ik hoop PSV-AZ/Ajaxquote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Anonymousz het volgende:
Ik zeg heerenveen - psv of az/ajax
Beide.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Loting zo op veronica of EL?
ook goedquote:
Iets met media training.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Paxcon het volgende:
Altijd die chliches over 'verdienste van het team'
Haha, winnen van Twente is een zeldzaamheidquote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Maar eens een grolsch uit de koelkast trekken voor deze gelegenheid. Komt dat ook nog een keer op.
idem.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Maar eens een grolsch uit de koelkast trekken voor deze gelegenheid. Komt dat ook nog een keer op.
Als De Jong de bal erin kop in de 94e minuut is het gewoon over, en dan krijg je heel ander verhaal van de trainers. Gewoon gelukkigste gewonnen, vond beide partijen redelijk in evenwicht.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Paxcon het volgende:
Altijd die chliches over 'verdienste van het team'
Nee dat is Izannity, Zuidgrens woont in het bejaardetehuis omgeving Maastricht was het?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij voor Feijenoord bent, niet dus?
Dan begrijp ik die naam ook beterquote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is Izannity, Zuidgrens woont in het bejaardetehuis omgeving Maastricht was het?
Je weet dat de finale in het mooiste stadion van Nederland gespeeld wordt... Toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe maar een thuiswedstrijd voor Ajax.
Nope, PSV.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij voor Feijenoord bent, niet dus?
Studentenhuis met alles erop en eraan vriendquote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is Izannity, Zuidgrens woont in het bejaardetehuis omgeving Maastricht was het?
Ik dacht dat het over de volgende ronde ging, maar finale PSV - Ajax zou ook prima zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet dat de finale in het mooiste stadion van Nederland gespeeld wordt... Toch?
Huh? Nee, die wordt gespeeld in de Kuip.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet dat de finale in het mooiste stadion van Nederland gespeeld wordt... Toch?
Tenzij het weer Ajax - Feyenoord wordt. Oh wacht haha wat een leuk grapje weer. Nee zo'n wedstrijd is niet goed voor mijn postgedragquote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Haha, maar ik kom eigenlijk uit Brabant (tegen de Belgische grens) maar studeer in Maastricht...dus die naam is twee keer toepasselijk...quote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan begrijp ik die naam ook beter
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef truedestiny het volgende:
Als GVVV fan zijnde heb ik het liefst GVVV-RKC die kunnen we wel hebben. Of anders Heracles. Tegen hun kunnen we ook nog wel stunten.
Mocht het ooit weer zo'n debacle worden, wordt het denk ik mijn eerste note/ban...quote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij het weer Ajax - Feyenoord wordt. Oh wacht haha wat een leuk grapje weer. Nee zo'n wedstrijd is niet goed voor mijn postgedrag
Dan drinken we samen een biertjequote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef truedestiny het volgende:
Als GVVV fan zijnde heb ik het liefst GVVV-RKC die kunnen we wel hebben. Of anders Heracles. Tegen hun kunnen we ook nog wel stunten.
Ja, dat zei ik ookquote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Huh? Nee, die wordt gespeeld in de Kuip.
Verliezen is gewoon kut!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Die supporters zien er wel uit alsof de beker hun wat interesseerde.
Heracles wordt wel heel erg lastig na een gewone werkdag tegen al die snelle jongens. Dus het liefst RKC thuis dan halen we gewoon de halve finale, zekerteweten.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan drinken we samen een biertje
Inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 23:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een interview vragen bij Adriaanse zeg.
Hij vergeleek Fer al als een accu daar waar hij om een wiel had gevraagdquote:Op donderdag 22 december 2011 23:37 schreef RvLaak het volgende:
FC Twente heeft "wel wat plannen" voor nieuwe spelers... Hun hopen dat die spelers niet ook met Feyenoord praten
Ook wel terecht hoor, Fer is geheel overbodig als je Janssen al hebt.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vergeleek Fer al als een accu daar waar hij om een wiel had gevraagd
Niet gezien, alleen Hansie bij Matavz... wat vroegen ze?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een interview vragen bij Adriaanse zeg.
lol, dan moet hij toch met Ajax gaan praten?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vergeleek Fer al als een accu daar waar hij om een wiel had gevraagd
Ja... goede grap welquote:Op donderdag 22 december 2011 23:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol, dan moet hij toch met Ajax gaan praten?
Haha homo?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik voel je man...maar vorig jaar waren wij de lul
hij was gewoon misselijk gelukkig niks aan zijn hartquote:
Maar waarom zakte hij dan in elkaar...?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij was gewoon misselijk gelukkig niks aan zijn hart
Houden ze vrij. Is meestal zo.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:42 schreef Dekatria het volgende:
Gênant voor RKC dat dat uitvak van GAE helamaal nokkievol zit, en ernaast het totaal is uitgestorven
Hij vond een euro!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar waarom zakte hij dan in elkaar...?
Sorryquote:Op donderdag 22 december 2011 23:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
NIET OVER MIJN VADER PAARDENLUL
Ook elders in het stadion leek het zo goed als dood.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Houden ze vrij. Is meestal zo.
Nog nooit bij RKC geweest zeker?
Hahahaquote:Op donderdag 22 december 2011 23:45 schreef Dekatria het volgende:
Ik hoor de lach van Gijpie op de achtergrond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |