Ik maak alleen goede herrie. Duh.quote:
Nou, eigenlijk wel. Heb in 3 cabaretprogramma's een entree gemaakt zonder daar ook maar iets voor te hoeven doen. En het werd nog positief opgepakt ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus jij maakt herrie als de rest nog stil is, zal je populair mee worden.
truequote:Op vrijdag 23 december 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik maak alleen goede herrie. Duh.
Nee maar ik laat wel eens een evaluatieformulier invullen en hoewel de smaak onder gemiddeld is vergeleken met de rest van mijn kwaliteiten durf ik toch wel te zeggen dat een 9,8 niet slecht isquote:
quote:
Als de smaak tegenvalt ben je kansloosquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee maar ik laat wel eens een evaluatieformulier invullen en hoewel de smaak onder gemiddeld is vergeleken met de rest van mijn kwaliteiten durf ik toch wel te zeggen dat een 9,8 niet slecht is
Volgende keer beterquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wou eerst een TT maken met iets met geloof en tieten maar dit moest ik echt even uit de wereld helpen
Raaaawrquote:
Of zo'n lekkere zoete tong na het drinken van bierquote:
Ja 1 van de meisjes heeft me getrolld, ze probeerde te deepthroaten maar moest kotsen. Dat vond ze niet zo lekker smaken dus toen kreeg ik een 1quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als de smaak tegenvalt ben je kansloos
Neequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wou je me nog voor het einde van dit deel ontsinglen dan?
quote:
Dan schrik ik elke keer als dat hoofd weer terugkaatstquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:11 schreef Drommeldaris het volgende:
En wat als ik zo naar je kijk?
[ afbeelding ]
Smelt je dan van binnen ja?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan schrik ik elke keer als dat hoofd weer terugkaatst
quote:
Dan sla ik speciaal voor jou dat gedeelte wel even overquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan schrik ik elke keer als dat hoofd weer terugkaatst
Wat is je antwoord hierop dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
Oj, de ongepastheid weer.. Of ik nog seks ga hebben deze kerst, vraagt boss man...
Ik heb iets gemompeld als 'Je weet nooit waar de kerstman mee aankomt he'quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is je antwoord hierop dan?
Hush jij.quote:
Of je even wil komen "overwerken"?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
Oj, de ongepastheid weer.. Of ik nog seks ga hebben deze kerst, vraagt boss man...
Blijkbaar met HW!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb iets gemompeld als 'Je weet nooit waar de kerstman mee aankomt he'
quote:
* Drommeldaris gaat snel naar de locale feestwinkel om een sexy kerstmannenpakje te halenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met hem?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
Die past toch nooit door de schoorsteen!quote:
quote:
Zo pak jij dat aan bij je eigen baas?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
komt nog![]()
Doe van die blouse nog maar een knoopje los
quote:
MissB haar kind is haar (te) baas?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beiden zijn een keer uit der poes gekomen?
Jammer, zou best leuk kunnen zijn, zo'n rel/bitchfight vlak voor de kerst.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit is geen popcorndiscussie/rel hoor.. dit is gewoon een feit
Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
Zeg Cue, je bent lekker bezig de laatste tijd, wtf?
Neuh, mijn leeftijd lijkt me nu niet relwaardigquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer, zou best leuk kunnen zijn, zo'n rel/bitchfight vlak voor de kerst.
quote:
het is de tijd van de maand, jaar, ik ken datquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
Zeg Cue, je bent lekker bezig de laatste tijd, wtf?
Ja is ze tegen jou ook al zo vervelend?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is de tijd van de maand, jaar, ik ken dat.
Nee, ik tegen jouquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is ze tegen jou ook al zo vervelend?
Een grote bos grijs schaamhaar waar een verschrompeld pielemuisje uit steekt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Ho ho hoquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een grote bos grijs schaamhaar waar een verschrompeld pielemuisje uit steekt?
Hoe lang moet ik nog doorgaan tot ik die status heb bereikt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik begin er al aan te wennen.
Letterlijk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Of zo'n lekkere zoete tong na het drinken van bier
Van jou verbaast het me meer geloof ik..quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe lang moet ik nog doorgaan tot ik die status heb bereikt?
hoezo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
Van jou verbaast het me meer geloof ik..
Dan moet er duidelijk nog een schepje bovenopquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik begin er al aan te wennen.
Geen idee. Ms was je in mijn gedachten best lief enzo.quote:
Sommige mannen denken dat ze grappig zijn als ze zo'n opmerking makenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
Hij maakt ze regelmatig en vindt zichzelf altijd grappig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Sommige mannen denken dat ze grappig zijn als ze zo'n opmerking maken
Ik ben al lang immuun voor jou man.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet er duidelijk nog een schepje bovenop.
Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die me kent en me niet (onder andere) als 'lief' omschrijftquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee. Ms was je in mijn gedachten best lief enzo.
Das ook wel weer goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben al lang immuun voor jou man.
En dan kan je geen ander posten?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mariah jouw favoriet was?
Oh men.... arme man.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij maakt ze regelmatig en vindt zichzelf altijd grappig.
Waarom hebben vrouwen bijna nooit humorquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Sommige mannen denken dat ze grappig zijn als ze zo'n opmerking maken
Oh boeeeeeee!quote:
Hehe, ja, dan heb je pechquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss Tuk klaagt altijd als ik bier heb gedronken.
Omdat ze mannen nodig hebben voor de humor, en daarom ben jij singlequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen bijna nooit humor
Ik heb kei-veel humor, ik lach om heel veel grapjes.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen bijna nooit humor
Echt? Dat is juist de enige manier waarop ik bier wel lekker vind. Second handquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss Tuk klaagt altijd als ik bier heb gedronken.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb altijd al iets raars met tongen gehad. Van jongs af aan.
Hoef je mij niet te vertellenquote:
Ik mis babsquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Babs had hier een héle flauwe grap over gemaakt...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:33 schreef MNR het volgende:
Tong80quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, ja, dan heb je pech
nee, vetklep!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal ik nóg een kerstgebakje pakken?
En dat hoef jij mij weer niet te vertellenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoef je mij niet te vertellen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Dat is juist de enige manier waarop ik bier wel lekker vind. Second hand
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
babs wil na een avondje vast wel eens over je heen pissenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Dat is juist de enige manier waarop ik bier wel lekker vind. Second hand
aah.. ik ben spuit 11quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
babs wil na een avondje vast wel eens over je heen pissen
Weet ik niet meerquote:
Dank je de koekoek.quote:
Harde dis welquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ze mannen nodig hebben voor de humor, en daarom ben jij single.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |