Nerden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:22 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh (extra) functionaliteit in m'n editor ontdekthoe heerlijk.. daar ga ik eens mijn eerste uurtje aan besteden
Vorig jaar had ie een iPad. Ik had dit jaar een koptelefoon van een tientje. En wij hebben vorig jaar bijna 3 miljard winst gemaakt.quote:
Klopt idd.. de gekken daar!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:07 schreef Q. het volgende:
Vorig jaar had ie een iPad. Ik had dit jaar een koptelefoon van een tientje. En wij hebben vorig jaar bijna 3 miljard winst gemaakt.
Ik zou denken dat jij jezelf wel een hele grote choco claus zou geven.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:03 schreef HeatWave het volgende:
. Vandaag gaat het nog, vanaf volgende week is het hier echt een spookstad
.
Gisteren gezellig kerstontbijt gehad met Hans Klok, LED-TV als kerstpakketje, 1.5 keer bonusfactor, al met al weer niet slecht.
.
Snel, sleep 'm in je occupy tentje en ros 'm af!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je bent hard op weg naar die 1% of niet?
Ach ja, het is gewoon een goed bedrijf, ook de studenten die een 8-12 uur contract hebben krijgen het kerstpakket (je kon trouwens kiezen uit 5 dingen).quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Vorig jaar had ie een iPad. Ik had dit jaar een koptelefoon van een tientje. En wij hebben vorig jaar bijna 3 miljard winst gemaakt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou denken dat jij jezelf wel een hele grote choco claus zou geven.
Dat doe ik elke dag al.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou denken dat jij jezelf wel een hele grote choco claus zou geven.
Het is CL he, ik weet niet of ze voor die variant zou kiezen...quote:
Een iPad of LCD-tv gooi ik niet weg hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:17 schreef LostInSpace het volgende:
Ik krijg gewoon altijd een kerstbonus van 300 euro bruto.
Wat mij betreft veel beter dan zo'n stom kerstpakket wat ik toch weg flikker
Knuffelnegersquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is CL he, ik weet niet of ze voor die variant zou kiezen...
Nee, ik gun het HW wel...quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snel, sleep 'm in je occupy tentje en ros 'm af!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, ik gun het HW wel...Zal je het me niet gunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Dan had je die jezelf moeten geven voor kerstquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een iPad of LCD-tv gooi ik niet weg hoor
Maar die dingen heb ik al langquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een iPad of LCD-tv gooi ik niet weg hoor
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, ik gun het HW wel...Blauwe, smauwe, ik ben heul niet bang voor HWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Een mens kan nooit genoeg tv's hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Maar die dingen heb ik al lang
Dan gaaf je hem maar aan mij!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Maar die dingen heb ik al lang
Je werkt toch bij die toko met die oranje wimpel bovenin het logo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het is gewoon een goed bedrijf, ook de studenten die een 8-12 uur contract hebben krijgen het kerstpakket (je kon trouwens kiezen uit 5 dingen).
Nee precies. Kleine man wilde dit jaar wel een flat screen voor op zijn kamer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een mens kan nooit genoeg tv's hebben
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een mens kan nooit genoeg tv's hebben
"als mama die tattoo niet had genomen.. had jij hem gehad.. maarja helaas "quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee precies. Kleine man wilde dit jaar wel een flat screen voor op zijn kamer.Of iig eentje waar de xbox op kan. Tja, helaas schat
![]()
Ach, ik klaag ook niet over mijn bedrijf, heb het hier prima voor elkaar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het is gewoon een goed bedrijf, ook de studenten die een 8-12 uur contract hebben krijgen het kerstpakket (je kon trouwens kiezen uit 5 dingen).
Ik heb nog wel een hele mooie breedbeeld staan van philips, is alleen geen flatscreen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee precies. Kleine man wilde dit jaar wel een flat screen voor op zijn kamer.Of iig eentje waar de xbox op kan. Tja, helaas schat
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"als mama die tattoo niet had genomen.. had jij hem gehad.. maarja helaas "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |