Er zijn er vandaag wel een aantal heen inderdaadquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben benieuwd of we nog FOK!kers gaan zien bij het huis.
Wouden die niet om 7uur schreeuwen bij Gerard?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er zijn er vandaag wel een aantal heen inderdaad
Geen idee..quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:49 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Wouden die niet om 7uur schreeuwen bij Gerard?
Sommigen, ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:49 schreef Rainesz het volgende:
[..]
maar dan draait Timur, althans dat zei Timurquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:49 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Nee toch?! Timur 22uur pasquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:50 schreef franklop het volgende:
[..]
maar dan draait Timur, althans dat zei Timur
hij zei dat door de brievenbus tegen Annemiek geloof ik, maar wellicht heeft ie het zelf foutquote:
Coen zei gisteren ook dat hij de Graveyard had.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:51 schreef franklop het volgende:
[..]
hij zei dat door de brievenbus tegen Annemiek geloof ik, maar wellicht heeft ie het zelf fout
3FM.nl zegt ook dat Timurr moetquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:52 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Coen zei gisteren ook dat hij de Graveyard had.Ik denk dat hun hersenen hun een beetje in de steek laten.
Nog Groter? Paul z'n bril is al bijna Exceptional Transportquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:49 schreef CindieY het volgende:
Eén van m'n stagecollega's heeft pas echt een grote bril, daar is die van Paul serieus niks bij.
Ik denk dat Coen gewoon weinig zin heeft in SR dit jaar.. althans zo komt het wel over..quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:52 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Coen zei gisteren ook dat hij de Graveyard had.Ik denk dat hun hersenen hun een beetje in de steek laten.
Klopt. Schema op vrijdag toch weer helemaal om nog.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:52 schreef franklop het volgende:
[..]
3FM.nl zegt ook dat Timurr moet
http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5349783
Zie je dat groepje enthousiastelingen die constant staan te springen, dat zijn FOK!ers!quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben benieuwd of we nog FOK!kers gaan zien bij het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |