Moet dat niet 3hoek zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GEO matherfakking 4kant.. fakking vet!
Die had JA gezegd maar volgens mij had hij er de 1e dag al spijt van, die zit gewoon zijn tijd ook....... (volgens mij)quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat Coen gewoon weinig zin heeft in SR dit jaar.. althans zo komt het wel over..
Eens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoef Coen volgend jaar ook niet zo nodig terug... naast de onvermijdelijke Giel wil ik Veenstra en Rabbering terug... of geen Domien maar gewoon een kans!
Ik denk dat veenstra wel iets meer kans krijgt aangezien hij een Tukker is en het huis in Enschede staat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoef Coen volgend jaar ook niet zo nodig terug... naast de onvermijdelijke Giel wil ik Veenstra en Rabbering terug... of geen Domien maar gewoon een kans!
Timur vind ik het ook goed doen iddquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:04 schreef Rainesz het volgende:
Voor mij is de grote verrassing toch zeker Timur. die doet het onverwachts heel goed.
1e shift was voor hem duidelijk wennen, maar daarna heeft hij de smaak opgepakt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:04 schreef Rainesz het volgende:
Voor mij is de grote verrassing toch zeker Timur. die doet het onverwachts heel goed.
Eens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
Timur zeker tof, rickrolls, toffe muziek, acties
Domien inderdaad!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Maar wat hij doet.. doet hij goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:09 schreef CindieY het volgende:
De enige die natuurlijk niet verrast is Ekdom, die doet toch hetzelfde.
Hij doet het erg leuk, maar is idd niet verrassend. Meer van hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:09 schreef CindieY het volgende:
Gerard viel beetje tegen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:09 schreef CindieY het volgende:
maar hij doet het toch goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:09 schreef CindieY het volgende:
die zit er ook voor de 6e keer erin, maar de graveyard shifts van hem zijn toch behoorlijk vermakelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:09 schreef CindieY het volgende:
Mwaah, of je Ekdom nou hoort in z'n lunchshow of tijdens een graveyardshift, ik vind 't niet meer of minder vermakelijk dan anders.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die zit er ook voor de 6e keer erin, maar de graveyard shifts van hem zijn toch behoorlijk vermakelijk.
Leids ontzet is datquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:11 schreef Yurithemaster het volgende:
de 3 oktober verenging klinkt als een sekte
morgen 21:00quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]lekker nummer
[ afbeelding ]
Sowieso Leidenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:11 schreef Yurithemaster het volgende:
de 3 oktober verenging klinkt als een sekte
Wesley is niet thuis, die is ergens anders logeren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso Leidenze kunnen het huis bijna beter bij Wesley in de achtertuin zetten
Bij Arjen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wesley is niet thuis, die is ergens anders logeren.
iddquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:18 schreef Karina het volgende:
Die kindjes nu op NL 3, we are the Champions
Arjen van glas.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neeals Wesley hem had geraakt was hij er niet bij geweest op het EK.
quote:
picsquote:
twitter:arminvanbuuren twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 16:23:02Can't wait! RT @christianburns_: Flying out to the Netherlands to do a special christmas performance with @arminvanbuuren tmrrw on 3FM #SR11 reageer retweet
Even snel met het vliegtuig heen en weer naar een plek voor een set.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:26 schreef franklop het volgende:
twitter:arminvanbuuren twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 16:23:02Can't wait! RT @christianburns_: Flying out to the Netherlands to do a special christmas performance with @arminvanbuuren tmrrw on 3FM #SR11 reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net in overleg met mezelf en in alle wijsheid besloten dat ik klaar ben met werken voor vandaag. Nu afsluiten en in de trein naar huis![]()
Tot later!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net in overleg met mezelf en in alle wijsheid besloten dat ik klaar ben met werken voor vandaag. Nu afsluiten en in de trein naar huis![]()
Tot later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |