In de competitie werd het 2-2 tegen FCTquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax en zowel PSV als Twente stalen punten punten van ons
In een omgekeerde wereld neem ik aan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl Ajax de hele wedstrijd domineerde, lucky Psv ook altijd.
Ajax wordt kampioen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In een omgekeerde wereld neem ik aan?
Ik moet je dit keer toch gelijk geven, PSV was de betere in de laatste wedstrijd tegen Ajaxquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uiteraard, zelden ben ik dat niet eigenlijk, maar het blijft mijn visie he. Het kan best dat jij het als PSV supporter anders zag. Al denk ik wel dat ik iets objectiever keek.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sinds ik Ligeon zijn pimp vader ken heb ik wel vertrouwen in 4-3-3.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:30 schreef Smoofie het volgende:
Alle wedstrijden met siggy waren nog met theo als CVM.
Alleen vraag me wel af hoe de opstelling moet worden.
3-4-3? Of 4-3-3?
3-4-3 is beter voor het midfield. (kan dan eriksen,de jong/lodeiro en Janssen).
Alleen miss dat de verdediging dat niet aan kan.
Met 4-3-3 moet er een keuze worden gemaakt wat te doen met Theo en de Jong.
Maar dan moet de Jong op de bank of Theo CVM.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds ik Ligeon zijn pimp vader ken heb ik wel vertrouwen in 4-3-3.
Ja en de wereld vergaat in dec. 2012quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen.
PSV zal haar welbekende 2e seiz.h. dip krijgen.
Ajax leeft op.
De Jong schijnt een harde werken te zijn etc. maar als je wilt doorgroeien als team heb je meer dan alleen dat nodig. Hopelijk weet hij zich door te ontwikkelen, maar hoe hij nu (of iig voor zijn blessure) speelt zie ik meer de ideale 12de man in hem.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dan moet de Jong op de bank of Theo CVM.
Heb liever De jong dan bijv, een slechte linksback.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Jong schijnt een harde werken te zijn etc. maar als je wilt doorgroeien als team heb je meer dan alleen dat nodig. Hopelijk weet hij zich door te ontwikkelen, maar hoe hij nu (of iig voor zijn blessure) speelt zie ik meer de ideale 12de man in hem.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl Ajax de hele wedstrijd domineerde, lucky Psv ook altijd.
Niet dus, ik heb die wedstrijd ook gezienquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer, dacht je met mijn opvolgende post wel te hebben kunnen overtuigen.
Ban omdat je tegen Ajax bent.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet dus, ik heb die wedstrijd ook gezien
Ajaxquote:
Het kutte is dat ik niet weet of je disstquote:
Heb niks tegen Twente hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het kutte is dat ik niet weet of je disst
Volgens mij werden ze kampioenquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |