Ik liep om 14u over Jansplein / Jansplaats toen ik ging poolen en zag ze daar die ijsblokken te lijf gaan met een motorzaag. En toen ik om 18u weer naar huis liep kwam ik er weer langs, en toen waren de sculpturen klaar, met een lichtje erop voor dramatisch effect. En da was mooi.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:36 schreef Vork het volgende:
Waarlangs, de levende kerststal? Was het daarna nog wel een levende kerststal?
Klopt, hoezo?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Jij woonde toch pas net in Arnhem?
Ja dat dacht ik ook al.quote:Op maandag 19 december 2011 18:45 schreef Guppyfriend het volgende:
"Door verwachte weersomstandigheden in het oosten van het land rijden er vanavond vanaf 20:30 uur minder treinen van Utrecht naar Arnhem".
ER - IS - NIKS - AAN - DE - HAND!!
Is die alweer op vrije voeten dan?quote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef Adelante het volgende:
Van Meurs kreeg een warm onthaal in de gemeenteraad vanavond
Rosesquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:27 schreef schubb het volgende:
Weet iemand nog een bar/restaurant waar je echt kan lounge in arnhem?
Chille zitzakken of lekkere zachte banken ofso!?
ben niet zo bekend in arnhem nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
Overkapping, vanaf E geloof ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ff een vraagje he, ik moet morgen buslijn 7 hebben richting Geitenkamp. Waar staat de bus bij het centraal station? Staat de bus bij buslijn 1 of onder de overkapping?
Oke top bedankt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Overkapping, vanaf E geloof ik.
Iets verder, meen ik. In ieder geval in het middelste vak (kleine perron S niet meegerekend) en dan de meest linker. Daar staat ook 3 naar Velp.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Overkapping, vanaf E geloof ik.
De bus stond vrij vooraan als je het busemplacement binnen komt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Iets verder, meen ik. In ieder geval in het middelste vak (kleine perron S niet meegerekend) en dan de meest linker. Daar staat ook 3 naar Velp.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef Façade het volgende:
Tape.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! Teep
![]()
Die is inderdaad een heeeeel eind verderopquote:Op woensdag 21 december 2011 15:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De bus stond vrij vooraan als je het busemplacement binnen komt.
Ik zat laatst te zoeken waar de halte was van buslijn 1
Hoorde het hier ook, duurde wel lang.. minstens 5 minuten. Was dat voor iets speciaals?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:28 schreef Xiance het volgende:
hmz.. dat was een hoop vuurwerk zonet.. en dat allemaal omdat ik weer in arnhem ben?
Minstens een half uurquote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hoorde het hier ook, duurde wel lang.. minstens 5 minuten. Was dat voor iets speciaals?
Jup, was er vlakbij bij m'n vriend in huis, die werken was.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat was bij het gelredome toch?
Goed dat je het zegt... nog even valium halen voor de honden voor oud en nieuwquote:Op donderdag 22 december 2011 13:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Minstens een half uurArme hond zat te bibberen...
[..]
Neem meteen wat voor jezelf mee.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:04 schreef Hello_Quickie het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt... nog even valium halen voor de honden voor oud en nieuw
Ik moet dat serieus ook doen jaquote:Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Neem meteen wat voor jezelf mee.
koopavond tot 23:00 uur vandaag heb ik voorbij zien komen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:46 schreef tliciouz het volgende:
Is het morgen avond extra koopavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |