Ik maak alleen goede herrie. Duh.quote:
Nou, eigenlijk wel. Heb in 3 cabaretprogramma's een entree gemaakt zonder daar ook maar iets voor te hoeven doen. En het werd nog positief opgepakt ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus jij maakt herrie als de rest nog stil is, zal je populair mee worden.
truequote:Op vrijdag 23 december 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik maak alleen goede herrie. Duh.
Nee maar ik laat wel eens een evaluatieformulier invullen en hoewel de smaak onder gemiddeld is vergeleken met de rest van mijn kwaliteiten durf ik toch wel te zeggen dat een 9,8 niet slecht isquote:
quote:
Als de smaak tegenvalt ben je kansloosquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee maar ik laat wel eens een evaluatieformulier invullen en hoewel de smaak onder gemiddeld is vergeleken met de rest van mijn kwaliteiten durf ik toch wel te zeggen dat een 9,8 niet slecht is
Volgende keer beterquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wou eerst een TT maken met iets met geloof en tieten maar dit moest ik echt even uit de wereld helpen
Raaaawrquote:
Of zo'n lekkere zoete tong na het drinken van bierquote:
Ja 1 van de meisjes heeft me getrolld, ze probeerde te deepthroaten maar moest kotsen. Dat vond ze niet zo lekker smaken dus toen kreeg ik een 1quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als de smaak tegenvalt ben je kansloos
Neequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wou je me nog voor het einde van dit deel ontsinglen dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |