quote:
RTL4 van 21:30 - 23:30 uurquote:The best of the Top 2000
Al tien jaar lang barst vanaf de kerstdagen de Top 2000 a gogo los om tussen kerst en oud & nieuw zes avonden z'n licht te schijnen op de grote lijst van Radio 2. De complete popgeschiedenis passeert dan de revue. Onvermoeibaar en met zichtbaar enthousiasme ontvangt Matthijs van Nieuwkerk diverse bijzondere gasten. Popprofessor Leo Blokhuis diept elk jaar opmerkelijke verhalen uit de popgeschiedenis op en verder zit de serie vol met videoclips, reportages en historische muzieklessen. Aan de vooravond van een gloednieuwe serie zetten we de hoogtepunten van tien jaar Top 2000 a gogo op een rij. Met o.a. hilarische quizfragmenten van kandidaten als John de Wolf, Regi Blinker, Patricia Paay, Alexander Pechtold en Tatjana Simic. Ook geeft Leo Blokhuis een geschiedenisles over White Christmas en zijn er bijzondere reportages te zien over The Shirts - Tell me your plans, Martha Reeves & The Vandellas - Dancing in the street en The devil went down to Georgia van de Charlie Daniels Band.
Bron: tvgids.nlquote:All you Need is Love Kerstspecial
Robert 'Doctor Love' ten Brink herenigt verre liefdes en familieleden speciaal voor de feestdagen met elkaar. De 'slachtoffers' in kwestie worden overvallen met de hereniging, wat voor emotionele en ontroerende televisie zorgt.
Oh de ziekte, ik werd altijd gedwongen dat te kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:14 schreef Karina het volgende:
Zondag op Ned. 3 van 19:25 - 20:20 uur
[..]
RTL4 van 21:30 - 23:30 uur
[..]
Bron: tvgids.nl
Allebei de programma's? Of alleen All you Need? Ik keek het zelden, maar de Kerstuitzending wilde ik nooit missen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
Alles rond de kerst.
[..]
Oh de ziekte, ik werd altijd gedwongen dat te kijken.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:12 schreef Cool_Runner het volgende:
kerstavond Bad Santa op veronica.
All you Need is Love.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Allebei de programma's? Of alleen All you Need? Ik keek het zelden, maar de Kerstuitzending wilde ik nooit missen.
Oh, tof.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:10 schreef Karina het volgende:
Maandag om 22:10 uur op Nederland 2
Nationale Wetenschapsquiz
Wel jammer dat het niet meer door Wim T. Schippers wordt gepresenteerd.
Wat is dat een vervelende kerel als presentator.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:10 schreef Karina het volgende:
Wel jammer dat het niet meer door Wim T. Schippers wordt gepresenteerd.
Hij deed dit juist altijd hardstikke leuk (vond ik dan).quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dat een vervelende kerel als presentator.
Volgens mij houdt tong daar wel van.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:34 schreef Karina het volgende:
Nog iets heel anders op Eerste Kerstdag: BBC 1 om 21:00 uur, Strictly Come Dancing Kerst Special.
Het komt vanavond én morgen in de herhalingquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
All You Need Is Love/ander zoetsappig kerstgezeik.![]()
Dat is dan wel een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het komt vanavond én morgen in de herhaling
Zal wel een duur programma zijn ook, en veel mensen zijn iig 1 dag weg met de kerst, dus zo kunnen we het allemaal niet missen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dan wel een beetje overdrevenKun je wel kijken als het kerstdiner saai is.
Ja daar heb je helemaal gelijk in, gisteravond leek het (hier) ook weer herfst met de hoeveelheid regen en harde windquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:17 schreef Karina het volgende:
Hier is het ook niet echt KerstweerAl hoeft voor mij al die sneeuw ook weer niet, maar voor het programma is het wel een leuker plaatje. Ik ben benieuwd of het inderdaad alleen in Australie is.
Ik kan ook nog wat opnemenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jouw keuze gaat toch alleen maar om Pau!l of All you need is love?
Sunday Night Fever was ik ook helemaal vergeten. Maar dat is dan toch zondag? Niet morgen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daar heb je helemaal gelijk in, gisteravond leek het (hier) ook weer herfst met de hoeveelheid regen en harde wind
Maar ik zit wel in een wollen trui, en in Australië zitten ze in bikini
Ik zag trouwens net dat Sunday Night Fever morgen weer komt, was ik alweer vergeten.
Eigenlijk wil ik na vorige week afhaken, maar nu twijfel ik weer...
Morgen is het al zondag.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch zondag? Niet morgen.
Morgen is het toch zondag?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Sunday Night Fever was ik ook helemaal vergeten. Maar dat is dan toch zondag? Niet morgen.
En Jamie Oliver op 4 met een kerstdiner.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:11 schreef Karina het volgende:
NU op Nederland 2: Riverdance in Bejing.
quote:
http://www.tvgids.nl/programma/11984283/Knoop_gala%21/quote:Grote muzikale talenten met een verstandelijke beperking krijgen de kans van hun leven om samen met bekende Nederlandse artiesten muziek te maken. Samen met hun idolen oefenen ze voor een schitterende afsluiting; Het Knoop in je zakdoek Muziekgala. Eindelijk is het zover. Tijd voor de limousine en rode loper en een daverend applaus. De muzikanten van Knoop in je zakdoek komen in stijl naar het De La Mar Theater in Amsterdam om samen met het Metropole Orkest en hun idolen op te treden voor een gigantisch publiek.
rtl.nl/service/gidsquote:
De oude Sinterklaas, zo.... hoef je ook niet meer te kijken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:49 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel af en toe even zappen naar Paul, ik ben benieuwd wie de Kerstman is.
Ik heb tussendoor wat stukjes gezien, hij was leukquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:23 schreef trovey het volgende:
[..]
De oude Sinterklaas, zo.... hoef je ook niet meer te kijken.
Jep.quote:
Is toch heerlijk?quote:Op zondag 25 december 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
En het is half 10 geweest, niets meer op tv, ja de Toppers
Je PI is misleidendquote:
Opnames uit de zomer ook nogquote:Op zondag 25 december 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
En het is half 10 geweest, niets meer op tv, ja de Toppers
Wij gaan dit ook zo kijkenquote:Op zondag 25 december 2011 22:19 schreef Flat-Eric het volgende:
Denk dat ik dit ga kijken: Millennium - Mannen die vrouwen haten deel 1, op Ned3. Van 22:30 - 00:00
Niet heel erg kerstigquote:
Karinaquote:
Nee, ik vind het zo tof, jij sportvrouwquote:
quote:Op zondag 25 december 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het zo tof, jij sportvrouw
Dat maakt het extra leuk, dat je dan zo graag kijkt.quote:Op zondag 25 december 2011 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]Zelf doe ik niet eens aan sport, maar kijken vind ik leuk.
Ik zat te zappen en kon echt niets anders vinden, All you Need heb ik al gezien gisteren en ik luister ondertussen naar Top 2000. Dit is mooi voor op de achtergrond (nou ja mooi, goed te kijken zonder geluid).quote:Op zondag 25 december 2011 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat maakt het extra leuk, dat je dan zo graag kijkt.![]()
En boksen kijken tijdens kerst is wel geestig
Oe dat is wel heel erg.quote:Op zondag 25 december 2011 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag uit ellende maar Bananasplit gekeken
En ik moest zelfs om de grapjes van Frans lachenquote:
Ik heb het nog nooit gezien dat programmaquote:Op zondag 25 december 2011 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En ik moest zelfs om de grapjes van Frans lachen![]()
![]()
Morgen gelukkig weer voetbal op TV...zo'n voetballoze zondag is haast niet te doen
Dat is nu op 1.quote:in North Yorkshire, de Achterhoek van Engeland, neemt een club van plattelandsvrouwen een bijzonder initiatief. De echtgenoot van één van hen is overleden aan leukemie en in een poging geld in te zamelen voor kankeronderzoek, besluiten ze een kalender te maken, met foto’s van zichzelf.
Naaktkalenders
Interessant, want de dames van middelbare leeftijd zijn gewoonlijk niet op naaktkalenders te zien. Desondanks, of misschien juist wel dankzij dit feit, vliegt de kalender de winkel uit en wordt het een wereldwijde hit. En dat heeft de nodige gevolgen voor het leven van de vrouwen. Calendar Girls is gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Straks, RTL8.quote:A Michael Bublé Christmas
van het kerstconcert van zanger Michael Bublé met daarin gastoptredens van Justin Bieber, Puppini Sisters, Naturally 7', Thalia, Oscar The Grouch en Kellie Pickler.
*kras*kras*quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |