ditquote:
Ik zei het je!1111111!1 KNJB!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jongah die joden met haakneuzen hebben altijd geluk je weet toch. Die loten GVVV.
quote:
Had iemand iets anders verwacht dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax weer makkelijke lotingwhat else is new
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zei het je!1111111!1 KNJB!
ga slapen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zei het je!1111111!1 KNJB!
Ja maar áls ajax uberhaupt door mag, komt mijn hoop op een wedstrijd tussen gvvv en ajax (helaas niet de finale) toch uitquote:
Bang voor tieten?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe even een normale UI aub.
Ajax heeft trouwens wel een kut uitvak.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:53 schreef Veen0318 het volgende:
[..]
Ja maar áls ajax uberhaupt door mag, komt mijn hoop op een wedstrijd tussen gvvv en ajax (helaas niet de finale) toch uit
moet je gelijk geven.quote:
Hele bovenste ring zal leeg zijn behalve het uitvak. Dat is ook nog eens kut.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:54 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ajax heeft trouwens wel een kut uitvak.
Het vak aan de Noordzijde is ook niet helemaal frisquote:Op donderdag 22 december 2011 23:54 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ajax heeft trouwens wel een kut uitvak.
Tja, kan ik niet meer dan mee eens zijnquote:
^ vindt cup A de geilste omdat z'n vriendin die heeft en meeleest.quote:
Tegen die tijd zullen we ook wel bovenaan staan ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef inZanity het volgende:
Leuk voor GVVV uit bij de koploper.
Zekersquote:Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef inZanity het volgende:
Ajax uit is wel kut voor ons Veenendalers. Want je zit daar gewoon kut. Wat dat betreft kan je beter AZ uit hebben.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef inZanity het volgende:
waarom ga ji er nu al vanuit dat je tegen ajax moet?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ajax uit is wel kut voor ons Veenendalers. Want je zit daar gewoon kut. Wat dat betreft kan je beter AZ uit hebben.
Ze staan voor.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom ga ji er nu al vanuit dat je tegen ajax moet?
Huh? Ik denk dat Az tegen die tijd juist niet meer boven aan staat. Maar ik had het over de huidige koploper wat Az nog steeds is.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen die tijd zullen we ook wel bovenaan staan ja.
Omdat het nu wel goed móet komen, mijn favoriete club (ajax) versus mijn geboortedorpquote:Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom ga ji er nu al vanuit dat je tegen ajax moet?
same. Maar toch, uitvak bij Ajax is kut.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:58 schreef Veen0318 het volgende:
[..]
Omdat het nu wel goed móet komen, mijn favoriete club (ajax) versus mijn geboortedorp
Ohhhhhh....!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Ik denk dat Az tegen die tijd juist niet meer boven aan staat. Maar ik had het over de huidige koploper wat Az nog steeds is.
Ik zeg toch ook uit bij de koploper. Vooralsnog is Az nog steeds koploper he.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ajax uit is wel kut voor ons Veenendalers. Want je zit daar gewoon kut. Wat dat betreft kan je beter AZ uit hebben.
Ik weet t, daarom SCC 429quote:Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef truedestiny het volgende:
[..]
same. Maar toch, uitvak bij Ajax is kut.
Ja maar is niet leuk voor de mee rijzende GVVV supporters. En het zullen er wat zijn aangezien veel GVVV'ers (voor zover ik weet) voor Ajax zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |