Dat dacht DF ookquote:
Maar volgens mij heb jij stiekem wel een backup naam in je hoofdquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:11 schreef flugeltje het volgende:
Ik twijfel zelf ook nog steeds Fee-nix tot het moment dat ie geboren is kan het bij ons echt nog veranderen. Zelfs na de geboorte nog, straks zie ik 'm en denk ik dat het helemaal geen Pietertje is... Dat had m'n moeder bij m'n broer dus, die is daarna een paar dagen naamloos door het leven gegaan voor ze een nieuwe naam hadden
Zeg Octo, ga eens bevallen jij... Die kleine zit volgens mij echt voor de ingang te treuzelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik had vannacht weer veel meer briljante vragen en goede ideeën. Ben ze alleen allemaal weer vergeten.....
Nou vooruit, omdat jij het bent...quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:06 schreef flugeltje het volgende:
Kut de spoiler doet het niet hier...En ik had nog wel zo'n zin in ranzigheid...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:18 schreef flugeltje het volgende:
Het voelen van je kindje blijft zo enorm bijzonder, alleen om dat gevoel zou ik wel altijd zwanger willen zijn...
Nou deze is overduidelijk hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:19 schreef Kyara het volgende:
Je weet waarschijnlijk ook waar je op moet letten. Ik weet met terugwerkende kracht ongeveer wanneer ik de kleine kon voelen maar op het moment zelf wist ik echt niet wat het nou precies was
Nog 14 tot 16 weken hoor... Dat is nog keilang...quote:
Oh, dan zal ik die ook wel weer krijgen dan... Had er nog niets over gehoord...quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:46 schreef Kuukske het volgende:
De commode is klaar whooohoo. Straks es kijken of ik al wat op fotobukket kan zetten. Maarehm, ja. Fluug, die factorenprik enzo schijnt sinds juli van dit jaar standaard te zijn met 27 weken? Althans, dat zei de vk. Ik vind het alleen wel kut dat ik dus dinsdag na Kerst weer vroeg op moet om niet te lang te hoeven wachten bij het priklab
.
Dat had ik bij allebeiquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:39 schreef flugeltje het volgende:
Bij Willem wisten we het gewoon al voor de conceptieEn daar stond ik ook compleet achter, ik vind Pieter nog steeds tof, maar toch op de een of andere manier blijft de twijfel dit keer...
Eh, nee ik heb O positief (JD's reactie: hé je hebt O plus. Da's het hartje van Fokquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:52 schreef octopussy het volgende:
Kuukske, heb je een bloedgroep die rhesusnegatief is? Want dan gaan ze met jouw bloed kijken of je beebje ook rhesusnegatief is en of je antistoffen in je bloed hebt. Wanneer je kind + is en jij - dan kan je antistoffen aanmaken en bloedarmoede veroorzaken bij de beeb. Je krijgt dan rond de 30 weken een injectie met RAL anti-D.
Ik hoop het wel ja, een naamsverandering als ie 5 is lijkt me ook weer zo duurquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat had ik bij allebeidie lichte twijfel, bij de tweede sterker dan bij de eerste. Maar nu ze er zijn, kan ik geen naam bedenken die beter bij ze zouden passen dan de namen die ze nu dragen. Alle namen die ook op de shortlist stonden bij allebei passen gewoon minder bij uiterlijk en karakter.
Komt goed
* duwtje in de rug geeftquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:32 schreef Kyara het volgende:
ja, dat dacht ik 14 tot 16 weken geleden ook.... *podiumvrees*
kun je hem mooi zelf inspraak gevenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, een naamsverandering als ie 5 is lijkt me ook weer zo duur
Bij Hannah's zwangerschap konden ze nog niet de bloedgroep van de baby bepalen dmv het moeders bloed. Je kreeg dus standaard een injectie wanneer je rhesusnegatief bent. Na de bevalling keken ze mbv het navelstrengbloed naar de bloedgroep van kind en als die positief was dan kreeg je een tweede prik. Ik heb die volgens mij toen niet gehad dus ik denk dat Hannah ook negatief is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:55 schreef Orea het volgende:
Ik dacht altijd dat ik O + had (zei zelf altijd sero-positief#flauw) maar ik heb O- negatief. Heb een prik in den bil gehad (vond ik niet fijn!!) met 30 weken en nog een prik na de bevalling omdat dametje haske positief is!
Volgens mij krijg ik deze keer ook weer een prik..
Je kunt juist beter later gaan. Iedereen gaat vroeg om als eerste te zijn. Als je halverwege de ochtend gaat, is die rij weg en ben je een van de weinigen...quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:46 schreef Kuukske het volgende:
De commode is klaar whooohoo. Straks es kijken of ik al wat op fotobukket kan zetten. Maarehm, ja. Fluug, die factorenprik enzo schijnt sinds juli van dit jaar standaard te zijn met 27 weken? Althans, dat zei de vk. Ik vind het alleen wel kut dat ik dus dinsdag na Kerst weer vroeg op moet om niet te lang te hoeven wachten bij het priklab
.
jij mag eerst hoor.....quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
* duwtje in de rug geeft
De VK zei trouwens vorige week dat de slijmprop niet te missen is. Als het in beetjes komt kun je er lange draden van trekken en het zo herkennen.
Hoop dat niemand nu lekker aan het lunchen is.
Precies. Om pauzetijd 's middags is het ook weer effe stormloop en vervolgens is er niemandquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je kunt juist beter later gaan. Iedereen gaat vroeg om als eerste te zijn. Als je halverwege de ochtend gaat, is die rij weg en ben je een van de weinigen...
En al die mensen die nuchter moeten prikken of nog even snel voor hun werk bloed laten prikken.....quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je kunt juist beter later gaan. Iedereen gaat vroeg om als eerste te zijn. Als je halverwege de ochtend gaat, is die rij weg en ben je een van de weinigen...
Ik heb bij mij ook niet het idee dat het de slijmprop is. Bij Hannah verloor ik wel de slijmprop en dat was vrij duidelijk een soort prop van slijm. Dit keer lijkt het alsof ik continu sperma lekquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
jij mag eerst hoor.....
Ja, volgens mij is het ook geen slijmprop. Hoewel ik niet van plan ben om er aan te gaan zitten.Misschien glijdt de kleine er straks gewoon uit en wordt ie in een puf en een zucht geboren
*wishful thinking*
Jij geil dingquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:06 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik heb bij mij ook niet het idee dat het de slijmprop is. Bij Hannah verloor ik wel de slijmprop en dat was vrij duidelijk een soort prop van slijm. Dit keer lijkt het alsof ik continu sperma lek
Ah, jij herkent het dus ook...... Maar dus ook geen idee wat het is en of het nog nut heeft.....quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:06 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik heb bij mij ook niet het idee dat het de slijmprop is. Bij Hannah verloor ik wel de slijmprop en dat was vrij duidelijk een soort prop van slijm. Dit keer lijkt het alsof ik continu sperma lek
Oh Kyara, ik heb trouwens wel een geboorteplan gemaakt die toegespitst is op een ziekenhuisbevalling. Als je me even een mail-adres pm't dan stuur ik hem op.
Hehe, daar heb ik een man voorquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij geil ding
Met de hele buurt aan het prostagledingesen zeker?
Oh echt? Bij Leia inderdaad ook, kreeg sowieso de prik rond de 30 weken, en na de geboorte bleek zij positief (kreeg alleen te horen positief, dus geen idee wat de bloedgroep is.. Mart heeft A ik dus O dus dat kan nog alle kanten op)..quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:01 schreef octopussy het volgende:
[..]
Bij Hannah's zwangerschap konden ze nog niet de bloedgroep van de baby bepalen dmv het moeders bloed. Je kreeg dus standaard een injectie wanneer je rhesusnegatief bent. Na de bevalling keken ze mbv het navelstrengbloed naar de bloedgroep van kind en als die positief was dan kreeg je een tweede prik. Ik heb die volgens mij toen niet gehad dus ik denk dat Hannah ook negatief is.
Maar sinds een jaar kunnen ze dus zien aan je bloed wat de rhesusfactor van de kleine is. Als die ook negatief is dan krijg je dus geen prik meer (mits geen antistoffen aanwezig)![]()
Baby 2 is in ieder geval positief
Ik heb trouwens eens gekeken of ik ergens kon vinden wat de bloedgroep is van Hannah, maar het staat gewoon echt nergens. Is toch raar dat je niet eens weet wat de bloedgroep van je eigen kind is![]()
Daar is ook weer wat voor te zeggen .. Hm.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oja! Jeetje. Niet aan gedacht. Thanks dames!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
En al die mensen die nuchter moeten prikken of nog even snel voor hun werk bloed laten prikken.....
anekdote uit 2001 anyone?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:55 schreef Orea het volgende:
Ik dacht altijd dat ik O + had (zei zelf altijd sero-positief#flauw)
quote:
das wel heel veel ...quote:Ik heb wel eens gehoord dat ze altijd alleen uitgaan van de bloedgroep van de moeder omdat de vermeende vader in veel gevallen niet de echte vader blijkt te zijn
Klopt inderdaad, blijf ik wel raar vinden overigens. De mensen die ik ken kan ik 't me namelijk niet bij voorstellen dat het van iemand ander is...quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:26 schreef octopussy het volgende:
Cooki![]()
Ik heb wel eens gehoord dat ze altijd alleen uitgaan van de bloedgroep van de moeder omdat de vermeende vader in veel gevallen niet de echte vader blijkt te zijn
ik weet de cijfers ook niet..quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:37 schreef octopussy het volgende:
Nah, ik weet de cijfers niet Cooki. Maar 'sommige' is ook weer te uitzonderlijk. En ik woon natuurlijk wel in Almere
Ik heb vorige.keer geen enkele voorwee gehad en ben in 7uur bevallenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:18 schreef Kyara het volgende:
Nog weer even een vraagje: het verstrijken van de baarmoeder. Gaat dat vanzelf of heb je daar ook (oefen)weeën voor nodig? Mijn baarmoedermond was namelijk 6 cm dus ik moet van ver komen zeg maar. Zou wel fijn zijn als dat al helemaal klaar is al de bevalling begint![]()
Iemand enig idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohhhhhh daarom twijfelen ze bij mijn derdequote:Op vrijdag 23 december 2011 13:26 schreef octopussy het volgende:
Cooki![]()
Ik heb wel eens gehoord dat ze altijd alleen uitgaan van de bloedgroep van de moeder omdat de vermeende vader in veel gevallen niet de echte vader blijkt te zijn
Nee, ik hoop dat de kleine straks net zo kneedbaar is als de koala beer.....quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:11 schreef Cooki het volgende:
Weet je ook hoe je de bandjes weer wat losser kunt stellen? anders zit je kindje straks klem![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:12 schreef Kyara het volgende:
Nee, ik hoop dat de kleine straks net zo kneedbaar is als de koala beer.....
mn zus heeft n keer de gordels van de voorstoel proberen te gebruiken om de MC op de achterbank vast te zetten..quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:13 schreef octopussy het volgende:
Kyara, kan je de MC ook al hendig in de auto vastkrijgen?![]()
Ja, we hebben de family fix base dus dat is heeeeeeeel makkelijk. Weet ook nog niet hoe de maxicosi op het onderstel van de kinderwagen moet maar dat lijkt me van latere zorg (en is ook niet handig als ik daar nu mee ga prutsen ivm bloeddruk).quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:13 schreef octopussy het volgende:
Kyara, kan je de MC ook al hendig in de auto vastkrijgen?![]()
Ik heb zo'n mooi roze matje op mijn autostoel liggen. Zal er wel stom uitzien van buiten, maar op de een of andere manier heb ik tafeleren in mijn hoofd van brekende vliezen in de auto
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat de kleine straks net zo kneedbaar is als de koala beer.....
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:14 schreef Soempie het volgende:
Oja, het enige irritante is dat m'n man vandaag ook over de naam begon. Wel zelfde naam, maar andere manier van schrijven en ik vind het niks en hij vindt mijn versie niks.
Op mijn 10e ofzo wilde ik graag Francisca heten, ik kan het me nog herinneren als de dag van gisterenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
kun je hem mooi zelf inspraak gevenben benieuwd wat dat op zou leveren
Wat dat betreft dan fijn dat het een meisje wordt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:16 schreef Zoë23 het volgende:
[..]das idd irritant!
Hadden wij met de jongens-naam (qua uitspraak)
Ja, de VK is heel tof en m'n man kwam direct aangerend.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:17 schreef Kyara het volgende:
Fijn Soempie!
Werd er wel goed op je huilbui gereageerd? Niet te druk geweest vandaag?
Niet lullig voelen, er zijn nog zat andere dingen die jullie kunnen doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:13 schreef Zoë23 het volgende:
soempie!
rare hormonen soms
nee hij vond 't leuk! heb vaak plopjes dat ik denk; dat moet hij voelen! maar dan voelt ie niets
en nu voelde hij 't duidelijkerg leuk (wordt 't voor hem nog "echter" want hij vind het soms nog moeilijk te beseffen)
(vind 't zelf wel lastig soms, voel haar echt heel duidelijk en heel regelmatig en dan vind ik 't "raar" om sex te hebben oid)
voel ik me wel lullig om, we hebben het er wel over, in het begin vond ik 't niet raar want dan voelde ik de beeb heel lichtjes en soms.. maar das nu anders dus
hebben jullie daar geen last van?
Ja, heel herkenbaar..... bij elk krampje vraag je je toch af of het al begonnen is (heb ik tenminste). En je kan er echt helemaal geen voorstelling bij maken. Plus dat ik zo langzamerhand toch wel erg nieuwsgierig begin te worden.....quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, de VK is heel tof en m'n man kwam direct aangerend.Ik denk dat het gewoon door de vermoeidheid kwam en omdat ik het nu wel heel spannend begin te vinden allemaal. Het kan gewoon nu al gebeuren, terwijl je je niet echt voor kunt bereiden. Lastig vind ik dat.
quote:
Phaidra, wat fijn zo'n goede uitslagquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef Phaidra het volgende:
En we hadden een goede uitslag van de combitest! 1:62000 voor down, 1:100.000 voor de andere twee. Erg fijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door -Caroline- op 24-12-2011 11:10:57 ]
Wel zielig zeg! Maar z'n nieuwe naam is wel een ongelukkige keus idd...quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:17 schreef octopussy het volgende:
Een ander jongetje uit mijn straat vroeger heeft zijn naam laten veranderen omdat een schoolgenootje met dezelfde naam was doodgereden door een vrachtwagen. Zijn nieuwe naam was W.erner![]()
Een goede eerste bevalling wil overigens ook niet zeggen dat de tweede automatisch slechter zal zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:20 schreef Fee-nix het volgende:
wat fijn om te horen dat een vreselijke eerste bevalling niet automatisch een vreselijke tweede betekent.
Nee joh, want ik ga voor een nóg beterequote:Op zaterdag 24 december 2011 08:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Een goede eerste bevalling wil overigens ook niet zeggen dat de tweede automatisch slechter zal zijn
Ik heb me daar toen best wel druk over zitten makenquote:
Koop nu alvast een echte neusspray en stop die in je bevallingstas! Ze zijn er voor mij een gaan halen op de kraamafdeling en dat was echt mijn redding, ik kon de weeen idd niet goed opvangen doordat ik niet normaal kon ademhalen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:11 schreef Kyara het volgende:
voor degenen die nu lekker vakantie hebben!
Volgens mij begin ik verkouden te worden. Beetje problemen met ademen en 's nachts beetje oorpijn. Hoop dat het niet doorzet want dat lijkt me niet handig als je moet bevallen.En die zoutoplossing voor babies helpt ook niet helemaal
^^ exact datquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:16 schreef Asyniur het volgende:
Wiiiieee voor alle mijlpalen, inclusief die van mij die was ik alweer vergeten !
quote:
hm, de onze staat nog in de garage, voorlopig nog niet nodig, maar zal 'm een keertje meenemen.quote:
Vooral niet teveel "eisen" van jezelf. Je bent 9 maanden zo'n beetjequote:Ik zie zo op tegen morgen. Begin van de middag gaan we naar familie en daar eten we ook. Aangezien ik elke keer maar een paar uur slaap 's nachts ben ik helemaal op. Morgen wordt dus een lange dag met heel veel mensen..Krijg het ook niet voor elkaar 's middags in slaap te vallen, dan word ik er alleen maar nog duffer van.En het is iets wat juist heel leuk is.
Niks bezig hoor. Maar in theorie zou het kunnen. Zo bedoelde ik het meer.... Maar het stond er ook niet heel duidelijk inderdaadquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:31 schreef Oognip het volgende:
Is er al wat bezig dan Kyara?
of lees ik het gewoon heel erg verkeerd?
Oh zo hahaquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:36 schreef Kyara het volgende:
[..]
Niks bezig hoor. Maar in theorie zou het kunnen. Zo bedoelde ik het meer.... Maar het stond er ook niet heel duidelijk inderdaad
Je.moet juist wel van alles bij jou thuis plannen. Dat helpt de bevalling op gangquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef octopussy het volgende:
Ik heb expres niets georganiseerd qua kerstviering. Morgen gaan we eerst naar een verjaardag een straat verder en dan bij mijn ouders kerstdiner eten. Die wonen op een halfuur rijden dus dat durf ik nog wel aan.
Maandag maken we het thuis gewoon gezellig![]()
Ik zou het wel heel bijzonder vinden om een kerstkindjete krijgen, maar ik reken nergens op. Kan ook zomaar nog 3 weken duren. Dinsdag gaat de verloskundige als het goed is kijken of ik te strippen ben. Woensdag is ook wel een speciale datum voor ons omdat we dan 12 jaar samen zijn
Haha, mijn moeder kwam al met de suggestie om oud en nieuw bij mij te vieren. Meestal doen we dat met de hele familie (die best groot is), maar om nou iedereen uit te nodigen en dan vervolgens weer af te moeten bellen wanneer 't kinneke is geboren is ook weer zo watquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Je.moet juist wel van alles bij jou thuis plannen. Dat helpt de bevalling op gang![]()
(nou ja bij mij werkte t)
Wat fijn, Soempiequote:Op zondag 25 december 2011 07:18 schreef Soempie het volgende:
Ahh, Klaver, ik hoop dat je uit kunt slapen.
Hier wel een goede nacht. 5 uur slaap te pakken.![]()
Heel fijne Kerst iedereen.
En jij veel plezier met Jair vandaag! Wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 25 december 2011 07:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat fijn, Soempieveel kerstplezier vandaag!
Thuis een beetje huishouden, later op de koffie bij m'n ouders en na zijn middagslaapje nog een lekkere wandeling en dan samen kokenquote:Op zondag 25 december 2011 07:23 schreef Soempie het volgende:
En jij veel plezier met Jair vandaag! Wat gaan jullie doen?
Gaaf! Wat eem heerlijk gevoel moet dat zijnquote:En hier van 5 tot 7 uur beetje liggen kletsen tegen een drukke baby. Kreeg opeens toch nog zo'n roze wolk gevoel: geen pijn, geen maagzuur en even helemaal
Ik lees hier nog af en toe mee. En ik vind het zo geweldig dat jij deze kerst zwanger mag vierenquote:Op zondag 25 december 2011 11:19 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik heb totaal niet terug gelezen, weinig online geweest paar dagen, krijg namelijk van 32 mensen op bezoek voor kerst dus een hoop geregel en boodschappen doen !
Nu nog ff genieten van de rest en om 3 uur komt de familie binnen vallen dus dan is de rust voorbij.
Maar ik wens iedereen hier hele fijne feestdagen![]()
Ahh dankjewel dat vind ik lief :$quote:Op zondag 25 december 2011 11:24 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik lees hier nog af en toe mee. En ik vind het zo geweldig dat jij deze kerst zwanger mag vieren![]()
Zo, nu ga ik weer in lurkmodus
Dit ja! Ik ben benieuwd naar de reactie Marjolijntjequote:Op zondag 25 december 2011 18:28 schreef Fee-nix het volgende:
Wat een werk Marjolijntje! Wel leuk geworden.
Me2!quote:Op zondag 25 december 2011 20:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit ja! Ik ben benieuwd naar de reactie Marjolijntje
Oeh moet k ook s proberen danquote:Op maandag 26 december 2011 10:20 schreef Orea het volgende:
Ik had mazzelzet de Angelsounds op mijn buik en daar wassie
het treintje! Was wel een lucky shot, want daarna probeerde ik het nog een keer, maar de draak zwom weg
![]()
Over een paar dagen nog maar eens proberen, maar zucht... wat is het toch een heerlijk geluid
Bel even met de huisartsenpost in de buurt, dan weet je het zeker.quote:Op maandag 26 december 2011 13:39 schreef Troeta het volgende:
Wat gaaf orea dat je het al hoorde!! Ik ga morgen mijn zwangerschapsdoos maar even uit de berging halen..
Even snel een vraagje tussendoor. Mex heeft uitslag van de BMRprik. Is dat een lichte vorm van mazelen en is dat op een of andere manier gevaarlijk voor mijn zwangere schoonzus die straks komt eten?
Ze is nu 34 weken zwanger van een tweeling en ze hebben er heel lang over gedaan om zwanger te worden, dus ik wil geen risico nemen.
Vanmorgen was hij dus weer even niet uitverkocht, dus heb hem direct besteld. Daarna stond hij weer als uitverkocht op de site. Heb daarvoor wel al weken de site in de gaten gehouden. Ergens anders heb ik hem nog niet gezien.quote:Op maandag 26 december 2011 09:35 schreef Zoë23 het volgende:
fee nix die uil zag ik ook op psikhouvanjou maar is uitverkochtmisschien is ie binnenkort weer leverbaar (na kerst enz)
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat weet jij waarschijnlijk beter dan wij...Vertel!!!
Hey wacht eens even...quote:
Lulquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:05 schreef Argento het volgende:
Nee, ho ho, ik zit netjes op mn werk. Ik weet van niks. Maar ik durf dr ook niet wakker te bellen. En als ze zich niet meldt, dan zal ze nog wel slapen. Ik kan maar één andere oorzaak verzinnen, en dat had ik dan inmiddels wel geweten.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:05 schreef Argento het volgende:
Nee, ho ho, ik zit netjes op mn werk. Ik weet van niks. Maar ik durf dr ook niet wakker te bellen. En als ze zich niet meldt, dan zal ze nog wel slapen. Ik kan maar één andere oorzaak verzinnen, en dat had ik dan inmiddels wel geweten.
Nee hoor, is allemaal voor spek en bonen...quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:52 schreef Kyara het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd of het bij Soempie door gaat zetten....
Ja, heb wel het idee dat het beter gaat. Alleen met draaien is het wat onhandig, helemaal als je man aan de andere kant tegen je aan ligt en hij het kussen dus bovenop zich krijgt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:56 schreef Kyara het volgende:
Okey, nog niks dus. Hoe is bevalt het voedingskussen? Slaap je nu wel iets beter?
Sorryquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oooh, die site is ook leuk Fee! Wat doe je nu dan, ik mocht van mezelf geen geld meer uitgeven.De uil komt als het goed is hier deze week nog binnen.
Ben het helemaal met je eens. Ook met je posts in het betreffende topic trouwens. Het is alleen niet iets waar je overeenstemming over kunt bereiken als iemand het anders ziet (bijvoorbeeld door geloof). De eerste weken zie ik het persoonlijk ook nog niet als kindje. Gevoelsmatig heb ik wel gedacht: ooh, er groeit een kindje in mij.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:57 schreef flugeltje het volgende:
Dames dames, voor je gaat lynchen... Het is puur gevoelsmatig he, voor sommige mensen (zeker bij ongewenstheid) ligt zo'n omslag van vruchtje naar kind nu eenmaal wat lastiger... Er is voor alles wat te zeggen natuurlijk
Bijna 43 weken... Inleiding met gel die later op de dag spontaan verder pakte... Uiteindelijk toch nog wel weeenopwekkers gekregen omdat de ontsluiting niet echt hard ging... Zelf hoop ik op een spontane start dit keer en ik denk ook na over accupunctuur om te helpen...quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:30 schreef Soempie het volgende:
Flugel liep ook al zo lang door he. Hier heeft de VK heel even het onderwerp inleiden genoemd, dat dat een mogelijkheid is vanaf 41 weken. Weet nog niet wat ik daar dan van moet vinden. Ook maar eens de voors en tegens op een rijtje zien te krijgen.. Als iemand daar meer info over heeft, graag.Fee, was het de vorige keer ook een KS, dat je daar dan voor kiest bij 42 weken?
Kuuks, niet strijken is geloof ik beter voor het opnemen van water. Ik heb ze dubbel gevouwen en er toen toch de strijkbout overheen gehaald, zodat het wat netter staat.Beetje een tussenoplossing dus.
Hier voel ik wel wat voorquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:30 schreef Fee-nix het volgende:
Je 'moet' niks, Kuukske. Ik doe het nooit, maar ben dan ook een (aarts)luie moeder
. En ja, ze zijn heel kreukelig. Maar dat boeit me lekker niet, haha. Als je je daar aan zou irriteren, dan wordt het dus strijken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |