quote:
Ja, die bedoelde ik. Mijn man en ik hebben hem destijds "gevolgd" hier bij Fok! Mijn man komt ook uit D. Die is daar opgegroeid.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Uzumaki_Naruto Die ?
zo ja ja mijn broer
Je bent toch hier...quote:
hoor het achtergrondmuziekje, er zit haast achterquote:
Hij klinkt inderdaad erg hyper!! Of hij wil zoveel mogelijk mensen aan het woord laten.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Paar jongetjes verdienen 1900 euro met auto's wassen? Volgens mij zijn die auto's ook gratis leeggeroofd als extra service.
quote:
Ah okequote:Op vrijdag 23 december 2011 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik. Mijn man en ik hebben hem destijds "gevolgd" hier bij Fok! Mijn man komt ook uit D. Die is daar opgegroeid.
mja J, is ook thuis.. die verveelt zich ook ....quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent toch hier...
Ik ben aan het werk en het is erg stil. Ik ga zo even ergens een chocolaatje scoren. Heb zin in wat lekkers en niets bij me.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja J, is ook thuis.. die verveelt zich ook ....
No offense, anders ga je DMen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vreselijk wat er toen gebeurd is. Hoe gaat het met jullie?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ga even een potje kaarten? Of een ander gezelschapsspelletje...
Ja of openkaart spelen. Ik ben Ajacied dus van een topic met een hoog soap gehalte houd ik ook wel.quote:
Wie komt bij je laahaaaaangsquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:21 schreef JaneDoe het volgende:
oooooooooooooo de statiegeldmaaaaaaaan
Ja vreselijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vreselijk wat er toen gebeurd is. Hoe gaat het met jullie?
Het is Paulllllquote:
Oh ja sorry, ff luisterenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Het is PaulllllHeb je me nou al teruggeluisterd? Je negeert me
Je moet niet hard-to-get spelen met me Paul, hoe groot je dan ook bent...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kan echt minuten naar jouw ava kijken en dan zachtjes gniffelen![]()
![]()
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:39 schreef BBQSausage het volgende:
Maakt ie nou een grap, of woont ie daar nu echt?
hij woont daar echt, uitleg is nuquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:39 schreef BBQSausage het volgende:
Maakt ie nou een grap, of woont ie daar nu echt?
Beetje vertraging hierquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
hij woont daar echt, uitleg is nu
Is zojuist gebeurdquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks gaat hij weer een snik in zijn stem brengen hoor. Ahw zo zielug!
Koenders de makkelijkst lullende politicus ooit. Die kan zich nog uit een verkrachting op een minderjarige lullen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:50 schreef Yurithemaster het volgende:
toen ik koenders zag dacht ik he komt er misschien een ovenverwachte bijdrage van de regering maar hij is allang geen minister meer
quote:
Inderdaad een mooi moment SR af te zetten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:52 schreef Lamabal het volgende:
Jammer van dit nummer. Vind het niet zo mooi
Wijd open?!?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |