Have fun! Maar we blijven wel feuden hè?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:29 schreef Chloroform het volgende:
Laatste dag in Arnhem, bitches! Morgen vijf maanden Engeland alles. AJETO ERNHEM
Ik heb ook net besloten dat ik de noordelijke gronden weer ga bezoeken. Ik gooi het een andere keer nog wel eens weer in de groepquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:42 schreef picodealion het volgende:
Helaasch, dan ben ik net een keertje niet in Arnhem.
Ja hoor, Duitsers eten het ook, dus ernemmers ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Eten ze hier in het midden en in het zuiden van het land eigenlijk droge worst
Oke want ik zie altijd in Drenthe de Frieze, Groningse en Drentse droge worst maar nooit andere provincies.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, Duitsers eten het ook, dus ernemmers ook
Aan de ene kant prima, want de helft van die afvalkaarten belandt toch direct bij het afval. Aan de andere kant zijn de internetloze (meestal bejaarden) dus weer de dupe.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je dit jaar geen afvalkaart meer krijgt, maar dat je die tegenwoordig moet downloaden van www.afvalwijzer-arnhem.nl?
Mooi, doe ik morgen boodschappenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:34 schreef Adelante het volgende:
http://www.koopzondagen.net/#Gelderland
stad én winkels zijn open
Ik miste hem al. Vond het altijd wel handig.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je dit jaar geen afvalkaart meer krijgt, maar dat je die tegenwoordig moet downloaden van www.afvalwijzer-arnhem.nl?
Ik ook, dus ik dacht, laat ik eens bellen met SITA. Die vertelde dat. En die afvalwijzer op de site kan maar drie maanden vooruit plannenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik miste hem al. Vond het altijd wel handig.
Die afvalwijzer is t/m maart 2012, dus hij zou sowieso niet in de bus vallen afgelopen en deze maandquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik miste hem al. Vond het altijd wel handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |