quote:
Kronenburg had afgelopen week alle avonden koopavond. Dus misschien vanavond ook?quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Geen idee... Wellicht in de binnenstad, Kronenburg volgens mij niet.
Liander staat hier met zeker 12 busjes en bijbehorend personeel op de parkeerplaatsen er komen er nog meer aan. Het is een invasie!!
Really? Ik moet m'n bril ophalen namelijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Kronenburg had afgelopen week alle avonden koopavond. Dus misschien vanavond ook?
De stad weet ik niet.
Drinksequote:Op maandag 26 december 2011 13:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Insgelijks.
[..]
Een Bushmills single malt, 10 jaar oud.
mooi balenquote:[b]Op dinsdag 27 december 2011 07:44 schreef Guppyfriend het volgende:[/bn]
Sta ik om 07:00 uur bij De Grote Koppel, met m'n goede gedrag, is ie gesloten! Oeps, foutje op de website.Goddamnit!! Hoe moeilijk is het nou?
Was wel het plan, maar ik ben helaas geblesseerd... Pees overbelast in m'n onderbeen. Wel bijna hersteld, maar om nou 7km te gaan rennen met een net-niet herstelde blessure, leek me niet zo'n goed plan. Even niet rennen dus. In januari ga ik weer rennen, dan moet het helemaal over zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:54 schreef voodoolady het volgende:
Oei balen zo vroegdeed jij vandaag ook mee aan de derde kerstdag loop?
Ik pas evenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:03 schreef whosvegas het volgende:
[..]
mooi balen
je zou nog naar de Rijkerswoerdse plassen kunnen gaan
Awesome! Wanneer?quote:
Waar heb je die aanbieding vandaan?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:38 schreef _Loki het volgende:
Heb er echt enorm veel zin in.
Met de bus, dat wel, maar voor minder dan 150 euro pp hadden we de reis, 1 overnachting, ontbijt én 2 dagen toegang. Goed te doen!
Dat is niet slecht.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:38 schreef _Loki het volgende:
Heb er echt enorm veel zin in.
Met de bus, dat wel, maar voor minder dan 150 euro pp hadden we de reis, 1 overnachting, ontbijt én 2 dagen toegang. Goed te doen!
Niet eens een aanbieding. ;Dquote:Op woensdag 28 december 2011 13:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar heb je die aanbieding vandaan?
Watskeburt?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef Chloroform het volgende:
Eh, ja, iemand nog een zak kattenbrokken nodig?Zit nog een kilo in ongeveer.
Ik heb het niet meer nodig.
Kat moeten laten inslapen twee weken geleden. Heb nu eindelijk alle dingen weggehaald.quote:
Ow, dat is kut...quote:Op woensdag 28 december 2011 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kat moeten laten inslapen twee weken geleden. Heb nu eindelijk alle dingen weggehaald.![]()
Ja.quote:
Maar wel ff balen, lijkt me.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.
Maar ja. Niks aan te doen he. Beestje heeft twaalf mooie jaren bij mij gehad.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:26 schreef Chloroform het volgende:
Ja.
Maar ja. Niks aan te doen he. Beestje heeft twaalf mooie jaren bij mij gehad.
Mja, balen is best een understatement.quote:
Thnx.quote:
Autistquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:34 schreef Hello_Quickie het volgende:
Kut Oud & Nieuw
Soberso: Kutfeestdagen
Laat alles maar weer zo snel mogelijk normaal zijn
Niet de eerste keer ook. Ze zijn zelf wel eens slechtste van NL geweest meen ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Wilde ik net ook zoiets vragendie oliebollenkraam bij Musis, is die morgen gewoon open?
Die op er willemsplein had trouwens een 0 in de oliebollentest van het AD
Over tot de orde van de dagquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:34 schreef Hello_Quickie het volgende:
Kut Oud & Nieuw
Soberso: Kutfeestdagen
Laat alles maar weer zo snel mogelijk normaal zijn
Zeg dat welquote:Op zondag 1 januari 2012 15:01 schreef Xiance het volgende:
have fun this year!
zow, dat ook weer gehad, weer terug naar het gewone werk leven
Dat wil ik ook weer! Maar ben dan helaas aangewezen op de weekends, dat is niet praktisch...quote:
stoppen met roken hoef ik niet: ben nooit begonnenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef e-wok het volgende:
Ik zal ook een duit in het zakje doen:
Stoppen met roken hoef ik iig niet meer, dat houd ik inmiddels al ruim 2 maanden vol.
Op de planning staat:
- sporten / gezonder leven.
- arnhem: nieuwe mensen leren kennen / er achter komen waar ik me in 2013 definitief wil vestigen.- genieten!
Whut?quote:
Dat gaat het sowieso niet worden helaas.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:27 schreef remlof het volgende:
Ik hoop meer geld aan onzin uit te kunnen geven in 2012.
De wintercity bedoel jequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:33 schreef Façade het volgende:
"We moeten even wat langzamer want er rijdt een stopwind voor de intercity."
Dat krijg je van zulke slechte woordgrappen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Aanwaaiing met een persoon it is. Bij Wolfheze
Dan is het probleem weggewaaid.quote:
Welke kant op?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Hopelijk waaien alle treinen dan weer met de wind mee
Waar is de rest van de hond?quote:
Tuurlijk wel. Zo'n krat weegt niks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Handig, dan kan je huisdier niet wegwaaien.
Ik ben bang dat het enkelglas het begeeftquote:
Alle ramen waren aan het klapperen en zag een stuk dak voorbij waaien.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het enkelglas het begeeft
In elk geval iemand die oplet.quote:
Topquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:11 schreef voodoolady het volgende:
Gelukkig heb ik nog vakantie. En begonnen met mijn goede voornemen: badkamerdeur geverfd
Is dat zwarte gedeelte de rugleuning van je stoel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was in Ter Apel?quote:Op donderdag 5 januari 2012 06:55 schreef Façade het volgende:
Wat een wind, de Somaliers voor de deur woeien haast weg.
Neh, er stromen altijd wat buitenlanders uit de ghettodisco bij ons in de straat. En die blijven dan tot 4 uur 's nachts qat kauwen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:20 schreef e-wok het volgende:
[..]
Is dat zwarte gedeelte de rugleuning van je stoel?![]()
![]()
edit:
ohja
Is dat wif, waf, of woef?Het is GEEN pantoffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook geen usb-cavia
.
Dat is TessaMijn baby
![]()
Had de pot met verf al omgegooid dus dat was wel weer genoeg geblunder voor een dag...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:43 schreef e-wok het volgende:
[..]
In elk geval iemand die oplet.Zag die foto op een psd-site en het type hond kwam me bekend voor
Lol @ weggewaaid. Er was inderdaad een behoorlijke wndvlaag zonet
mits je niet in je bed pist...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:28 schreef e-wok het volgende:
Andere vraag: houden we de voeten droog vannacht?
Helaasch, dan ben ik net een keertje niet in Arnhem.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:42 schreef e-wok het volgende:
Ander onderwerp: Wie heeft er zin om zaterdagavond een potje te poolen.
Wat zien we?quote:
Have fun! Maar we blijven wel feuden hè?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:29 schreef Chloroform het volgende:
Laatste dag in Arnhem, bitches! Morgen vijf maanden Engeland alles. AJETO ERNHEM
Ik heb ook net besloten dat ik de noordelijke gronden weer ga bezoeken. Ik gooi het een andere keer nog wel eens weer in de groepquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:42 schreef picodealion het volgende:
Helaasch, dan ben ik net een keertje niet in Arnhem.
Ja hoor, Duitsers eten het ook, dus ernemmers ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Eten ze hier in het midden en in het zuiden van het land eigenlijk droge worst
Oke want ik zie altijd in Drenthe de Frieze, Groningse en Drentse droge worst maar nooit andere provincies.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, Duitsers eten het ook, dus ernemmers ook
Aan de ene kant prima, want de helft van die afvalkaarten belandt toch direct bij het afval. Aan de andere kant zijn de internetloze (meestal bejaarden) dus weer de dupe.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je dit jaar geen afvalkaart meer krijgt, maar dat je die tegenwoordig moet downloaden van www.afvalwijzer-arnhem.nl?
Mooi, doe ik morgen boodschappenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:34 schreef Adelante het volgende:
http://www.koopzondagen.net/#Gelderland
stad én winkels zijn open
Ik miste hem al. Vond het altijd wel handig.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je dit jaar geen afvalkaart meer krijgt, maar dat je die tegenwoordig moet downloaden van www.afvalwijzer-arnhem.nl?
Ik ook, dus ik dacht, laat ik eens bellen met SITA. Die vertelde dat. En die afvalwijzer op de site kan maar drie maanden vooruit plannenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik miste hem al. Vond het altijd wel handig.
Die afvalwijzer is t/m maart 2012, dus hij zou sowieso niet in de bus vallen afgelopen en deze maandquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik miste hem al. Vond het altijd wel handig.
Café Touche, zit ook nog eens lekker rustig.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik moet vandaag de hele dag aan een schoolproject werken, via internet, maar omdat ik antikraak woon heb ik geen internetverbinding thuis(is allemaal minimaal 1 jaar voor zover ik heb gevonden, behalve ziggo, maar ziggo levert hier weer niet...)
Nu zoek ik dus een plek in Arnhem om de hele dag gratis te internetten, weet iemand wat? Las een nieuwsbericht over 'binnen 1 jaar gratis internet in Sonsbeek' van 2010, maar dat zal wel niet door zijn gegaan.
Dichtbij, maar beetje koud nuquote:Op zondag 8 januari 2012 14:43 schreef picodealion het volgende:
Overigens kan je ook in sonsbeek voor de witte villa gaan zitten, als het ww dat ik heb nog werkt.
Die op Fok wordt afgekraakt, meesterlijk topic:quote:Op zondag 8 januari 2012 14:24 schreef remlof het volgende:
Bij Starbucks op het station
En bij Dudok trouwens ook. En zo zijn er nog wel meer plekken.
Wel met het whiskey musseum (en proeven) in Edinbrugh, maar daar heb je zekers niet zo veel aan?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het wijnmuseum & de wijnproeverij? Mijn zus is bijna jarig.
Niks mis met de warme chocolademelk van de Starbucks andersquote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Die op Fok wordt afgekraakt, meesterlijk topic:
Starbucks station Arnhem geopend
Nope. Sowieso drinkt mijn zus geen whiskeyquote:Op maandag 9 januari 2012 19:41 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Wel met het whiskey musseum (en proeven) in Edinbrugh, maar daar heb je zekers niet zo veel aan?
True. Ik haal er altijd alleen de warme chocomel met hazelnoot. Die is enorm lekker. Niet goedkoop, dus het is eens per half jaar of zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks mis met de warme chocolademelk van de Starbucks anders
Die heb ik nog niet geprobeerd, zal ik eens doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:51 schreef _Loki het volgende:
[..]
True. Ik haal er altijd alleen de warme chocomel met hazelnoot. Die is enorm lekker. Niet goedkoop, dus het is eens per half jaar of zo.
Verbaast me niks bij die afrit. Ik ken m, want t is mijn afrit naar huis, maar ik zie regelmatig auto's daar vol in de ankers gaan om de bocht nog te reddenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:14 schreef voodoolady het volgende:
Er was een auto rechtdoor gereden bij de afslag huissen op de pley. Konden ze mooi direct de nieuwe matrix borden uitproberen.
Ja het is een behoorlijk korte scherpe bocht, daar mag best een bordje bij.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Verbaast me niks bij die afrit. Ik ken m, want t is mijn afrit naar huis, maar ik zie regelmatig auto's daar vol in de ankers gaan om de bocht nog te redden
Toen ik dat postte wel ja. Ik zit er wel vaker alleen, er komen vanzelf mensen die ik ken. En het personeel kent me inmiddels ook wel goedquote:
wat nu weer?quote:Op zondag 15 januari 2012 02:07 schreef remlof het volgende:
Dit is een kutland, wie gaat er mee in Kleef wonen?
Ik wil ook mee!quote:Op zondag 15 januari 2012 02:07 schreef remlof het volgende:
Dit is een kutland, wie gaat er mee in Kleef wonen?
Parijs is prachtigquote:Op zondag 15 januari 2012 12:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Hmpf, Parijs is echt overrated. Dan ga ik niet mee
Eens!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:03 schreef Vork het volgende:
Maar Kleve lijkt me niet zo gezellig. Berlijn is wel bespreekbaar.
Maar na 10 keer heb ik het inmiddels wel gezien. Dan ga ik nu nog liever naar Barcelona, al vraag ik me af hoe snel dat verveelt.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Parijs is prachtig
Schilderachtig mooi en hoogteverschillen die super uitzicht verschaffen. Mooie oude gebouwen en nieuw design in een mix, redelijk groen. Alleen jammer van die Fransen
Die lijkt weer voorbijquote:
Nee niets ergs haha, bedankt voor je antwoord. Heb sinds zaterdag een kat in huis lopen en wou hem even laten checken of hij wel helemaal gezond is en had nog wat vragenquote:Op maandag 16 januari 2012 08:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb heel goede ervaringen met DAP Nederrijn aan de Huissensestraatniet per se de allergoedkoopste, maar heel kundig en flexibel. M'n collega komt er ook.
Voor simpele entingen ga ik naar Elke Dierenartsen, die zitten bij de Jumper in.
Wat is er aan de hand? Niks ergs toch?
Met een abbo op de openbare bieb kun je onbeperkt internetten.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik moet vandaag de hele dag aan een schoolproject werken, via internet, maar omdat ik antikraak woon heb ik geen internetverbinding thuis(is allemaal minimaal 1 jaar voor zover ik heb gevonden, behalve ziggo, maar ziggo levert hier weer niet...)
Nu zoek ik dus een plek in Arnhem om de hele dag gratis te internetten, weet iemand wat? Las een nieuwsbericht over 'binnen 1 jaar gratis internet in Sonsbeek' van 2010, maar dat zal wel niet door zijn gegaan.
Het is voor iedereen gratis, tegenwoordig. Tenminste, zoiets begreep ik.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:25 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Met een abbo op de openbare bieb kun je onbeperkt internetten.
Volgens mij hebben wij ons konijntje daar laten inslapen op een zondagquote:Op maandag 16 januari 2012 09:09 schreef remlof het volgende:
Mijn DA is de Petersberg in Oosterbeek.
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 16 januari 2012 09:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee niets ergs haha, bedankt voor je antwoord. Heb sinds zaterdag een kat in huis lopen en wou hem even laten checken of hij wel helemaal gezond is en had nog wat vragen![]()
Heb ondertussen al gebeld met een praktijk op de velperweg, is ook makkelijk te bereiken met de bus aangezien het een beest is van bijna 9 kilo
Ik hoop dat ze je wel een beetje ruimte gaven!quote:Op maandag 23 januari 2012 11:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga zwemmen in de Grote Koppel, ik ga normaal alleen nooit op maandagmiddag, want ik moet normaal doordeweeks werken. De gemiddelde leeftijd keldert dankzij mij drastisch, er zijn alleen maar omaatjes
Ging prima, ze hingen het grootste deel van de tijd aan de kant te kletsen, en gingen er een half uur voor tijd alweer uitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:34 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je wel een beetje ruimte gaven!
Snap nooit waarom ze dan al die moeite doen van toch het zwembad in gaan, ga lekker naar een cafeetje danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ging prima, ze hingen het grootste deel van de tijd aan de kant te kletsen, en gingen er een half uur voor tijd alweer uit
Robin Hood, aan het Willemsplein.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:55 schreef kabelhaspel het volgende:
Morgenmiddag heeft een maat van me vrij genomen om te helpen klussen in mn appartement (laatste loodjes overigens).
Wil daarna ff trakteren op een goed maal ergens in Arnhem. Wie weet iets dat goed en goedkoop is?
Ik en een andere maat hebben de Irish pub Mick O'Connells aan de Korenmarkt inmiddels uitgeroepen tot stamkroeg en heb gezien dat je daar ook pubvoer hebt. Is dat wat?
Of De Beugel, beste prijs/kwaliteit-verhouding in Arnhem.quote:
Ik snap dat ook niet. Al die moeite, en dan doe je bijna niks. Van dat geld kun je toch een bakkie koffie drinkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:40 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Snap nooit waarom ze dan al die moeite doen van toch het zwembad in gaan, ga lekker naar een cafeetje dan
Oh, dat had ik dan even niet meegekregenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:05 schreef voodoolady het volgende:
Goed proeven is goed duur! 50 euro voor lunch moest ik een tijd terug betalen. Wel lekker gegeten trouwens
Gedragen ze zich wel een beetje?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
Stil. Ik heb een cavia en een konijn!
Kut man... Sterktequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:31 schreef tomaat52 het volgende:
Ik denk dat ik morgen uitgebreid ga janken op school.![]()
Morgen hond in laten slapen. :'(
De cavia zit op zijn dooie gemakje aan het hooi te knabbelen terwijl er 2 honden hem uitvoerig stonden te bekijken. En het konijn heeft een paar keer erg boos gestampt maar heeft daarnet toch maar een lofty aangenomen. Wel met een "hmpf" er bij. En ik moest niet denken dat ik nu opeens "leuk" was ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, dat had ik dan even niet meegekregenBehoorlijk prijzig dus
[..]
Gedragen ze zich wel een beetje?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:31 schreef tomaat52 het volgende:
Ah, zoals verwacht dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
De cavia zit op zijn dooie gemakje aan het hooi te knabbelen terwijl er 2 honden hem uitvoerig stonden te bekijken. En het konijn heeft een paar keer erg boos gestampt maar heeft daarnet toch maar een lofty aangenomen. Wel met een "hmpf" er bij. En ik moest niet denken dat ik nu opeens "leuk" was ofzo
Daagt je cavia je honden niet eens uit?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
De cavia zit op zijn dooie gemakje aan het hooi te knabbelen terwijl er 2 honden hem uitvoerig stonden te bekijken. En het konijn heeft een paar keer erg boos gestampt maar heeft daarnet toch maar een lofty aangenomen. Wel met een "hmpf" er bij. En ik moest niet denken dat ik nu opeens "leuk" was ofzo
Oeh ik mocht net al zowaar even over d'r neusje aaien!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ah, zoals verwacht dusKonijn moet je gewoon een beetje paaien, ze doet nu gewoon hard to get. Stukje wortel, blaadje witlof, komt vast wel goed!
Het is een stoere cavia... maar ZO stoer.....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:39 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Daagt je cavia je honden niet eens uit?
Caaf is gewoon immer coolquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:01 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Het is een stoere cavia... maar ZO stoer.....
Sterkte!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:31 schreef tomaat52 het volgende:
Sterkte ermeequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:31 schreef tomaat52 het volgende:
Daarom was ik vandaag dus naar school gegaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterkte ermee
Ik weet hoe ik was toen ik mijn kat in moest laten slapen.. Tranen met tuiten huilen, ben toen volgens mij niet eens naar school gegaan omdat ik het niet droog hield.
Wel oké. Die ouwe had 3 keer de dodelijke dosis nodig...quote:
Thanks.quote:
Dat soort volk zou collectief door de medepassagiers uit de trein gedonderd moeten worden. Maar nee, iedereen zit maar te tolereren en binnensmonds te vloeken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:22 schreef voodoolady het volgende:
Niet normaal, een groepje dronken gasten met krat bier komt de trein even op stelten zetten. Wat een sneuerds.
Om 7 uur 's ochtends?quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:22 schreef voodoolady het volgende:
Niet normaal, een groepje dronken gasten met krat bier komt de trein even op stelten zetten. Wat een sneuerds.
Ja het waren jongetjes van misschien net 16...quote:
Heel erg traag.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:46 schreef _Loki het volgende:
Meeeh ik heb steeds pas door dat Vork langskomt als ie al voorbij is. Vorige week ook weer volgens mij.
Vork, ik negeer je niet, ik ben alleen een beetje traag van begrip.
Die rechter.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:08 schreef tomaat52 het volgende:
@ de laatste foto: welk van de 2 is de cavia?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |