Nerden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:22 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh (extra) functionaliteit in m'n editor ontdekthoe heerlijk.. daar ga ik eens mijn eerste uurtje aan besteden
Vorig jaar had ie een iPad. Ik had dit jaar een koptelefoon van een tientje. En wij hebben vorig jaar bijna 3 miljard winst gemaakt.quote:
Klopt idd.. de gekken daar!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:07 schreef Q. het volgende:
Vorig jaar had ie een iPad. Ik had dit jaar een koptelefoon van een tientje. En wij hebben vorig jaar bijna 3 miljard winst gemaakt.
Ik zou denken dat jij jezelf wel een hele grote choco claus zou geven.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:03 schreef HeatWave het volgende:
. Vandaag gaat het nog, vanaf volgende week is het hier echt een spookstad
.
Gisteren gezellig kerstontbijt gehad met Hans Klok, LED-TV als kerstpakketje, 1.5 keer bonusfactor, al met al weer niet slecht.
.
Snel, sleep 'm in je occupy tentje en ros 'm af!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je bent hard op weg naar die 1% of niet?
Ach ja, het is gewoon een goed bedrijf, ook de studenten die een 8-12 uur contract hebben krijgen het kerstpakket (je kon trouwens kiezen uit 5 dingen).quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Vorig jaar had ie een iPad. Ik had dit jaar een koptelefoon van een tientje. En wij hebben vorig jaar bijna 3 miljard winst gemaakt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou denken dat jij jezelf wel een hele grote choco claus zou geven.
Dat doe ik elke dag al.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou denken dat jij jezelf wel een hele grote choco claus zou geven.
Het is CL he, ik weet niet of ze voor die variant zou kiezen...quote:
Een iPad of LCD-tv gooi ik niet weg hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:17 schreef LostInSpace het volgende:
Ik krijg gewoon altijd een kerstbonus van 300 euro bruto.
Wat mij betreft veel beter dan zo'n stom kerstpakket wat ik toch weg flikker
Knuffelnegersquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is CL he, ik weet niet of ze voor die variant zou kiezen...
Nee, ik gun het HW wel...quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snel, sleep 'm in je occupy tentje en ros 'm af!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, ik gun het HW wel...Zal je het me niet gunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Dan had je die jezelf moeten geven voor kerstquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een iPad of LCD-tv gooi ik niet weg hoor
Maar die dingen heb ik al langquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een iPad of LCD-tv gooi ik niet weg hoor
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, ik gun het HW wel...Blauwe, smauwe, ik ben heul niet bang voor HWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Een mens kan nooit genoeg tv's hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Maar die dingen heb ik al lang
Dan gaaf je hem maar aan mij!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Maar die dingen heb ik al lang
Je werkt toch bij die toko met die oranje wimpel bovenin het logo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het is gewoon een goed bedrijf, ook de studenten die een 8-12 uur contract hebben krijgen het kerstpakket (je kon trouwens kiezen uit 5 dingen).
Nee precies. Kleine man wilde dit jaar wel een flat screen voor op zijn kamer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een mens kan nooit genoeg tv's hebben
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een mens kan nooit genoeg tv's hebben
"als mama die tattoo niet had genomen.. had jij hem gehad.. maarja helaas "quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee precies. Kleine man wilde dit jaar wel een flat screen voor op zijn kamer.Of iig eentje waar de xbox op kan. Tja, helaas schat
![]()
Ach, ik klaag ook niet over mijn bedrijf, heb het hier prima voor elkaar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het is gewoon een goed bedrijf, ook de studenten die een 8-12 uur contract hebben krijgen het kerstpakket (je kon trouwens kiezen uit 5 dingen).
Ik heb nog wel een hele mooie breedbeeld staan van philips, is alleen geen flatscreen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee precies. Kleine man wilde dit jaar wel een flat screen voor op zijn kamer.Of iig eentje waar de xbox op kan. Tja, helaas schat
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"als mama die tattoo niet had genomen.. had jij hem gehad.. maarja helaas "
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een hele mooie breedbeeld staan van philips, is alleen geen flatscreen.
Maar dan heb ik er alsnog niks aanquote:
Ik heb er eentje van Panasonic. Weegt 50 kiloquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een hele mooie breedbeeld staan van philips, is alleen geen flatscreen.
Maar we gunnen het onszelf meerquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je hebt er ongetwijfeld hard voor gewerkt.
Ja maar het is wel een beetje een belachelijke redenatie he..quote:
Tsja, veel plezier ermee.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je hebt er ongetwijfeld hard voor gewerkt.
Oeh, hoe groot is ie dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Staat me gruwelijk in de weg dus je mag hem zo hebben
want?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar het is wel een beetje een belachelijke redenatie he..
Het komt over alsof ik mezelf maar geheel moet wegcijferen zodat hij alles krijgt wat zijn hartje begeert...quote:
Hoiquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tsja, veel plezier ermee.
Ik heb ooit ook een iPad gekregen van mijn baas.. ik ontwikkel er namelijk apps voor, maar voor de rest gebruik ik dat ding eigenlijk nooit. Krijg er altijd last van mijn nek van.
Da's best wel huge ass he?quote:
Zo was hij niet eens bedoeltquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:26 schreef missbehavin het volgende:
Het komt over alsof ik mezelf maar geheel moet wegcijferen zodat hij alles krijgt wat zijn hartje begeert...We zitten hier niet in OUD verdorie!
Nee, mooie maatquote:
Voor een flatscreen, maar wat voor achterkant zal er achter zittenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Nee, mooie maatVind ik. Als ik een flatscreen zou kopen, nam ik denk ik ook die maat.
Oh sorry, dan vat ik je verkeerd opquote:
Kan iedereen wel eens gebeurenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh sorry, dan vat ik je verkeerd op
Voor op zijn kamertje? En daar kan zijn xbox op?quote:
Ik geef gewoon mijn oog de schuld, het is verdorie nog erger geworden Cue, ik zie amper watquote:
Ik weet toch niet hoe groot zijn kamer is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor op zijn kamertje? En daar kan zijn xbox op?
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe groot zijn kamer is.
Ja daar kan de xbox op.
Xbox vind ik nog wel gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Xbox op CRT is kut, kan wel, ziet er niet uit op die kutresolutie.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Xbox op CRT is kut, kan wel, ziet er niet uit op die kutresolutie.
Voor altijd en eeuwig wachten op iets beters!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht op de iPad 3of de iPad 6.
Eerstewereldproblemen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Mijn tv heeft maar één scartaansluiting
Best lastig.
Zo ben ik. Ik wacht graag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor altijd en eeuwig wachten op iets beters!
'Tientje!'quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh joy. De klusjesman kwam net binnen. Of ik even een cd van Susan Boyle wil kopiëren.
Als ie nu op een HD(ready) TV gamet gaat ie echt niet vrolijk worden van zo'n oud bakbeest.quote:
Haha, alsof dat beter wordt met een moderne TV die 4 hdmi aansluitingen heeft, 2 scart aansluitingen en waar vervolgens tig apparaten aan hangen (digitale tv box, xbox, media center, versterker, etcquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gekut met scartkastjes en knopjes en afstandsbedieningen en AV-kanalen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ie nu op een HD(ready) TV gamet gaat ie echt niet vrolijk worden van zo'n oud bakbeest.
Ga werken danquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
Crap, wat ben ik niet-productief. Niet handig op mijn laatste halve dagje..
die van mij tweequote:Op vrijdag 23 december 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Mijn tv heeft maar één scartaansluiting
Best lastig.
Dan heb je menu's, ik doe het nu op de gokquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:35 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha, alsof dat beter wordt met een moderne TV die 4 hdmi aansluitingen heeft, 2 scart aansluitingen en waar vervolgens tig apparaten aan hangen (digitale tv box, xbox, media center, versterker, etc).
Elke keer als ik de boel opstart, moet ik allerlei menu's door voordat het geheel doet wat ik wil.
En nee, die universele afstandsbedieningen lossen dit probleem niet op.. tried that before
Ik zal de laatste zijn om het voor een koter op te nemen, maar het ziet er echt niet uit zo onscherp, je kan de menu's niet eens lezenquote:
Ik ben bezig! Sort ofquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:37 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ga werken dan
Mijn laatste 2 werkdagen waren ook druk.. maar ben nu lekker vrij
Verwend nest.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn om het voor een koter op te nemen, maar het ziet er echt niet uit zo onscherp, je kan de menu's niet eens lezen.
Precies. Ik moest het doen met een MSX en een kleine tv met van die draaiwieltjes om de zenders op te zoeken. Kijk hoe goed ik terecht ben gekomen!quote:
Ja okee, dat is wel ergquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je menu's, ik doe het nu op de gok
Zeg, had jij niet net wat over...?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn om het voor een koter op te nemen, maar het ziet er echt niet uit zo onscherp, je kan de menu's niet eens lezen.
Die MSX was dan ook gemaakt voor low-res apparatuur, de Xbox is een HD-apparaatquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Precies. Ik moest het doen met een MSX en een kleine tv met van die draaiwieltjes om de zenders op te zoeken. Kijk hoe goed ik terecht ben gekomen!
Pong, anyone?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Precies. Ik moest het doen met een MSX en een kleine tv met van die draaiwieltjes om de zenders op te zoeken. Kijk hoe goed ik terecht ben gekomen!
Missquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk trouwens dat hij al lang blij is als hij boven op de xbox kan, aangezien hij het nu beneden moet doen, waar ik in de weg zit enzo
Heeft ie trouwens de oude xbox of de 360?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk trouwens dat hij al lang blij is als hij boven op de xbox kan, aangezien hij het nu beneden moet doen, waar ik in de weg zit enzo
Ehm ik geloof 360quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft ie trouwens de oude xbox of de 360?
Dat snap ik. Ik bedoel meer dat ik me vroeger prima kon vermaken met een pixelbrij... dus dan moet kleine man dat ook maar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die MSX was dan ook gemaakt voor low-res apparatuur, de Xbox is een HD-apparaat.
Precies! Vooral als ze er geen fuck voor gedaan hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:44 schreef Cue_ het volgende:
Kinderen moeten blij zijn met wat ze krijgen
Sja, dat had je je ook wel moeten kunnen vermaken met een tol en een springtouw, als je zo gaat redenerenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik bedoel meer dat ik me vroeger prima kon vermaken met een pixelbrij... dus dan moet kleine man dat ook maar.
Now you're really starting to creep me out.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat had je je ook wel moeten kunnen vermaken met een tol en een springtouw, als je zo gaat redeneren.
Ik ben echt geen pro-kindfiguur (goh, echt) maar zo werkt het gewoon niet. Kind groeit op met iets en is daar aan gewend. Om dan met iets een stuk minder goeds te moeten spelen is gewoon kut.
Soms zijn kinderen net mensen.
Die wil ik ook nog, maar wil zoveel nog.. dat ik niet weet waar ik moet beginnenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef LostInSpace het volgende:
Het nadeel van een 13e maand: je hebt de neiging hem uit te geven in plaats van het eens verstandig te sparen.
Aan de ene kant wil ik een digitale piano.. aan de andere kant weet ik niet hoe serieus ik er nou mee aan de slag zou gaan en dan zou het zonde zijn.
Het leven is ook zo zwaar
Zoals al eerder gezegd, ik heb niets tegen kinderen per se, ik heb iets tegen debiel dwepende, alles opzijzettende, totaal de werkelijkheid uit het oog verloren, kutoudersquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Now you're really starting to creep me out.
Een piano, maar dan digitaalquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, ik heb niets tegen kinderen per se, ik heb iets tegen debiel dwepende, alles opzijzettende, totaal de werkelijkheid uit het oog verloren, kutouders.
Maarja welke moeder zal toegeven dat zij zo isquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, ik heb niets tegen kinderen per se, ik heb iets tegen debiel dwepende, alles opzijzettende, totaal de werkelijkheid uit het oog verloren, kutouders.
Tell me about it.. ik wil ook nog steeds een stratocaster, omdat ik alleen maar gitaren met humbuckers heb. En eigenlijk moet mijn badkamer gerenoveerd worden. En ik wil eigenlijk een SSD in mijn macbook pro zetten, omdat ik het onding nu ontzettend traag vind. Enzovoortsquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog, maar wil zoveel nog.. dat ik niet weet waar ik moet beginnen
Oh die zullen er vast wel zijn toch, al die mutsen in OUD vinden vast niet dat ze overdrijven.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maarja welke moeder zal toegeven dat zij zo is
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Moet nog even m'n karma afkopen bij Serieus Request trouwens.
Maar zolang je het niet koopt heeft het toch te weinig prioriteit. Ik wil altijd nog muziekles (weer) gaan volgen. Maar weet nog niet met welk instrumentquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:51 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tell me about it.. ik wil ook nog steeds een stratocaster, omdat ik alleen maar gitaren met humbuckers heb. En eigenlijk moet mijn badkamer gerenoveerd worden. En ik wil eigenlijk een SSD in mijn macbook pro zetten, omdat ik het onding nu ontzettend traag vind. Enzovoorts
Het slaat gewoon nergens op. Ik heb het allemaal niet nodig.. maar dan kan ik het toch niet laten om erover na te denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gisteren bij het glazen huis geweestquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Zo werkt karma niet hequote:Op vrijdag 23 december 2011 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Zodra ze weer eens in Utrecht staan zoals vroeger (toen alles beter was) ga ik er wel weer eens kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren bij het glazen huis geweest
Voorlopig niet dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra ze weer eens in Utrecht staan zoals vroeger (toen alles beter was) ga ik er wel weer eens kijken.
Ach, genoeg te vinden op youtube en hele cursussen op allerlei sites.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zolang je het niet koopt heeft het toch te weinig prioriteit. Ik wil altijd nog muziekles (weer) gaan volgen. Maar weet nog niet met welk instrument
en daarbij vond ik de 50 euro toch teveel per maand....
Was best prima in Leidenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet in deze stad, wij hebben HC al om de stad te verpesten.
oww die heb ik ook wel geprobeerd. Werkt een twee weken voor mij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:56 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ach, genoeg te vinden op youtube en hele cursussen op allerlei sites.
Ik wou ooit ook op gitaarles.. bel ik die mensen op, krijg ik te horen dat ze pas weer tijd voor mij hadden over een maand of 8Toen ben ik zelf maar aan de slag gegaan.
Daar heb je een punt ja. Het zal m'n leeftijd wel zijn...quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat had je je ook wel moeten kunnen vermaken met een tol en een springtouw, als je zo gaat redeneren.
Ik ben echt geen pro-kindfiguur (goh, echt) maar zo werkt het gewoon niet. Kind groeit op met iets en is daar aan gewend. Om dan met iets een stuk minder goeds te moeten spelen is gewoon kut.
Soms zijn kinderen net mensen.
Goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:57 schreef Cue_ het volgende:
He Godt!! hoe staat t met je gitaarkunsten??
Soms ben ik best een redelijk persoonquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar heb je een punt ja. Het zal m'n leeftijd wel zijn...
Goed ook.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Godt! Ik wilde je gister nog vragen, hoe was de film?
neequote:Op vrijdag 23 december 2011 10:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Is het een beetje gezellig hier?
Dan zit het wel goed met de karma in Eindhovenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra ze weer eens in Utrecht staan zoals vroeger (toen alles beter was) ga ik er wel weer eens kijken.
Kan je dat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan moet ik daar even verandering in brengen
Ik ga voor Gary Oldman, dus misschien dat ik volgende week maar eens gaquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed ook.
Maar hangt altijd af van wat je zoekt. Maar ik zou het zeker wel een 7 geven.
Misschien zelfs 7.5
Haha!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan moet ik daar even verandering in brengen
Zou gewoon in het Engels mailen. Duitser mag ook wel wat moeite doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:06 schreef Cue_ het volgende:
Cue die in t duits 'moet' mailen. Heerlijk google translate
Zo af en toe.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms ben ik best een redelijk persoon.
niet te vaak natuurlijk, en hier al helemaal weinigquote:
Uiteraard want ik was er gisteren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan zit het wel goed met de karma in Eindhoven
Jeeee
Anyday over new kids. Kan je veel beter hier je geld aan uitgevenquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga voor Gary Oldman, dus misschien dat ik volgende week maar eens ga
Doe ik ook als t meer dan 5 woorden betreft.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:07 schreef MNR het volgende:
Zou gewoon in het Engels mailen. Duitser mag ook wel wat moeite doen
Oeeh spannendquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben nu in mn beste humeur dus het is now or never[ afbeelding ]
Ik heb me wel helemaal kapot gelachen hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Anyday over new kids. Kan je veel beter hier je geld aan uitgeven
Fixedquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom ben je in zo'n goed humeur dan? Wat voor geweldigs is er gebeurd in je leven?
Ik had juist ietwat het tegenovergestelde in gedachtequote:Op vrijdag 23 december 2011 10:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou gokken met iets als "vrijgezel geworden"
Nee, zo geweldig was mijn leven al welquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou gokken met iets als "vrijgezel geworden"
M'n waddie-wat-wat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Tukker, je poets gisteren, waren marvelous!
Gelukkig maar, anders verkas ik naar een reeks in OUD. Mét Missb natuurlijk...quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet te vaak natuurlijk, en hier al helemaal weinig.
Dank je wel. En ik ging er niet eens voor de volle 100% voor. Kan je nagaan hoe leuk ik Sinterklaas vier met m'n matties.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dank je wel. En ik ging er niet eens voor de volle 100% voor. Kan je nagaan hoe leuk ik Sinterklaas vier met m'n matties.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders verkas ik naar een reeks in OUD. Mét Missb natuurlijk...
paddo paddo paddoquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dank je wel. En ik ging er niet eens voor de volle 100% voor. Kan je nagaan hoe leuk ik Sinterklaas vier met m'n matties.
Nou, na de first date is dat er meestal wel af hoor!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gedichten, romanticus die je bent
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Just had my job interview and I think I
[ afbeelding ]
krabben!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
Oj het is nu bijna genezen, maar nu jeukt mijn rug zo ontzettendWord er gek van!
Leef je uit hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders verkas ik naar een reeks in OUD. Mét Missb natuurlijk...
Wanneer mag je weer?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
Oj het is nu bijna genezen, maar nu jeukt mijn rug zo ontzettendWord er gek van!
Eerste helft van de volgende week, dinsdag of woensdag dus waarschijnlijk. Accountant uiteraardquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou leuk zijnwanneer hoor je het? en wat voor werk?
Natuurlijk.. want dat zijn alle fokkersquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Eerste helft van de volgende week, dinsdag of woensdag dus waarschijnlijk. Accountant uiteraard
quote:
Toevallig een fokker?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk.. want dat zijn alle fokkers
Dat mag toch niet!quote:
Nee, omdat ik daarvoor gestudeerd heb, gekkiequote:Op vrijdag 23 december 2011 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk.. want dat zijn alle fokkers
Niks mis met paddo's.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
paddo paddo paddo
ja dat is jouw cadeau
Zit ik in de buurt?
Krabben? Of inkleuren?quote:
Stoertje!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, omdat ik daarvoor gestudeerd heb, gekkie
Groningen natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stoertje!
Het was een studie die ik niet wilde doen![]()
Waar heb je die gedaan?
Iedereen kan schilderen bedoelde ik jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Krabben? Of inkleuren?
19 januari ga ik weer
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen kan schilderen bedoelde ik ja
Tattoo, mag dus absoluut niet krabben.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom niet, wat had je met je rug?
Ja, mij nu al op je rug getatoeëerd? Ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tattoo, mag dus absoluut niet krabben.
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me wel helemaal kapot gelachen hoor
Jij bent een roze olifantje ja?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, mij nu al op je rug getatoeëerd? Ik voel me vereerd
Oww je bent een broekie!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Ben nog bezig trouwens, het gaat om een stageplaats
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, mij nu al op je rug getatoeëerd? Ik voel me vereerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zat een krabber in m'n kerstpakket!
Het is natuurlijk heel lastig om een drommeldaris (quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent een roze olifantje ja?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel lastig om een drommeldaris () van een olifant te onderscheiden
Whatever floats your boat girlquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan Ganesha wel waarderen, dat je 'het' een roze olifantje noemt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat betreft new kids zeker nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We zullen nooit soulmates worden nee
Ik kan best veel zeggen hoorquote:
Religiequote:Op vrijdag 23 december 2011 10:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan Ganesha wel waarderen, dat je 'het' een roze olifantje noemt.
Dan zou ik gevraagd hebben of hij een roze olifantje heeft tuk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan Ganesha wel waarderen, dat je 'het' een roze olifantje noemt.
Nee, ik bedoel dat je dat kunt zeggen en het kloptquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je dat kunt zeggen en het klopt
ow, ik heb wel een auto maar geen ijskrabber met warmwarmhandschoentje...quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het is een ijskrabber! Heel effectief met een warmwarmhandschoentje![]()
heb alleen geen auto
Ik heb iets wat jij niet hebtquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:36 schreef JoeBravo het volgende:
ow, ik heb wel een auto maar geen ijskrabber met warmwarmhandschoentje...![]()
Klinkt wel goed, zo'n krabber.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, zelfs van jou HW!!!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, zelfs van jou HW!!!
Dit werd heel veel aangehaald tijdens het huwelijk van m'n neef met zijn vriendinquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, zelfs van jou HW!!!
Nee, van mij niet, hij heeft het uitgemaakt via smsquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, zelfs van jou HW!!!
Polygaam?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit werd heel veel aangehaald tijdens het huwelijk van m'n neef met zijn vriendin
What's his number? I'm trying to reach him ever since..quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, van mij niet, hij heeft het uitgemaakt via sms.
quote:
Geen idee, meteen gewist natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:39 schreef MNR het volgende:
[..]
What's his number? I'm trying to reach him ever since..
Hey, ik hoorde dat jij foto's van je tieten maakt? Heb je hier bewijs voor dat ik even kan inzien?quote:
Cue, shut up.quote:
Cue_ is een agnost, ook op dat gebied.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar maar maar, kan ik je niet overtuigen?
Heeeeel hard in bijten!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Done, maar nu ben ik toch nieuwsgierig, wat doe je allemaal met die komkommers
Al een tijdje niet meer hoor, muts.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He, het gaat hier altijd over jouw tieten, dus dacht dan weet die nieuwe er ook gelijk van
Is het dan niet nu retro en dus in?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
Al een tijdje niet meer hoor, muts.
Hij is accountant en een broekie. Die heeft pas net ontdekt dat ze IRL te zien zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
jaaaaa, we gaan weer kansloos om tietenfoto's vragen.
ga ze toch eens IRL bekijken man.
Ah, dus ik ben niet oud, maar retro?quote:
Niet perse die van mij alsjeblieft.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet perse die van mij alsjeblieft.
Nee jij bent oud.. het onderwerp "jouw tieten" die zijn retroquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, dus ik ben niet oud, maar retro?
Ik snap niet in wat agnosticisme en tieten met elkaar te maken hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Cue_ is een agnost, ook op dat gebied.
Helaas......
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee jij bent oud.. het onderwerp "jouw tieten" die zijn retro
Weet je wel hoe eng dat is?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Dit denkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is accountant en een broekie. Die heeft pas net ontdekt dat ze IRL te zien zijn
Ja, ik weet dat inmiddels welquote:
Ja, je kunt het er hier maar beter bij zeggen!quote:
Ligt eraan over wie het gaatquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, je kunt het er hier maar beter bij zeggen!
quote:
Oh?quote:
Sensatiezoeker is het toch hequote:Op vrijdag 23 december 2011 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit is geen popcorndiscussie/rel hoor.. dit is gewoon een feit
Overtuigen... daar zijn sommige gelovigen de hele dag mee bezig, om een ander te overtuigen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap niet in wat agnosticisme en tieten met elkaar te maken hebben
Ik bevestig dat ik tieten heb hoor!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:53 schreef MNR het volgende:
Agnost ontkent en bevestigt t niet... Dus....
Nou, maar hopen dat ik geen atheïstische vrouwen tegenkom danquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Overtuigen... daar zijn sommige gelovigen de hele dag mee bezig, om een ander te overtuigen.
(ik ben dat meisje uit de menigte als een cabaratier een grap wil maken en voordat hij de clue heeft verteld, ik al hard aan het lachen ben en de zaal een aantal seconden later volgt..)
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Goede discussie wel? Dames post eens hoe oud je bent dan doe ik er wel 5 jaar bij op om te weten hoe oud je echt bent
Dus jij maakt herrie als de rest nog stil is, zal je populair mee wordenquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Overtuigen... daar zijn sommige gelovigen de hele dag mee bezig, om een ander te overtuigen.
(ik ben dat meisje uit de menigte als een cabaratier een grap wil maken en voordat hij de clue heeft verteld, ik al hard aan het lachen ben en de zaal een aantal seconden later volgt..)
Niks mis met wat herrie maken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus jij maakt herrie als de rest nog stil is, zal je populair mee worden.
Ik ben hier nieuw he, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja want wij liegen altijd hier.
Tenzij je jezelf als God beschouwt... zal dat wel meevallen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nou, maar hopen dat ik geen atheïstische vrouwen tegenkom dan
Ligt aan de herriequote:Op vrijdag 23 december 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks mis met wat herrie maken.
Halfgod welquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Tenzij je jezelf als God beschouwt... zal dat wel meevallen.
Ms smaakte je gewoon vies.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben hier nieuw he, dat weet ik niet
Laatst in de club zei ze van ik ga je deepthroaten maar ze kwam niet eens over de helft, teleurstellend wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |