ik hoop PSV-AZ/Ajaxquote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Anonymousz het volgende:
Ik zeg heerenveen - psv of az/ajax
Beide.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Loting zo op veronica of EL?
ook goedquote:
Iets met media training.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Paxcon het volgende:
Altijd die chliches over 'verdienste van het team'
Haha, winnen van Twente is een zeldzaamheidquote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Maar eens een grolsch uit de koelkast trekken voor deze gelegenheid. Komt dat ook nog een keer op.
idem.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Maar eens een grolsch uit de koelkast trekken voor deze gelegenheid. Komt dat ook nog een keer op.
Als De Jong de bal erin kop in de 94e minuut is het gewoon over, en dan krijg je heel ander verhaal van de trainers. Gewoon gelukkigste gewonnen, vond beide partijen redelijk in evenwicht.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Paxcon het volgende:
Altijd die chliches over 'verdienste van het team'
Nee dat is Izannity, Zuidgrens woont in het bejaardetehuis omgeving Maastricht was het?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij voor Feijenoord bent, niet dus?
Dan begrijp ik die naam ook beterquote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is Izannity, Zuidgrens woont in het bejaardetehuis omgeving Maastricht was het?
Je weet dat de finale in het mooiste stadion van Nederland gespeeld wordt... Toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe maar een thuiswedstrijd voor Ajax.
Nope, PSV.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij voor Feijenoord bent, niet dus?
Studentenhuis met alles erop en eraan vriendquote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is Izannity, Zuidgrens woont in het bejaardetehuis omgeving Maastricht was het?
Ik dacht dat het over de volgende ronde ging, maar finale PSV - Ajax zou ook prima zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet dat de finale in het mooiste stadion van Nederland gespeeld wordt... Toch?
Huh? Nee, die wordt gespeeld in de Kuip.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet dat de finale in het mooiste stadion van Nederland gespeeld wordt... Toch?
Tenzij het weer Ajax - Feyenoord wordt. Oh wacht haha wat een leuk grapje weer. Nee zo'n wedstrijd is niet goed voor mijn postgedragquote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Haha, maar ik kom eigenlijk uit Brabant (tegen de Belgische grens) maar studeer in Maastricht...dus die naam is twee keer toepasselijk...quote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan begrijp ik die naam ook beter
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef truedestiny het volgende:
Als GVVV fan zijnde heb ik het liefst GVVV-RKC die kunnen we wel hebben. Of anders Heracles. Tegen hun kunnen we ook nog wel stunten.
Mocht het ooit weer zo'n debacle worden, wordt het denk ik mijn eerste note/ban...quote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij het weer Ajax - Feyenoord wordt. Oh wacht haha wat een leuk grapje weer. Nee zo'n wedstrijd is niet goed voor mijn postgedrag
Dan drinken we samen een biertjequote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef truedestiny het volgende:
Als GVVV fan zijnde heb ik het liefst GVVV-RKC die kunnen we wel hebben. Of anders Heracles. Tegen hun kunnen we ook nog wel stunten.
Ja, dat zei ik ookquote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Huh? Nee, die wordt gespeeld in de Kuip.
Verliezen is gewoon kut!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Die supporters zien er wel uit alsof de beker hun wat interesseerde.
Heracles wordt wel heel erg lastig na een gewone werkdag tegen al die snelle jongens. Dus het liefst RKC thuis dan halen we gewoon de halve finale, zekerteweten.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan drinken we samen een biertje
Inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 23:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een interview vragen bij Adriaanse zeg.
Hij vergeleek Fer al als een accu daar waar hij om een wiel had gevraagdquote:Op donderdag 22 december 2011 23:37 schreef RvLaak het volgende:
FC Twente heeft "wel wat plannen" voor nieuwe spelers... Hun hopen dat die spelers niet ook met Feyenoord praten
Ook wel terecht hoor, Fer is geheel overbodig als je Janssen al hebt.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vergeleek Fer al als een accu daar waar hij om een wiel had gevraagd
Niet gezien, alleen Hansie bij Matavz... wat vroegen ze?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een interview vragen bij Adriaanse zeg.
lol, dan moet hij toch met Ajax gaan praten?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vergeleek Fer al als een accu daar waar hij om een wiel had gevraagd
Ja... goede grap welquote:Op donderdag 22 december 2011 23:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol, dan moet hij toch met Ajax gaan praten?
Haha homo?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik voel je man...maar vorig jaar waren wij de lul
hij was gewoon misselijk gelukkig niks aan zijn hartquote:
Maar waarom zakte hij dan in elkaar...?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij was gewoon misselijk gelukkig niks aan zijn hart
Houden ze vrij. Is meestal zo.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:42 schreef Dekatria het volgende:
Gênant voor RKC dat dat uitvak van GAE helamaal nokkievol zit, en ernaast het totaal is uitgestorven
Hij vond een euro!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar waarom zakte hij dan in elkaar...?
Sorryquote:Op donderdag 22 december 2011 23:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
NIET OVER MIJN VADER PAARDENLUL
Ook elders in het stadion leek het zo goed als dood.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Houden ze vrij. Is meestal zo.
Nog nooit bij RKC geweest zeker?
Hahahaquote:Op donderdag 22 december 2011 23:45 schreef Dekatria het volgende:
Ik hoor de lach van Gijpie op de achtergrond.
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
Was gewoon een matige wedstrijd maar wel de terechte winnaar.
"Matig" vind ik persoonlijk nog teveel eer voor deze wedstrijdquote:Op donderdag 22 december 2011 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
Was gewoon een matige wedstrijd maar wel de terechte winnaar.
Krijg vingerrot, viezerik!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:48 schreef Veen0318 het volgende:
Die kakkerlak wijnaldum gaat Ajax/AZ tegen Heerenveen uit of PSV uit loten, let maar op.
Verder hoop ik op GVVV - RKC overigens.
Mijn excuses je floot Wijnaldum ook zo hard uit.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Herhaling van het antwoord zorgt nog steeds niet voor kabel-tv hier
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:49 schreef napoleonfour het volgende:
jammer dat die hoolign niet loot.
quote:
Moet ik nou echt zo vaak in herhaling vallen?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses je floot Wijnaldum ook zo hard uit.
Die hooligan geeft Van Gangelen een karatetrap.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:49 schreef napoleonfour het volgende:
jammer dat die hoolign niet loot.
Ik wel hoor ik ben de voorzitter van de Delfse Ajax hooligansquote:Op donderdag 22 december 2011 23:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet ik nou echt zo vaak in herhaling vallen?Ik kom nooit in het stadion. Ben fan, geen supporter
ditquote:
Ik zei het je!1111111!1 KNJB!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jongah die joden met haakneuzen hebben altijd geluk je weet toch. Die loten GVVV.
quote:
Had iemand iets anders verwacht dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax weer makkelijke lotingwhat else is new
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zei het je!1111111!1 KNJB!
ga slapen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zei het je!1111111!1 KNJB!
Ja maar áls ajax uberhaupt door mag, komt mijn hoop op een wedstrijd tussen gvvv en ajax (helaas niet de finale) toch uitquote:
Bang voor tieten?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe even een normale UI aub.
Ajax heeft trouwens wel een kut uitvak.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:53 schreef Veen0318 het volgende:
[..]
Ja maar áls ajax uberhaupt door mag, komt mijn hoop op een wedstrijd tussen gvvv en ajax (helaas niet de finale) toch uit
moet je gelijk geven.quote:
Hele bovenste ring zal leeg zijn behalve het uitvak. Dat is ook nog eens kut.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:54 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ajax heeft trouwens wel een kut uitvak.
Het vak aan de Noordzijde is ook niet helemaal frisquote:Op donderdag 22 december 2011 23:54 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ajax heeft trouwens wel een kut uitvak.
Tja, kan ik niet meer dan mee eens zijnquote:
^ vindt cup A de geilste omdat z'n vriendin die heeft en meeleest.quote:
Tegen die tijd zullen we ook wel bovenaan staan ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef inZanity het volgende:
Leuk voor GVVV uit bij de koploper.
Zekersquote:Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef inZanity het volgende:
Ajax uit is wel kut voor ons Veenendalers. Want je zit daar gewoon kut. Wat dat betreft kan je beter AZ uit hebben.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef inZanity het volgende:
waarom ga ji er nu al vanuit dat je tegen ajax moet?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ajax uit is wel kut voor ons Veenendalers. Want je zit daar gewoon kut. Wat dat betreft kan je beter AZ uit hebben.
Ze staan voor.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom ga ji er nu al vanuit dat je tegen ajax moet?
Huh? Ik denk dat Az tegen die tijd juist niet meer boven aan staat. Maar ik had het over de huidige koploper wat Az nog steeds is.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen die tijd zullen we ook wel bovenaan staan ja.
Omdat het nu wel goed móet komen, mijn favoriete club (ajax) versus mijn geboortedorpquote:Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom ga ji er nu al vanuit dat je tegen ajax moet?
same. Maar toch, uitvak bij Ajax is kut.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:58 schreef Veen0318 het volgende:
[..]
Omdat het nu wel goed móet komen, mijn favoriete club (ajax) versus mijn geboortedorp
Ohhhhhh....!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Ik denk dat Az tegen die tijd juist niet meer boven aan staat. Maar ik had het over de huidige koploper wat Az nog steeds is.
Ik zeg toch ook uit bij de koploper. Vooralsnog is Az nog steeds koploper he.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ajax uit is wel kut voor ons Veenendalers. Want je zit daar gewoon kut. Wat dat betreft kan je beter AZ uit hebben.
Ik weet t, daarom SCC 429quote:Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef truedestiny het volgende:
[..]
same. Maar toch, uitvak bij Ajax is kut.
Ja maar is niet leuk voor de mee rijzende GVVV supporters. En het zullen er wat zijn aangezien veel GVVV'ers (voor zover ik weet) voor Ajax zijn.quote:
Nee. AZ.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:02 schreef Rickazio het volgende:
waarschijnlijk gaat Ajax wel weer de poedelprijs-beker winnen
Dat is waar, maar helaas slaat een bekerpotje tegen GVVV niet echt aan bij de meeste Ajacieden, dat weet ik nu al. Dus de 2e ring zal wel leeg zijn ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:01 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ja maar is niet leuk voor de mee rijzende GVVV supporters. En het zullen er wat zijn aangezien veel GVVV'ers (voor zover ik weet) voor Ajax zijn.
Zit je daar in dat uitvak met alleen maar lege stoelen in de rest van de bovenste ring.
Kortste route naar Europa wegpakken terwijl we zelf CL halenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:02 schreef Rickazio het volgende:
waarschijnlijk gaat Ajax wel weer de poedelprijs-beker winnen
Ga weg joh als er 1 team uitgesloten moet worden is het inderdaad Ajax, maar zolang die uitspraak er nog niet is hoop ik gewoon op uitspelen/overnieuw.quote:
Helemaal mee eens. En dan GVVV nog een rondje winnen en Europa in.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:06 schreef Whiteguy het volgende:
Misschien worden zowel Ajax als AZ nog uitgesloten, en wordt GVVV vrij geloot. Zou op zich wel een aardige oplossing zijn eigenlijk...
Dat zou me mooi zijn johquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:07 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En dan GVVV nog een rondje winnen en Europa in.
Dat moet je dan wel voor de loting doen, en ook Wijnaldum nog eens omkopen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ze kunnen toch veel beter een deal sluiten met GVVV;
Jullie spelen thuis en de opbrengsten, wij krijgen de overwinning.
Voorrondes maximaal, zie jullie geen kampioen worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kortste route naar Europa wegpakken terwijl we zelf CL halen
[..]
Als je objectief kijkt wel, maar de bal is rond, 11 tegen 11 en Ajax staat na Ajax - Psv iig weer op 1 punt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:16 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Voorrondes maximaal, zie jullie geen kampioen worden.
PSV heb ik voorafgaand aan dit seizoen, zeker gezien de investeringen, op nummer 1 gezet.
Voorlopig maken ze die favorietenrol nog niet echt waarquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:16 schreef Rickazio het volgende:
[..]
PSV heb ik voorafgaand aan dit seizoen, zeker gezien de investeringen, op nummer 1 gezet.
Ajax met een fitte selectie doet niet onder voor PSV.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig maken ze die favorietenrol nog niet echt waar
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax met een fitte selectie doet niet onder voor PSV.
Aan de andere kant waar Ajax alleen maar beter kan worden staan ze nu maar 4 punten achter PSV, en als supporter heb ik er uiteraard vertrouwen in dat het na PSV thuis nog maar 1 punt isquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Helaas heeft Ajax nog niet de mogelijkheid gehad om met de sterkste opstelling te spelen, en zo op elkaar ingespeeld te raken.
Maar zelfs met zoveel blessures doen we nog mee aan het kampioenschap en hebben we het prima gedaan in de CL
Als AZ zoals in de beker tegen ons gaat spelen over 4 weken ,dan hoef je daar ook niet bang voor te zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan de andere kant waar Ajax alleen maar beter kan worden staan ze nu maar 4 punten achter PSV, en als supporter heb ik er uiteraard vertrouwen in dat het na PSV thuis nog maar 1 punt is
Zoals de eerst 38 minuten waren niet iigquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als AZ zoals in de beker tegen ons gaat spelen over 4 weken ,dan hoef je daar ook niet bang voor te zijn.
resultaten uit het verledenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wij zijn PSV, wij versloegen Twente.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Wij zijn Ajax en zowel PSV als Twente stalen punten punten van onsquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wij zijn PSV, wij versloegen Twente.
Mooi he, PSVquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax en zowel PSV als Twente stalen punten punten van ons
In de competitie werd het 2-2 tegen FCTquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax en zowel PSV als Twente stalen punten punten van ons
In een omgekeerde wereld neem ik aan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl Ajax de hele wedstrijd domineerde, lucky Psv ook altijd.
Ajax wordt kampioen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In een omgekeerde wereld neem ik aan?
Ik moet je dit keer toch gelijk geven, PSV was de betere in de laatste wedstrijd tegen Ajaxquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uiteraard, zelden ben ik dat niet eigenlijk, maar het blijft mijn visie he. Het kan best dat jij het als PSV supporter anders zag. Al denk ik wel dat ik iets objectiever keek.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sinds ik Ligeon zijn pimp vader ken heb ik wel vertrouwen in 4-3-3.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:30 schreef Smoofie het volgende:
Alle wedstrijden met siggy waren nog met theo als CVM.
Alleen vraag me wel af hoe de opstelling moet worden.
3-4-3? Of 4-3-3?
3-4-3 is beter voor het midfield. (kan dan eriksen,de jong/lodeiro en Janssen).
Alleen miss dat de verdediging dat niet aan kan.
Met 4-3-3 moet er een keuze worden gemaakt wat te doen met Theo en de Jong.
Maar dan moet de Jong op de bank of Theo CVM.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds ik Ligeon zijn pimp vader ken heb ik wel vertrouwen in 4-3-3.
Ja en de wereld vergaat in dec. 2012quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen.
PSV zal haar welbekende 2e seiz.h. dip krijgen.
Ajax leeft op.
De Jong schijnt een harde werken te zijn etc. maar als je wilt doorgroeien als team heb je meer dan alleen dat nodig. Hopelijk weet hij zich door te ontwikkelen, maar hoe hij nu (of iig voor zijn blessure) speelt zie ik meer de ideale 12de man in hem.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dan moet de Jong op de bank of Theo CVM.
Heb liever De jong dan bijv, een slechte linksback.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Jong schijnt een harde werken te zijn etc. maar als je wilt doorgroeien als team heb je meer dan alleen dat nodig. Hopelijk weet hij zich door te ontwikkelen, maar hoe hij nu (of iig voor zijn blessure) speelt zie ik meer de ideale 12de man in hem.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl Ajax de hele wedstrijd domineerde, lucky Psv ook altijd.
Niet dus, ik heb die wedstrijd ook gezienquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer, dacht je met mijn opvolgende post wel te hebben kunnen overtuigen.
Ban omdat je tegen Ajax bent.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet dus, ik heb die wedstrijd ook gezien
Ajaxquote:
Het kutte is dat ik niet weet of je disstquote:
Heb niks tegen Twente hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het kutte is dat ik niet weet of je disst
Volgens mij werden ze kampioenquote:
quote:
Ajax werd 30x kampioenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb niks tegen Twente hoor
[..]
Volgens mij werden ze kampioen
Wat daarvan na pak 'm beet het jaar 2000?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax werd 30x kampioen
4x EC - I
2x UEFA cup
3x wereldbeker
De komende EL sowieso en in 2016 de CL om vervolgens met 8 Ajax (opgeleide) spelers het EK te winnen in Frankrijk dacht ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat daarvan na pak 'm beet het jaar 2000?
Soms.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:43 schreef GGMM het volgende:
Gaan we hier nou een 'jouw club is lang niet zo mooi als mijn club'-discussie houden?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax werd 30x kampioen
4x EC - I
2x UEFA cup
3x wereldbeker
''Ik ben voor de club met de meeste prijsjes''quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:43 schreef GGMM het volgende:
Gaan we hier nou een 'jouw club is lang niet zo mooi als mijn club'-discussie houden?
Onzin, Smoofie is 14 dus voor de prijzen is hij geen fan geworden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[..]
''Ik ben voor de club met de meeste prijsjes''![]()
![]()
Kan Ajax toch niks aan doen, dat Sparta loopt te prutsen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef TwenteFC het volgende:
Wie zei ook al weer dat Ajax altijd geluk heeft en GVVV loot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Kom eens met normale argumenten waarvoor je er nu voor bentquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin, Smoofie is 14 dus voor de prijzen is hij geen fan geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Kom eens met normale argumenten waarvoor je er nu voor bentStellen dat Ajax vergane glorie is en Twente niet met hun eerst behaalde landstitel 2 jaar terug is natuurlijk net zo onzinnig als de prijzenkast van Ajax opnoemen, maar hier valt toch niet serieus over te discussieren tenzij iemand met een normale stelling komt zonder een hoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gehalte.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:43 schreef GGMM het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |