Whehe. Mental imagequote:Op vrijdag 23 december 2011 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Bespaard me wel seks met Giel ik weet nu toch al hoe hij klinkt
twitter:woordgrap3fm twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 13:25:34Hans Senten heeft een plaat aangevraagd. Gerard: "Nou Hans, je achternaam is binnen hoor!" *ka-ching* #woordgrap #3fm #sr11 reageer retweet
Daarom gebruik ik last.fmquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Heerlijke muziek altijd tijdens SRAllerlei soorten muziek, precies mijn ding
ja wel er moet geloof ik een nieuwe lambdasonde een keer in, maar hij geeft verder geen foutmelding.. ik heb er geen verstand van...quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook.
Ow dat is irritant. Het is niet te maken??
IEUWquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Talpa had als laatste redding toch een rukmarathon met 100 mannen in 1 ruimte opgezet of zo?. Is dat geen idee voor een Fok! SR actie?
ESotSM.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Mr. Blue Sky, ontdekt na het kijken van Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Nummer zat niet in de film:quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Mr. Blue Sky, ontdekt na het kijken van Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
quote:Other songs featured are from artists such as Jeff Lynne's E.L.O. ("Mr. Blue Sky" was featured in trailers and television spots but not used in the film)
Last hebben van storingquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:29 schreef alors het volgende:
heerlijk storing tijdens dit nummer, gelukkig duurt het nog maar een halfjaar
Ow dat is irritant. Vroeger werd je dan weleens gebeld..quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ging dus naar school toe, kreeg ik te horen dat alle lessen waren uitgevallen en dus eerder vakantie had. Hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen ofso
Idd, en op de schoolsite stond/staat ook niks eroverquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is irritant. Vroeger werd je dan weleens gebeld..
inclusief vraagteken naast je hoofd?quote:
Probleem ook met al die nieuwerwetse auto's. Alles is electronisch en als het een vervangen is, komt er een foutmelding voo rhet andere. Dat heeft ons 2 weken geleden nog ¤ 550,= gekost.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wel er moet geloof ik een nieuwe lambdasonde een keer in, maar hij geeft verder geen foutmelding.. ik heb er geen verstand van...
het zijn gewoon steeds van die kleine dingetjes die komen en vervolgens kost het klauwen vol met gelden dat is gewoon best jammer als je zo'n dure auto hebt gekocht....
Dat wil niet zeggen dat een andere auto dat ook niet zou kunnen hebben, maar een iets zuiniger en kleiner kan best wel...
hadden dr ouders wel een 'ne' erachter mogen zettenquote:
Dikke fail dus!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, en op de schoolsite stond/staat ook niks erover
ja dat...quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Probleem ook met al die nieuwerwetse auto's. Alles is electronisch en als het een vervangen is, komt er een foutmelding voo rhet andere. Dat heeft ons 2 weken geleden nog ¤ 550,= gekost.![]()
Auto's moeten het gewoon doen!
Je hebt vakantie laat gaan, en gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, en op de schoolsite stond/staat ook niks erover
Dat vind ik wel mooie instelling eigenlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt vakantie laat gaan, en gefeliciteerd.
Thnxquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt vakantie laat gaan, en gefeliciteerd.
Why?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:38 schreef ConscienceNL het volgende:
Mr. Houdoe is de nieuwe Hans zo te zien?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:38 schreef ConscienceNL het volgende:
Mr. Houdoe is de nieuwe Hans zo te zien?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Is even habbo googlen, wtf is dat dan weer.
Habbo Hotel jongen! Meubi ruilen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Is even habbo googlen, wtf is dat dan weer.
Ziet er grafisch wel goed uit iig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:40 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Habbo Hotel jongen! Meubi ruilen?
Zullen wij saampjes even schuifelen op dit nummer?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:42 schreef Axia het volgende:
'in my life there is been heartache and pain'...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zullen wij saampjes even schuifelen op dit nummer?
ik heb echt hardop gelachen achter mijn laptopjequote:Op vrijdag 23 december 2011 13:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
De Klusjesmannen van gisteren was weer goed trouwensDe geboorte van Jezus met dat gehakt en ketchup, hahaha
Hebben ze een bordje 'FOK!' bij zich?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Wel kijken of er inmiddels bekenden staan want vanmiddag zouden er een zooi van fok heen gaan
geen idee maar een paar kan ik wel herkennenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:45 schreef Axia het volgende:
[..]
Hebben ze een bordje 'FOK!' bij zich?
vast welquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
SchuifelenWordt dat tegenwoordig nog gedaan??
Voor jou altijd pop.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:48 schreef Axia het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht dat ik met Mr. Death Wish zou gaan schuifelen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:50 schreef TheVulture het volgende:
Nee tegenwoordig is het schuren, en klaarkomen in de boxershorts
nee toch ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen aan de dance/house was..
Ben je 19 of zo... met je ouderwetse ideeen. Condoom al omdoen voor binnenkomst.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog van de oude gardequote:Op vrijdag 23 december 2011 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
SchuifelenWordt dat tegenwoordig nog gedaan??
whahahaquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor nooit meer jeugd over schuifelen... maar ik ben ook nog van de oude garde. En Twan is nog net te jong...quote:
AL?? hmm.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben al 31... in mijn tienerjaren moest je een condoom nog uitwassen en hergebruiken
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben al 31... in mijn tienerjaren moest je een condoom nog uitwassen en hergebruiken
Succesquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Prince Igor.
En ik ben naar mn rijexamen
Succes!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Prince Igor.
Heel veel succesquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Prince Igor.
Succes!!!! zet em op !quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Prince Igor.
Dat is wel leuk in dit topic. Zit van jong tot oud. Uiteindelijk komt het allemaal weer samen. Zo gaat dat ook met de top2000.quote:
Het is maar een paar keer zuchten en je bent de 30 voorbijquote:
Een en al liefde.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk in dit topic. Zit van jong tot oud. Uiteindelijk komt het allemaal weer samen. Zo gaat dat ook met de top2000.
Ja eigenlijk wel. Ben namelijk al 28quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is maar een paar keer zuchten en je bent de 30 voorbij
Hoe jong ben je dan?quote:
Voel je jezelf dan nog jong??quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:59 schreef Axia het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ben namelijk al 28
Oh, das nog maar even, dan kom je ons ook vergezellenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:59 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik 15quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:59 schreef Axia het volgende:
[..]
Hahahaha...inderdaad!quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, das nog maar even, dan kom je ons ook vergezellen
Ik ben nog geen 30 hequote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, das nog maar even, dan kom je ons ook vergezellen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:03 schreef TheVulture het volgende:
15 jaar![]()
Ik had je vader kunnen zijn... in bepaalde kringen
Maar al wel ruim over de helft van de 20jarigen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:02 schreef Axia het volgende:
[..]
Hahahaha...inderdaad!
[..]
Ik ben nog geen 30 he![]()
Toen ik 15 was, hadden we net een pentium 2 thuis.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Wow... 15.. toen ik 15 was had ik ook net FOK! ontdekt
Wow, luxe, ik begon met internet op een 486quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:04 schreef Axia het volgende:
[..]
Toen ik 15 was, hadden we net een pentium 2 thuis.
Hij wordt bijna niet gedraaid en kan dus ook geen succes zijn op die manier. Ik snap ook niet waarom ze hem zo weinig draaien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:04 schreef Bbs29 het volgende:
Even tussendoor, dat thema nummer van Ilse de Lange is niet echt een succes, of wel? Ik hoor m bijna nooit...
Dat klinkt nog erg ver weg, duurt vast nog jaaaaren!quote:
Mijn ouders hebben nog mijn Nintendo 8bit. En de oude Commodore. Die wil ik ervenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wow, luxe, ik begon met internet op een 486
Ja toen we nog moesten wachten als de computer uit ging. Want dan drukte je op het uitknopje.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:04 schreef Axia het volgende:
[..]
Toen ik 15 was, hadden we net een pentium 2 thuis.
En fok bestond niet eens.
Ach, je bent zo oud als je je voelt en gedraagt! Ik ga nog steeds naar concerten, festivals enz.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt nog erg ver weg, duurt vast nog jaaaaren!
*kop in zand steekt*
misschien ergens een bewuste keuze?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij wordt bijna niet gedraaid en kan dus ook geen succes zijn op die manier. Ik snap ook niet waarom ze hem zo weinig draaien.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:06 schreef Axia het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben nog mijn Nintendo 8bit. En de oude Commodore. Die wil ik erven
Pijnlijk soms hier... Ik werd vorig jaar gehosseld door iemand waarvan ik er op tijd achterkwam dat hij nog jonger was dan de helft van mijn eigen leeftijd...quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat scheelt maar 6 jaar met mijn oudste zoon.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word ook al oud hoor. Ik heb Balkenende zijn regeringsperiode nog bewust meegemaakt
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word ook al oud hoor. Ik heb Balkenende zijn regeringsperiode nog bewust meegemaakt
Ja, dat denk ik ook. Maar ik snap het niet eigenlijk. Nummer is speciaal voor sr geschreven en kan dan toch ook gewoon gebruikt worden??quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien ergens een bewuste keuze?
vanwege haar vader bedoel ik dan
De meesten van ons wel...quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:07 schreef BBQSausage het volgende:
15, heb je wel toestemming van je ouders om te mogen FOK!en?
Hoe jong ben je dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had zelfs een vriend die heeft nog kunnen stemmen tijdens 1 van die verkiezingen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra ik het internet opga 14, daarbuiten 21.
Ben jij echt het broertje van uzunumaki? Dat was toch de user die overleden is? Of heb ik het nu helemaal mis??quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
Genesis, ik heb er helemaal niets mee...
Uzumaki_Naruto Die ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben jij echt het broertje van uzunumaki? Dat was toch de user die overleden is? Of heb ik het nu helemaal mis??
quote:
Ja, die bedoelde ik. Mijn man en ik hebben hem destijds "gevolgd" hier bij Fok! Mijn man komt ook uit D. Die is daar opgegroeid.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Uzumaki_Naruto Die ?
zo ja ja mijn broer
Je bent toch hier...quote:
hoor het achtergrondmuziekje, er zit haast achterquote:
Hij klinkt inderdaad erg hyper!! Of hij wil zoveel mogelijk mensen aan het woord laten.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Paar jongetjes verdienen 1900 euro met auto's wassen? Volgens mij zijn die auto's ook gratis leeggeroofd als extra service.
quote:
Ah okequote:Op vrijdag 23 december 2011 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik. Mijn man en ik hebben hem destijds "gevolgd" hier bij Fok! Mijn man komt ook uit D. Die is daar opgegroeid.
mja J, is ook thuis.. die verveelt zich ook ....quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent toch hier...
Ik ben aan het werk en het is erg stil. Ik ga zo even ergens een chocolaatje scoren. Heb zin in wat lekkers en niets bij me.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja J, is ook thuis.. die verveelt zich ook ....
No offense, anders ga je DMen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vreselijk wat er toen gebeurd is. Hoe gaat het met jullie?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ga even een potje kaarten? Of een ander gezelschapsspelletje...
Ja of openkaart spelen. Ik ben Ajacied dus van een topic met een hoog soap gehalte houd ik ook wel.quote:
Wie komt bij je laahaaaaangsquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:21 schreef JaneDoe het volgende:
oooooooooooooo de statiegeldmaaaaaaaan
Ja vreselijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vreselijk wat er toen gebeurd is. Hoe gaat het met jullie?
Het is Paulllllquote:
Oh ja sorry, ff luisterenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Het is PaulllllHeb je me nou al teruggeluisterd? Je negeert me
Je moet niet hard-to-get spelen met me Paul, hoe groot je dan ook bent...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kan echt minuten naar jouw ava kijken en dan zachtjes gniffelen![]()
![]()
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:39 schreef BBQSausage het volgende:
Maakt ie nou een grap, of woont ie daar nu echt?
hij woont daar echt, uitleg is nuquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:39 schreef BBQSausage het volgende:
Maakt ie nou een grap, of woont ie daar nu echt?
Beetje vertraging hierquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
hij woont daar echt, uitleg is nu
Is zojuist gebeurdquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks gaat hij weer een snik in zijn stem brengen hoor. Ahw zo zielug!
Koenders de makkelijkst lullende politicus ooit. Die kan zich nog uit een verkrachting op een minderjarige lullen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:50 schreef Yurithemaster het volgende:
toen ik koenders zag dacht ik he komt er misschien een ovenverwachte bijdrage van de regering maar hij is allang geen minister meer
quote:
Inderdaad een mooi moment SR af te zetten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:52 schreef Lamabal het volgende:
Jammer van dit nummer. Vind het niet zo mooi
Wijd open?!?quote:
En Alter Bridge dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja.. sorry? Ik vond het ook niet mooi eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |