quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
9 De Jong, Luuk (NED) Aanvaller
11 Bajrami, Emir (ZWE) Middenvelder
12 Berghuis, Steven (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
21 Janko, Marc (OOS) Aanvaller
19 Douglas (NED) Verdediger
5 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
23 Buysse, Bart (BEL) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
20 Tiendalli, Dwight (NED) Verdediger
27 Vujicevic, Dario (BOS) Middenvelder
18 Leugers, Thilo (DUI) Middenvelder
24 John, Ola (NED) Aanvaller
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
16 Marsman, Nick (NED) Keeper
2 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
quote:KNVB vraagt dispensatie aan voor Douglas
AMSTERDAM - De KNVB gaat na de feestdagen een officieel verzoek voor dispensatie van Douglas indienen bij de FIFA.
De tot Nederlander genaturaliseerde verdediger van FC Twente hoopt op het Europees kampioenschap van komende zomer in Oekraïne en Polen speelgerechtigd te zijn voor Oranje.
De van oorsprong Braziliaanse Douglas is officieel al Nederlander, maar de regels van de wereldvoetbalbond schrijven voor dat een speler eerst vijf jaar in zijn nieuwe vaderland moet wonen.
De 23-jarige Douglas verblijft sinds augustus 2007 in Nederland. Het is onduidelijk of de FIFA af wil wijken van de standaardprocedure.
Als Joop het kan regelen tussen Kerst en Oud & Nieuw... Ik denk niet dat er veel protest zal zijn. Een prijswinnende trainer die terugkeert, altijd goed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:45 schreef DR-w.brink het volgende:
dat hij blijft lijkt me niet haalbaar. hopelijk maakt hij het seisoen af
Bryan Roewies maakte Twente kampioen, niet Mclarenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:58 schreef DR-w.brink het volgende:
zijn prestatie's spreken niet echt voor hem nee, maar toch kampioen van nl geworden.
Ik zou het niet een handige stap van hem vinden, of het moet een meerjarig contract worden.
Het probleem is denk ik voornamelijk dat er blijkbaar geen klik is en dat er veel frictie binnen de club ontstaat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:52 schreef DR-w.brink het volgende:
Ik weet niet of de verwachting dat steve dit team beter laat spelen reeel is.
Co. is eigenlijk toch ook best een goeie, misschien is de verwachting te hoog?
Toen Ruiz weg ging wist ik dat Twente geen kampioen zou worden. Dat scheelt twintig plus goals - vind die maar eens ergens. Of Steve het beter zou doen valt inderdaad te bezien. Toch zie ik hem wel de komende 3,5 jaar bij Twente werken, misschien wel langer - wordt hij de Alex Ferguson van Enschede.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:52 schreef DR-w.brink het volgende:
Ik weet niet of de verwachting dat steve dit team beter laat spelen reeel is.
Co. is eigenlijk toch ook best een goeie, misschien is de verwachting te hoog?
Iedereen die niet Steve is mist die klik..quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:16 schreef DR-w.brink het volgende:
was dat ook niet het gerucht vorig jaar bij M.PD?
QFTquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Bryan Roewies maakte Twente kampioen, niet Mclaren
Mooie post.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Serko het volgende:
[..]
Twente fans hebben onrealistische verwachtingen gekregen ineens. Het gaat wel erg hard.
Brama, Cornelisse, Landzaat, Wisgerhof, Tiendalli, Buysse, Janko, Bajrami en Rosales vallen ook niet op bij een simpele middenmoter zoals Nec of NAC . En ja dan is Chadli hopeloos uit vorm en mag de Jong het gaan opknappen. Dan verlies je weleens wat jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Serko het volgende:
[..]
QFT
Als je de vrije trappen en lange passes van een Janssen in vorm kwijt bent, en dan nog eens de individuele kwaliteiten van Ruiz om uit het niets goals te scoren of assists te geven, en je koopt daar niks van diezelfde kwaliteiten voor terug, dan word je geen kampioen. PSV en AZ, en Ajax hebben dit jaar zichzelf versterkt, terwijl Twente zwakker is geworden kwa individuele kwaliteiten, aanzienlijk zwakker. De logische conclusie is dat een plaats bij de tussen 1-5 allemaal acceptabel is. PSV is echt kwalitatief een stuk sterker, AZ heeft ook meer kwaliteit over het hele team. Dan heb je allemaal leuke balletje opzij en achteruit tikkers over zoals Brama, Tiendali, Landzaat. Er zit geen kracht en geen overtuiging in het middenveld, en geen creativiteit.
Nu is Chadli weer terug, maar hij kan de kar nog niet trekken.
Ik vind het dus belachelijk dat Adriaanse nu de schuld krijgt van het feit dat hij een kwalitatief zwakke selectie heeft over het geheel genomen. Zeker 5 spelers hebben niks te zoeken op dit niveau. Sinds Mclaren zijn er zoveel spelers vertrokken, het moment dat het wat minder gaat moest een keer komen, en dat is niet de schuld van de trainer. Als ze nu 8e hadden gestaan ofzo had je een punt maar ze doen gewoon nog mee in de competitie en in Europa.
Twente fans hebben onrealistische verwachtingen gekregen ineens. Het gaat wel erg hard.
Misschien wordt het tijd om alles op de twee spitsten te zetten; een manier te vinden om De Jong En Janko samen te laten functioneren. Als je toch twee, drie goals per match binnenkrijgt, dan moet je proberen er een stuk of vier te scoren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Brama, Cornelisse, Landzaat, Wisgerhof, Tiendalli, Buysse, Janko, Bajrami en Rosales vallen ook niet op bij een simpele middenmoter zoals Nec of NAC . En ja dan is Chadli hopeloos uit vorm en mag de Jong het gaan opknappen. Dan verlies je weleens wat ja
4-2-4 heeft heel goed gewerkt ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd om alles op de twee spitsten te zetten; een manier te vinden om De Jong En Janko samen te laten functioneren. Als je toch twee, drie goals per match binnenkrijgt, dan moet je proberen er een stuk of vier te scoren.
John op rechts is trouwens geen succes; je ziet aan alles dat hij zich daar niet op zijn gemak voelt. Chadli op recht, John op links, naarbinnen kappen en 50 ballen per wedstrijd blink op Janko. Kijken wat er gebeurt.
Janko wil gewoon een mooi aantal goals op zijn CV en dan door naar Italie. Hij en Fer moeten echt meer gaan spelen in de tweede seizoenshelft. Ze hebben laten zien iets toe te voegen. (Hoeveel goals hebben ze samen gemaakt? 15-20?)quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:18 schreef DR-w.brink het volgende:
hoe lang zal janko er nog zijn dan? er was toch belangstelling voor hem een tijdje terug?
Lijkt me niet zijn ding om als invaller te mogen acteren.
doelstelling is altijd nog top 5 meen ik
Janko en De Jong horen met hun kwaliteiten tot de top van het team (en Nederland). Zet ze neer, zoek ze op. Het maakt mij niet uit of dat in een 6-4-0 is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
4-2-4 heeft heel goed gewerkt ja.
leuk allemaal die 2 maar wat erachter staat is bedroevend voor een club als Twentequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Janko en De Jong horen met hun kwaliteiten tot de top van het team (en Nederland). Zet ze neer, zoek ze op. Het maakt mij niet uit of dat in een 6-4-0 is.
Valt wel mee. Datzelfde materiaal stond er de afgelopen seizoenen ook achter, minus Janssen en Ruiz. Douglas en de keeper weg en NEC-uit wordt opeens weer érg spannend. De komende negen maanden worden cruciaal wat betreft het "aanblijven" van Twente als topclub.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
leuk allemaal die 2 maar wat erachter staat is bedroevend voor een club als Twente
Janssen en Ruiz verdoezelden veel jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Valt wel mee. Datzelfde materiaal stond er de afgelopen seizoenen ook achter, minus Janssen en Ruiz. Douglas en de keeper weg en NEC-uit wordt opeens weer érg spannend. De komende negen maanden worden cruciaal wat betreft het "aanblijven" van Twente als topclub.
Alles beter dan Mathijsen , want die blundert altijdquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:04 schreef 3M1N3M het volgende:
Douglas bij Nederlands elftal, yeah right.
Vond hem eerst goed, kijk hem tegen Odense, en gister weer blunderen..
Samen met Vertonghen beste verdediger van de Eredivisie ... Hij is nog jong, zulke fouten horen er bij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:04 schreef 3M1N3M het volgende:
Douglas bij Nederlands elftal, yeah right.
Vond hem eerst goed, kijk hem tegen Odense, en gister weer blunderen..
Mathijsen is gewoon degelijk, niet goed en niet slecht. Blundert toch een stuk minder dan Douglas..quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Alles beter dan Mathijsen , want die blundert altijd
hij is stabieler dan douglas... daar blijft het wel bij..quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mathijsen is gewoon degelijk, niet goed en niet slecht. Blundert toch een stuk minder dan Douglas..
als je de berichten op het forum van fctwente.net moet geloven schijnt het tussen staff en Co (quote:Op maandag 26 december 2011 17:48 schreef ReMcOrE het volgende:
wat ik me dan wel afvraag; zijn de assistenten het eens met de werkwijze van Co (wisselende opstellingen, onlogische wissels) of luistert Co totaal niet naar ze?
Brama ooit weg bij Twente... Brama is zon speler waarvan ik denk: Tis net Heubach, die gaat niet wegquote:Brama gelinkt aan Newcastle
Wout Brama wordt nauwlettend in de gaten gehouden door Newcastle United. De club uit de Premier League ziet in de Almelose middenvelder een welkome versterking.
Newcastle United heeft goede ervaringen met verdedigende middenvelders van FC Twente. Cheick Tioté is namelijk zeer succesvol bij The Magpies en staat op het verlanglijstje van onder meer Manchester United, Chelsea en Tottenham Hotspur.
Bij een transfer van de Ivoriaan strijkt FC Twente een aantal miljoenen op. Daarom hangt er een flink prijskaartje aan Tioté en denkt de middenvelder zelf nog niet aan een vertrek. "Mensen mogen zeggen wat ze willen over mij, maar ik ben profvoetballer en speel voor Newcastle United", aldus Tioté. "Ik denk niet aan een transfer in januari. Ik ben erg blij bij deze club te mogen spelen."
Brama maakt indruk in de Europa League-wedstrijden tegen Fulham en daarom ziet manager Alan Pardew geen obstakel in de geringe fysieke kracht van Brama.
Ghehe idd..quote:Op donderdag 29 december 2011 12:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Brama ooit weg bij Twente... Brama is zon speler waarvan ik denk: Tis net Heubach, die gaat niet weg
Precies jaquote:Op donderdag 29 december 2011 12:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Brama ooit weg bij Twente... Brama is zon speler waarvan ik denk: Tis net Heubach, die gaat niet weg
Bron van de geruchtenmachine.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:14 schreef Q. het volgende:
De geruchtenmachine meldt dat Adriaanse is ontslagen en wordt opgevolgd door.... Steve McClaren. Ben benieuwd.
Twitter.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bron van de geruchtenmachine.
Axel Witsel zou het liefst elke wedstrijd tegenover hem staanquote:Op donderdag 29 december 2011 12:44 schreef Caland het volgende:
Zou de zoveelste miskoop van newcastle zijn.
Zelfs daley blind zou dat willen.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Axel Witsel zou het liefst elke wedstrijd tegenover hem staan
quote:'Ook Engelse en Russische interesse voor Janko'
FC Twente is bereid mee te werken aan een vertrek van Marc Janko. Voor zes miljoen euro mag de Oostenrijkse spits vertrekken uit Enschede. Eerder werd al bekend dat Trabzonspor concreet is voor de goaltjesdief.
Volgens het Algemeen Dagblad hebben echter ook clubs uit Engeland en Rusland interesse in Janko. Bij FC Twente is de topscorer geen vaste waarde. Bovendien hebben de Tukkers met Luuk de Jong een international in huis, voor in de punt van de aanval.
FC Twente is daarom bereid mee te werken aan een vertrek van de spits. Trainer Co Adriaanse hoopt van de transfersom een rechterspits en een linksback aan te kunnen trekken.
http://www.voetbalprimeur(...)esse_voor_Janko.html
quote:'Bajrami mag in winterstop weg bij FC Twente'
Emir Bajrami mag in de winterstop uitzien naar een nieuwe werkgever. De rechterspits heeft in het shirt van FC Twente nog geen indruk kunnen maken en mag bij een goed bod vertrekken.
Volgens het Algemeen Dagblad moet de Zweed plaatsmaken voor Dusan Tadic (FC Groningen) of Luciano Narsingh (sc Heerenveen). Daarnaast hoopt FC Twente ook Bart Buysse te verkopen. Voor de Belg is Racing Genk een serieuze optie.
Bajrami is bij FC Twente niet verzekerd van een basisplaats. De international moet op de flanken Ola John en Nacer Chadli voor zich dulden. Ook Steven Berghuis en Roberto Rosales kunnen op die posities uit de voeten.
http://www.voetbalprimeur(...)g_bij_FC_Twente.html
Rosales heeft een aantal bruikbare voorzetten afgeleverd in de eerste seizoenshelft.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:50 schreef Spatzmann het volgende:
zegt wat dat zelfs rosales de voorkeur krijgt op de rechtervleugel
Spelers mislukken altijd en overal. In het geval Twente is dat ook gevolg van het gestegen niveau. Een jaar of vijf geleden konden Denneboom en Parker nog gewoon meedoen.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:03 schreef Oidipous het volgende:
Akram, Bajrami, Parker... Volgens mij nog maar een kleine selectie uit de vele buitenlanders die afgelopen jaren zijn mislukt in Enschede. Toch wel zonde.
interesse uit spanje, engeland en rusland. Kan het nog meer standaard.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind Bajrami niet echt mislukt, maar echt veel heeft hij ook weer niet gebracht
maar als je het lijstje met geruchten bekijkt, gaat het halve elftal weg
dat is waar, je moet maar afwachten wat er echt gaat gebeuren...quote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
interesse uit spanje, engeland en rusland. Kan het nog meer standaard.
Als je aan de top wilt blijven is de helft ook gewoon niet (meer) goed genoeg.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind Bajrami niet echt mislukt, maar echt veel heeft hij ook weer niet gebracht
maar als je het lijstje met geruchten bekijkt, gaat het halve elftal weg
Bengtsson bedoel je? Co ziet blijkbaar nog altijd meer in Peter "Draaicirkel Zoals Je Nog Nooit Hebt Gezien" Wisgerhof...quote:Op donderdag 29 december 2011 19:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als je aan de top wilt blijven is de helft ook gewoon niet (meer) goed genoeg.
Tiendalli, Wisgerhof, Cornelisse, Bahrami, Landzaat, Buysse. In die Zweedse centale verdediger is blijkbaar geen vertrouwen want ik zie hem nooit. De verdediging kan wel een make-over gebruiken.
Hij is jarenlang boven zichzelf uitgestegen. Knap, maar de koek is nu helaas op.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Bengtsson bedoel je? Co ziet blijkbaar nog altijd meer in Peter "Draaicirkel Zoals Je Nog Nooit Hebt Gezien" "De Tank" Wisgerhof...
Hoe groter je als club wordt, hoe meer je miskopen opvallen.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:03 schreef Oidipous het volgende:
Akram, Bajrami, Parker... Volgens mij nog maar een kleine selectie uit de vele buitenlanders die afgelopen jaren zijn mislukt in Enschede. Toch wel zonde.
dit, en er is dit jaar een compleet andere eredivisie als vorig jaar... clubs zijn veel meer aan elkaar gewaagd waardoor de talentjes van het veld spatten en de dompers nog meer opvallenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe groter je als club wordt, hoe meer je miskopen opvallen.
quote:
Heeft niks met de afgelopen periode te maken, hoewel het wel opvalt hoe vaak hij zijn mannetje laat weglopen de laatste tijd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:58 schreef DR-w.brink het volgende:
Brama zit zeker niet aan de top bij Twente. wat een onzin zeg, hij laat al jaren een stijgende lijn zien. en nu lijkt het met hem en heel Twente iets minder goed te gaan en is hij aan zijn top, erg kort door de bocht vind ik.
vraag me af of Schilder nou echt is wat Twente nodig heeft...quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:46 schreef -AnneX- het volgende:
Nou, eerste bod op Schilder afgeslagen door NAC... niet verontwaardigend natuurlijk, gezien Joop het eerst voor een prikkie probeert
en die belachelijke vraagprijs maar gewoon betalen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:33 schreef vincerusso het volgende:
Ze moeten eerst maar eens die Tadic vastleggen.
Brama gaat al jaren - langzaam maar zeker - vooruit. Het einde van zijn ontwikkeling is echter wel in zicht, dus niet vreemd dat hij eens rond gaat kijken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:58 schreef DR-w.brink het volgende:
Brama zit zeker niet aan de top bij Twente. wat een onzin zeg, hij laat al jaren een stijgende lijn zien. en nu lijkt het met hem en heel Twente iets minder goed te gaan en is hij aan zijn top, erg kort door de bocht vind ik.
Hoi Joop, lekker voor een dubbeltje op de eerste rang he ? narcistquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
en die belachelijke vraagprijs maar gewoon betalen?
Als het effe kan..quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hoi Joop, lekker voor een dubbeltje op de eerste rang he ? narcist
wat moestie ook alweer kostten? 7 miljoen? Dan laat maar zitten en haal en leuk talentje uit een of andere divisie...quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vraag me af of Schilder nou echt is wat Twente nodig heeft...
[..]
en die belachelijke vraagprijs maar gewoon betalen?
Bij Schilder zou ik na één miljoen ophouden. Hij kan goed schieten, maar dan heb je het ook wel gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
wat moestie ook alweer kostten? 7 miljoen? Dan laat maar zitten en haal en leuk talentje uit een of andere divisie...
Lijkt me heel sterk 7 miljoen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
wat moestie ook alweer kostten? 7 miljoen? Dan laat maar zitten en haal en leuk talentje uit een of andere divisie...
Ik denk wel dat er op Tadic werd gedoeld. Schilder heb je met 1 miljoen wel binnen denk ik met de financiele problemen die NAC momenteel heeft.quote:
Ah, dat klinkt al logischerquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er op Tadic werd gedoeld. Schilder heb je met 1 miljoen wel binnen denk ik met de financiele problemen die NAC momenteel heeft.
Chadli - de Jong/Jangko - Verhoekquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toornstra en Verhoek ophalen in Den Haag
Vertel.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:21 schreef Q. het volgende:
De geruchten over een terugkeer van Steve worden nu wel heel erg sterk.
twitter:jouracule twitterde op maandag 02-01-2012 om 12:45:10Not sure how credible, but according to TC Tubantia, Steve McClaren could be replacing Co Adriaanse at FC Twente this week. They seem sure. reageer retweet
Ik denk ook niet dat hij ze vooruit gaat helpenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind een terugkeer niet verstandig, maar goed blijkbaar wil Joop het.
Die McClaren is na TWente toch wel weer aardig mislukt eigenlijk.
Voor Twente ookquote:Op maandag 2 januari 2012 15:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Die McClaren is na Twente toch wel weer aardig mislukt eigenlijk.
snap niet dat Twente hem terughaalt, het was gen trainer die op de jeugd bouwde.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Die McClaren is na TWente toch wel weer aardig mislukt eigenlijk.
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het lied toch eenmaal zullen we de kampioen.zijn..
Mwoah, ik verwacht dat Twente nog wel vaker mee gaat doen om de titel en 'm ook nog wel eens paktquote:Op maandag 2 januari 2012 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het lied toch eenmaal zullen we de kampioen.zijn..
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, ik verwacht dat Twente nog wel vaker mee gaat doen om de titel en 'm ook nog wel eens pakt
De meeste dromen zijn bedrog.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, ik verwacht dat Twente nog wel vaker mee gaat doen om de titel en 'm ook nog wel eens pakt
Wie heeft het over dromen? Twente laat gewoon zien een goede ploeg te zijn. Keer op keer.quote:
De komende paar jaar sowieso. Het is even afwachten of ze ook op langere termijn mee kunnen blijven doen om de prijzen. Of ze als club nog een paar stappen kunnen maken.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja oké. AZ is daar een goed voorbeeld van. Lukt allemaal net niet of net wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De komende paar jaar sowieso. Het is even afwachten of ze ook op langere termijn mee kunnen blijven doen om de prijzen. Of ze als club nog een paar stappen kunnen maken.
Inderdaad. Al heeft FC Twente wel meer potentie een topclub te worden dan AZ, FC Twente heeft een groter achterland. De komende jaren zullen wel cruciaal worden. Je hebt meer (transfer)geld tot je beschikking, dus is het risico op mislukkingen groter, de jeugdopleiding moet doorgroeien naar het niveau van een topclub, je moet de juiste trainers weten te strikken enz.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja oké. AZ is daar een goed voorbeeld van. Lukt allemaal net niet of net wel.
En Feyenoord komt er weer aan.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Al heeft FC Twente wel meer potentie een topclub te worden dan AZ, FC Twente heeft een groter achterland. De komende jaren zullen wel cruciaal worden. Je hebt meer (transfer)geld tot je beschikking, dus is het risico op mislukkingen groter, de jeugdopleiding moet doorgroeien naar het niveau van een topclub, je moet de juiste trainers weten te strikken enz.
Zet die bril af..quote:Op maandag 2 januari 2012 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie heeft het over dromen? Twente laat gewoon zien een goede ploeg te zijn. Keer op keer.
Met zulke backs en Rosales toch gewoon derde staan in de competitie en overwinteren in Europa.. Ja, dan ben je duidelijk middenmoot.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan heb je geen verstand van voetbal...
Met zulke backs... En matige buiten spelers als : Rosales, red je het niet
Jaja, ga jij nou maar weer fappen op Barca ofzo.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan heb je geen verstand van voetbal...
Met zulke backs... En matige buiten spelers als : Rosales, red je het niet
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jaja, ga jij nou maar weer fappen op Barca ofzo.
Tiendalli... Cornelissen.. Wisgerhof matig matig..quote:Op maandag 2 januari 2012 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met zulke backs en Rosales toch gewoon derde staan in de competitie en overwinteren in Europa.. Ja, dan ben je duidelijk middenmoot.
Derde in de competitie, overwinteren in Europa...quote:Op maandag 2 januari 2012 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tiendalli... Cornelissen.. Wisgerhof matig matig..
Odense en Wisla kan iedereen van winnen. Zelfs met een verminkte verdediging.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Derde in de competitie, overwinteren in Europa...
PSV het lastig maken in de beker en in de competitie... Ja, duidelijk dat het geen goede ploeg is.
En ondanks die knakenverdediging eindigen we vast weer boven Ajax en/of Feyenoordquote:
Nee. Ajax en PSV is de top 2.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ondanks die knakenverdediging eindigen we vast weer boven Ajax en/of Feyenoord
Als FCT zoveel blessures had zou het nu 7e staan.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:21 schreef DR-w.brink het volgende:
Doelstelling top 5.
de hele top 5 is matig.
maar je zal Ajax zijn en onder twente staan. dat is niet matig maar gewoon slecht.
als je alleen maar wereld toppers en supertalenten hebt dan maken die blesseures toch niets uit?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
Joah je kan idd beter zeggen: Ondanks jullie backs, doen jullie het gewoon heel goed.
My point exactly?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
Joah je kan idd beter zeggen: Ondanks jullie backs, doen jullie het gewoon heel goed.
Vast weer?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ondanks die knakenverdediging eindigen we vast weer boven Ajax en/of Feyenoord
hoezo weer?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vast weer?
Ajax gaat nu echt weer terugslaan. Alle blessures komen een kusje op.
En dan zijn we weer echt terug in de race.
Aaargh! De horror..quote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schrijf het dan alsjeblieft goed!
McClaren!
MCCLAREN!!!!!
Co stond er met Ajax ook niet slecht voor toen hij ontslagen werd. Later werd dat team zelfs nog kampioen. Misschien heeft de houdbaarheidsdatum van Adriaanse meer te maken met andere zaken...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
staan 3e in de competitie en overwinteren in Europa, zo slecht is dat toch niet?
ja, zo ziet het er inderdaad naar uit...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Co stond er met Ajax ook niet slecht voor toen hij ontslagen werd. Later werd dat team zelfs nog kampioen. Misschien heeft de houdbaarheidsdatum van Adriaanse meer te maken met andere zaken...
co past niet in die boeren-cultuurquote:Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef DR-w.brink het volgende:
toch zonde, Co is toch gekomen en gehaald met een visie en niet over één nacht ijs. hoe kan het dan na een paar maand al "over" zijn? niet echt passend bij Twente dit beleid.(als het al waar is)
slimme opmerking! hoe kom je er op...quote:Op maandag 2 januari 2012 20:48 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
co past niet in die boeren-cultuur
zo'n boertje als wout drama kan niet omgaan met mensen uit de grote stad.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:53 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
slimme opmerking! hoe kom je er op...
Het botert niet tussen co en de spelers en staff. Co gooit om het weekend de opstelling om en dat vindt men gewoon niet fijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef DR-w.brink het volgende:
toch zonde, Co is toch gekomen en gehaald met een visie en niet over één nacht ijs. hoe kan het dan na een paar maand al "over" zijn? niet echt passend bij Twente dit beleid.(als het al waar is)
Precies wat ik ook vind, maar hoorde ook dat het met de spelers niet klikte, dat vind ik wel een belangrijk punt. Prestaties vind ik prima, maar je ziet dat er geen chemie is tussen de spelers en de trainer...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, ben geen fan van de stijl die Co tot nu toe hanteert, maar er zo in de winterstop uitgemikt worden (als je de berichten mag geloven) vind ik ook niet wat... staan 3e in de competitie en overwinteren in Europa, zo slecht is dat toch niet?
maar blijkbaar heeft hij weinig/geen fans meer over, dan is het ook een onwerkbare situatie
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
zo'n boertje als wout drama kan niet omgaan met mensen uit de grote stad.
Grote stad in Nederlandquote:Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
zo'n boertje als wout drama kan niet omgaan met mensen uit de grote stad.
Klopt, alleen de tukkers willen gewoon een beetje vastigheid... Het stadion in kunnen gaan zonder dat je de opstelling hoeft te horen... Nu is het elke keer een verassing wie waar staat. Bij je boven genoemde clubs werkt het, tukkers waarderen het niet! Niet te moeilijk doen! Als co een basis 11 had samengesmolten was er heel wat minder aan de hand geweest!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef J2T het volgende:
En dat allemaal zonder Bryan en voor een groot deel van de eerste helft van de competitie zonder Chadli. En wat is er zo erg aan dat Co een roulatiesysteem hanteert? Bij United, City, Arsenal en Chelski gebeurt het ook. Dus niet zo huilie huilie doen Wisgerhof.
quote:Co Adriaanse ontslagen bij FC Twente
Co Adriaanse is ontslagen als trainer van FC Twente. De 64-jarige oefenmeester wordt per direct opgevolgd door Steve McClaren, die de club uit Enschede in 2010 naar de eerste landstitel in de geschiedenis leidde. Dat meldt AD Sportwereld.
De Engelsman, werkloos sinds zijn vertrek in november bij Nottingham Forest, staat vandaag nog niet voor de groep, bij de eerste training van het nieuwe jaar. De oefensessie zal worden geleid door de assistenten Alfred Schreuder, Youri Mulder en Boudewijn Pahlplatz.
Wel stapt McClaren vrijdag als hoofdcoach in het vliegtuig naar Gran Canaria, om zich onder de Spaanse zon met FC Twente voor te bereiden op de tweede helft van de competitie.
De 50-jarige Engelsman, van 2008 tot 2010 trainer in Enschede, staat nog altijd in hoog aanzien bij spelers, beleidsbepalers en supporters van FC Twente, veel hoger dan de gisteren ontslagen Adriaanse, die in juni 2011 nog met veel enthousiasme en klaroengeschal als opvolger van de naar Saudi Arabië vertrokken Michel Preud'homme was gepresenteerd.
Adriaanse heeft het al enkele maanden moeilijk in Enschede. Hoewel op de resultaten weinig valt af te dingen - FC Twente overwinterde in de Europa League staat derde op vijf punten van koploper AZ en is wel uitgeschakeld in de KNVB-beker - wekte vooral de werkwijze van Adriaanse tot irritaties.
Omdat de clubleiding geen vertrouwen meer had in het lijmen van de personele verhoudingen en voetbaltechnische tegenstellingen, zag ze geen andere uitweg dan de meest radicale: het op non-actief stellen van Adriaanse. (Redactie)
Een goede chemie geeft iig rust in de selectie en geeft de kans om mensen te laten groeien op posities ipv dat continue geschuif de hele tijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:03 schreef Skv het volgende:
Ik ben benieuwd. In 2010, toen Steve het zo goed deed, hadden we natuurlijk nog wel N'Kufo, Janssen, Ruiz, Elia etc. Dan is het ook wat makkelijker om succes te hebben. Wel duidelijk dat het opportunisme hoogtij viert. Desalniettemin hoop ik dat het wat beter werkt dan met Adriaanse.
Nee, logisch, geen N'Kufo, geen Ruiz, geen Perez.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:39 schreef Caland het volgende:
McLaren gaat het hoe dan ook niet beter doen dan tijdens zijn eerste Twente-periode.
Helemaal met je eens, maar de sfeer tussen de spelers en Co is uitermate verziekt, Joop moet iets doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:09 schreef Schanulleke het volgende:
Deze beslissing gaat alleen maar verliezers kennen. Twente zakt nu definitief weg. Dat de speelstijl van McLaren slaapverwekkend en zwak was werd volledig weggepoetst door de individuele ingevingen van Ruiz en Janssen. Die engeltjes zitten nu niet meer op zijn schouders, dus geen laatste minutengoaltjes meer om wedstrijden winnend af te sluiten en vervolgens snel te vergeten.
Adriaanse heeft, met een beetje mazzel in de toppers, het maximale uit deze selectie gehaald tot nu toe. Dat hij wordt afgedankt maakt hem de eerste verliezer.
Uiteindelijk zullen ook McLaren, Twente en Munsterman verliezen. Dronken van het succes dat ze proefden zijn ze de nuchterheid uit het oog verloren en leven ze nu in een roes uit het verleden. Jammer, Nederland had er serieus wel een topclub bij kunnen gebruiken.
Goed samengevatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:09 schreef Schanulleke het volgende:
Deze beslissing gaat alleen maar verliezers kennen. Twente zakt nu definitief weg. Dat de speelstijl van McLaren slaapverwekkend en zwak was werd volledig weggepoetst door de individuele ingevingen van Ruiz en Janssen. Die engeltjes zitten nu niet meer op zijn schouders, dus geen laatste minutengoaltjes meer om wedstrijden winnend af te sluiten en vervolgens snel te vergeten.
Adriaanse heeft, met een beetje mazzel in de toppers, het maximale uit deze selectie gehaald tot nu toe. Dat hij wordt afgedankt maakt hem de eerste verliezer.
Uiteindelijk zullen ook McLaren, Twente en Munsterman verliezen. Dronken van het succes dat ze proefden zijn ze de nuchterheid uit het oog verloren en leven ze nu in een roes uit het verleden. Jammer, Nederland had er serieus wel een topclub bij kunnen gebruiken.
De macht bij de spelers neerleggen is sowieso het begin van het einde. Beter was Joop achter Co blijven staan en had hij een aankoop gedaan in deze transferperiode. Deze selectie komt pas weer in balans met een kwaliteitsinjectie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:11 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar de sfeer tussen de spelers en Co is uitermate verziekt, Joop moet iets doen.
Wat moet Twente dan volgens jou doen? Half jaar wachten zodat de sfeer helemaal ver te zoeken is, de spelers weg willen en je helemaal van voren af aan kan beginnen? Gegokt en verloren met Co Adriaanse, nu opnieuw beginnen.
Jij en ik weten natuurlijk niet wat daar speelt, maar duidelijk is dat de chemie en het plezier bij de spelers ontbreekt, dat krijg je niet goed door een kwaliteitsinjectie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De macht bij de spelers neerleggen is sowieso het begin van het einde. Beter was Joop achter Co blijven staan en had hij een aankoop gedaan in deze transferperiode. Deze selectie komt pas weer in balans met een kwaliteitsinjectie.
Het was denk ik niet alleen de relatie tussen de spelers en Co die niet goed was. De geruchten waren er ook dat het tussen hem en Munsterman totaal niet boterde.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De macht bij de spelers neerleggen is sowieso het begin van het einde. Beter was Joop achter Co blijven staan en had hij een aankoop gedaan in deze transferperiode. Deze selectie komt pas weer in balans met een kwaliteitsinjectie.
Dit denk ik persoonlijk ook... of we meedoen voor de titel? Ja die race is er nu nog.. Of we hem winnen? Geen idee, denk eigenlijk van niet, maar dat maakt niet uit zolang er maar weer een team staat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:43 schreef Stokstaart het volgende:
Ik denk dat hij het wederom uitstekend gaat doen. Als in meedoen voor het kampioenschap.
De sfeer onder Co was enorm verziekt en nog steeds konden ze aardig bijblijven.
Ik blijf het een wanhoopsdaad vinden en die zijn meestal gedoemd te mislukkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:34 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Dit denk ik persoonlijk ook... of we meedoen voor de titel? Ja die race is er nu nog.. Of we hem winnen? Geen idee, denk eigenlijk van niet, maar dat maakt niet uit zolang er maar weer een team staat.
En eigenlijk kunnen we er ook niets van zeggen of dit goed of slecht voor Twente is... Misschien is Steve wel gewoon dé persoonlijkheid die Twente zoekt en waarmee het koek en ei is tussen spelers-coach-Munsterman..
Het wordt gewoon afwachten... KWW!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik blijf het een wanhoopsdaad vinden en die zijn meestal gedoemd te mislukken
Ik hoop het. Ik vind Janko een geweldige spits en ik vind Twente ook beter en rustiger spelen wanneer hij in de basis staat, misschien omdat ze dan weten dat die kansen en dus die goals vanzelf wel komen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:29 schreef vincerusso het volgende:
Hmm onder Steve krijgt Janko elke week een basisplaats denk ik. Aangezien hij zo hecht aan het eindproduct (doelpunten) en dat is nou juist iets wat in het straatje past van die lange
Welkom terug in de realiteit van een middenmoot clubje,Twentequote:
Bron: fctwente.nuquote:Het is al langer bekend dat FC Twente op zoek is naar een buitenspeler. Sinds het vertrek van Bryan Ruiz naar Fulham heeft het nog geen geschikte vervanger gevonden. Bovendien hopen de Tukkers Emir Bajrami te verkopen, om een eventuele aanwinst te financieren. De club uit Enschede zou momenteel met Juventus in gesprek zijn over een verhuur van Eljero Elia.
Eerder werden Dusan Tadic en Luciano Narsingh in verband gebracht met de eredivisieclub. Tadic staat op dit moment onder contract bij FC Groningen en werd eveneens al gelinkt aan Schalke 04 en Bayern München, daardoor zal Twente een grote zak met geld op tafel moeten leggen voor Tadic. Heerenveen-speler Narsingh gaf in een eerder stadium al aan graag een stap hogerop te willen maken, vooralsnog is zijn werkgever niet van plan daaraan mee te werken.
Elia begon zijn loopbaan bij ADO Den Haag, die hem uit de jeugdopleiding van Ajax had gehaald. In 2007 werd hij ontdekt door Twente, waar hij 64 wedstrijden speelde en elf keer tot scoren kwam. Door zijn goede spel in Enschede werd hij overgenomen door Hamburger SV, wat hem afgelopen zomer kwijt raakte aan Juventus. Bij de Italiaanse topclub komt hij echter weinig aan spelen toe.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:23 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het was denk ik niet alleen de relatie tussen de spelers en Co die niet goed was. De geruchten waren er ook dat het tussen hem en Munsterman totaal niet boterde.
Op basis van de resultaten kun je hem niet ontslaan. Er bestaat gewoon een gebrek aan creativiteit in het team waar Co niks aan kan doen. Maar in een situatie waarbij er een slechte werksfeer ontstaat kun je niet anders doen dan hem ontslaan.
Wat natuurlijk ook wel mee zal hebben gewogen is dat hij het team totaal niet aan het voetballen kreeg, een passieve houding had in wedstrijden, en elke wedstrijd met een andere opstelling begon.
Niemand van de spelers wist waar hij aan toe was en er konden geen automatismen ontwikkelt worden zoals je dat hebt als je elke week met dezelfde 11 speelt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:17 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens mij was het in dit topic, dat ik las dat elk jaar een nieuwe trainer maar iets voor Feyenoord en Ajax was. Jullie trainers houden het nou ook niet echt lang vol he.
Ik denk dat een trainer voor de langere termijn een utopie is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:17 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens mij was het in dit topic, dat ik las dat elk jaar een nieuwe trainer maar iets voor Feyenoord en Ajax was. Jullie trainers houden het nou ook niet echt lang vol he.
In zo'n competitie kan zelfs Feyenoord nog kampioen worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:30 schreef Smoofie het volgende:
Een andere trainer maakt FCT toch geen kampioen. FCT wordt geen kampioen meer, nooit meer.
Nee. Als PSV en Ajax een beetje groeien is er al een groot gat geslagen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In zo'n competitie kan zelfs Feyenoord nog kampioen worden.
PSV groeit niet meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Als PSV en Ajax een beetje groeien is er al een groot gat geslagen.
Ajax is groter.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:43 schreef Droomert het volgende:
Zoek de verschillen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt jammergenoeg steeds moeilijker
Hopelijk ook financieel gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
PSV groeit niet meer.
Cruijff (Ajax) wel.
kijken wat je nog te zeggen hebt als de aanstellingen van oa Blind en V Gaal goedgekeurd worden door de rechterquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
PSV groeit niet meer.
Cruijff (Ajax) wel.
Die worden dan weer ontslagen door de bestuursraad. Kost wel weer geld, helaas.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:45 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kijken wat je nog te zeggen hebt als de aanstellingen van oa Blind en V Gaal goedgekeurd worden door de rechter
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:45 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kijken wat je nog te zeggen hebt als de aanstellingen van oa Blind en V Gaal goedgekeurd worden door de rechter
Hier is toch het laatste nieuws of wat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:47 schreef Droomert het volgende:
Wat doen al die ajaxxen in een boerentopic dan.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:47 schreef Droomert het volgende:
Wat doen al die ajaxxen in een duitsers topic dan.
Henrichs zal het wel tegenhoudenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die worden dan weer ontslagen door de bestuursraad. Kost wel weer geld, helaas.
Dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Caland het volgende:
Wat doet een vrouw in een voetbaltopic?
Ga eens weg.
Neuh.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Caland het volgende:
Ga eens weg.
Dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Caland het volgende:
Ga eens weg.
Denk het niet, hij heeft belooft aan de leden dat hij de lijn Cruijff gaat volgen. En de 2 leden die erbij komen zullen wel pro-cruijff worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Henrichs zal het wel tegenhouden
Troll , je zit zeker te lachen zoals die char. in je uiquote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Troll , je zit zeker te lachen zoals die char. in je ui?
Vrouwen en voetbal.
Ajaxxen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik wou een FC Twente Ajax vergelijking maken maar toen zat hier vol met Ajaxxen.
Toen was dat niet meer leuk.
naief om Henrichs te geloven. en hoe weet je zo zeker dat die andere 2 ook pro johan gaan zijn ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk het niet, hij heeft belooft aan de leden dat hij de lijn Cruijff gaat volgen. En de 2 leden die erbij komen zullen wel pro-cruijff worden.
Nee, kun jij het ons vertellen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef DaDude1987 het volgende:
Ach gut, de kinderen komen ook weer in dit topic om ons de ogen uit te steken, enig idee hoe kinderachtig jullie zijn?
Dat vrouwmens begon over Ajax.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef DaDude1987 het volgende:
Ach gut, de kinderen komen ook weer in dit topic om ons de ogen uit te steken, enig idee hoe kinderachtig jullie zijn?
Maar Block zit er gelukkig niet in.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
naief om Henrichs te geloven. en hoe weet je zo zeker dat die andere 2 ook pro johan gaan zijn ?
toen ik dat verhaal zag over de Davinci Group etc schrok ik me wezenloos hoeveel vriendjes er zitten die elkaar dekken
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik wou een FC Twente Ajax vergelijking maken maar toen zat hier vol met Ajaxxen.
Toen was dat niet meer leuk.
daar hebben hun maling aan , zolang ze maar op het pluche mogen zittenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar Block zit er gelukkig niet in.
En waarom ik het denk? Als hij het niet doen breekt de hel écht los.
Als hun leven hen lief is...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
daar hebben hun maling aan , zolang ze maar op het pluche mogen zitten
Wat moet een club nog meer hebben om een overtreffende trap te zijn? Ajax is in elk opzicht groter.quote:
Het was in de negatieve zin enzo, 4 trainers in 3 jaar, arrogantie etc etc.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat moet een club nog meer hebben om een overtreffende trap te zijn? Ajax is in elk opzicht groter.
Doet t niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:11 schreef DaDude1987 het volgende:
http://nos.nl/sport/livestream/stream/161/
Zit er eindelijk een beetje gang in dit topicquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dit Twents noemen, ga ergens anders trollen knul.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:24 schreef inZanity het volgende:
Kuttaaltje blijf het ook dat DuitsTwents.
Las op andere fora ook andere namen....misschien toch geen gelopen race?quote:
Dat gekakker uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:24 schreef inZanity het volgende:
Kuttaaltje blijf het ook dat DuitsTwents.
Jopie moet niet denken, ze hadden 1 keer geluk gehad met Ruiz die ze steeds in de 96e minuut erin kopt en daardoor kampioen zijn geworden. Ook door het falen van Ajax en PSV.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:29 schreef Smoofie het volgende:
Jopie denkt zeker dat ze met een andere trainer kampioen waren geworden.
De arrogantie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
Johan Cruijff noemen bij FCTVuile D......
nou falen van ajax ? weet je wel hoeveel punten ze beiden hebben verzameld ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jopie moet niet denken, ze hadden 1 keer geluk gehad met Ruiz die ze steeds in de 96e minuut erin kopt en daardoor kampioen zijn geworden. Ook door het falen van Ajax en PSV.
Ja, Ajax heeft cruciale punten laten liggen in eerste seizoenshelft.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nou falen van ajax ? weet je wel hoeveel punten ze beiden hebben verzameld ?
Sparta thuis jonguhquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nou falen van ajax ? weet je wel hoeveel punten ze beiden hebben verzameld ?
Nooit haast enz, mcClaren niet no.1quote:
Daar is het uitgevonden helaasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zijn ze bij Ajax ook heel goed in hoor.
Weer Ajax erbij halenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zijn ze bij Ajax ook heel goed in hoor.
Jij snapt er ook niks van he.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nooit haast enz, mcClaren niet no.1
Wat zien we morgen?
"McClaren tekent bij CT".
Geliegtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef Droomert het volgende:
Ik volg het niet, wat wordt er geliegt dan?
PSV toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als Twente supporter ben jij inderdaad beter op de hoogte ja.
Hij kan op dit moment niet alles zeggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zegt de vrouw, nou, enlighten me woman.
Hij liegt niet, vertelt alleen niet allesquote:
Je merkt het toch aan alles joh. Telkens de vraag herhalen als het hem een beetje te heet onder de voeten wordt...quote:
Dat kan hij wel, hij is de baas.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij kan op dit moment niet alles zeggen.
Ik vind het gewoon licht ironisch dat een Ajacied zo walgt wanneer een voorzitter een keer een leugen(tje) maakt terwijl het bij Ajax aan de lopende band gebeurd. Meer niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weer Ajax erbij halen![]()
Het gaat om Twente.
Walg ik er bij Ajax niet van dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon licht ironisch dat een Ajacied zo walgt wanneer een voorzitter een keer een leugen(tje) maakt terwijl het bij Ajax aan de lopende band gebeurd. Meer niet.
Oh ik dacht je komt met een heet nieuwtje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Je merkt het toch aan alles joh. Telkens de vraag herhalen als het hem een beetje te heet onder de voeten wordt...
Oke. Hoe dom ben jij dan wel niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh Smoofie, wat ben je toch een dom rund.
Smoofie is baasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh Smoofie, wat ben je toch een dom rund.
Zou wel een Ajaxstreekje zijn he, snel op de populairste club springen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jojoortje weer voor Twente is
Ze was voor PSV.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:45 schreef Droomert het volgende:
[..]
Zou wel een Ajaxstreekje zijn he, snel op de populairste club springen.
Hij is een goede voorzitter en een voordeel hij is ook de baas, alleen had hij voor de aanstelling van Co misschien ook de rest van de technische staf die hij blijkbaar belangrijk vindt bij de gesprekken kunnen betrekkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon licht ironisch dat een Ajacied zo walgt wanneer een voorzitter een keer een leugen(tje) maakt terwijl het bij Ajax aan de lopende band gebeurd. Meer niet.
Hij zegt toch ook dat 'ie dat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is een goede voorzitter en een voordeel hij is ook de baas, alleen had hij voor de aanstelling van Co misschien ook de rest van de technische staf die hij blijkbaar belangrijk vindt bij de gesprekken kunnen betrekken
Nou en? Het gaat om Twente. Ook al gebeurt het 1000 keer bij Ajax. Het gaat op dit moment over Twente. Meningen over Ajax worden in het Ajaxtopic gepost en niet hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hij heeft dit zelf veroorzaakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Munsterman is wel aangeslagen; verdrietig ..
Hij denkt natuurlijk: "Weer geld verloren , teringzooi".quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Munsterman is wel aangeslagen; verdrietig ..
Bedankt voor deze wijze les.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou en? Het gaat om Twente. Ook al gebeurt het 1000 keer bij Ajax. Het gaat op dit moment over Twente. Meningen over Ajax worden in het Ajaxtopic gepost en niet hier.
Iddquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Je moet de financiële middelen hebben om een vervanger van Ruiz te halen.
Maar wel even 5 miljoen voor Fer neerleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |