Dat tweede kan je ook zeggen, is namelijk ook zo ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:17 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dat is speculeren....en op niets gebaseerd. De keeper kreeg immers wél rood....
Je kan ook zegggen...als die malloot niet het veld op was gekomen, was er helemáál niets gebeurd
Of als eindstand.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat tweede kan je ook zeggen, is namelijk ook zo ja.
Verder is het of geheel overspelen, of juist vanaf dat punt verder. Een tussenweg zal er niet zijn
Zijn nederlands is erg goed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
wat word er toch vreemd gereageerd,dit is toch super,zoals dit opgelost word,kan toch niet door een persoon,allemaal om zeep geholpen worden,en nu een mooie wedstijd
cees, hoorn | 17:06 | 23.12.11
Ik moest hier echt keihard om lachen.Stereotype van een Telegraaf-lezer.
Overspelen is ook oneerlijk heh. Het stond 1-0 voor Ajax.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:22 schreef joers1 het volgende:
Mee eens...geen tussenweg.
Of alles overnieuw, of vanaf dat moment (en DUS met 10 man voor AZ). Dat laatste zal AZ niet mee akkoord gaan en dan krijg je de situatie dat de KNVB reglementair een winnaar (Ajax) moet aanwijzen. En DAT zal men wss. niet doen, gezien (waarschijnlijk) het feit dat Ajax aansprakelijk zal worden gehouden voor het feit dat die mafkees het veld op KAN komen...
bestaat er een eerlijke oplossing?? (voor beide partijen?)quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Overspelen is ook oneerlijk heh. Het stond 1-0 voor Ajax.
Ja, doorspelen 11 vs 11.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:23 schreef joers1 het volgende:
[..]
bestaat er een eerlijke oplossing?? (voor beide partijen?)
Reactie van Verbeek kwam pas na de rode kaart. Je zag dat hij boos was op de scheids om de rode kaart. Dus dat is geen speculeren, dat is een feit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:17 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dat is speculeren....en op niets gebaseerd. De keeper kreeg immers wél rood....
Je kan ook zegggen...als die malloot niet het veld op was gekomen, was er helemáál niets gebeurd
Dat zei i kal jaquote:
Nee dat is JOUW interpretatie en dus speculerenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Reactie van Verbeek kwam pas na de rode kaart. Je zag dat hij boos was op de scheids om de rode kaart. Dus dat is geen speculeren, dat is een feit.
Is ook niet veel mis mee...eigenlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:25 schreef msnk het volgende:
Rode kaart werd toch kwijtgescholden? Of gaat dat nu ineens niet meer door? Doorspelen 11vs11, niets mis mee.
Kaart is geseponeerd, er zal gewoon 11 vs 11, 1-0 worden doorgespeeld. WEL een tussenweg dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:22 schreef joers1 het volgende:
Of alles overnieuw, of vanaf dat moment (en DUS met 10 man voor AZ). Dat laatste zal AZ niet mee akkoord gaan en dan krijg je de situatie dat de KNVB reglementair een winnaar (Ajax) moet aanwijzen. En DAT zal men wss. niet doen, gezien (waarschijnlijk) het feit dat Ajax aansprakelijk zal worden gehouden voor het feit dat die mafkees het veld op KAN komen...
Hoe dan ook...die mafkees heeft Ajax in de nodige shit gebracht...want dit gaat ongetwijfeld gevolgen hebben
Kijk de beelden terug.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:25 schreef joers1 het volgende:
[..]
Nee dat is JOUW interpretatie en dus speculeren
Ajax krijgt geen hoge boete denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:25 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dat zei i kal ja
Maar...ajax zal hoe dan ook de gevolgen gaan dragen...dan dus een (zware) financiële boete....
Boete van Ajax = Boete voor Wesleyquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax krijgt geen hoge boete denk ik.
Blijft het speculeren hoor...ik zie de beelden anders en ik kan de gedachten van Verbeel niet lezen, jij wel kennelijkquote:
Ik vrees toch van wel....en die moeten ze dan idd maar verhalen op die mafkeesquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax krijgt geen hoge boete denk ik.
Ik help het je hopenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Misschien een boete van 5000 euro.
AZ heeft weinig te zeggen als KNVB de keuze maakt, maar ik verwacht niet dat ze zomaar gaan doorspelen. Ook niet zo onlogisch. Verbeek was al aan het zeiken toen hij maar 3 kwartier mocht voetballen tegen de hekkensluiter, laat staan tegen een topploeg die dan ook nog eens met 1-0 voor staat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:22 schreef joers1 het volgende:
Hoe dan ook...die mafkees heeft Ajax in de nodige shit gebracht...want dit gaat ongetwijfeld gevolgen hebben
...dan ga je een teleurstelling te verwerken krijgen vrees ik...:)quote:
De Graafschap kreeg 10.000 toen een supporter een grensrechter sloeg. Die had echter geen stadionverbod.quote:
Jij hebt alleen de TV beelden gezien. Als je erbij was zie je dat Verbeek gewoon 'rustig' was tot aan de rode kaart, toen werd hij gek.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:27 schreef joers1 het volgende:
[..]
Blijft het speculeren hoor...ik zie de beelden anders en ik kan de gedachten van Verbeel niet lezen, jij wel kennelijk
Denk het niet. Maarja, boeien, als het 10.000-15.000 is betaal je de boete van de kwartfinale inkomsten van de beker..quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:29 schreef joers1 het volgende:
[..]
...dan ga je een teleurstelling te verwerken krijgen vrees ik...:)
Ik he niet alleen de tv-beelden gezien meneer de waarzeggerquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij hebt alleen de TV beelden gezien. Als je erbij was zie je dat Verbeek gewoon 'rustig' was tot aan de rode kaart, toen werd hij gek.
Je was erbij?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:30 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ik he niet alleen de tv-beelden gezien meneer de waarzegger
Ik denk dat je rekening moet houden met uitsluiting van de beker voor een of twee jaar....quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk het niet. Maarja, boeien, als het 10.000-15.000 is betaal je de boete van de kwartfinale inkomsten van de beker..
Dan zouden ze nu al uitsluiting geven, dus beetje rare manier van denken heb jij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:30 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je rekening moet houden met uitsluiting van de beker voor een of twee jaar....
Zou me echt niet kunnen schelen. Uitsluiting van de beker = meer rust voor spelers en dus eventueel betere resultaten in de competitie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:30 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je rekening moet houden met uitsluiting van de beker voor een of twee jaar....
Ga er maar niet van uitquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:30 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet gebeuren? Als ze Ajax willen uitsluiten voor de komende 1 a 2 jaar dan zouden ze Ajax er ook dit jaar moeten uitgooien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:30 schreef joers1 het volgende:
[..]
Als we beginnen met 0-0 kunnen we beter gwn stoppen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:33 schreef J2T het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet gebeuren? Als ze Ajax willen uitsluiten voor de komende 1 a 2 jaar dan zouden ze Ajax er ook dit jaar moeten uitgooien.
We beginnen gewoon met 0-0 stand/11 tegen 11.
Als we met een 1-0 voorsprong beginnen dan moet AZ de wedstrijd uitspelen met 10 man(ook al is de rode kaart van Esteban geseponeerd)quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als we beginnen met 0-0 kunnen we beter gwn stoppen.
Die rode kaart kan je intrekken, aangezien het spel niet verder was gegaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:34 schreef J2T het volgende:
[..]
Als we met een 1-0 voorsprong beginnen dan moet AZ de wedstrijd uitspelen met 10 man(ook al is de rode kaart van Esteban geseponeerd)
Als beide clubs ermee eens zijn dat ze gewoon 11 vs 11 gaan spelen, gaat dat gewoon gebeuren. Ze kunnen echt wel een beetje met de regels sjoemelen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:34 schreef J2T het volgende:
[..]
Als we met een 1-0 voorsprong beginnen dan moet AZ de wedstrijd uitspelen met 10 man(ook al is de rode kaart van Esteban geseponeerd)
VVV/NEC boeit niemand, hoeven ze ook geen uitsluiting te gevenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax verbannen van de beker voor 1/2 jaarDat durven ze niet.
Dit hadden ze bij een VVV / NEC gedaan, bij Ajax gaan ze dat niet doen.
nee, zou wat zijn. daarvoor zijn regelsquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als beide clubs ermee eens zijn dat ze gewoon 11 vs 11 gaan spelen, gaat dat gewoon gebeuren. Ze kunnen echt wel een beetje met de regels sjoemelen.
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. De KNVB wilt natuurlijk voorkomen dat andere clubs de huidige situatie als voorbeeld gaan gebruiken om regels overtreden/aan te passen te legitimeren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als beide clubs ermee eens zijn dat ze gewoon 11 vs 11 gaan spelen, gaat dat gewoon gebeuren. Ze kunnen echt wel een beetje met de regels sjoemelen.
Ah joh, wat is een half jaar uitsluitingquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax verbannen van de beker voor 1/2 jaarDat durven ze niet.
Dit hadden ze bij een VVV / NEC gedaan, bij Ajax gaan ze dat niet doen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Ah joh, wat is een half jaar uitsluiting
Nee hij heeft gelijk, controle moet nou eenmaal scherper, dat is ook nu weer gebleken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:51 schreef J2T het volgende:
Zolang dit maar geen consequenties gaat hebben voor de supporters in de toekomst. Hoorde die huilie burgemeester van Alkmaar al zeggen dat hij ook niet gecontroleerd werd bij de ingang en hij zomaar een Kalasjnikov mee naar binnen kon smokkelen. Wat een kwal.
Precies, er zijn al meerdere voorbeelden gegeven hoe je dat kan verbeteren. 6 uur voor de wedstrijd aanwezig zijn, zo kan iedereen goed gecontroleerd worden. Gebruik maken van DNA test zodat je fraude kan voorkomen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hij heeft gelijk, controle moet nou eenmaal scherper, dat is ook nu weer gebleken.
Nee ik vind het walgelijk gedrag. Een beetje scoren over de rug van de supporters. Als je 50.000 man intensief moet fouilleren ben je dagen bezig en dat wordt ook in geen enkel groot stadion ter wereld gedaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hij heeft gelijk, controle moet nou eenmaal scherper, dat is ook nu weer gebleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |