abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:41:18 #1
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_105971720

Naam: Football Club Twente
Bijnamen: De Tukkers, The Reds
Opgericht: 1 juli 1965 (fusie tussen SC Enschede en Enschedese Boys)
Plaats: Enschede
Stadion: De Grolsch Veste
Complex: FC Twente-trainingscentrum te Hengelo (OV)
Capaciteit: 30.014
Voorzitter: Joop Munsterman
Alg. directeur: Onbekend sinds aftreden Jan van Halst
Trainer/Coach: Co Adriaanse
Topscorer: Blaise Nkufo (114)
Hoofdsponsor: Arke
Begroting: ¤ 45,4 miljoen
Competitie: Eredivisie

quote:
FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.

Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.

Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.

FC Twente #104: In de achtervolging op AZ

http://www.fctwente.net/
http://www.vakp.nl
http://www.fctwente.nl
http://www.thuisbijfctwente.nl
http://www.twentefans.nl
http://www.fctwente.tv

quote:
Rugnummer Naam Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
9 De Jong, Luuk (NED) Aanvaller
11 Bajrami, Emir (ZWE) Middenvelder
12 Berghuis, Steven (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
21 Janko, Marc (OOS) Aanvaller
19 Douglas (NED) Verdediger
5 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
23 Buysse, Bart (BEL) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
20 Tiendalli, Dwight (NED) Verdediger
27 Vujicevic, Dario (BOS) Middenvelder
18 Leugers, Thilo (DUI) Middenvelder
24 John, Ola (NED) Aanvaller
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
16 Marsman, Nick (NED) Keeper
2 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
Openingspost is hier terug te vinden
Look behind you! It's your ass!
pi_105971770
zou het uitmaken?
liever nieuwe spelers.
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:43:54 #3
302138 HuffTheTalbot
pi_105971809
Of gewoon hopen dat deze blijft:

quote:
KNVB vraagt dispensatie aan voor Douglas
AMSTERDAM - De KNVB gaat na de feestdagen een officieel verzoek voor dispensatie van Douglas indienen bij de FIFA.

De tot Nederlander genaturaliseerde verdediger van FC Twente hoopt op het Europees kampioenschap van komende zomer in Oekraïne en Polen speelgerechtigd te zijn voor Oranje.
De van oorsprong Braziliaanse Douglas is officieel al Nederlander, maar de regels van de wereldvoetbalbond schrijven voor dat een speler eerst vijf jaar in zijn nieuwe vaderland moet wonen.
De 23-jarige Douglas verblijft sinds augustus 2007 in Nederland. Het is onduidelijk of de FIFA af wil wijken van de standaardprocedure.
pi_105971855
dat hij blijft lijkt me niet haalbaar. hopelijk maakt hij het seisoen af
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:47:07 #5
302138 HuffTheTalbot
pi_105971919
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:45 schreef DR-w.brink het volgende:
dat hij blijft lijkt me niet haalbaar. hopelijk maakt hij het seisoen af
Als Joop het kan regelen tussen Kerst en Oud & Nieuw... Ik denk niet dat er veel protest zal zijn. Een prijswinnende trainer die terugkeert, altijd goed. ^O^
pi_105972127
Ik weet niet of de verwachting dat steve dit team beter laat spelen reeel is.
Co. is eigenlijk toch ook best een goeie, misschien is de verwachting te hoog?
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:55:01 #7
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_105972235
eerst al die middelmaat wegwerken. Vraag me trouwens af of het verstandig is hem binnen te halen. kans op failure is groot bij hem
pi_105972380
zijn prestatie's spreken niet echt voor hem nee, maar toch kampioen van nl geworden.
Ik zou het niet een handige stap van hem vinden, of het moet een meerjarig contract worden.
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:59:18 #9
347534 vincerusso
pi_105972410
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:58 schreef DR-w.brink het volgende:
zijn prestatie's spreken niet echt voor hem nee, maar toch kampioen van nl geworden.
Ik zou het niet een handige stap van hem vinden, of het moet een meerjarig contract worden.
Bryan Roewies maakte Twente kampioen, niet Mclaren
pi_105972546
dan moe bryan maar weer terug
pi_105972851
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:52 schreef DR-w.brink het volgende:
Het probleem is denk ik voornamelijk dat er blijkbaar geen klik is en dat er veel frictie binnen de club ontstaat.
pi_105973050
was dat ook niet het gerucht vorig jaar bij M.PD?
  vrijdag 23 december 2011 @ 19:20:08 #13
302138 HuffTheTalbot
pi_105973205
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:52 schreef DR-w.brink het volgende:
Toen Ruiz weg ging wist ik dat Twente geen kampioen zou worden. Dat scheelt twintig plus goals - vind die maar eens ergens. Of Steve het beter zou doen valt inderdaad te bezien. Toch zie ik hem wel de komende 3,5 jaar bij Twente werken, misschien wel langer - wordt hij de Alex Ferguson van Enschede. :)

quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:16 schreef DR-w.brink het volgende:
was dat ook niet het gerucht vorig jaar bij M.PD?
Iedereen die niet Steve is mist die klik..
  vrijdag 23 december 2011 @ 19:41:27 #14
280345 Serko
Niet teveel ouwehuren bruur
pi_105974094
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:59 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Bryan Roewies maakte Twente kampioen, niet Mclaren
QFT

Als je de vrije trappen en lange passes van een Janssen in vorm kwijt bent, en dan nog eens de individuele kwaliteiten van Ruiz om uit het niets goals te scoren of assists te geven, en je koopt daar niks van diezelfde kwaliteiten voor terug, dan word je geen kampioen. PSV en AZ, en Ajax hebben dit jaar zichzelf versterkt, terwijl Twente zwakker is geworden kwa individuele kwaliteiten, aanzienlijk zwakker. De logische conclusie is dat een plaats bij de tussen 1-5 allemaal acceptabel is. PSV is echt kwalitatief een stuk sterker, AZ heeft ook meer kwaliteit over het hele team. Dan heb je allemaal leuke balletje opzij en achteruit tikkers over zoals Brama, Tiendali, Landzaat. Er zit geen kracht en geen overtuiging in het middenveld, en geen creativiteit.

Nu is Chadli weer terug, maar hij kan de kar nog niet trekken.
Ik vind het dus belachelijk dat Adriaanse nu de schuld krijgt van het feit dat hij een kwalitatief zwakke selectie heeft over het geheel genomen. Zeker 5 spelers hebben niks te zoeken op dit niveau. Sinds Mclaren zijn er zoveel spelers vertrokken, het moment dat het wat minder gaat moest een keer komen, en dat is niet de schuld van de trainer. Als ze nu 8e hadden gestaan ofzo had je een punt maar ze doen gewoon nog mee in de competitie en in Europa.

Twente fans hebben onrealistische verwachtingen gekregen ineens. Het gaat wel erg hard.
  vrijdag 23 december 2011 @ 19:48:50 #15
302138 HuffTheTalbot
pi_105974395
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Serko het volgende:

[..]

Twente fans hebben onrealistische verwachtingen gekregen ineens. Het gaat wel erg hard.
Mooie post. ^O^

Het omslagpunt is inderdaad bereikt: het punt dat de prestaties van FC Twente - voor het eerst sinds jaren - achterbijven bij de verwachtingen van de fans. En wat doet elke rechtgeaarde supporter dan? Zoeken naar oorzaken, bij voorkeur in de spelers/trainer-hoek.

Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat Twente erop is achteruit gegaan terwijl de rest van de top erop vooruit ging. En Co had er misschien iets meer uit kunnen halen, maar niet veel. Dat staat voor mij ook los van de vraag of Co bij Twente past; de chemie tussen McLaren en de spelersgroep was fantastisch. Zoiets is nodig om het verschil te maken tussen plek 2 en plek 8.

Het feit dat Co wat stuurs blijft herhalen "dat er na het seizoen zal worden geëvalueerd", geeft mij het gevoel dat er aan zijn stoelpoten gezaagd wordt...
  vrijdag 23 december 2011 @ 19:51:25 #16
347534 vincerusso
pi_105974512
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Serko het volgende:

[..]

QFT

Als je de vrije trappen en lange passes van een Janssen in vorm kwijt bent, en dan nog eens de individuele kwaliteiten van Ruiz om uit het niets goals te scoren of assists te geven, en je koopt daar niks van diezelfde kwaliteiten voor terug, dan word je geen kampioen. PSV en AZ, en Ajax hebben dit jaar zichzelf versterkt, terwijl Twente zwakker is geworden kwa individuele kwaliteiten, aanzienlijk zwakker. De logische conclusie is dat een plaats bij de tussen 1-5 allemaal acceptabel is. PSV is echt kwalitatief een stuk sterker, AZ heeft ook meer kwaliteit over het hele team. Dan heb je allemaal leuke balletje opzij en achteruit tikkers over zoals Brama, Tiendali, Landzaat. Er zit geen kracht en geen overtuiging in het middenveld, en geen creativiteit.

Nu is Chadli weer terug, maar hij kan de kar nog niet trekken.
Ik vind het dus belachelijk dat Adriaanse nu de schuld krijgt van het feit dat hij een kwalitatief zwakke selectie heeft over het geheel genomen. Zeker 5 spelers hebben niks te zoeken op dit niveau. Sinds Mclaren zijn er zoveel spelers vertrokken, het moment dat het wat minder gaat moest een keer komen, en dat is niet de schuld van de trainer. Als ze nu 8e hadden gestaan ofzo had je een punt maar ze doen gewoon nog mee in de competitie en in Europa.

Brama, Cornelisse, Landzaat, Wisgerhof, Tiendalli, Buysse, Janko, Bajrami en Rosales vallen ook niet op bij een simpele middenmoter zoals Nec of NAC . En ja dan is Chadli hopeloos uit vorm en mag de Jong het gaan opknappen. Dan verlies je weleens wat ja
  vrijdag 23 december 2011 @ 20:15:44 #17
302138 HuffTheTalbot
pi_105975671
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:51 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Brama, Cornelisse, Landzaat, Wisgerhof, Tiendalli, Buysse, Janko, Bajrami en Rosales vallen ook niet op bij een simpele middenmoter zoals Nec of NAC . En ja dan is Chadli hopeloos uit vorm en mag de Jong het gaan opknappen. Dan verlies je weleens wat ja
Misschien wordt het tijd om alles op de twee spitsten te zetten; een manier te vinden om De Jong En Janko samen te laten functioneren. Als je toch twee, drie goals per match binnenkrijgt, dan moet je proberen er een stuk of vier te scoren.

John op rechts is trouwens geen succes; je ziet aan alles dat hij zich daar niet op zijn gemak voelt. Chadli op recht, John op links, naarbinnen kappen en 50 ballen per wedstrijd blink op Janko. Kijken wat er gebeurt. :)
pi_105975783
hoe lang zal janko er nog zijn dan? er was toch belangstelling voor hem een tijdje terug?
Lijkt me niet zijn ding om als invaller te mogen acteren.

doelstelling is altijd nog top 5 meen ik
  vrijdag 23 december 2011 @ 20:20:49 #19
347534 vincerusso
pi_105975909
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 20:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Misschien wordt het tijd om alles op de twee spitsten te zetten; een manier te vinden om De Jong En Janko samen te laten functioneren. Als je toch twee, drie goals per match binnenkrijgt, dan moet je proberen er een stuk of vier te scoren.

John op rechts is trouwens geen succes; je ziet aan alles dat hij zich daar niet op zijn gemak voelt. Chadli op recht, John op links, naarbinnen kappen en 50 ballen per wedstrijd blink op Janko. Kijken wat er gebeurt. :)
4-2-4 heeft heel goed gewerkt ja. :')
  vrijdag 23 december 2011 @ 20:22:18 #20
302138 HuffTheTalbot
pi_105975983
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2011 20:18 schreef DR-w.brink het volgende:
hoe lang zal janko er nog zijn dan? er was toch belangstelling voor hem een tijdje terug?
Lijkt me niet zijn ding om als invaller te mogen acteren.

doelstelling is altijd nog top 5 meen ik
Janko wil gewoon een mooi aantal goals op zijn CV en dan door naar Italie. Hij en Fer moeten echt meer gaan spelen in de tweede seizoenshelft. Ze hebben laten zien iets toe te voegen. (Hoeveel goals hebben ze samen gemaakt? 15-20?)
pi_105976054
Janssen mag van mij ook wat meer gebracht worden.
  vrijdag 23 december 2011 @ 20:24:09 #22
302138 HuffTheTalbot
pi_105976085
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 20:20 schreef vincerusso het volgende:

[..]

4-2-4 heeft heel goed gewerkt ja. :')
Janko en De Jong horen met hun kwaliteiten tot de top van het team (en Nederland). Zet ze neer, zoek ze op. Het maakt mij niet uit of dat in een 6-4-0 is. :Y
  vrijdag 23 december 2011 @ 20:27:27 #23
347534 vincerusso
pi_105976227
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 20:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Janko en De Jong horen met hun kwaliteiten tot de top van het team (en Nederland). Zet ze neer, zoek ze op. Het maakt mij niet uit of dat in een 6-4-0 is. :Y
leuk allemaal die 2 maar wat erachter staat is bedroevend voor een club als Twente
  vrijdag 23 december 2011 @ 20:31:51 #24
302138 HuffTheTalbot
pi_105976435
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 20:27 schreef vincerusso het volgende:

[..]

leuk allemaal die 2 maar wat erachter staat is bedroevend voor een club als Twente
Valt wel mee. Datzelfde materiaal stond er de afgelopen seizoenen ook achter, minus Janssen en Ruiz. Douglas en de keeper weg en NEC-uit wordt opeens weer érg spannend. De komende negen maanden worden cruciaal wat betreft het "aanblijven" van Twente als topclub.
  vrijdag 23 december 2011 @ 20:33:48 #25
347534 vincerusso
pi_105976526
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 20:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Valt wel mee. Datzelfde materiaal stond er de afgelopen seizoenen ook achter, minus Janssen en Ruiz. Douglas en de keeper weg en NEC-uit wordt opeens weer érg spannend. De komende negen maanden worden cruciaal wat betreft het "aanblijven" van Twente als topclub.
Janssen en Ruiz verdoezelden veel ja
pi_105980900
Vinden dat jullie ook dat Co iets psychopathisch over zich heen heeft hangen? Helemaal voor de camera's vind ik hem er altijd maar met een rare gezichtsuitdrukking staan te luisteren met een raar lachje op zijn smoelwerk.
pi_105981484
Douglas bij Nederlands elftal, yeah right.
Vond hem eerst goed, kijk hem tegen Odense, en gister weer blunderen..
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  vrijdag 23 december 2011 @ 23:09:39 #28
347534 vincerusso
pi_105984644
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 december 2011 22:04 schreef 3M1N3M het volgende:
Alles beter dan Mathijsen , want die blundert altijd
pi_105987688
Douglas is de beste! zelfs na twee fouten.
pi_106006794
nou, dat is een front minder om op te strijden...

verwacht na de winterstop toch wel wat beter spel, want zoals het de laatste weken gaat is niet om over naar huis te schrijven! waarbij je natuurlijk wel aan moet tekenen dat je weer overwintert in Europa en ook 'gewoon' op plek 3 in de Eredivisie staat :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106006874
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 december 2011 22:04 schreef 3M1N3M het volgende:
Samen met Vertonghen beste verdediger van de Eredivisie ... Hij is nog jong, zulke fouten horen er bij.
★★★
pi_106007433
Er moet gewoon weer eens een team neergezet worden met chemie tussen spelers, trainer en staff.. En een vaste visie, niet iedere wedstrijd een andere opstelling en er maar invliegen en wachten wat er gebeurd...
Of dit aan de trainer ligt? Geen idee..
Brama en Douglas die minder presteren? Daar heb ik wel een visie op:
Brama en Douglas moeten dit seizoen veel meer ruimte opvangen als andere seizoenen, waardoor ze vaker in moeten grijpen en vaker fouten maken/moeten maken.. Wat bij Brama nu erg door de mand valt is dat zijn creatieve kant wegvalt.. Af en toe zie je hem nog wel eens opduiken in de ruimtes zoals hij dat onder McLaren en Preud deed, maar bijna niet meer omdat de creativiteit op het middenveld met Theo en Kenneth weg is gegaan..
En Douglas zit natuurlijk met het overbekende feit dat Twente geen fatsoenlijke backs heeft. Hij mag overal opdraven om zijn ploeggenoten te helpen of hun fouten te corrigeren.
Gewoon, omdat het kan.
pi_106008566
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:09 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Alles beter dan Mathijsen , want die blundert altijd
Mathijsen is gewoon degelijk, niet goed en niet slecht. Blundert toch een stuk minder dan Douglas..
pi_106008629
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:18 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Mathijsen is gewoon degelijk, niet goed en niet slecht. Blundert toch een stuk minder dan Douglas..
hij is stabieler dan douglas... daar blijft het wel bij..
Gewoon, omdat het kan.
pi_106062038
wat ik me dan wel afvraag; zijn de assistenten het eens met de werkwijze van Co (wisselende opstellingen, onlogische wissels) of luistert Co totaal niet naar ze?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106160535
janko weg in winterstop misschien. Lijkt me toch best gunstig.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_106161348
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 17:48 schreef ReMcOrE het volgende:
wat ik me dan wel afvraag; zijn de assistenten het eens met de werkwijze van Co (wisselende opstellingen, onlogische wissels) of luistert Co totaal niet naar ze?
als je de berichten op het forum van fctwente.net moet geloven schijnt het tussen staff en Co ( :D!) niet zo te boteren..
Gewoon, omdat het kan.
pi_106161397
quote:
Brama gelinkt aan Newcastle
Wout Brama wordt nauwlettend in de gaten gehouden door Newcastle United. De club uit de Premier League ziet in de Almelose middenvelder een welkome versterking.

Newcastle United heeft goede ervaringen met verdedigende middenvelders van FC Twente. Cheick Tioté is namelijk zeer succesvol bij The Magpies en staat op het verlanglijstje van onder meer Manchester United, Chelsea en Tottenham Hotspur.

Bij een transfer van de Ivoriaan strijkt FC Twente een aantal miljoenen op. Daarom hangt er een flink prijskaartje aan Tioté en denkt de middenvelder zelf nog niet aan een vertrek. "Mensen mogen zeggen wat ze willen over mij, maar ik ben profvoetballer en speel voor Newcastle United", aldus Tioté. "Ik denk niet aan een transfer in januari. Ik ben erg blij bij deze club te mogen spelen."

Brama maakt indruk in de Europa League-wedstrijden tegen Fulham en daarom ziet manager Alan Pardew geen obstakel in de geringe fysieke kracht van Brama.
Brama ooit weg bij Twente... Brama is zon speler waarvan ik denk: Tis net Heubach, die gaat niet weg :')
pi_106161428
Zou de zoveelste miskoop van newcastle zijn. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106161684
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Brama ooit weg bij Twente... Brama is zon speler waarvan ik denk: Tis net Heubach, die gaat niet weg :')
Ghehe idd.. :') snap alleen niet wat iedereen tegen Brama heeft, vind het een heel verdienstelijk voetballer...
Gewoon, omdat het kan.
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 december 2011 @ 14:53:16 #41
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106166097
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Precies ja :P Al ging Heubach wel twee keer weg, naar MVV en NEC ;)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 29 december 2011 @ 14:59:49 #42
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106166348
Brama kan dit niveau al niet aan, laat staan straks tegen City, United etc :').
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106166943
De geruchtenmachine meldt dat Adriaanse is ontslagen en wordt opgevolgd door.... Steve McClaren. Ben benieuwd.
For great justice!
pi_106167186
quote:
14s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:14 schreef Q. het volgende:
De geruchtenmachine meldt dat Adriaanse is ontslagen en wordt opgevolgd door.... Steve McClaren. Ben benieuwd.
Bron van de geruchtenmachine.
★★★
pi_106167428
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:19 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Bron van de geruchtenmachine.
Twitter.
For great justice!
pi_106167452
quote:
14s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:24 schreef Q. het volgende:

[..]

Twitter.
Ik weet niet hoe twitter werkt :@ kan je effe de tweet posten? :)
★★★
pi_106167486
Oh, het was een oude tweet. Nevermind. Onbetrouwbaar gebeuren dat Twitter. :')
For great justice!
  donderdag 29 december 2011 @ 15:47:00 #48
347534 vincerusso
pi_106168296
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:44 schreef Caland het volgende:
Zou de zoveelste miskoop van newcastle zijn. _O-
Axel Witsel zou het liefst elke wedstrijd tegenover hem staan
  donderdag 29 december 2011 @ 16:02:23 #49
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106168844
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:47 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Axel Witsel zou het liefst elke wedstrijd tegenover hem staan
Zelfs daley blind zou dat willen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 29 december 2011 @ 17:42:27 #50
302138 HuffTheTalbot
pi_106172922
Brama in belangstelling Newcastle, en dan heb ik er nog twee:

quote:
'Ook Engelse en Russische interesse voor Janko'
FC Twente is bereid mee te werken aan een vertrek van Marc Janko. Voor zes miljoen euro mag de Oostenrijkse spits vertrekken uit Enschede. Eerder werd al bekend dat Trabzonspor concreet is voor de goaltjesdief.
Volgens het Algemeen Dagblad hebben echter ook clubs uit Engeland en Rusland interesse in Janko. Bij FC Twente is de topscorer geen vaste waarde. Bovendien hebben de Tukkers met Luuk de Jong een international in huis, voor in de punt van de aanval.

FC Twente is daarom bereid mee te werken aan een vertrek van de spits. Trainer Co Adriaanse hoopt van de transfersom een rechterspits en een linksback aan te kunnen trekken.

http://www.voetbalprimeur(...)esse_voor_Janko.html
quote:
'Bajrami mag in winterstop weg bij FC Twente'
Emir Bajrami mag in de winterstop uitzien naar een nieuwe werkgever. De rechterspits heeft in het shirt van FC Twente nog geen indruk kunnen maken en mag bij een goed bod vertrekken.
Volgens het Algemeen Dagblad moet de Zweed plaatsmaken voor Dusan Tadic (FC Groningen) of Luciano Narsingh (sc Heerenveen). Daarnaast hoopt FC Twente ook Bart Buysse te verkopen. Voor de Belg is Racing Genk een serieuze optie.

Bajrami is bij FC Twente niet verzekerd van een basisplaats. De international moet op de flanken Ola John en Nacer Chadli voor zich dulden. Ook Steven Berghuis en Roberto Rosales kunnen op die posities uit de voeten.

http://www.voetbalprimeur(...)g_bij_FC_Twente.html
  donderdag 29 december 2011 @ 17:56:24 #51
302138 HuffTheTalbot
pi_106173489
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:50 schreef Spatzmann het volgende:
zegt wat dat zelfs rosales de voorkeur krijgt op de rechtervleugel :)
Rosales heeft een aantal bruikbare voorzetten afgeleverd in de eerste seizoenshelft.
pi_106173731
Akram, Bajrami, Parker... Volgens mij nog maar een kleine selectie uit de vele buitenlanders die afgelopen jaren zijn mislukt in Enschede. Toch wel zonde.
  donderdag 29 december 2011 @ 18:47:33 #53
302138 HuffTheTalbot
pi_106175365
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 18:03 schreef Oidipous het volgende:
Akram, Bajrami, Parker... Volgens mij nog maar een kleine selectie uit de vele buitenlanders die afgelopen jaren zijn mislukt in Enschede. Toch wel zonde.
Spelers mislukken altijd en overal. In het geval Twente is dat ook gevolg van het gestegen niveau. Een jaar of vijf geleden konden Denneboom en Parker nog gewoon meedoen.
pi_106176577
ik vind Bajrami niet echt mislukt, maar echt veel heeft hij ook weer niet gebracht :P

maar als je het lijstje met geruchten bekijkt, gaat het halve elftal weg :o
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106176734
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind Bajrami niet echt mislukt, maar echt veel heeft hij ook weer niet gebracht :P

interesse uit spanje, engeland en rusland. Kan het nog meer standaard.
pi_106176816
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Adames het volgende:

[..]

interesse uit spanje, engeland en rusland. Kan het nog meer standaard.
dat is waar, je moet maar afwachten wat er echt gaat gebeuren...

maar goed, feit blijft dat Twente wel goed aan het rondkijken moet zijn om eventuele transfers op te vangen; al zullen ze dat ook vast wel aan het doen zijn!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 29 december 2011 @ 19:29:41 #57
302138 HuffTheTalbot
pi_106176910
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:

Als je aan de top wilt blijven is de helft ook gewoon niet (meer) goed genoeg.

Tiendalli, Wisgerhof, Cornelisse, Bahrami, Landzaat, Buysse. In die Zweedse centale verdediger is blijkbaar geen vertrouwen want ik zie hem nooit. De verdediging kan wel een make-over gebruiken.
pi_106177031
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Als je aan de top wilt blijven is de helft ook gewoon niet (meer) goed genoeg.

Tiendalli, Wisgerhof, Cornelisse, Bahrami, Landzaat, Buysse. In die Zweedse centale verdediger is blijkbaar geen vertrouwen want ik zie hem nooit. De verdediging kan wel een make-over gebruiken.
Bengtsson bedoel je? Co ziet blijkbaar nog altijd meer in Peter "Draaicirkel Zoals Je Nog Nooit Hebt Gezien" Wisgerhof...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 29 december 2011 @ 19:33:57 #59
302138 HuffTheTalbot
pi_106177120
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Bengtsson bedoel je? Co ziet blijkbaar nog altijd meer in Peter "Draaicirkel Zoals Je Nog Nooit Hebt Gezien" "De Tank" Wisgerhof...
Hij is jarenlang boven zichzelf uitgestegen. Knap, maar de koek is nu helaas op.
pi_106181807
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 18:03 schreef Oidipous het volgende:
Hoe groter je als club wordt, hoe meer je miskopen opvallen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_106183615
quote:
14s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:20 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Hoe groter je als club wordt, hoe meer je miskopen opvallen.
dit, en er is dit jaar een compleet andere eredivisie als vorig jaar... clubs zijn veel meer aan elkaar gewaagd waardoor de talentjes van het veld spatten en de dompers nog meer opvallen
Gewoon, omdat het kan.
  donderdag 29 december 2011 @ 22:00:13 #62
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106183777
Blijft een provincieclubje.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 december 2011 @ 22:41:41 #63
Rawr
pi_106185744
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:00 schreef Smoofie het volgende:
Blijft een provincieclubje.
:)
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_106186294
Brama zit aan zijn top bij Twente. Hopelijk ziet hij dat zelf ook in en blijft hij gewoon lekker bij Twente voetballen.
pi_106198568
Brama zit zeker niet aan de top bij Twente. wat een onzin zeg, hij laat al jaren een stijgende lijn zien. en nu lijkt het met hem en heel Twente iets minder goed te gaan en is hij aan zijn top, erg kort door de bocht vind ik.
pi_106200880
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:58 schreef DR-w.brink het volgende:
Brama zit zeker niet aan de top bij Twente. wat een onzin zeg, hij laat al jaren een stijgende lijn zien. en nu lijkt het met hem en heel Twente iets minder goed te gaan en is hij aan zijn top, erg kort door de bocht vind ik.
Heeft niks met de afgelopen periode te maken, hoewel het wel opvalt hoe vaak hij zijn mannetje laat weglopen de laatste tijd.

Brama is fysiek niet sterk genoeg voor de premier league. Daarnaast mist hij de handelingssnelheid en techniek voor een stapje hogerop. Dat is in de Europese wedstrijden tegen de betere tegenstanders wel gebleken vind ik.

Voor Twente is hij top, maar een stap hogerop zit er niet in vind ik.
pi_106201084
Brama is gewoon een leuke eredivisiespeler, meer zal het ook nooit worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106206820
Nou, eerste bod op Schilder afgeslagen door NAC... niet verontwaardigend natuurlijk, gezien Joop het eerst voor een prikkie probeert :P
Gewoon, omdat het kan.
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:33:35 #69
347534 vincerusso
pi_106208705
Ze moeten eerst maar eens die Tadic vastleggen.
pi_106211157
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:46 schreef -AnneX- het volgende:
Nou, eerste bod op Schilder afgeslagen door NAC... niet verontwaardigend natuurlijk, gezien Joop het eerst voor een prikkie probeert :P
vraag me af of Schilder nou echt is wat Twente nodig heeft...

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:33 schreef vincerusso het volgende:
Ze moeten eerst maar eens die Tadic vastleggen.
en die belachelijke vraagprijs maar gewoon betalen?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP vrijdag 30 december 2011 @ 17:42:16 #71
Rawr
pi_106211451
Schilder hebben we niks aan joh.
  vrijdag 30 december 2011 @ 20:13:44 #72
302138 HuffTheTalbot
pi_106217453
Ik vind Schilder ook niet goed genoeg voor Twente. Toornstra? Mmm... Middenvelders zat, naar wij dachten... :N
  vrijdag 30 december 2011 @ 20:15:13 #73
302138 HuffTheTalbot
pi_106217519
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:58 schreef DR-w.brink het volgende:
Brama gaat al jaren - langzaam maar zeker - vooruit. Het einde van zijn ontwikkeling is echter wel in zicht, dus niet vreemd dat hij eens rond gaat kijken.

Ik vind het nog steeds jammer dat Twente destijds Tioté voor 3 miljoen van de hand heeft gedaan. Dat was een speler die ik graag zag. ^O^
  vrijdag 30 december 2011 @ 20:18:28 #74
347534 vincerusso
pi_106217670
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

[..]

Hoi Joop, lekker voor een dubbeltje op de eerste rang he ? narcist :')
  vrijdag 30 december 2011 @ 20:44:42 #75
302138 HuffTheTalbot
pi_106218775
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 20:18 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Hoi Joop, lekker voor een dubbeltje op de eerste rang he ? narcist :')
Als het effe kan.. ^O^
pi_106219479
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

vraag me af of Schilder nou echt is wat Twente nodig heeft...

[..]

wat moestie ook alweer kostten? 7 miljoen? Dan laat maar zitten en haal en leuk talentje uit een of andere divisie...
Gewoon, omdat het kan.
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:14:46 #77
302138 HuffTheTalbot
pi_106220008
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef -AnneX- het volgende:

[..]

wat moestie ook alweer kostten? 7 miljoen? Dan laat maar zitten en haal en leuk talentje uit een of andere divisie...
Bij Schilder zou ik na één miljoen ophouden. Hij kan goed schieten, maar dan heb je het ook wel gehad.
pi_106224787
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef -AnneX- het volgende:

[..]

Lijkt me heel sterk 7 miljoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106224912
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Lijkt me heel sterk 7 miljoen.
Ik denk wel dat er op Tadic werd gedoeld. Schilder heb je met 1 miljoen wel binnen denk ik met de financiele problemen die NAC momenteel heeft.
pi_106225018
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik denk wel dat er op Tadic werd gedoeld. Schilder heb je met 1 miljoen wel binnen denk ik met de financiele problemen die NAC momenteel heeft.
Ah, dat klinkt al logischer :+

5-7 mio voor Tadic is wel terecht trouwens. Weet niet tot wanneer zijn contract loopt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106225465
ja bedoelde bij mn vorige post idd Tadic :P
Gewoon, omdat het kan.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 30 december 2011 @ 23:20:56 #82
Rawr
pi_106226324
Toornstra en Verhoek ophalen in Den Haag ^O^
pi_106226377
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toornstra en Verhoek ophalen in Den Haag ^O^
Chadli - de Jong/Jangko - Verhoek
Toornstra - Fer - Brama

:?
  zondag 1 januari 2012 @ 05:09:20 #84
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_106271546
geluk in tuk mensen.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  maandag 2 januari 2012 @ 11:21:09 #85
141482 Q.
JurassiQ
pi_106304515
De geruchten over een terugkeer van Steve worden nu wel heel erg sterk.
For great justice!
pi_106306134
quote:
11s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:21 schreef Q. het volgende:
De geruchten over een terugkeer van Steve worden nu wel heel erg sterk.
Vertel.
  maandag 2 januari 2012 @ 12:14:22 #87
141482 Q.
JurassiQ
pi_106306649
Ben benieuwd hoe twente het wil gaan invullen. Man united idee lijkt me wel wat. Steve als TD en Schreuder en Mulder als veld trainers...?
pi_106307050
Ik heb via via via ook al gehoord dat Co al voor de kerst was ontslagen. :D De spelers weten het ook al.
  maandag 2 januari 2012 @ 12:47:29 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106307208
jouracule twitterde op maandag 02-01-2012 om 12:45:10 Not sure how credible, but according to TC Tubantia, Steve McClaren could be replacing Co Adriaanse at FC Twente this week. They seem sure. reageer retweet
pi_106312443
Ik vind een terugkeer niet verstandig, maar goed blijkbaar wil Joop het.

Die McClaren is na TWente toch wel weer aardig mislukt eigenlijk.
٩๏̯͡๏)۶
pi_106312467
Woorvoerder van Munsterman geeft als reactie op de geruchten: ' We hebben daar op dit moment niks over te zeggen'.

Dan weet je wel hoe laat het is lijkt me. Gerucht lijkt me zo goed als zeker waar.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:09:54 #93
347534 vincerusso
pi_106312511
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:07 schreef Ronaldsen het volgende:

Ik denk ook niet dat hij ze vooruit gaat helpen
pi_106312517
Cootje sneuvelt.

Co gaat dan wel naar Eindhoven verwacht ik.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:10:43 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106312540
quote:

Die McClaren is na Twente toch wel weer aardig mislukt eigenlijk.
Voor Twente ook
pi_106314201
quote:

snap niet dat Twente hem terughaalt, het was gen trainer die op de jeugd bouwde.
  maandag 2 januari 2012 @ 16:23:49 #97
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_106315249
Dag dag Co..
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_106315343
Jammer dat Twente met Co niet goed uit de verf komt, had hoge verwachtingen.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
  maandag 2 januari 2012 @ 16:27:55 #99
268260 Dr.Mikey
pi_106315410
Klopt het lied toch eenmaal zullen we de kampioen.zijn..
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie FP maandag 2 januari 2012 @ 16:32:38 #100
Rawr
pi_106315599
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
:')
pi_106316078
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwoah, ik verwacht dat Twente nog wel vaker mee gaat doen om de titel en 'm ook nog wel eens pakt ;)
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP maandag 2 januari 2012 @ 16:46:06 #102
Rawr
pi_106316102
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Mwoah, ik verwacht dat Twente nog wel vaker mee gaat doen om de titel en 'm ook nog wel eens pakt ;)
^O^
  maandag 2 januari 2012 @ 16:48:32 #103
268260 Dr.Mikey
pi_106316184
quote:

[..]

De meeste dromen zijn bedrog.
R.I.P DTS.
pi_106316219
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

De meeste dromen zijn bedrog.
Wie heeft het over dromen? Twente laat gewoon zien een goede ploeg te zijn. Keer op keer.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_106316382
quote:

[..]

De komende paar jaar sowieso. Het is even afwachten of ze ook op langere termijn mee kunnen blijven doen om de prijzen. Of ze als club nog een paar stappen kunnen maken.
pi_106316443
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:53 schreef ValHallen het volgende:

[..]

De komende paar jaar sowieso. Het is even afwachten of ze ook op langere termijn mee kunnen blijven doen om de prijzen. Of ze als club nog een paar stappen kunnen maken.
Ja oké. AZ is daar een goed voorbeeld van. Lukt allemaal net niet of net wel.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_106316623
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja oké. AZ is daar een goed voorbeeld van. Lukt allemaal net niet of net wel.
Inderdaad. Al heeft FC Twente wel meer potentie een topclub te worden dan AZ, FC Twente heeft een groter achterland. De komende jaren zullen wel cruciaal worden. Je hebt meer (transfer)geld tot je beschikking, dus is het risico op mislukkingen groter, de jeugdopleiding moet doorgroeien naar het niveau van een topclub, je moet de juiste trainers weten te strikken enz.
pi_106316763
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Inderdaad. Al heeft FC Twente wel meer potentie een topclub te worden dan AZ, FC Twente heeft een groter achterland. De komende jaren zullen wel cruciaal worden. Je hebt meer (transfer)geld tot je beschikking, dus is het risico op mislukkingen groter, de jeugdopleiding moet doorgroeien naar het niveau van een topclub, je moet de juiste trainers weten te strikken enz.
En Feyenoord komt er weer aan. *O* :W
  maandag 2 januari 2012 @ 17:04:38 #109
268260 Dr.Mikey
pi_106316838
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Wie heeft het over dromen? Twente laat gewoon zien een goede ploeg te zijn. Keer op keer.
Zet die bril af..
R.I.P DTS.
pi_106316980
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zet die bril af..
Gast, ik ben niet eens voor Twente :')
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 2 januari 2012 @ 17:10:31 #111
268260 Dr.Mikey
pi_106317089
Dan heb je geen verstand van voetbal...
Met zulke backs... En matige buiten spelers als : Rosales, red je het niet
R.I.P DTS.
pi_106317131
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met zulke backs en Rosales toch gewoon derde staan in de competitie en overwinteren in Europa.. Ja, dan ben je duidelijk middenmoot.
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP maandag 2 januari 2012 @ 17:11:29 #113
Rawr
pi_106317134
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jaja, ga jij nou maar weer fappen op Barca ofzo.
pi_106317212
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jaja, ga jij nou maar weer fappen op Barca ofzo.
:D
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 2 januari 2012 @ 17:16:57 #115
268260 Dr.Mikey
pi_106317335
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Met zulke backs en Rosales toch gewoon derde staan in de competitie en overwinteren in Europa.. Ja, dan ben je duidelijk middenmoot.
Tiendalli... Cornelissen.. Wisgerhof matig matig..
R.I.P DTS.
pi_106317376
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Tiendalli... Cornelissen.. Wisgerhof matig matig..
Derde in de competitie, overwinteren in Europa...

PSV het lastig maken in de beker en in de competitie... Ja, duidelijk dat het geen goede ploeg is.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_106317412
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Derde in de competitie, overwinteren in Europa...

PSV het lastig maken in de beker en in de competitie... Ja, duidelijk dat het geen goede ploeg is.
Odense en Wisla kan iedereen van winnen. Zelfs met een verminkte verdediging.
  maandag 2 januari 2012 @ 17:20:06 #118
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106317455
FCT wordt 3e gwn dit jaar.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106317481
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:20 schreef Smoofie het volgende:
FCT wordt 4e gwn dit jaar.
pi_106317490
Doelstelling top 5.
de hele top 5 is matig.
maar je zal Ajax zijn en onder twente staan. dat is niet matig maar gewoon slecht.
  maandag 2 januari 2012 @ 17:21:10 #121
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106317492
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

AZ wordt geen 3e.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie FP maandag 2 januari 2012 @ 17:21:24 #122
Rawr
pi_106317500
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:20 schreef Smoofie het volgende:
FCT wordt 3e gwn dit jaar.
En ondanks die knakenverdediging eindigen we vast weer boven Ajax en/of Feyenoord :)
  maandag 2 januari 2012 @ 17:22:17 #123
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106317532
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En ondanks die knakenverdediging eindigen we vast weer boven Ajax en/of Feyenoord :)
Nee. Ajax en PSV is de top 2.
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:21 schreef DR-w.brink het volgende:
Doelstelling top 5.
de hele top 5 is matig.
maar je zal Ajax zijn en onder twente staan. dat is niet matig maar gewoon slecht.
Als FCT zoveel blessures had zou het nu 7e staan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106317560
Joah je kan idd beter zeggen: Ondanks jullie backs, doen jullie het gewoon heel goed.
Noot noot.
pi_106317645
quote:
19s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
Joah je kan idd beter zeggen: Ondanks jullie backs, doen jullie het gewoon heel goed.
als je alleen maar wereld toppers en supertalenten hebt dan maken die blesseures toch niets uit?
pi_106317656
quote:
19s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
My point exactly?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_106317848
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Vast weer?
Ajax gaat nu echt weer terugslaan. Alle blessures komen een kusje op.
En dan zijn we weer echt terug in de race.
pi_106317980
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vast weer?
Ajax gaat nu echt weer terugslaan. Alle blessures komen een kusje op.
En dan zijn we weer echt terug in de race.
hoezo weer?
pi_106318039
Feyenoord zonder Fer boven Twente aan het einde van het seizoen. _O_

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2012 17:36:50 ]
pi_106318549
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

My point exactly?
We zitten wel vaker op 1 lijn.
Noot noot.
pi_106318882
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:50 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

We zitten wel vaker op 1 lijn.
Wij mogen dat :)
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 2 januari 2012 @ 18:52:45 #132
302138 HuffTheTalbot
pi_106321366
Wat een activiteit zeg - en een echte troll!

(*Proud*)

:)

Ik zal het vertrek van Co trouwens niet tegenhouden, maar wie moet het dan doen? Youri lijkt me niet klaar om hoofdtrainer te zijn, Schreuder heeft ook geen ervaring. Misschien een driemanschap onder leiding van de oneindig grote Steve McLaren... :Y
  Moderator / Redactie FP maandag 2 januari 2012 @ 19:12:08 #133
Rawr
pi_106322268
Schrijf het dan alsjeblieft goed! :{

McClaren!

MCCLAREN!!!!!
  maandag 2 januari 2012 @ 19:30:31 #134
302138 HuffTheTalbot
pi_106323208
quote:
8s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schrijf het dan alsjeblieft goed! :{

McClaren!

MCCLAREN!!!!!
Aaargh! De horror.. :|W

McClaren. Zal het echt nooit meer doen.. o|O
pi_106323494
hmmm, ben geen fan van de stijl die Co tot nu toe hanteert, maar er zo in de winterstop uitgemikt worden (als je de berichten mag geloven) vind ik ook niet wat... staan 3e in de competitie en overwinteren in Europa, zo slecht is dat toch niet?

maar blijkbaar heeft hij weinig/geen fans meer over, dan is het ook een onwerkbare situatie :N
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 2 januari 2012 @ 19:50:07 #136
302138 HuffTheTalbot
pi_106324151
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
staan 3e in de competitie en overwinteren in Europa, zo slecht is dat toch niet?

Co stond er met Ajax ook niet slecht voor toen hij ontslagen werd. Later werd dat team zelfs nog kampioen. Misschien heeft de houdbaarheidsdatum van Adriaanse meer te maken met andere zaken...
pi_106324302
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Co stond er met Ajax ook niet slecht voor toen hij ontslagen werd. Later werd dat team zelfs nog kampioen. Misschien heeft de houdbaarheidsdatum van Adriaanse meer te maken met andere zaken...
ja, zo ziet het er inderdaad naar uit...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106326188
toch zonde, Co is toch gekomen en gehaald met een visie en niet over één nacht ijs. hoe kan het dan na een paar maand al "over" zijn? niet echt passend bij Twente dit beleid.(als het al waar is)
pi_106327537
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef DR-w.brink het volgende:
toch zonde, Co is toch gekomen en gehaald met een visie en niet over één nacht ijs. hoe kan het dan na een paar maand al "over" zijn? niet echt passend bij Twente dit beleid.(als het al waar is)
co past niet in die boeren-cultuur
pi_106327771
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:48 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

co past niet in die boeren-cultuur
slimme opmerking! hoe kom je er op...
pi_106328018
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:53 schreef DR-w.brink het volgende:

[..]

slimme opmerking! hoe kom je er op...
zo'n boertje als wout drama kan niet omgaan met mensen uit de grote stad.
pi_106329241
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef DR-w.brink het volgende:
Het botert niet tussen co en de spelers en staff. Co gooit om het weekend de opstelling om en dat vindt men gewoon niet fijn.
Gok dat hij voor het aanstaande weekend op non actief is gesteld of dat hij eruit is gegooid.
pi_106330173
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, ben geen fan van de stijl die Co tot nu toe hanteert, maar er zo in de winterstop uitgemikt worden (als je de berichten mag geloven) vind ik ook niet wat... staan 3e in de competitie en overwinteren in Europa, zo slecht is dat toch niet?

maar blijkbaar heeft hij weinig/geen fans meer over, dan is het ook een onwerkbare situatie :N
Precies wat ik ook vind, maar hoorde ook dat het met de spelers niet klikte, dat vind ik wel een belangrijk punt. Prestaties vind ik prima, maar je ziet dat er geen chemie is tussen de spelers en de trainer...
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  Moderator / Redactie FP maandag 2 januari 2012 @ 21:48:37 #144
Rawr
pi_106330584
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

maandag 2 januari 2012 @ 22:11:37 #145
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_106331780
Ik vind het nog best wel knap wat Co'tje heeft gepresteerd met dit Twente. Ze doen nog gewoon mee voor de titel en ze maken een grote kans om de volgende ronde te halen in de EL.
  maandag 2 januari 2012 @ 22:12:22 #146
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_106331819
En dat allemaal zonder Bryan en voor een groot deel van de eerste helft van de competitie zonder Chadli. En wat is er zo erg aan dat Co een roulatiesysteem hanteert? Bij United, City, Arsenal en Chelski gebeurt het ook. Dus niet zo huilie huilie doen Wisgerhof.
pi_106332958
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Grote stad in Nederland :') Hou op met die grootheidswaanzin
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
_o_
pi_106342181
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef J2T het volgende:
En dat allemaal zonder Bryan en voor een groot deel van de eerste helft van de competitie zonder Chadli. En wat is er zo erg aan dat Co een roulatiesysteem hanteert? Bij United, City, Arsenal en Chelski gebeurt het ook. Dus niet zo huilie huilie doen Wisgerhof.
Klopt, alleen de tukkers willen gewoon een beetje vastigheid... Het stadion in kunnen gaan zonder dat je de opstelling hoeft te horen... Nu is het elke keer een verassing wie waar staat. Bij je boven genoemde clubs werkt het, tukkers waarderen het niet! Niet te moeilijk doen! Als co een basis 11 had samengesmolten was er heel wat minder aan de hand geweest!

Morgen om 10 uur moment van de waarheid! Is Co er bij op de training zo ja, lijkt me de kans groot dat hij blijft.. Is hij er niet?? Welkom back steve!!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 07:12:30 #149
141482 Q.
JurassiQ
pi_106343557
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-bij-FC-Twente.dhtml

quote:
Co Adriaanse ontslagen bij FC Twente

Co Adriaanse is ontslagen als trainer van FC Twente. De 64-jarige oefenmeester wordt per direct opgevolgd door Steve McClaren, die de club uit Enschede in 2010 naar de eerste landstitel in de geschiedenis leidde. Dat meldt AD Sportwereld.

De Engelsman, werkloos sinds zijn vertrek in november bij Nottingham Forest, staat vandaag nog niet voor de groep, bij de eerste training van het nieuwe jaar. De oefensessie zal worden geleid door de assistenten Alfred Schreuder, Youri Mulder en Boudewijn Pahlplatz.

Wel stapt McClaren vrijdag als hoofdcoach in het vliegtuig naar Gran Canaria, om zich onder de Spaanse zon met FC Twente voor te bereiden op de tweede helft van de competitie.

De 50-jarige Engelsman, van 2008 tot 2010 trainer in Enschede, staat nog altijd in hoog aanzien bij spelers, beleidsbepalers en supporters van FC Twente, veel hoger dan de gisteren ontslagen Adriaanse, die in juni 2011 nog met veel enthousiasme en klaroengeschal als opvolger van de naar Saudi Arabië vertrokken Michel Preud'homme was gepresenteerd.

Adriaanse heeft het al enkele maanden moeilijk in Enschede. Hoewel op de resultaten weinig valt af te dingen - FC Twente overwinterde in de Europa League staat derde op vijf punten van koploper AZ en is wel uitgeschakeld in de KNVB-beker - wekte vooral de werkwijze van Adriaanse tot irritaties.

Omdat de clubleiding geen vertrouwen meer had in het lijmen van de personele verhoudingen en voetbaltechnische tegenstellingen, zag ze geen andere uitweg dan de meest radicale: het op non-actief stellen van Adriaanse. (Redactie)

*O*
For great justice!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 07:27:19 #150
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106343618
Nou.
2000 light years from home
pi_106343943
Dit is toch niet des' Twentes. Past meer bij Ajax dit soort gerommel met mensen.
Jesus saves but death prevails.
pi_106344268
Steve weer terug in ons land _O_ . Heb die gozer gemist.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 09:03:37 #153
67670 Skv
Cynist.
pi_106344317
Ik ben benieuwd. In 2010, toen Steve het zo goed deed, hadden we natuurlijk nog wel N'Kufo, Janssen, Ruiz, Elia etc. Dan is het ook wat makkelijker om succes te hebben. Wel duidelijk dat het opportunisme hoogtij viert. Desalniettemin hoop ik dat het wat beter werkt dan met Adriaanse.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_106344666
Co weg zal vast een reden hebben intern, maar mcclaren ervoor terug lijkt me een slecht plan.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  dinsdag 3 januari 2012 @ 09:33:12 #155
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106344715
We gaan het zien, maar ik zie Twente eerder nog zakken op de ranglijst dan omhoog gaan, zelfs met Mourinho voor de groep en dat niveau heeft McClaren niet.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 09:36:46 #156
141482 Q.
JurassiQ
pi_106344774
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 09:03 schreef Skv het volgende:
Ik ben benieuwd. In 2010, toen Steve het zo goed deed, hadden we natuurlijk nog wel N'Kufo, Janssen, Ruiz, Elia etc. Dan is het ook wat makkelijker om succes te hebben. Wel duidelijk dat het opportunisme hoogtij viert. Desalniettemin hoop ik dat het wat beter werkt dan met Adriaanse.
Een goede chemie geeft iig rust in de selectie en geeft de kans om mensen te laten groeien op posities ipv dat continue geschuif de hele tijd.
For great justice!
pi_106344957
Ik denk dat Joop Munsterman er persoonlijk voor gaat zorgen dat binnen 5 jaar Twente naar de klote gaat.. Of dat Munsterman door de supporters met pek en veren eruit gegooid gaat worden.

Of niet dat kan natuurlijk ook niet, maar ik denk dat het enthousiasme en de betrokkenheid van hem gewaardeerd wordt als er successen zijn.
Hell To The Liars
  dinsdag 3 januari 2012 @ 10:09:26 #158
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_106345350
Deze beslissing gaat alleen maar verliezers kennen. Twente zakt nu definitief weg. Dat de speelstijl van McLaren slaapverwekkend en zwak was werd volledig weggepoetst door de individuele ingevingen van Ruiz en Janssen. Die engeltjes zitten nu niet meer op zijn schouders, dus geen laatste minutengoaltjes meer om wedstrijden winnend af te sluiten en vervolgens snel te vergeten.
Adriaanse heeft, met een beetje mazzel in de toppers, het maximale uit deze selectie gehaald tot nu toe. Dat hij wordt afgedankt maakt hem de eerste verliezer.
Uiteindelijk zullen ook McLaren, Twente en Munsterman verliezen. Dronken van het succes dat ze proefden zijn ze de nuchterheid uit het oog verloren en leven ze nu in een roes uit het verleden. Jammer, Nederland had er serieus wel een topclub bij kunnen gebruiken.
Life is what you make it.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 10:39:44 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106346007
McLaren gaat het hoe dan ook niet beter doen dan tijdens zijn eerste Twente-periode.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106346098
Ik denk dat hij het wederom uitstekend gaat doen. Als in meedoen voor het kampioenschap.
De sfeer onder Co was enorm verziekt en nog steeds konden ze aardig bijblijven.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106346348
Beter had Twente R.Koeman genomen.
Gaat wel een trein die kant op toch?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:10:45 #162
141482 Q.
JurassiQ
pi_106346792
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:39 schreef Caland het volgende:
McLaren gaat het hoe dan ook niet beter doen dan tijdens zijn eerste Twente-periode.
Nee, logisch, geen N'Kufo, geen Ruiz, geen Perez.
For great justice!
pi_106346800
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:09 schreef Schanulleke het volgende:
Deze beslissing gaat alleen maar verliezers kennen. Twente zakt nu definitief weg. Dat de speelstijl van McLaren slaapverwekkend en zwak was werd volledig weggepoetst door de individuele ingevingen van Ruiz en Janssen. Die engeltjes zitten nu niet meer op zijn schouders, dus geen laatste minutengoaltjes meer om wedstrijden winnend af te sluiten en vervolgens snel te vergeten.
Adriaanse heeft, met een beetje mazzel in de toppers, het maximale uit deze selectie gehaald tot nu toe. Dat hij wordt afgedankt maakt hem de eerste verliezer.
Uiteindelijk zullen ook McLaren, Twente en Munsterman verliezen. Dronken van het succes dat ze proefden zijn ze de nuchterheid uit het oog verloren en leven ze nu in een roes uit het verleden. Jammer, Nederland had er serieus wel een topclub bij kunnen gebruiken.
Helemaal met je eens, maar de sfeer tussen de spelers en Co is uitermate verziekt, Joop moet iets doen.

Wat moet Twente dan volgens jou doen? Half jaar wachten zodat de sfeer helemaal ver te zoeken is, de spelers weg willen en je helemaal van voren af aan kan beginnen? Gegokt en verloren met Co Adriaanse, nu opnieuw beginnen.

[ Bericht 8% gewijzigd door DaDude1987 op 03-01-2012 11:41:00 ]
_o_
pi_106347062
quote:
McLaren
McLaren
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:39 schreef Caland het volgende:
McLaren

_O_
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:21:52 #165
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106347069
quote:
Goed samengevat
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:23:16 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106347117
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:21 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

_O_
Beetje outdated net als Stevie McClaren
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:48:22 #167
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_106347935
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:11 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Helemaal met je eens, maar de sfeer tussen de spelers en Co is uitermate verziekt, Joop moet iets doen.

Wat moet Twente dan volgens jou doen? Half jaar wachten zodat de sfeer helemaal ver te zoeken is, de spelers weg willen en je helemaal van voren af aan kan beginnen? Gegokt en verloren met Co Adriaanse, nu opnieuw beginnen.
De macht bij de spelers neerleggen is sowieso het begin van het einde. Beter was Joop achter Co blijven staan en had hij een aankoop gedaan in deze transferperiode. Deze selectie komt pas weer in balans met een kwaliteitsinjectie.
Life is what you make it.
pi_106348732
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:48 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

De macht bij de spelers neerleggen is sowieso het begin van het einde. Beter was Joop achter Co blijven staan en had hij een aankoop gedaan in deze transferperiode. Deze selectie komt pas weer in balans met een kwaliteitsinjectie.
Jij en ik weten natuurlijk niet wat daar speelt, maar duidelijk is dat de chemie en het plezier bij de spelers ontbreekt, dat krijg je niet goed door een kwaliteitsinjectie.
_o_
pi_106349177
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:48 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Het was denk ik niet alleen de relatie tussen de spelers en Co die niet goed was. De geruchten waren er ook dat het tussen hem en Munsterman totaal niet boterde.

Op basis van de resultaten kun je hem niet ontslaan. Er bestaat gewoon een gebrek aan creativiteit in het team waar Co niks aan kan doen. Maar in een situatie waarbij er een slechte werksfeer ontstaat kun je niet anders doen dan hem ontslaan.

Wat natuurlijk ook wel mee zal hebben gewogen is dat hij het team totaal niet aan het voetballen kreeg, een passieve houding had in wedstrijden, en elke wedstrijd met een andere opstelling begon.

Niemand van de spelers wist waar hij aan toe was en er konden geen automatismen ontwikkelt worden zoals je dat hebt als je elke week met dezelfde 11 speelt.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 12:29:30 #170
347534 vincerusso
pi_106349376
Hmm onder Steve krijgt Janko elke week een basisplaats denk ik. Aangezien hij zo hecht aan het eindproduct (doelpunten) en dat is nou juist iets wat in het straatje past van die lange
pi_106349544
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:43 schreef Stokstaart het volgende:
Ik denk dat hij het wederom uitstekend gaat doen. Als in meedoen voor het kampioenschap.
De sfeer onder Co was enorm verziekt en nog steeds konden ze aardig bijblijven.
Dit denk ik persoonlijk ook... of we meedoen voor de titel? Ja die race is er nu nog.. Of we hem winnen? Geen idee, denk eigenlijk van niet, maar dat maakt niet uit zolang er maar weer een team staat.

En eigenlijk kunnen we er ook niets van zeggen of dit goed of slecht voor Twente is... Misschien is Steve wel gewoon dé persoonlijkheid die Twente zoekt en waarmee het koek en ei is tussen spelers-coach-Munsterman..

Het wordt gewoon afwachten... KWW!
Gewoon, omdat het kan.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 12:38:09 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106349683
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:34 schreef -AnneX- het volgende:

[..]

Dit denk ik persoonlijk ook... of we meedoen voor de titel? Ja die race is er nu nog.. Of we hem winnen? Geen idee, denk eigenlijk van niet, maar dat maakt niet uit zolang er maar weer een team staat.

En eigenlijk kunnen we er ook niets van zeggen of dit goed of slecht voor Twente is... Misschien is Steve wel gewoon dé persoonlijkheid die Twente zoekt en waarmee het koek en ei is tussen spelers-coach-Munsterman..

Het wordt gewoon afwachten... KWW!
Ik blijf het een wanhoopsdaad vinden en die zijn meestal gedoemd te mislukken
pi_106349840
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik blijf het een wanhoopsdaad vinden en die zijn meestal gedoemd te mislukken
:Y
★★★
  dinsdag 3 januari 2012 @ 12:52:11 #174
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_106350195
Van de 'warme,hartelijke' club die Twente, volgens fans eigen zeggen, altijd was is ook weinig meer over hé :')
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  dinsdag 3 januari 2012 @ 13:29:50 #175
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_106351765
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:29 schreef vincerusso het volgende:
Hmm onder Steve krijgt Janko elke week een basisplaats denk ik. Aangezien hij zo hecht aan het eindproduct (doelpunten) en dat is nou juist iets wat in het straatje past van die lange
Ik hoop het. Ik vind Janko een geweldige spits en ik vind Twente ook beter en rustiger spelen wanneer hij in de basis staat, misschien omdat ze dan weten dat die kansen en dus die goals vanzelf wel komen.

Met Luuk is het vaak toch nog net iets te wisselvallig, en ik zie hem ook liever wat meer naast/achter een spits spelen, ipv als eenzame diepe spits.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 januari 2012 @ 13:40:23 #176
Rawr
pi_106352202
Welcome back, Steve :W
  dinsdag 3 januari 2012 @ 13:41:57 #177
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_106352258
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welcome back, Steve :W
Welkom terug in de realiteit van een middenmoot clubje,Twente :W
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_106352293
quote:
Het is al langer bekend dat FC Twente op zoek is naar een buitenspeler. Sinds het vertrek van Bryan Ruiz naar Fulham heeft het nog geen geschikte vervanger gevonden. Bovendien hopen de Tukkers Emir Bajrami te verkopen, om een eventuele aanwinst te financieren. De club uit Enschede zou momenteel met Juventus in gesprek zijn over een verhuur van Eljero Elia.

Eerder werden Dusan Tadic en Luciano Narsingh in verband gebracht met de eredivisieclub. Tadic staat op dit moment onder contract bij FC Groningen en werd eveneens al gelinkt aan Schalke 04 en Bayern München, daardoor zal Twente een grote zak met geld op tafel moeten leggen voor Tadic. Heerenveen-speler Narsingh gaf in een eerder stadium al aan graag een stap hogerop te willen maken, vooralsnog is zijn werkgever niet van plan daaraan mee te werken.

Elia begon zijn loopbaan bij ADO Den Haag, die hem uit de jeugdopleiding van Ajax had gehaald. In 2007 werd hij ontdekt door Twente, waar hij 64 wedstrijden speelde en elf keer tot scoren kwam. Door zijn goede spel in Enschede werd hij overgenomen door Hamburger SV, wat hem afgelopen zomer kwijt raakte aan Juventus. Bij de Italiaanse topclub komt hij echter weinig aan spelen toe.
Bron: fctwente.nu
♥ scars make us who we are ♥
pi_106352571
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:23 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Het was denk ik niet alleen de relatie tussen de spelers en Co die niet goed was. De geruchten waren er ook dat het tussen hem en Munsterman totaal niet boterde.

Op basis van de resultaten kun je hem niet ontslaan. Er bestaat gewoon een gebrek aan creativiteit in het team waar Co niks aan kan doen. Maar in een situatie waarbij er een slechte werksfeer ontstaat kun je niet anders doen dan hem ontslaan.

Wat natuurlijk ook wel mee zal hebben gewogen is dat hij het team totaal niet aan het voetballen kreeg, een passieve houding had in wedstrijden, en elke wedstrijd met een andere opstelling begon.

Niemand van de spelers wist waar hij aan toe was en er konden geen automatismen ontwikkelt worden zoals je dat hebt als je elke week met dezelfde 11 speelt.
^O^
Noot noot.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:04:47 #180
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_106353296
Bajrami is meestal ook rampzalig, dus zou mooi zijn als ze die kunnen lozen en er een leuke speler voor kunnen terughalen.
pi_106353510
Twente meldt het nu zelf ook op de website
pi_106353863
Volgens mij was het in dit topic, dat ik las dat elk jaar een nieuwe trainer maar iets voor Feyenoord en Ajax was. Jullie trainers houden het nou ook niet echt lang vol he.
pi_106353914
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:17 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens mij was het in dit topic, dat ik las dat elk jaar een nieuwe trainer maar iets voor Feyenoord en Ajax was. Jullie trainers houden het nou ook niet echt lang vol he.
:Y _O-
★★★
pi_106354191
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:17 schreef Gramulanion het volgende:
Ik denk dat een trainer voor de langere termijn een utopie is.

Of de trainer doet het zo goed dat hij ergens in een bananenrepubliek zijn zakken vult of naar een grotere club gaat, of je doet het slecht en wordt dus uiteindelijk ontslagen. Of je ligt niet goed binnen de club, zoals Co.

Gelukkig is het qua bestuur een oase van rust vergeleken met bepaalde andere clubs in Nederland. :)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:30:04 #185
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106354429
Een andere trainer maakt FCT toch geen kampioen. FCT wordt geen kampioen meer, nooit meer.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106354919
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:30 schreef Smoofie het volgende:
Een andere trainer maakt FCT toch geen kampioen. FCT wordt geen kampioen meer, nooit meer.
In zo'n competitie kan zelfs Feyenoord nog kampioen worden.
Noot noot.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:40:32 #187
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106354992
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:39 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

In zo'n competitie kan zelfs Feyenoord nog kampioen worden.
Nee. Als PSV en Ajax een beetje groeien is er al een groot gat geslagen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106355129
Zoek de verschillen.

Wordt jammergenoeg steeds moeilijker :')
pi_106355139
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:40 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nee. Als PSV en Ajax een beetje groeien is er al een groot gat geslagen.
PSV groeit niet meer.

Cruijff (Ajax) wel.
★★★
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:44:31 #190
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106355177
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:43 schreef Droomert het volgende:
Zoek de verschillen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wordt jammergenoeg steeds moeilijker :')
Ajax is groter.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

PSV groeit niet meer.

Cruijff (Ajax) wel.
Hopelijk ook financieel gezien.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106355193
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:44 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ajax is groter.
Daar houdt het ook op.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:45:55 #192
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106355243
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:44 schreef Droomert het volgende:

[..]

Daar houdt het ook op.
Naja. Als Cruijff "wint" zie ik wel een periode van rust bij Ajax.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:45:59 #193
347534 vincerusso
pi_106355245
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

PSV groeit niet meer.

Cruijff (Ajax) wel.
kijken wat je nog te zeggen hebt als de aanstellingen van oa Blind en V Gaal goedgekeurd worden door de rechter
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:46:29 #194
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106355273
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:45 schreef vincerusso het volgende:

[..]

kijken wat je nog te zeggen hebt als de aanstellingen van oa Blind en V Gaal goedgekeurd worden door de rechter
Die worden dan weer ontslagen door de bestuursraad. Kost wel weer geld, helaas.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106355307
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:45 schreef vincerusso het volgende:

[..]

:Z

Jij hebt nooit iets te zeggen. Helaas.
★★★
pi_106355319
Wat doen al die ajaxxen in een boerentopic dan.
pi_106355326
Ga eens weg.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:47:40 #198
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106355334
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:47 schreef Droomert het volgende:
Wat doen al die ajaxxen in een boerentopic dan.
Hier is toch het laatste nieuws of wat?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:48:03 #199
347534 vincerusso
pi_106355353
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:47 schreef Droomert het volgende:
Wat doen al die ajaxxen in een duitsers topic dan.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:48:22 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106355366
Wat doet een vrouw in een voetbaltopic? :')

Ga eens weg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:48:31 #201
347534 vincerusso
pi_106355373
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:46 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Die worden dan weer ontslagen door de bestuursraad. Kost wel weer geld, helaas.
Henrichs zal het wel tegenhouden
pi_106355388
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Caland het volgende:

Ga eens weg.
Dit. _O_ _O-
pi_106355400
quote:

Ga eens weg.
Neuh.
pi_106355403
quote:

Ga eens weg.
Dit.
★★★
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:51:29 #205
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106355527
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Henrichs zal het wel tegenhouden
Denk het niet, hij heeft belooft aan de leden dat hij de lijn Cruijff gaat volgen. En de 2 leden die erbij komen zullen wel pro-cruijff worden.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:52:39 #206
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106355593
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Droomert het volgende:

[..]

Neuh.
Troll , je zit zeker te lachen zoals die char. in je ui :{?

Vrouwen en voetbal :N.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106355655
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Troll , je zit zeker te lachen zoals die char. in je ui :{?

Vrouwen en voetbal :N.
Nee hoor.
Ik wou een FC Twente Ajax vergelijking maken maar toen zat hier vol met Ajaxxen.
Toen was dat niet meer leuk.
pi_106355682
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Droomert het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ik wou een FC Twente Ajax vergelijking maken maar toen zat hier vol met Ajaxxen.
Ajaxxen.
★★★
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:54:23 #209
347534 vincerusso
pi_106355684
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:51 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Denk het niet, hij heeft belooft aan de leden dat hij de lijn Cruijff gaat volgen. En de 2 leden die erbij komen zullen wel pro-cruijff worden.
naief om Henrichs te geloven. en hoe weet je zo zeker dat die andere 2 ook pro johan gaan zijn ?
toen ik dat verhaal zag over de Davinci Group etc schrok ik me wezenloos hoeveel vriendjes er zitten die elkaar dekken
pi_106355689
Ach gut, de kinderen komen ook weer in dit topic om ons de ogen uit te steken, enig idee hoe kinderachtig jullie zijn?
_o_
pi_106355718
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef DaDude1987 het volgende:
Ach gut, de kinderen komen ook weer in dit topic om ons de ogen uit te steken, enig idee hoe kinderachtig jullie zijn?
Nee, kun jij het ons vertellen?
★★★
pi_106355758
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef DaDude1987 het volgende:
Dat vrouwmens begon over Ajax.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:55:58 #213
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106355768
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef vincerusso het volgende:

[..]

naief om Henrichs te geloven. en hoe weet je zo zeker dat die andere 2 ook pro johan gaan zijn ?
toen ik dat verhaal zag over de Davinci Group etc schrok ik me wezenloos hoeveel vriendjes er zitten die elkaar dekken
Maar Block zit er gelukkig niet in.
En waarom ik het denk? Als hij het niet doen breekt de hel écht los.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:56:20 #214
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106355789
quote:

[..]

Nee hoor.
:N. Baka.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:58:20 #215
347534 vincerusso
pi_106355892
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:55 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Maar Block zit er gelukkig niet in.
En waarom ik het denk? Als hij het niet doen breekt de hel écht los.
daar hebben hun maling aan , zolang ze maar op het pluche mogen zitten
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:59:08 #216
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106355926
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef vincerusso het volgende:

[..]

daar hebben hun maling aan , zolang ze maar op het pluche mogen zitten
Als hun leven hen lief is...
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106355927
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:44 schreef Droomert het volgende:

[..]

Daar houdt het ook op.
Wat moet een club nog meer hebben om een overtreffende trap te zijn? Ajax is in elk opzicht groter.
pi_106355945
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef Smoofie het volgende:

[..]

:N. Baka.
~:)
pi_106355970
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Wat moet een club nog meer hebben om een overtreffende trap te zijn? Ajax is in elk opzicht groter.
Het was in de negatieve zin enzo, 4 trainers in 3 jaar, arrogantie etc etc.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:03:07 #220
347534 vincerusso
pi_106356099
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:59 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Als hun leven hen lief is...
hun leven boeit ze niet want ze zijn blind..
pi_106356311
Zo persconferentie live bij NOS stream 15.15
pi_106356479
_o_
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:15:15 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106356665
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106356679
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Doet t niet.
Geluid wel, alleen nog geen beeld
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:20:35 #225
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106356898
Beeld.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:21:12 #226
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_106356920
RTV Oost is ook live. :)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:21:52 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106356944
quote:

[..]

Nee hoor.
Zit er eindelijk een beetje gang in dit topic
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:22:26 #228
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106356977
Munsterman :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:22:28 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106356980
Ah, krokodillentranen van Muntenman. Altijd fijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:24:01 #230
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_106357047
Kuttaaltje blijf het ook dat DuitsTwents.
pi_106357072
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:24 schreef inZanity het volgende:
Dit Twents noemen, ga ergens anders trollen knul.
_o_
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:24:51 #232
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106357084
Niets over McClaren
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106357143
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:24 schreef Smoofie het volgende:
Niets over McClaren
Hij staat op het lijstje.
Noot noot.
pi_106357146
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:24 schreef Smoofie het volgende:
Niets over McClaren
Las op andere fora ook andere namen....misschien toch geen gelopen race?
_o_
pi_106357167
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:24 schreef inZanity het volgende:
Dat gekakker uit Rotterdam. :')
pi_106357185
Het wordt Alex Ferguson.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:28:11 #237
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_106357230
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:26 schreef Droomert het volgende:

[..]

Rotterdam.
_O_
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:29:14 #238
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106357287
Jopie denkt zeker dat ze met een andere trainer kampioen waren geworden.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:29:27 #239
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106357307
Fred naar FCT lijkt me grappig :D.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:30:41 #240
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106357359
Jopie liegt :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106357371
Luhukay stond ook op de lijst las ik ergens.
♥ scars make us who we are ♥
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:31:48 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106357422
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:30 schreef Smoofie het volgende:
Dat kan hij als de beste
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:32:46 #243
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106357449
Johan Cruijff noemen bij FCT :N Vuile D......
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106357477
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:29 schreef Smoofie het volgende:
Jopie denkt zeker dat ze met een andere trainer kampioen waren geworden.
Jopie moet niet denken, ze hadden 1 keer geluk gehad met Ruiz die ze steeds in de 96e minuut erin kopt en daardoor kampioen zijn geworden. Ook door het falen van Ajax en PSV.
pi_106357483
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
Johan Cruijff noemen bij FCT :N Vuile D......
De arrogantie. :')
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:34:36 #246
347534 vincerusso
pi_106357531
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:33 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Jopie moet niet denken, ze hadden 1 keer geluk gehad met Ruiz die ze steeds in de 96e minuut erin kopt en daardoor kampioen zijn geworden. Ook door het falen van Ajax en PSV.
nou falen van ajax ? weet je wel hoeveel punten ze beiden hebben verzameld ?
pi_106357540
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:30 schreef Smoofie het volgende:
Idd :r
★★★
pi_106357543
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:34 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Ja, Ajax heeft cruciale punten laten liggen in eerste seizoenshelft.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:35:02 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106357544
Dat Co weg moet kan ik nog inkomen maar dat McClaren zijn vervanger is niet, neem dan Adrie Koster, die past beter bij de voetbal filosofie van Twente
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:36:42 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106357610
Wat kan Munsterman slecht liegen zeg. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:36:59 #251
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106357626
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:34 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Sparta thuis jonguh

:D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106357651
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Idd :r
Zijn ze bij Ajax ook heel goed in hoor.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:37:36 #253
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106357663
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:36 schreef Caland het volgende:
Nooit haast enz, mcClaren niet no.1

Wat zien we morgen?
"McClaren tekent bij CT"

:').
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106357669
Ik volg het niet, wat wordt er gelogen dan?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:37:57 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106357676
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Daar is het uitgevonden helaas :)
pi_106357684
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Weer Ajax erbij halen _O-

Het gaat om Twente.
★★★
pi_106357698
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nooit haast enz, mcClaren niet no.1

Wat zien we morgen?
"McClaren tekent bij CT"

:').
Jij snapt er ook niks van he.
Noot noot.
pi_106357707
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef Droomert het volgende:
Ik volg het niet, wat wordt er geliegt dan?
Geliegt :D
★★★
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:38:40 #259
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106357716
Hoezo opeens technisch hart :')? Dat zei hij vroega nooit.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:39:04 #260
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106357738
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Zegt de vrouw, nou, enlighten me woman.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106357759
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Als Twente supporter ben jij inderdaad beter op de hoogte ja.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:39:33 #262
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106357760
Bij Preudhomme wél een chemie?

hahah _O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106357779
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:39 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Als Twente supporter ben jij inderdaad beter op de hoogte ja.
PSV toch?
★★★
pi_106357804
Wat een afgunst hier trouwens.
Sjonge jonge.
pi_106357806
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:39 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zegt de vrouw, nou, enlighten me woman.
Hij kan op dit moment niet alles zeggen.
Noot noot.
pi_106357824
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:36 schreef Caland het volgende:
Ja vertel dan?
Noot noot.
pi_106357846
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:40 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja vertel dan?
Hij liegt niet, vertelt alleen niet alles >:)
_o_
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:41:32 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106357848
quote:

[..]

Ja vertel dan?
Je merkt het toch aan alles joh. Telkens de vraag herhalen als het hem een beetje te heet onder de voeten wordt...
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:41:36 #269
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106357851
quote:

[..]

Hij kan op dit moment niet alles zeggen.
Dat kan hij wel, hij is de baas.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106357854
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Weer Ajax erbij halen _O-

Het gaat om Twente.
Ik vind het gewoon licht ironisch dat een Ajacied zo walgt wanneer een voorzitter een keer een leugen(tje) maakt terwijl het bij Ajax aan de lopende band gebeurd. Meer niet.
pi_106357876
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon licht ironisch dat een Ajacied zo walgt wanneer een voorzitter een keer een leugen(tje) maakt terwijl het bij Ajax aan de lopende band gebeurd. Meer niet.
Walg ik er bij Ajax niet van dan?
★★★
pi_106357880
Jaloerse Ajaxxen topic.
pi_106357894
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:42 schreef Droomert het volgende:
Jaloerse Ajaxxen topic.
Jaloers op wat? _O-
pi_106357905
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Je merkt het toch aan alles joh. Telkens de vraag herhalen als het hem een beetje te heet onder de voeten wordt...
Oh ik dacht je komt met een heet nieuwtje.
Hij kan ook niet alles zeggen.
Noot noot.
pi_106357909
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:42 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Jaloers op wat? _O-
Technische hart van Twente ;(
★★★
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:43:25 #276
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106357928
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:42 schreef Droomert het volgende:
Jaloerse Ajaxxen topic.
Vuile h....
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106357929
Hou je mond dan.
pi_106357934
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat kan hij wel, hij is de baas.
Oh Smoofie, wat ben je toch een dom rund.
Noot noot.
pi_106357950
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:42 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Technische hart van Twente ;(
Hehe :7
Noot noot.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:44:03 #280
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106357958
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:43 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oke. Hoe dom ben jij dan wel niet?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106357961
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:43 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Smoofie is baas
★★★
pi_106357988
Ik heb het gevoel dat Jojoortje weer voor Twente is :{
★★★
pi_106358006
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jojoortje weer voor Twente is :{
Zou wel een Ajaxstreekje zijn he, snel op de populairste club springen.
  Forum Admin dinsdag 3 januari 2012 @ 15:45:26 #284
35723 crew  GGMM
pi_106358023
Kan het iets meer inhoudelijk?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_106358034
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:45 schreef Droomert het volgende:

[..]

Zou wel een Ajaxstreekje zijn he, snel op de populairste club springen.
Ze was voor PSV.

Wat zegt Munsterman nou!? Team staat centraal? :o
★★★
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:46:22 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106358063
quote:

[..]

Hij is een goede voorzitter en een voordeel hij is ook de baas, alleen had hij voor de aanstelling van Co misschien ook de rest van de technische staf die hij blijkbaar belangrijk vindt bij de gesprekken kunnen betrekken
pi_106358076
Baal wel dat er deze week geen VI is.
Noot noot.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:46:53 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106358084
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij is een goede voorzitter en een voordeel hij is ook de baas, alleen had hij voor de aanstelling van Co misschien ook de rest van de technische staf die hij blijkbaar belangrijk vindt bij de gesprekken kunnen betrekken
Hij zegt toch ook dat 'ie dat heeft gedaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106358129
quote:

[..]

Nou en? Het gaat om Twente. Ook al gebeurt het 1000 keer bij Ajax. Het gaat op dit moment over Twente. Meningen over Ajax worden in het Ajaxtopic gepost en niet hier.
Noot noot.
pi_106358179
Munsterman is wel aangeslagen; verdrietig .. O+
★★★
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:49:18 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106358207
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij heeft dit zelf veroorzaakt.

Vooral met de belachelijke aankoop Fer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:49:54 #292
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106358235
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij denkt natuurlijk: "Weer geld verloren , teringzooi".
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:50:31 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106358265
Ah, weer even refereren naar de stadion'ramp'

Zo kennen we je weer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106358270
Je moet de financiële middelen hebben om een vervanger van Ruiz te halen.

Maar wel even 5 miljoen voor Fer neerleggen :')
★★★
pi_106358279
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:47 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nou en? Het gaat om Twente. Ook al gebeurt het 1000 keer bij Ajax. Het gaat op dit moment over Twente. Meningen over Ajax worden in het Ajaxtopic gepost en niet hier.
Bedankt voor deze wijze les.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:50:59 #296
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106358291
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Je moet de financiële middelen hebben om een vervanger van Ruiz te halen.

Maar wel even 5 miljoen voor Fer neerleggen :')
Idd
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')