Ik maak alleen goede herrie. Duh.quote:
Nou, eigenlijk wel. Heb in 3 cabaretprogramma's een entree gemaakt zonder daar ook maar iets voor te hoeven doen. En het werd nog positief opgepakt ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus jij maakt herrie als de rest nog stil is, zal je populair mee worden.
truequote:Op vrijdag 23 december 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik maak alleen goede herrie. Duh.
Nee maar ik laat wel eens een evaluatieformulier invullen en hoewel de smaak onder gemiddeld is vergeleken met de rest van mijn kwaliteiten durf ik toch wel te zeggen dat een 9,8 niet slecht isquote:
quote:
Als de smaak tegenvalt ben je kansloosquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee maar ik laat wel eens een evaluatieformulier invullen en hoewel de smaak onder gemiddeld is vergeleken met de rest van mijn kwaliteiten durf ik toch wel te zeggen dat een 9,8 niet slecht is
Volgende keer beterquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wou eerst een TT maken met iets met geloof en tieten maar dit moest ik echt even uit de wereld helpen
Raaaawrquote:
Of zo'n lekkere zoete tong na het drinken van bierquote:
Ja 1 van de meisjes heeft me getrolld, ze probeerde te deepthroaten maar moest kotsen. Dat vond ze niet zo lekker smaken dus toen kreeg ik een 1quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als de smaak tegenvalt ben je kansloos
Neequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wou je me nog voor het einde van dit deel ontsinglen dan?
quote:
Dan schrik ik elke keer als dat hoofd weer terugkaatstquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:11 schreef Drommeldaris het volgende:
En wat als ik zo naar je kijk?
[ afbeelding ]
Smelt je dan van binnen ja?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan schrik ik elke keer als dat hoofd weer terugkaatst
quote:
Dan sla ik speciaal voor jou dat gedeelte wel even overquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan schrik ik elke keer als dat hoofd weer terugkaatst
Wat is je antwoord hierop dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
Oj, de ongepastheid weer.. Of ik nog seks ga hebben deze kerst, vraagt boss man...
Ik heb iets gemompeld als 'Je weet nooit waar de kerstman mee aankomt he'quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is je antwoord hierop dan?
Hush jij.quote:
Of je even wil komen "overwerken"?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
Oj, de ongepastheid weer.. Of ik nog seks ga hebben deze kerst, vraagt boss man...
Blijkbaar met HW!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb iets gemompeld als 'Je weet nooit waar de kerstman mee aankomt he'
quote:
* Drommeldaris gaat snel naar de locale feestwinkel om een sexy kerstmannenpakje te halenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met hem?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
Die past toch nooit door de schoorsteen!quote:
quote:
Zo pak jij dat aan bij je eigen baas?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
komt nog![]()
Doe van die blouse nog maar een knoopje los
quote:
MissB haar kind is haar (te) baas?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beiden zijn een keer uit der poes gekomen?
Jammer, zou best leuk kunnen zijn, zo'n rel/bitchfight vlak voor de kerst.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit is geen popcorndiscussie/rel hoor.. dit is gewoon een feit
Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
Zeg Cue, je bent lekker bezig de laatste tijd, wtf?
Neuh, mijn leeftijd lijkt me nu niet relwaardigquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer, zou best leuk kunnen zijn, zo'n rel/bitchfight vlak voor de kerst.
quote:
het is de tijd van de maand, jaar, ik ken datquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
Zeg Cue, je bent lekker bezig de laatste tijd, wtf?
Ja is ze tegen jou ook al zo vervelend?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is de tijd van de maand, jaar, ik ken dat.
Nee, ik tegen jouquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is ze tegen jou ook al zo vervelend?
Een grote bos grijs schaamhaar waar een verschrompeld pielemuisje uit steekt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Ho ho hoquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een grote bos grijs schaamhaar waar een verschrompeld pielemuisje uit steekt?
Hoe lang moet ik nog doorgaan tot ik die status heb bereikt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik begin er al aan te wennen.
Letterlijk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Of zo'n lekkere zoete tong na het drinken van bier
Van jou verbaast het me meer geloof ik..quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe lang moet ik nog doorgaan tot ik die status heb bereikt?
hoezo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
Van jou verbaast het me meer geloof ik..
Dan moet er duidelijk nog een schepje bovenopquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik begin er al aan te wennen.
Geen idee. Ms was je in mijn gedachten best lief enzo.quote:
Sommige mannen denken dat ze grappig zijn als ze zo'n opmerking makenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
Hij maakt ze regelmatig en vindt zichzelf altijd grappig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Sommige mannen denken dat ze grappig zijn als ze zo'n opmerking maken
Ik ben al lang immuun voor jou man.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet er duidelijk nog een schepje bovenop.
Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die me kent en me niet (onder andere) als 'lief' omschrijftquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee. Ms was je in mijn gedachten best lief enzo.
Das ook wel weer goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben al lang immuun voor jou man.
En dan kan je geen ander posten?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mariah jouw favoriet was?
Oh men.... arme man.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij maakt ze regelmatig en vindt zichzelf altijd grappig.
Waarom hebben vrouwen bijna nooit humorquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Sommige mannen denken dat ze grappig zijn als ze zo'n opmerking maken
Oh boeeeeeee!quote:
Hehe, ja, dan heb je pechquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss Tuk klaagt altijd als ik bier heb gedronken.
Omdat ze mannen nodig hebben voor de humor, en daarom ben jij singlequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen bijna nooit humor
Ik heb kei-veel humor, ik lach om heel veel grapjes.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen bijna nooit humor
Echt? Dat is juist de enige manier waarop ik bier wel lekker vind. Second handquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss Tuk klaagt altijd als ik bier heb gedronken.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb altijd al iets raars met tongen gehad. Van jongs af aan.
Hoef je mij niet te vertellenquote:
Ik mis babsquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Babs had hier een héle flauwe grap over gemaakt...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:33 schreef MNR het volgende:
Tong80quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, ja, dan heb je pech
nee, vetklep!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal ik nóg een kerstgebakje pakken?
En dat hoef jij mij weer niet te vertellenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoef je mij niet te vertellen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Dat is juist de enige manier waarop ik bier wel lekker vind. Second hand
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
babs wil na een avondje vast wel eens over je heen pissenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Dat is juist de enige manier waarop ik bier wel lekker vind. Second hand
aah.. ik ben spuit 11quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
babs wil na een avondje vast wel eens over je heen pissen
Weet ik niet meerquote:
Dank je de koekoek.quote:
Harde dis welquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ze mannen nodig hebben voor de humor, en daarom ben jij single.
62 op een vrijdag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is hier de gemiddelde leeftijd trouwens een beetje?
2 keer de helftquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Met of zonder Missb? Want dat maakt nogal het verschil.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:41 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met of zonder Missb? Want dat maakt nogal het verschil.
Zie, ik hoef het niet eens alleen te doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Dat wist ik toch al langquote:
[..]
Zonder doe maarquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
Lieverds, ik heb lekker vakantie!![]()
Fijne vakantie missb!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Troostetenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, twee gebakjes... daar kikker je van op...
Alles op jezelf betrekkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Noem je mij nou een gebakje?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zonder die prut op de bovenkant, dat vind ik smerig. Maar dan wel weer dat labeltje met 'nougat'. Zo heeeel af en toe, als ik er zin in heb
You're never fully dressed until you wear a smile
Noem je mij nou een koude saucijs?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef Cue_ het volgende:
Hier hebben we alleen nog koude saucijzen van gisteren
Die omschrijving verdien je niet eensquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Noem je mij nou een koude saucijs?
Er staan er nog 18 en niemand pakt wat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Troosteten![]()
Had ik je ook wel kunnen vertellen
Iewwwwwwww!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef Cue_ het volgende:
Hier hebben we alleen nog koude saucijzen van gisteren
Ja, je bent verbitterd en staat niet open voor zelfs de grootste FOK!studsquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht.. zorg ik er nu juist voor dat de klachten over singles terecht zijn?
stud? doe eens foto danquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, je bent verbitterd en staat niet open voor zelfs de grootste FOK!studs
Aaaahquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er staan er nog 18 en niemand pakt wat.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:58 schreef MNR het volgende:
[..]Dat vind ik er heeeeel ranzig uitzien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zonder die prut op de bovenkant, dat vind ik smerig. Maar dan wel weer dat labeltje met 'nougat'. Zo heeeel af en toe, als ik er zin in heb
Ik heb net gekeken, ziet er best geinig uit.quote:
Hahaha!quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik er heeeeel ranzig uitzien..
Date m!quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken, ziet er best geinig uit.
Need some help with that?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een beroep doen op m'n zelfbeheersing.
Je bent zelf 25.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn date is net 25 geworden.. toyboy genoeg voor mij
Je kent ook m'n geschiedenisquote:
Mijn looks zijn geen grap jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken, ziet er best geinig uit.
Toevallig zit er nu in mijn tas een lading cupcakes, gedecoreerd met botercreme, zelf gemaakt. Maar ik weet niet hoe ik die foto hier krijg, sorry (ik zit mobiel)quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Doe eens een foto van jouw favo gebakje dan.
Ik zeg ook niet dat jouw looks een grap zijn... ik neem jouw looks heeeeel serieusquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn looks zijn geen grap ja
Hoi, ik ben niet je werkgever denk ik. Doe maar sturenquote:Ja, de pica zijn weer weg. Om te voorkomen dat mijn werkgever straks met me mee gaat lezen
Ohja! In dat geval is hij zeker een toyboy. That is so cute!quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kent ook m'n geschiedenis
Al moet ik zeggen 2 jaar jonger ook eens gehad.. was ook niet heel erg.![]()
Het is toch ook zijn friet?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:11 schreef Cue_ het volgende:
grumbl.. collega heeft al z'n friet opgegeten
Dan is het goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jouw looks een grap zijn... ik neem jouw looks heeeeel serieus
Botercreme vind ik echt walgelijk..quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Toevallig zit er nu in mijn tas een lading cupcakes, gedecoreerd met botercreme, zelf gemaakt. Maar ik weet niet hoe ik die foto hier krijg, sorry (ik zit mobiel)
Ja, je hebt liever een ander crèmepje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Botercreme vind ik echt walgelijk..![]()
Maar ik vind het dan wel weer heel tof dat je eigen cupcakes hebt. Smakelijk voor straks
Wel, wel, wel... ik zal zo even een foto van mijn borsten voor je maken, ok?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoi, ik ben niet je werkgever denk ik. Doe maar sturen
Lust je dan ook geen taart?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Botercreme vind ik echt walgelijk..![]()
Maar ik vind het dan wel weer heel tof dat je eigen cupcakes hebt. Smakelijk voor straks
Als ik je hoofd ook mag zien is dat okquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Wel, wel, wel... ik zal zo even een foto van mijn borsten voor je maken, ok?
Jij bent te lief.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar hij vroeg of ik wat wou.. en toen ben ik heel lief geweest en niet z'n hele bak genomen
Nee, je bent een knapperd. Vlot gebekt.. Niets mis met jou.quote:
Een ander cremepje? Zoals wat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, je hebt liever een ander crèmepje?
[ afbeelding ]
Jajaja, stuur nu eerst die tieten maarquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, je bent een knapperd. Vlot gebekt.. Niets mis met jou.
Pas de problem.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik je hoofd ook mag zien is dat ok
Echt veel educatie heb je niet genoten he?quote:
Hey hey hey ik word accountant geen taaldeskundigequote:Op vrijdag 23 december 2011 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt veel educatie heb je niet genoten he?.
Je bent ongeduldig?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jajaja, stuur nu eerst die tieten maar
Je matties zijn spang man!quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
En mijn homies van de straat gebruiken niet van dit soort woorden
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet subtiele hints, zelfs die snap je niet. Vrouwmens!
Ik zal ook iets aardigs zeggen. Ik vind jouw grapjes nooit grappig, maar ik zeg het nooit tegen jequote:Op vrijdag 23 december 2011 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik zal iets aardigs zeggen, ik vind jullie 100% goed bij elkaar passen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, je hebt liever een ander crèmepje?
[ afbeelding ]
Ga je mij nou saai noemen? Ik vraag me toch af waarom jij single bentquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:20 schreef MNR het volgende:
[..]![]()
Je denkt dat ik het echt niet begrijp? Je denkt dat ik kat in t bakkie ben?![]()
![]()
Sorry, moet je teleurstellen.. er komen geen foto's jouw kant op. Heb verder ook niet veel motivatie om door te gaan hiermee. Beetje saai.
Mooi is dat he. Jezelf voor de domme houden en nog mensen die het geloven.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:20 schreef MNR het volgende:
[..]![]()
Je denkt dat ik het echt niet begrijp? Je denkt dat ik kat in t bakkie ben?![]()
![]()
Dat is bijna kleine manquote:
Ik leg ze idd ook nooit uit, kloptquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zal ook iets aardigs zeggen. Ik vind jouw grapjes nooit grappig, maar ik zeg het nooit tegen je
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Behalve dat ik alles behalve klein ben
Nee, ik noem je niet saaiquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga je mij nou saai noemen? Ik vraag me toch af waarom jij single bent
Sjee, zelfs voor hier ben je best erg.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat ik het ben, in een parallel universum.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sjee, zelfs voor hier ben je best erg.
Ja schat, zeg het eens!quote:
Ik snap ze altijd, maar ik vind ze gewoon echt niet grappig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik leg ze idd ook nooit uit, klopt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat ik het ben, in een parallel universum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit wel aan een celebratory wodka.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nou idd, maar jou kan ik beter hebben.
It sparkles!!quote:
Ben benieuwd naar de verdelingquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:25 schreef Godtje het volgende:
Kneuzen koppelmarkt geworden?![]()
Misschien moeten we Singles maar opsplitsen in de wanhopige en de normale.
Nou ja laat dat hele singles uit de titel bij de normale.
Erg geloofwaardig iddquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik snap ze altijd, maar ik vind ze gewoon echt niet grappig.
Nu al?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit wel aan een celebratory wodka.
Ben maar gewoon jezelfquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Eentje, om het te vieren.quote:
Je past je taalgebruik vast aan hem aan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben maar gewoon jezelf
But that's just my device
Serieus HW, ik vind je grapjes voorspelbaar. Ik kan het aantal keren dat ik om jouw grapjes heb gelachen op 1 hand tellen. Ik vind ze gewoon niet leuk. Je mag het van me aannemen. Hand op mijn hart.quote:
Mooi zo, je bent ook de doelgroep nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Serieus HW, ik vind je grapjes voorspelbaar. Ik kan het aantal keren dat ik om jouw grapjes heb gelachen op 1 hand tellen. Ik vind ze gewoon niet leuk. Je mag het van me aannemen. Hand op mijn hart.
Nee, was me gewoon een beetje aan het vervelen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je past je taalgebruik vast aan hem aan?
En wat is er met je Device? Batterijen op?
Device?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben maar gewoon jezelf
But that's just my device
Fijn (like I care?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo, je bent ook de doelgroep niet.
Je praat nu echt als een halvegare. Misschien zit je te lang achter de computer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, was me gewoon een beetje aan het vervelen.
Device is niet vertaling voor devies, maak ik niet op. Ik bedoel eigenlijk devies
neequote:Op vrijdag 23 december 2011 12:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Fijn (like I care?)
Als je dan in het vervolg ook je opmerkingen tegenover mij voor je wil houden. Dan I spit my gut.
Ben je aan een basiscursus engels begonnen deze week?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Fijn (like I care?)
Als je dan in het vervolg ook je opmerkingen tegenover mij voor je wil houden. Dan I spit my gut.
Misschien wel ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je praat nu echt als een halvegare. Misschien zit je te lang achter de computer.
HW, je bent al weken vervelend tegen mij en je geeft iedere keer je standpunt weer en ik zeg dan iets beleefds terug. Hoe dan ook, het weerhoudt je niet omdat het daardoor weer te doen. Dus ik denk: "hey, ik ben een keer duidelijk". Dat me dat dan nu een keer vervelend maakt, zo be it.quote:
Neej, ik denk Engels en Nederlands door elkaar, maar mijn Engelse schrijftaal is idd verwaterd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben je aan een basiscursus engels begonnen deze week?![]()
Het gaat nog niet zo goed.
het was de eerste keer al duidelijk hoor, maar je blijft maar doorposten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:33 schreef MNR het volgende:
[..]
HW, je bent al weken vervelend tegen mij en je geeft iedere keer je standpunt weer en ik zeg dan iets beleefds terug. Hoe dan ook, het weerhoudt je niet omdat het daardoor weer te doen. Dus ik denk: "hey, ik ben een keer duidelijk". Dat me dat dan nu een keer vervelend maakt, zo be it.
Dit ziet er niet uit en je komt over als iemand met een IQ van .....75.... ongeveer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Neej, ik denk Engels en Nederlands door elkaar, maar mijn Engelse schrijftaal is idd verwaterd.
Gelukkig is mijn Nederlandse grammatica nog wel op peil.
Ik ook, maar met de kerst heb ik er nog meer aandacht voor dan normaalquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe ik elke dag.
Maar als jij dat alleen met kerst doet moet je het lekker zelf weten
Smooth wel deze vrouw op FB, ik was verkocht hoorquote:Denk niet dat de bezorger hier weer durft te komen, nadat ik hem lief aankeek en vroeg of hij als cadeautje ingepakt onder de kerstboom wou liggen...
Moppie, je hebt geen idee hoe vaak jij gebeurd ipv gebeurt (bijv pv) schrijft... ik weet dan heus wel dat jij geen IQ van 75 hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit ziet er niet uit en je komt over als iemand met een IQ van .....75.... ongeveer.
Mensen die allerlei excuses gebruiken om iets dat ze minimaal een jaar of 6 op school geleerd hebben niet meer goed kunnenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die een sterk verband zien tussen taal en iq
Laat het meer maar wegquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die allerlei excuses gebruiken om iets dat ze minimaal een jaar of 6 op school geleerd hebben niet meer goed kunnen.
Ik heb zeven jaar Frans gehad maar denk maar niet dat ik een volle zin Frans kan schrijvenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die allerlei excuses gebruiken om iets dat ze minimaal een jaar of 6 op school geleerd hebben niet meer goed kunnen.
Mensen die denken dat het een los staat van het ander.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:41 schreef Drommeldaris het volgende:
C'est dommage ma cherie....quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zeven jaar Frans gehad maar denk maar niet dat ik een volle zin Frans kan schrijven
Mensen die dat uit die zin oppakken. Ik zei een sterk verband ik zei niet dat er totaal geen verband wasquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het een los staat van het ander.
Ach ja, dat kan toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:41 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zeven jaar Frans gehad maar denk maar niet dat ik een volle zin Frans kan schrijven
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:44 schreef Drommeldaris het volgende:
voulez vous coucher avec moi ce soir
quote:
Vanavond al andere plannen. Ga sporten!quote:
Dat kan jij helemaal niet wetenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Vanavond al andere plannen. Ga sporten!
Ja, dat vind ik leuker als met jou naar bed gaan.
Ik weet hoe gek ik ben op sportenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet weten
Dat gaat op voor *.*quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet weten
Wie wens jij dood deze kerst?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:01 schreef L-E het volgende:
Ik, als taalnazi, zeg niets over de als/dan-fout. Ik hou me in. De kerstgedachte he!
Wie wens jij dood deze kerstquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:01 schreef L-E het volgende:
Ik, als taalnazi, zeg niets over de als/dan-fout. Ik hou me in. De kerstgedachte he!
Ik kreeg niks bij mijn stages. Jankerd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:10 schreef JustAsEasy het volgende:
nog 5 uurtjes en dan heb ik mijn welverdiende 3 dagen vrij. Daarna weer weekje werken en v.a 1 tot 4 januari vrij.
Stage lopen is net als werken. lange dagen, geen vakantie.
+ ik krijg maar 250 per maand betaald
Nou, daar ga je wel mee scoren hier in Singles...quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:10 schreef JustAsEasy het volgende:
+ ik krijg maar 250 per maand betaald
Same here. Niet zeuren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg niks bij mijn stages. Jankerd.
maar voor hoelang liepen jullie stage? en was dit ook een BOL opleiding?quote:
BMW is sws niet van toepassing. ben pas 17quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, daar ga je wel mee scoren hier in Singles...
Je moet minimaal bovenmodaal verdienen, vodka drinken en een BMW rijden als je een plekje wilt in Missb's kille hartje.
wtf is een BOL-opleiding?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:16 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
maar voor hoelang liepen jullie stage? en was dit ook een BOL opleiding?
Bij ons is een bijdrage verplicht van 55 euro per week dus. Toerisme he. Zit nu lekker op een reisbureau, lekker droog en warm. En leuk werk !!
In de zorg. Om 5 uur opstaan, 40 uur per week op je benen. Maar dit was way back, in 97. Glorieuze tijden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:16 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
maar voor hoelang liepen jullie stage? en was dit ook een BOL opleiding?
Bij ons is een bijdrage verplicht van 55 euro per week dus. Toerisme he. Zit nu lekker op een reisbureau, lekker droog en warm. En leuk werk !!
Beroepsopleidende leerweg... MBO hoorquote:
Ik heb medeleiden met je. 5 uur opstaan. Heb al moeite nu om 8 uur op te staan hahaquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:18 schreef L-E het volgende:
[..]
In de zorg. Om 5 uur opstaan, 40 uur per week op je benen. Maar dit was way back, in 97. Glorieuze tijden.
Dat lijkt me vervelendquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:16 schreef L-E het volgende:
Ik wens niemand dood Godt! Ik ben compleet Zen.
I don't think soquote:
Ja echt hoor, dat moet je doen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:26 schreef CherryLips het volgende:
MissB, als ze ooit weer naar Amsterdam komen, sleur ik je gewoon mee.
Ah de lange verre reis weer aan het maken?quote:
Dan wil ik ook mee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt hoor, dat moet je doen!Samen kwijlen bij Gavin
Jaa, kerst in het Zuiden he!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah de lange verre reis weer aan het maken?
Gezellig!quote:
Ze weegt 3 kilo dus dat lukt makkelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:26 schreef CherryLips het volgende:
MissB, als ze ooit weer naar Amsterdam komen, sleur ik je gewoon mee.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze weegt 3 kilo dus dat lukt makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |