 met post, dus ook niet heel weinigquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ben ik de enige die veel had? Alleen m'n eerste wijk had al 10 tassen (4x post, 6x hah), en dat was absoluut geen villawijk, maar gewoon een volksbuurt!
Ja ben hun vaste bezorger...en t is omdat ik altijd aanbel om te vragen(als het adres ed niet klopt) het van hun is, of als de sleutel op de deur zit, of op de grond ligt ed...quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:28 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je aan de deur zei en of je hun vaste bezorger bent of niet. Tenminste, dat is mijn gedachte. Zou zelf niet zo snel terug gaan eigenlijk. ''Ja ik zou nog iets van u krijgen, weet u wel, van vorige week dinsdag.''
Benieuwd hoe verder. Ik ga echt geen geld en tijd inleveren.quote:Toch weer dezelfde uren gedeclareerd. Hoezo max. 34,50 uur declareren? Dan leg ik er tijd én geld op toe! Ik zal hieronder een duidelijk overzicht maken wat welke rit nu voor tijd heeft. De tijd die er dus voor staat. Dus het werkelijk aantal gewerkte uren. Ma: Retailers: 15 minuten rijden van Culemborg (PostNL auto ophalen) naar Geldermalsen. Daar retailers afromen in Geldermalsen, Waardenburg, Opijnen (kost 1 uur). Dan afstorten te Nieuwegein (kost ook weer 30 minuten), Dan PostNL auto terugbrengen naar Culemborg (kost nog eens 30 minuten rijden). Totaal dus 2,25 uur als het meezit. Di t/m Vr: Auto Beesd: 09:45 begonnen vanuit Culemborg ( PostNL auto ophalen). 10:00 in Leerdam, Auto laden 15 minuten, 10:15 auto-bestelling in. Voor Auto Beesd staat 4:00 voor Incl 2 tankstations bestellen op de A-15). Vanuit Leerdam weer naar geldermalsen,( kost 20 minuten) Om 15:30 beginnen met haalrit 2, staat 3,50 voor, dan auto vanuit Geldermalsen weer terugbrengen naar Culemborg Kost 0:25). Klaar rond 19:00. Totaal dus 8:00 uur, ik lever er eigenlijk op in. Za: Auto ophalen te Culemborg en naar Geldermalsen (15 minuten) dan Veld-tricht plus leeghalen depots staat 3,00 voor, aansluitend afromen retailers Geldermalsen, Waardenburg Opijnen (1:00 uur) en afstorten te Nieuwegein (30 minuten) en terug naar Culemborg (30 minuten). Totaal dus 5,50 uur op de zaterdag. Hoe men dus op max 34,50 uur komt is mij 1 groot raadsel. U kunt mij indien u dat wilt bellen op
Goed idee, dat idee had ik ook al daarnet. In onze buurt zijn ook een hoop vervelende jongquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:29 schreef Poesopstokje het volgende:
@ Atmo
Gewoon de politie bellen hoor! Zou ik ook doen.
Heb godzijdank vrij kunnen krijgen a.s. zaterdag, want ik ben sowieso al heel erg panisch voor vuurwerk. Gaan ze bij mij deze week al lopen klooien, bel ik ook gewoon de politie.
Wel op 0900 natuurlijk.
Wat een drama zeg.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat nu weer voor een kut systeem.
Normaal keurt mijn TC mijn gemaakte uren goed, nu gaat dat via een administratieve unit te Nieuwegein![]()
Met als gevolg dat mijn declaratie van de gemaakte 41 uur van vorige week niet goedgekeurd is, ik mag maar max. 34 uur declareren![]()
Heb die muts tot op de minuut mijn werkzaamheden weergegeven. Lees mee.
[..]
Benieuwd hoe verder. Ik ga echt geen geld en tijd inleveren.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Goed idee, dat idee had ik ook al daarnet. In onze buurt zijn ook een hoop vervelende jong
die hiermee ook veel lawaai maken. Is het morgen weer zover, dan bel ik inderdaad!
niet best dat ze daar ook al op willen beknibbelen. je moet gewoon krijgen wat je gewerkt hebt, je hebt er recht op.quote:
Heel simpel, dan ga ik ook niet meer dan 34 uur werken. Dat er dan werk niet gedaan gaat worden is dan ook niet meer mijn probleem. Ik ga geen tijd en uren inleveren. Zoeken ze het maar uit!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet best dat ze daar ook al op willen beknibbelen. je moet gewoon krijgen wat je gewerkt hebt, je hebt er recht op.
Helaas wordt het gat tussen het management en de werkvloer steeds groter. Hierdoor komen dit soort dingen straks meer en meer voor ...
Eens in de zoveel tijd proberen ze dat hier ook. De volgende poging verwacht ik met de invoering van Georoute en het autobedrijf. De eerste sprookjes heb ik al weer gehoord: Je doet dan alleen nog maar je eigen dienst en loopt geen bestellingen meer! Nou, dan gaat er een hoop werk blijven liggen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet best dat ze daar ook al op willen beknibbelen. je moet gewoon krijgen wat je gewerkt hebt, je hebt er recht op.
Helaas wordt het gat tussen het management en de werkvloer steeds groter. Hierdoor komen dit soort dingen straks meer en meer voor ...
Ja koud hè? Het regen hier met die wind, echt een striemend gevoel. Niet prettig, gelukkig was ik ook in 2 uurtjes klaarquote:Op woensdag 28 december 2011 14:34 schreef HetBrabandertje het volgende:
Weer rustig vandaag. Wijken wel ietsje later klaar dan gisteren, maar nog altijd vlotter dan normaal. Had ook geen bestelling dus was weer vlot thuis. Best blij mee met die harde wind buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |